Sinu halvimad ideed tsikliga
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Külm vesi peale kuumutamist on karastamine. Annab vastupidise tulemuse. Lõõmutamine on pigem ikka tal omas tempos jahtuda laskmine.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
p6rguline kirjutas:Külm vesi peale kuumutamist on karastamine. Annab vastupidise tulemuse. Lõõmutamine on pigem ikka tal omas tempos jahtuda laskmine.
Terase puhul jah, kuid vask käitub täpselt risti vastupidi
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Lõõmutamisest - need mehed, kel rauatööga vähe kokkupuudet, ei pruugi sellisest asjast suurt teada küll. Kes aga natukenegi teoreetilist insenerialgõpet ükskõik millisel kujul saanud, teab une pealt - tegemist on olulise osaga metallide termilisest töötlemisest.
Väga üldine ülevaade teemast: http://www.e-ope.ee/_download/euni_repo ... ttlus.html
Ja mis vaskseibidesse puutub, siis olen ma ka uued kasutamata seibid korraks gaasileegist läbi lasknud. Kui tegemist ei ole just oluliste kohtadega, kus materjalil täpne plastsus vajalik ja tehasevidinal täpne termotöötlus tehtud.
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
see oli halb idee kui ühel ilusal hommikul mõtlesin et jätaks tsikli koju ja läheks autoga tööle,õhtul tagasi tulles tahtis üks tuttav neiu külla tulla,ma idioot võtsin ta peale ja pärast käisin klamüüdiaga arstil
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
külgkorviga Dnepriga sai vahel Männiku vanades sõjaväebaaside osa peal töristatud ja olid teatud vasak kurvid mida mulle meeldis "driftides" võtta, ehk tagaratas blokki, väike slide ja gaasi. Ükskord siis sõitsime sõbraga niisama tänaval ja ühel parkimisplatsil mõtlesin, et oh näitaks sõbrale ka kuidas külkaga külg ees liikuda.
Mõeldud tehtud....sobiv hoog üles, pidur ja lenks vasakule....ja siis meenus, et ega asfaldi peal ju külka ratas nii hästi ei libise kui liivas/kruusal. Külka nina vastu asfaldit, tagaratas kõrgel õhus ja ise peaaegu üle lenksu lendamas. Sõber pärast ütles, et tagant vaadates oli täitsa efektne vaatepilt olnudMetsas Transalpiga sõitmas käies, kannan ikka koormarihma kaasas, tavaliselt top-cases aga ükskord millegipärast niisama tagaistmel.
Ja noh kuna peale kasutust ei olnud aega ju teda korralikult pakkida, siis sai ta istmele kinni tõmmatud kiiruga aga ei pannud tähele, et ots jäi tilbendama. Niikaua tilbendas kuni ta tagaratta kodaratesse ennast kenasti puntrasse tõmbas ja tagaratas blokkis. Oi kui tore oli seda sealt kodarat vahelt kätte saada, eriti veel kui väljas hakkas hämarduma...
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Kunagi 15 aastat tagasi, kui noor ja loll olin, sai proovitud teemat. Nimelt olime sóbraga kokku ostnud 2 ural'i millest yritasime teha yhe korraliku lowrideri ja kusjuures see kukkus ka válja suht korralik pill, kóik asjad sai jonksu, ymberehitus load, kroomimised ja várvimised. See selleks, nalja sai kui yritasin enda olemasolevale Izh planeta 4(oli vast selline nimi) peale smugeldada ''sport izh'' mootor. Idee oli hea aga teostus raske, mis lópuks formuleerub ikkagi rumaluseks Aga ajad olid ilusad ja tsiklid ausad váhemalt
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Väga halb idee mis mul tuli oli nooruses sõita võrriga.Läksin sõpradega kaasa ja pakuti ka teha üks tiir võrriga. Polnud ise kunagi enne võrriga sõitnud aga ega ära ka ei öelnud. Mõtlesin siis teha ühe tiiru. Algas see sellega et istusin peale ja kohe lükati masin käima. Mina ikka kohe gaas põhja ja siis hakkas sõit pihta. Sõitsin ühe korterelamu eest läbi siis pöörasin ikka täisgaasiga kohe vasakule ja veel kord vasakule. Aga gaas oli siis kuidagi peale jäänud ja egas seal maja taga ka just teed polnud. sõitsin siis võrriga hooga nagu mööda heinamaad. Keegi hea inimene oli sinna ka ühe kruusahunnika pannud millest ma siis hooga üle panin. Oli kenake hüpe ning kunas lenksud polnud korralikult kinni siis lenksud tiiruga üle hargi nii et ma lamasin kõhuli siis paagi peal lenksud üle hargi esiratta peal ja gaas põhjas ning summuti lendas kaarega veel kuskil järele. Õnneks suri masin ise välja nii et edasi ma ei seiklenud. Tore kogemus esimeseks sõidukorraks.
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
umbes 2 päeva või midagi peale lubade saamist 3 aastat tagasi, sõitsin kalamajavahel ringi. ja siis sattusin vana-kalamaja tänavale mille baltapoolsest otsast oli see aeg veel ühesuunaline vasakule poole. ja pidasin kinni et teed anda, ja kui minema hakkasin siis tuli nurga tagant veel üks auto kiiruga. politseibuss. a ma olin juba peas ja tegevuskavas jõudnud minema hakata tasapisi ning esiratas juba viltu ja ise ka juba viltu ja siis kuna see politseibus oli siis võttis junnid kohe jahedaks ja pidurdasin. ja nii ma siis paningi politsei bussi nina all rismikul oma ratta graatsiliselt lihtsalt vasakpoolse kukkumispunni peale puhkama. politse sõitis mööda ja vahtis mokk töllakil et millega see debiil tegeleb.
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Siiani neid ideid on jagunud.
Izhiga meenub paar seika. Kevadel sai mootori remont lõpetatud ja suure hurraaga sõitma mindud. Ununes käigukasti õli ja asi korras.
Peale teist remonti unustasin pidevalt kütuse taset paagis jälgida. Ja kuna karburaatori ja silindri vaheliselt lõdvikust lekkis kütet tihendi puudumise tõttu, siis oli küttekadu hirmus suur. Kokku vast lükkasin ühel kuul izhi 15 km koju. Trenn oli hea. Külast läbi jalutades saatsid mind küsimused, et mis juhtus jne. Lõpuks, kui tihendi puudumisele jälile sain, siis oli asi korras.
Apriliaga on paar kahtlast seika olnud. Esimene neist oli tsikli pukseerimine autoga koju. Köie ablil. No sellist lollust ei tasu teha. Ennem lükka koju või telli keegi treileriga järgi, aga seda tee küll viimases hädas. Kunagi tirisime sedaviisi süüteveaga izhi koju, aga puksiiriks oli vist yamaha krossikas/enduro. See läks õnneks. Eks see oleneb koostööst. Viimane laks oli sellest nädalavahetusest. Käisin õhtusel ringil peale töölt tulekut ja otsustasin rohumaale sõitma minna. Uus külv, rõhi kõrge jne. Läksin võtsin metsaäärest värskelt niidetud rada, kus hädal peal kasvas. Võtsin madalama käiguga mööda äärt ja järsku jäi tsikkel pidama ja mina vajusin koos rattaga küllili. Ma ei tea, mis seda esiratast blokeeris, aga tsikkel sai kuradi kiiresti püsti ja seal põllult minema. Ise irvitasin omaette.
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Mul tsikkli pukseerimine samamoodi ära kogetud , nimelt sõbraga krossirajal sõites tõmbas minu hondal vee silindrisse (tsikklit loksutades oli kuulda kuidas vesi sumpas loksus ).Sai siis otsustatud, et tõmbame asja koju, köis külge ja enne sõitu ütlesin veel sõbrale, et ei hakka lollitama aga noh nagu sõbrad ikka ..., igatahes esimese korraga oleks sõber oma yamahaga üle tõmmanud, kui olime kohapealt minema saanud siis oli vaja muidugi läbi lompide sõita ja muidu kiirendades muda näkku loopida .
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
- Asukoht: Kose & Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Tsikli pukseerimisega seoses meenus üks lugu (mitte küll minuga juhtunud).
Isa ja poeg tahtsid külgkorviga mittetöötava Dnepri Tartust Soome viia. Poeg lõi eelmisel õhtul tsikli läikima ning vahetas isa Mossel õli ära ja puha (ikkagi pikk sõit ees. Järgmisel päeval isa Mosse roolis ja poeg taga slepis tsiklilenksus. Põltsamaa kandis kadus Mosse mootorist äkki õlirõhk ja peatudes avastas isa, et Mosse mootori õlikork ei olnud korralikult kinni ja oli oma kohalt lahknud. Tsiklimees aga oli juba mitmeid kilomeetreid kannatanud auto alt tuleva kuuma õli käes ja oli ise meeldivalt õlikihiga kaetud. Omad vitsad ...
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Necro kirjutas:Siiani neid ideid on jagunud.
... otsustasin rohumaale sõitma minna. Uus külv, rõhi kõrge jne. Läksin võtsin metsaäärest värskelt niidetud rada, kus hädal peal kasvas. Võtsin madalama käiguga mööda äärt ja järsku jäi tsikkel pidama ja mina vajusin koos rattaga küllili. Ma ei tea, mis seda esiratast blokeeris, aga tsikkel sai kuradi kiiresti püsti ja seal põllult minema. Ise irvitasin omaette.
Ikka omal põllul?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Omal põllul ikka. Võõraste põldude peale ei tüki väga. Kui, siis väga harva.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 27 Okt 2012, 19:25
- Tsikkel: kawasaki kx 80 1997
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
ma töristasin krossikaga kui järsku maa seest tuli välja mingi 1,5m pikkune selline 0.5cm paksune teras traat mis keris end ümber velje ja sain vastu selga natukene jäi puudu et vastu pead saada enamilma varustuseta ei sõida kah
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Tulime kord poistega koolist (5-6 klass) ja nägime ühe maja ees ilma mootorita K-750-t.Muidugi arvasime meie,et see on "ära visatud" ja hakkasime sellega mööda tänavaid lükates sõitma.Lõppes asi sellega,et oli vaja see ühest nö kelgu mäest üles ajada,et saaks pikema sõidu alla teha.Meid oli mingi 8-10 tegelast ja üles me ta saime.Muidugi kõik pundiga peale ja alla.Kahjuks ei arvestanud me selle tsikli roolimise raskusega(keerasime seda kahekesi,mina ja keegi veel) 10 matsi kaalu all ja saime täpselt pihta ühele ainsale puule ,mis kasvas mäe nõlval.Tulemuseks
Puu sattus korvi ja tsikli vahele ning meie lendasime kõik,peale ühe korvis istuja kaugele maha.Õnneks piirdus asi vist mõne ninast vere jooksuga,sest õhuke kiht värsket lund ilmselt leevendas maandumist ja puule ei saanud ka keegi õnneks pihta.Tsikkel jäi igaljuhul sinna ja meile mingit karistus aktsiooni ei järgnenud.
Tagantjärele mõeldes oli õnnelik õnnetus,sest puu oleks võinud ka mujale sattuda ja meid üle nipli keerata või mida iganes.See oli minu esimene "iseseisev" tsikli sõit.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 31 Aug 2012, 19:43
- Tsikkel: Hayabusa aka Triinu :)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Einoh tõesti, naera või pooleks ennast siia Väga lahe teema!!!
Aga minu apsud:
Kõige esimene kord, kui mind nagu päris ratta lenksu lasti (87.a Yamaha FZR1000 99kW) oli vist miski neli või viis suve tagasi... Loomulikult selle asja juures oli vaat et kõige lollem tegu see, et mees mõtles ise samal ajal taga istuda... Küll aga siis sain seal korralikult teooriat ja värki ja siis oli käes see hetk kus oli vaja sidurit järgi andma hakata. Noo peaaegu nagu läks juba hästi, kuid siis aga tuli välja, et mu sõrmed on liiga lühikesed. Mootor urises kuskil palju kõrgematel pööretel kui oleks pidanud ja kõmaki - siduriheebel libises sõrmeotsa alt ära. Õnneks mingi plikalik effekt kargas sisse ja esimese asjana lasin mõlemad käed lenksust lahti (ei tea, kas panin käed silmade ette ja kiljusin?). Igatahes. Ratas suri koha peal kerge hyppekesega välja ja tänu härra jalgadele, mis kindlalt maas olid, jäi ratas püsti kah. See lops oleks võinud palju halvemini lõppeda... Rohkem sellist asja pole olnud
Teine apsakas juhtus siis tol aastal kui uut liiklusseadust vastu võeti keset suve. Käisin siis viimast lõppu A-katti tegemas. Eks see FZRiga sõitmine oli üks nigel tegu, ses suhtes, et harjusin ainult esipidurit kasutama (jah ma tean kyll, miks see halb on jne). Igatahes. Hornet oma heade piduritega mulle VEEL muljet avaldada polnud jõudnud. Aga siis sain lõpuks 50ne pealt äkkpidurdust tehes siukse peene killustikuga kaetud asfaldil tunda, et mis juhtub siis, kui esiratta blokki tõmmab. Ratas jäi püsti (andsin gaasi peale nii kui aru sain, et asi on nüüd mäda), aga jalg käis hea pauguga vastu maad ära. Kaks nädalat sõidutunde võtta ei saanud ja sõiduõpetaja pidi ka tilga püksi naerma, kui rääkis kuidas me rattaga loperdanud olime seal. Edaspidi teen äkkpidurdused ALATI koos tagapiduriga.
Esimest korda oma Liisiga sõites oleksin muidu suht normaalsel kruusateel kogemata yhte pehme liiva mülkasse kylili pannud. Siiamaani mõtlen ja imestan, kuidas püsti jäin. Sel suvel sai kahe härrasega käidud kuskil Paldiski lähedal veits ekstreemsemal teel (kuhu minul ja Liisil tegelt asja nagu polegi), kus saigi siis pehme liiva mülkasse külili käidud. Nägin liiga hilja. Aga ei hullu miskit. Üks härradest tuli ja aitas mul Liisi illosasti välja kaevata ja sikutada (AITÄH), üksi poleks ma seda masinat sealt elohki kätte saanud... Õppetund - siledal kruusal leidub ootamatusi ja enduuro/krossiradadele ära mitte kunagi üksinda mine!
Esimesel hooajal. Lille Majas miski koosolek lõppes ja hakkasin Liisiga sealt alla tagurdama. Noo tagurdan hoolega ja teadvustan, et minu paremal kyljel on suht vähe ruumi minu ja suure augu vahel. Manööverdan end siis rohkem vasema ääre poole ja enne kui ma arugi sain, oli parema jala alt pinnas ikkagi kadunud ja Liisi kylili (rattad siis õhus ja lenks siis seal suures augus) ja nii, et jällegi üksi mingi nipiga püsti vist poleks vinnanud. Õnneks mööduv noormees aitas mind kiiresti hädast välja...
Ja halvim idee Liisiga. Eelmise aasta 16.sept õhtu, kui peale suuremat tiirutamist sai Sirka parklas rahvale head õhtut soovitud ja asusin kodu poole. Noo Võru-Aardla rist. Võru poolt tulles kahe realine seal foori all. Vaatasin, et vasakusse ritta sättis end üks Mini Cooper ja hõivasin ise siis parema raja. Süttis roheline ja läksin. Ei andnud väga hagu ega midagi, aga keset risti oli vaja käiku vahetama asuda. Lenksuamordi puudumine ja käiguvahetusega kaasnev raskuse kandumine esirattale tingisid siis selle, et risti asetsevatest teerööbastest läbi sõites lõi masina perutama. No ikka väga korraliku reso lõi sisse. Vaatemäng sõpradele oli korralik olnud igatahes. No lohisesin ma mingi maa ära ja värki, poisid jõudsid minuni ja siis sain teada, et selle idiootsuse pärast oli üks sõpradest bussi ette sõitnud... Ajasin end läbi häda püsti ja tormasin kuti juurde. Ei olnud tore vaatepilt... Hiljem haiglas istudes ja oodates röntgenimutte, nägin kui kutt minust kanderaamil mööda viidi kiirel sammul... Peast käis läbi päris üks mõte... Ise jäin pms terveks, elu lõpuni kindlasti kiunun põlvede valutamise üle, aga see on kökimöki. Õpetas see, et raisk, kui ikka sinule appi tuleku eesmärgil keegi pauku paneb... Siis järgmised ööd ja päevad sa magada ei saa, söögi/joogi/elu-isu on kadunud ja mõtled ainult kõige si*emaid mõtteid, mida üks inimene mõelda saab... Et kui käid kambaga sõitmas, siis hõljub õhus see oht, et keegi tuleb sulle hulljulgelt appi ja saab seeläbi ise palju rängemalt kannatada.
Siis aga selgus, et kutt on mingi Ironman. Läksin roosidega külla haiglasse ja kutt vaatab süüdimatult otsa ja vabandab, et ta mulle appi ei jõudnud. No nuta või naera! (ja see pole see koht, kus õiendama hakata tema lolli ja ettevaatamatu käitumise kallal. Ta on veast õppinud ja tegelikult enamus saab ikka sellest ka aru, et kui miskit sellist juhtub, siis sa ei mõtle, vaid tormadki pea ees appi)
Ja viimane aps, mida ma hetkel kõige rohkem kirun on see, et ma idikas selle õhufiltri lahti pidin kakkuma septembri keskel. No oli vaja vä???? Edaspidi lükkan kõik võimalikud remondi tööd nii sügavale talve kui vähegi võimalik. Ei taha enam, et ratas mõttetult garaazi all tolmu koguks
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Noh, vähemasti sellest Aardla - Võru ristmiku paugust on adekvaatne ja õige järeldus tekkinud, ehk siis tõde on, et aeg annab arutust. Ma pärast meie viimast diskussiooni sel teemal spetsiaalselt proovisin sealseid laineid, kuivõrd sõidan seal iga päev ja ei ole neid tähelegi pannud. No nad on seal olemas, aga Tartus leidub hullemaid. Ilmselt juhtus see, et Sa kiirendasid ikkagi küllaldaselt, et esiratas kergeks sõita ja kui gaasi maha lasid, vajus ratas vastu maad lainesse asendis, mis polnud teps mitte kavandatud sõidusuund. Sellest siis ka slapper.
Edu edaspidi ja muretuid kilomeetreid.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 31 Aug 2012, 19:43
- Tsikkel: Hayabusa aka Triinu :)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Tsikkelröövel kirjutas:Ilmselt juhtus see, et Sa kiirendasid ikkagi küllaldaselt, et esiratas kergeks sõita ja kui gaasi maha lasid, vajus ratas vastu maad lainesse asendis, mis polnud teps mitte kavandatud sõidusuund. Sellest siis ka slapper.
Edu edaspidi ja muretuid kilomeetreid.
Jah, eks ta nii oligi. Hagu ei andnud, aga ikkagi sai piisavalt ratast kergitatud... Nüüd targem. Sai ka lenksuamort peale pandud, sel aastal pole kordagi lenks märkimist väärivasse resosse kakkunud
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Panna tsikkel kärusse, ühe koormavööga kinni, et küll see 3km kannatab ära. Ei kannatanud, pool saan sõita ja vaatan, et tsiklit peeglist ei näe. Kärus pikali, gondel puru
Ostsin sõbralt mõrase varrega peegli. Mõlemad kangutasime seda raami ja puruks ei läinud. Peale seda sai mindud raadile ja kuskil 160 pealt lendas peegel minema. Peegli raam läks pooleks. Õnneks keegi taga polnud.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
ranel kirjutas:Panna tsikkel kärusse, ühe koormavööga kinni, et küll see 3km kannatab ära. Ei kannatanud, pool saan sõita ja vaatan, et tsiklit peeglist ei näe. Kärus pikali, gondel puru
Ostsin sõbralt mõrase varrega peegli. Mõlemad kangutasime seda raami ja puruks ei läinud. Peale seda sai mindud raadile ja kuskil 160 pealt lendas peegel minema. Peegli raam läks pooleks. Õnneks keegi taga polnud.
palju sul neid rihmasid vaja siis on ? ju seal ikka kinnitaja viga oli, et külili kukkus...
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Säga kirjutas:ranel kirjutas:Panna tsikkel kärusse, ühe koormavööga kinni, et küll see 3km kannatab ära. Ei kannatanud, pool saan sõita ja vaatan, et tsiklit peeglist ei näe. Kärus pikali, gondel puru
Ostsin sõbralt mõrase varrega peegli. Mõlemad kangutasime seda raami ja puruks ei läinud. Peale seda sai mindud raadile ja kuskil 160 pealt lendas peegel minema. Peegli raam läks pooleks. Õnneks keegi taga polnud.
palju sul neid rihmasid vaja siis on ? ju seal ikka kinnitaja viga oli, et külili kukkus...
Väike rihm oli. Pingutist andis ilmselt järgi. meil siin künkad ka keset linna.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
Sõber sai kunagi kuskilt tolle aja kohta korraliku krossika(CZ) ilma mootoritta.Ise ehitasime sinna vene 125-se peale ja tahsime sõitma hakata.Olime siis kas 6-7 klassis.Saime kõik tehtud(isade-onude abi oli ka muidugi).Kuna ,aga ratas oli tavalises mõõdus ja ikka üsna kõrge,siis me ei saanudki muud moodi sõita kui ,et üks hoidis ratast püsti ja teine ronis selga või millegi najalt,sest lihtsalt jalad maha ei ulatunud.Peatumine käiski üldjuhul küljeli panekuga .Heinamaa peal see õnneks tagajärgi ei tekitanud ja lõpuks õppisime väikse hoo pealt maha hüppama ,et siis ratas käekõrval seisma jääda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1818
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 220 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Sinu halvimad ideed tsikliga
See pole nüüd küll tsikliga, vaid tsikli (sohi)pojaga.
9 aastasena nuiasin endast 5.a. vanemalt onult sääreväristajaga sõita. Varustus oli muidugi korralik. Kiivrit sel ajal külavahel sõites isegi tsikliga ei tunnistatud ja sääreväristajaga polnud see isegi mitte kohustuslik. Seljas arusaadavalt sooja suve tõttu lühikeste käistega särk ja jalas lühikesed püksid. Jalad maha muidugi ei ulatanud, aga teised hoidsid kinni, kui "võrri" selga ronisin. Võtsin uljalt paigast ja kuna ülejäänud seltskond omajagu takka lükkas, et asi välja ei sureks, sai start minu jaoks vähe liiga äkiline ning sõit lõppes külili põllul. Et asi täiuslikum oleks, põrutasin kogu täiega juba enamvähem küliliasendis läbi lehmasitahunniku ja peatusin vist kuskil takjates või ohakates (kes seda täpselt enam mäletab). Kogu vaatepilt oli nii pull olnud, et minu peale isegi ei vihastatud. Minult võttis see muidugi selleks päevaks (sic) sõiduisu ära. Järgmisel päeval ei lubatud mind sellepärast sanga, et ma olevat liiga kärnas ja sinikaid täis olnud. Onu sääreväristaja ümber oli veel mitu minuvanust sugulast nillimas ja üks nendest kõrvetas sõidu käigus sumpa vastas natuke oma sääremarja ära. Temalt aga võttis see mingil põhjusel kogu eluks kaherattaliste mootorsõidukite vastu huvi ära.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.