Pirelli Diablo Sport rehvid.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Midagi pole teha mõnedel on sõitmiseks vähe paremad teed kui teistel ja soomes 100km no ei viitsi vist hakata riideidki selga panema.
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Poleks arvanud, et nii palju erinevaid rehve müügil on
Kahjuks saan oma sõidukogemusi lugeda kuudes mitte aastates, sellepärast ei ole hetkel ka eriti kogemusi erinevates tingimustes sõitmises. Ei tea veel mida eelistada.
Uskumatu, aga Sport touringu rehve ei ole siiani vaadanudki. Aitähh Magi soovituse eest Siiani tundub see kõige loogilisem ja parem variant olevat. Loogiliselt võttes peaks touringu rehvid keskelt veits kõvemad ka olema - ei tohiks nii kergelt kandiliseks kuluda? Või olen valesti arusaanud?
Sain mootorratta just garaazi ka viidud niiet saab juba midagi kindlat ostma hakata.
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Loogiliselt võttes peaks touringu rehvid keskelt veits kõvemad ka olema - ei tohiks nii kergelt kandiliseks kuluda? Või olen valesti arusaanud?
Täpselt õige järeldus! Suurem osa sport touring tagarehve on vähemalt kahesegulised! Sisuliselt on rehvi keskel "kõvem" kummisegu kui rehvi ääres, seega pikka maad otse sõites ei kulu rehv niivõrd kiiresti keskelt ära.
Suurem osa sport touring esirehve on siiani ühesegulised, suurem läbisõit saavutatakse sellega, et rehvikarkassi peale pannakse rohkem mustrit, rehvi sisemine konstruktsioon, ehk karkass ehitatakse nii, et otse sõites on rehvil rohkem puutepinda (kulutab rehvi aeglasemalt) ja väga palju muud huvitavat .
Muide, kas keegi oskab mulle ära seletada, mis on peamine eelis "supersport" rehvil nagu Pirelli Diablo Supercorsa'l kui teda võrrelda mõne sport touring rehviga? Nii palju kui ma vähemalt Rajale olen sattunud sõitma, siis isegi sport touring rehviga kannatab jalarauad maha kallutada...
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Tere! mul on PIRELLI SPORT DEMON-i rehvid ja peaks mainima et tagarehv küll kulunud aga pidamist pole peaaegu üldse kuna ma ei teinud mingit hullu kiirendust kuid oli vaja peateele pöörata ja siis vähe rohkem gaasi ja võttis kuiva ja puhta asfalt-i peal kohapeal ringi ja kohe külgette. ise õnnestus mul veel külje ka maha panna aga see oli hiljem, nimelt läksin ringteele ja võttsin esipiduriga kiirust maha kiirus oli juba umbes 20km/h ja hakkasin pidurit lahti laskma pidur oli põhimõtteliselt juba lahti jälgisin korra ringi ja ridasid ja ei pannud tähele ringtee servas olevat killustikku mis oli ringipealt tulnud niikui esimene rattas sellele jõudis läks kohe lohisema ja paningi külje maha... õnneks midagi vägahullu ei juhtunud...ps mul pole sõidukogemust see oli põhiline põhjus... aga kuna ma selle suve lõpus alles sain loas ja ma pole veel 1000km-gi sõitnud siis palun ehk oskate soovitada mulle eriti hästi pidavaid rehve erinevates ilmatingimustes... sikklimass on täismass 440kg tühimass 250kg paak mahutab 20l siis umbes 20kg juures ja ise kaalun 90kg ratas on suzuki gsx 750 ef rehvi suurus tagumine kui ma ei eks oli siis 130/70 -17
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Takel95 kirjutas:Tere! mul on PIRELLI SPORT DEMON-i rehvid ja peaks mainima et tagarehv küll kulunud aga pidamist pole peaaegu üldse kuna ma ei teinud mingit hullu kiirendust kuid oli vaja peateele pöörata ja siis vähe rohkem gaasi ja võttis kuiva ja puhta asfalt-i peal kohapeal ringi ja kohe külgette. ise õnnestus mul veel külje ka maha panna aga see oli hiljem, nimelt läksin ringteele ja võttsin esipiduriga kiirust maha kiirus oli juba umbes 20km/h ja hakkasin pidurit lahti laskma pidur oli põhimõtteliselt juba lahti jälgisin korra ringi ja ridasid ja ei pannud tähele ringtee servas olevat killustikku mis oli ringipealt tulnud niikui esimene rattas sellele jõudis läks kohe lohisema ja paningi külje maha... õnneks midagi vägahullu ei juhtunud...ps mul pole sõidukogemust see oli põhiline põhjus... aga kuna ma selle suve lõpus alles sain loas ja ma pole veel 1000km-gi sõitnud siis palun ehk oskate soovitada mulle eriti hästi pidavaid rehve erinevates ilmatingimustes... sikklimass on täismass 440kg tühimass 250kg paak mahutab 20l siis umbes 20kg juures ja ise kaalun 90kg ratas on suzuki gsx 750 ef rehvi suurus tagumine kui ma ei eks oli siis 130/70 -17
Kui sa sõidad kruusalt asfalt-ile on rehvid alguses kaetud liiva puruga ja on ülilibedad, samuti kui sõidad killustikule. Rehvivahetus siin vaevalt et aitab...
http://www.motard.ee/
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
rai00 kirjutas:Kui sa sõidad kruusalt asfalt-ile on rehvid alguses kaetud liiva puruga ja on ülilibedad, samuti kui sõidad killustikule. Rehvivahetus siin vaevalt et aitab...
Rehvidega pole seal jah mingit pistmist, puhtalt sõiduvead.
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Takel95 kirjutas:peaks mainima et tagarehv küll kulunud aga pidamist pole peaaegu üldse
Kas kirjavahemärgid kadusid koos pidamisega ära?
Siin üleval vilgub Motodepoo link, võta nendega ühendust ja maini, palju sul raha on ja milleks sul rehvi vaja on...
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
seda ma tean et see külilipanemine oli täiesti minuviga ja ma tean et kruusapeal ongi libe see lõpuosa oli niisama juurde ma lihtsalt tahaks rehvi mis on vägahea pidamisega seda teab vist igaüks et liivane rehv libiseb kergelt ja et kui on kildu safaldil siis need on nagu väikesed kuulid rattaall... mu küsimus oli lihtsalt selles et mis firma ja milline rehv on parima pidamisega. sry, kui segast infot esimeses postituses andsin... rehvi mõõdud siis esimene:110 80 18 tagumine:150 70 17
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Takel95 kirjutas:et mis firma ja milline rehv on parima pidamisega.
Metzeler Racetec, Dunlop Sportmax GP Racer 209, Pirelli Diablo Rosso, Diablo Supercorsa..... Saad sa aru, et kui sa sellega ei võistle, siis ei vaja sa sinna ka KÕIGE (ja ma mõtlen KÕIGE) paremat rehvi. Üllatus vb, aga rehv ei ole see põhiline, mis sind kukkumast hoiab.
Korra ütlesin juba, et mingi elementaarne kirjaoskus võiks ka olla, kui vanus võimaldas juhtimisõigust omandada
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
lihtsalt tahaks rehvi mis on vägahea pidamisega
Võta ühendust Streetmoto'ga või Motodepooga ja seleta neile ära, kus ja kuidas sa suurema osa ajast sõidad ja kindlasti oskavad nemad sulle seda kõige õigemat rehvi soovitada.
Kui ma lugesin seda, kuidas sa külili käisid, siis esimese asjana tuli pähe, et see on täielik absurd, kuidas isegi kuiva ilmaga su tagarehv libisema hakkas. Suure tõenäosusega on sinu praegused rehvid plastmassiks vananenud ja sellises olukorras on mistahes tootja uus rehv parema pidamisega.
Aga võta julgelt mõne motopoega ühendust. Rehvi valimisel on kõige tähtsam kasutusotstarve!
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
Takel95 kirjutas:seda ma tean et see külilipanemine oli täiesti minuviga ja ma tean et kruusapeal ongi libe see lõpuosa oli niisama juurde ma lihtsalt tahaks rehvi mis on vägahea pidamisega seda teab vist igaüks et liivane rehv libiseb kergelt ja et kui on kildu safaldil siis need on nagu väikesed kuulid rattaall... mu küsimus oli lihtsalt selles et mis firma ja milline rehv on parima pidamisega. sry, kui segast infot esimeses postituses andsin...
rehvi mõõdud siis esimene:110 80 18 tagumine:150 70 17
Parima pidamise heades tee ja ilmaoludes annavad supersport rehvid kuid sinu rattale esirehvi sellest kategooriast ei leia. Tagarehvi saaks asendada 160/60R17 rehviga kuid sellest üksi pole tolku.
Sinu ratta all olid touring diagonaalrehvid ja nende arendamisse juba pikka aega eriti ei panustata (va. offroad ja chopper segmendid) - kõik nimekamad tootjad on oma pingutused suunanud radiaalrehvide arendamisse. Seega astu samuti samm edasi ja soeta sport-touring radiaalrehvid. Siin üks valik sobivaid (ära tunneb Z rating tähise ZR järgi) - esimesed: http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&start ... 18|&type=1 ja tagumised http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&start ... 17|&type=2
Re: Pirelli Diablo Sport rehvid.
ülimõnus märjailma rehv ma peaks mainima
http://www.motosalvageonline.com/home/2 ... tires.html
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.