Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Maadlen, siis surveastme kallal. Nimelt on mitu erinevat teooriat kuidas mõõta surveastet. Esimene versioon on, et arvesse läheb kogu kolvikäigu ulatus. Teine ehk siis staatiline on sealt maalt kus väljalase aken sulgub. Igatahes mõõtsin ära ruumala, mis jääb põlemiskambrisse, kui kolb on ÜSS. Selleks tuli üpris täpselt 20ml ehk 20cm3. Vedelikuks kasutasin diislit.

Staatiline surveaste: maht mis jääb sinna kus väljalase sulgub 117,8cm3 ja kui selle jagan 20cm3 saan surveastmeks 5,9
tehes väikest otsingut, siis valdavalt staatilised surveastmed jäävad 8,5 kanti. Küsimus on, et kas peaksin seda püüdma. Kui jahh siis tähendab, et peaksin kuskil 5...6cm3 põlemiskambri mahtu vähendama. Kui treida, siis tuleks 5mm maha lasta, mis aga tähendab, et poldi kohtades jääb ohtlikult vähe materjali alles. Ühel jupiteril lasin 3mm maha ja see tähendas, et üks kaan läks kinnitamisel prõksti pooleks. 5mm maha treimist ei tuleks kõne alla. Teine variant on, et täidan/keevitan põlemiskambrit vähemaks küünla juures. Kui seda teha, siis oleks tarvis pikema keermega küünalt ja uue küünla auku. Ning et pind sile jääks ka treimist/freesimist. ui aus olla, siis 3mm treimine tundub lihtsam, kui täitmine.

Silinder peale ja küünlaugust diislit sisse.
Pilt

Diisli tase püsis pikalt ja ei langenud.

Pilt

5cm3 oleks tarvis täis keevitada ja seda oleks nii palju.
Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”