Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Kasutan oma autol Hella lisa kaugtulesid tõesti hästi näitavad,kuid mingil kaugusel auto ees on heledam laik.Kuigi tuled valgus vihk on reguleeritud auto oma tuledega samasse kõrgusesse(kõrgemale tõstes hakkas teisi liiga vara pimestama).Kahjuks ei anna kaugtuledega meie liikluses pikalt sõita.
Seega kas pole olulisem just pooltule võimsam valgusvihk?.
Ühegi tuntud pirni tootja(osram,philips) toote nimekirjas pole H4,H7,H3 j.n.e Xenon pirne.Viimastega tegelevad pilusilmad,ostes saate komplekti.Mida võib olla suht lihtne paigaldada.Kuid kui pirn läbi peaks põlema ei pruugi sobivat pirni enam leida.
H4 Xenoni pirni puhul on tegu ühe pirniga,millel"katiku(sirmi)"liigutamisega saadakse kas lähi-või kaugtuli.See pärast läbi põlemisel jääbki masina esine pimedaks.
Kas kaherattasele võib paigaldada udutuld?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
macintosh kirjutas:Credo kirjutas:mine Isogreeni (http://www.isogreen.ee) ja küsi Kristjani käest, millise HIDi komplekti pani ta minu Tenere peale. .
Külastasin Isogreeni mehi ja nende ühene soovitus oli H4 pirniga Xenoneid mitte panna. Asi selles, et juhul kui see juhtub läbi minema, siis kaotad korraga nii kaug, kui ka lähitule ning Euroopas normaalse ajaga asenduspirni leida on üsna keeruline. Nende hea soovitus oli "lisatuled".
Lisatuled on alati hea soovitus, kuid H4 pirniga xenonitel pole ka selles suhtes midagi viga, et enamus nendest komplektidest lähevad originaaljuhtmestiku otsa, seega kui see Xenon sul reisil lendab, siis võtad kaks juhet lahti ja paned tavalise pirni asemele ja elu on lill kuni reisi lõpuni. Seda nad vist ei maininud sulle?
mis lisatuledesse puutub, siis mul kunagi KTM 950 küljes olid lisatuledena kaks Hella Mega Beam lisatuld ning need tuled on nüüd, 4 aastat hiljem , ikka veel selle ratta küljes, mõnikord ikka näen seda sõitmas. Maanteel neid ei kasutanud aga pimedas kitsastel kruusateedel aeglasemate sõitudega võttis ümbruse ikka heledaks küll Ja lähituli oli tal Xenon ka.
Minu eelmise ratta, XT peal oli H4 BiXenon ja sellega läksin ka ülevaatuselt ametlikult läbi, ei pidanud midagi susserdama.
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Piipz kirjutas:H4 pirniga xenonitel pole ka selles suhtes midagi viga, et enamus nendest komplektidest lähevad originaaljuhtmestiku otsa, seega kui see Xenon sul reisil lendab, siis võtad kaks juhet lahti ja paned tavalise pirni asemele ja elu on lill kuni reisi lõpuni. Seda nad vist ei maininud sulle?
.
Tahstisn kah just seda sama hakata kirjutana. Vanal (ühe ümara tulega) ZR7'le panin xenoni ja niikaua kui sõitsin selle rattaga (paar sügisest kuud) siis olin eluga väga rahul valgustuse poole pealt ning tavaline halogeen oli sadula all varuks kui xenon oleks läbi põlenud oleks olnud vaja läbi viia harilik pirni vahetus (mis ümar tule puhul on kahe kruvi lahtikeeramise küsimus) ja oleks lihtsalt H4 oma originaalpistiku otsa ühendanud. Xenoni pistikud, mis samuti H4 pistikusse ühenduvad, oleks selleks ajaks lihtsalt kopsiku sees lahti ühendatuna kaasa sõitnud.
VFRile tõenäoliselt lähevad talvel samuti Xenonid sisse sest tee on lihtsalt nii palju valgem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Lisatulesid(kaug) on muidugi igasuguseid võimalik panna,aga minu puhul ikka põhiline probleem lähituli.Palju ikka seda kaugtuld kasutada saad,enamuse ajast paned ikka lähidega.Minu rattal just see lähi ongi probleem,sest see luup ei näita halogeeniga mitte tuhkagi,samas kui kaug on tavalise klaasiga ja pole ka kõigehullem(muidugi ka mitte eriti hea).Sama asi nende luupidega on isegi nii mõnegi autoga.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
ei hakanud uut teemat tegama,lähen siit edasi.
plaan soetada gsx-r 99a.(srad) H7 xenon tulede komplekti.(ostaksin maroli.ee)
küsimus oleks järgmine et turul on neid müügil palju milline komplekt tuleks valida.Kas 35W või 55W??? ja on veel 4300K,6000K,8000K milline neist on kõige normaalsem????
Ja kas on üldse mõttet panna,valgust võiks ikka rohkem olla aga keegi siin kirjutas et pidavat ratta ette mingit valgus kogu näitama (mitte korrekset valgus vihti).
Kui kellegil on kokkupuudet ise paigaldatud xenon lähi-ja kaugtuledega võiks infot jagada.+ ja-
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
urmo1 kirjutas:ei hakanud uut teemat tegama,lähen siit edasi.
plaan soetada gsx-r 99a.(srad) H7 xenon tulede komplekti.(ostaksin maroli.ee)
küsimus oleks järgmine et turul on neid müügil palju milline komplekt tuleks valida.Kas 35W või 55W??? ja on veel 4300K,6000K,8000K milline neist on kõige normaalsem????
Ja kas on üldse mõttet panna,valgust võiks ikka rohkem olla aga keegi siin kirjutas et pidavat ratta ette mingit valgus kogu näitama(mitte korrekset valgus vihti).
Kui kellegil on kokkupuudet ise paigaldatud xenon lähi-ja kaugtuledega võiks infot jagada.+ ja-
Sõitsin sügisese hooaja tavalisse laternasse paigaldatud bixenoniga, sest tavaline tuli ei suutnud piisavalt valgustada teed pimedal ajal. Reguleerisin laterna võimalikult madalale, ja kuigi endal oli nähtavus hea ja sõiduautode juhte nagu ei pimestanud, juhtus paar korda, et veokajuhid tulesi vilgutasid. Nähtavus pimedas oli tõesti kordades parem võrreldes tavalise H4 pirniga. Aga peale sisutihedat vestlust motopolitseiga, panin tavalise pirni sisse tagasi nagu lubasin. Kuni laternal olnud tähis xenoni kasutamist ei luba, jään paraku tavapirnide juurde, kuigi mu arvamust võrreldes xenoniga see ei muuda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Kui vaadata ,kui palju sõidab igasugu 4 rattalisi,tavatuledes xenonid,siis pakun,et tsikliga ei tohiks see vahelejäämine teadlikule politseinikule küll suur probleem olla.H4 -ga on lihtsam,neid tugevama valgusjõuga halogeene ka leida.Varaderol näiteks on 2xH4 ja seal on mingid Osrami "+50% rohkem valgust" andvad pirnid ja nende valgus ka selline suht valge.Tee on ikka korralikult valgustatud nii lähi kui kaugtulega.
TDM-i luupi panin sama pirni ainult H1-e ja erinevus tavalisega olematu.Ilmselt ikka xenon ainuke,mis aitab.Kaugtuledele panen lisatuled ja teen lisatulede kinnitused sellised,et kui pikemale sõidule minna,siis saab kergelt külge kruvida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Kui valgust napib, siis kõige odavamalt saada oluliselt parema vaate OSRAM 65W Off Road Rallye pirniga.
See annab välja 2100 luumenit. Võrdluseks, tavaline halogeen annab ca 1340 luumenit ja Osram NightBreaker 1800 luumenit.
http://goo.gl/RXDRRn
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
macintosh kirjutas:Kui valgust napib, siis kõige odavamalt saada oluliselt parema vaate OSRAM 65W Off Road Rallye pirniga.
See annab välja 2100 luumenit. Võrdluseks, tavaline halogeen annab ca 1340 luumenit ja Osram NightBreaker 1800 luumenit.
http://goo.gl/RXDRRn
Ma selle kangema NightBreakeriga sõidangi,aga vahe on minimaalne.Sama asi on Volvo veokatega,seal ka lähituli luubiga.Sinna võid samuti sisse panna mida iganes,aga tee valgemaks ei lähe.Pannes xenoni on vahe olemas.Isiklikult järgi proovitud,üks juht ostis ise,sest ei kannatanud pimedas sõita.Seal on 4300 xenonid ja näitavad täpselt sama hästi kui tehase xenonitega auto.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Ähh. Kõik on kinni ikkagi ühemõtteliselt valgusti korpuse enda geomeetrias. Sa võid endale kasvõi päikese sinna installeerida, aga ikka on pime, kui valgusti reflektor on kehv ja tuleklaasi hajuti on kehv või seda polegi, nagu enamusel moodsatel laternatel. Ja suurus ikka loeb. Väikese läbimõõduga laternast head valgust oodata ei maksa.
Mu praeguse ratta üks vanaaegse tegumoega (suur diameeter, metallist reflektor ja hajutiga klaas) latern H4 halogeeniga ei jää üksinda alla Ford Focuse kahele esitulele. Ja Focusel on niigi üle keskmise head esituled.
Need "luubid" olgu parem olemata. Ma pole veel kohanud häid luupe.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
XL1000 kirjutas:Ma selle kangema NightBreakeriga sõidangi,aga vahe on minimaalne.Sama asi on Volvo veokatega,seal ka lähituli luubiga.Sinna võid samuti sisse panna mida iganes,aga tee valgemaks ei lähe.Pannes xenoni on vahe olemas.Isiklikult järgi proovitud,üks juht ostis ise,sest ei kannatanud pimedas sõita.Seal on 4300 xenonid ja näitavad täpselt sama hästi kui tehase xenonitega auto.
Ise pole proovinud aga teemakohases foorumis (Versys) mehed/naised räägivad, et Xenoni paigaldamsiel on küll valgust jah maa ja ilm aga saadava valguse joonis/kujutis/kvaliteet ikka vilets. Soovitus panna 65W Osrami prinid pärinebki sealsest foorumist. Ise asendasin noname pirnid kõige tavalisemate Philipsi omadega ja vahe on nagu öö ja päev.
Hetkel kaalun 12W LED lisatulede paigaldamist, proovijad on senini rahul olnud.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Kas keegi osrami H4 offroadi pirni ka proovinud on? See kuramus 80W, kisub vist vähe paljuks.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Kas keegi teab, kuidas tegelikult legaalne oleks?
Hid pirn suvaliselt esilaternasse sisse torgata on arvatavasti TÜ läbikukkumine. Kui tahaks esiotsa valguskolmnurka teha ja paneks ette kaks lisatuld, siis kuidas seadus nende kohta ütleb? Päevasõidutuled ilmselt tohib panna aga neid ei tohi koos esitulega põlema panna? Ei ole erilist tahtmist ülevaatuse jaoks asju maha võtta ja pärast peale tagasi panna. Võimaluse korral ehitaks legaalse süsteemi.
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Juul 2012, 14:23
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: Tartu
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Tonis_T kirjutas:Kui tahaks esiotsa valguskolmnurka teha ja paneks ette kaks lisatuld, siis kuidas seadus nende kohta ütleb? Päevasõidutuled ilmselt tohib panna aga neid ei tohi koos esitulega põlema panna? Ei ole erilist tahtmist ülevaatuse jaoks asju maha võtta ja pärast peale tagasi panna. Võimaluse korral ehitaks legaalse süsteemi.
Valguskolmnurga lisatuled paned läbi eraldi lüliti ja aga läbi relee, nii, et need koos süütega sisse lülituvad. Sellisel juhul saad neid esitulest sõltumatult välja lülitada ja nii ka ülevaatuse probleemideta läbida.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Mis märgistusega tuled peavad olema? Udutuled, päevasõidutuled, gabariit-tuled? kõikidel on erinev E märgistus. Päevasõidutuled koos esituledega põleda ei tohi. Sisuliselt kui tuli käivitades kohe põlema läheb pole päevasõidutulesid mõtet panna?
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Apr 2009, 17:16
- Tsikkel: KAWASAKI Z900 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Tonis_T kirjutas:Mis märgistusega tuled peavad olema? Udutuled, päevasõidutuled, gabariit-tuled? kõikidel on erinev E märgistus. Päevasõidutuled koos esituledega põleda ei tohi. Sisuliselt kui tuli käivitades kohe põlema läheb pole päevasõidutulesid mõtet panna?
E1 - tuli vastab euronõuetele
SAE - tuli vastab nii EU kui USA nõuetele
C- hõõgpirn
HC - halogeen
DC - ksenoon
Kaugtulel:
R - hõõgpirn
HR - halogeen
DR - ksenoon
Päevasõidutuledel DRL
MD - led
number % - tähendab palju langeb valugusvihk 10m peale, ehk 1.0% tähendab 10cm 10m peale.
nt. number 37.5 on referentsarv (kaugtule valgustugevus), autodel ei tohi olla kokku üle 75.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB W204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mai 2012, 17:23
- Tsikkel: jawa250 jawa350 honda650
- Tänatud: 3 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
päevatule tähis peab olema RL kuigi mina vahet erilist ei näe DRL-l siis tähenärijatel küll
üks lisa kaugtuli võib olla,siis kaks kui ühes on ainult pooltuli
kolmnurka saab panna kergemini udukaid,kõik need tähised sõltuvad tootmisest.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mai 2012, 17:23
- Tsikkel: jawa250 jawa350 honda650
- Tänatud: 3 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
nu jah eksimine inimlik,sest udukate kasutamine on meie politsei teema
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mai 2012, 17:23
- Tsikkel: jawa250 jawa350 honda650
- Tänatud: 3 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
tehke tööd ja nähke vaevaKood 219. Töötulelatern
Nõuded: 1) töötulelaterna paigutus peab võimaldama piisavalt valgustada töökohta, kuid ei tohi pimestamisega tekitada liiklusohtlikku olukorda;
2) töötulelatern võib olla teisaldatav;
3) töötule, välja arvatud alarm- ja jälitussõidukil kasutatava, valgus peab olema hajutatud hajutava mustriga laterna klaasi või sarnast funktsiooni täitva tehnoloogia abil. Töötulelaterna klaasil ei tohi olla sõiduki valgustus- ja valgussignaalseadmena kasutatava laterna tähistust. Töötule tekitatud valgusvihk peab olema valge või valikkollase värvusega;
4) töötule lülitamine peab toimuma eraldi lülitiga ja mootorsõiduki armatuurlaual peab olema selle sisselülitatuse märgulamp.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
No jah, tulede tähistused leian ma seadusest ise ka üles. Asi pole selles, et mis tähistused mingil tulel on vaid sisus. Nagu ma enne kirjutasin, siis päevasõidutulesid võib panna küll aga need ei tohi põletada koos lähitulega. Ehk siis kui rattal on automaatselt sisse lülituv lähituli või tahad kolmnurka moodustada nii, et lähituli+ kaks lisatuld, siis võivad päevasõidutuledega tekkida probleemid. Sama nõue kehtib ka udutulede kohta? Küsimus pole tähistuses vaid millised kaks tuld tohivad koos lähitulega põleda nii, et keegi kraesse ei hakka ja seda ei ole ma suutnud üheselt mõistetavalt veel kusagilt välja lugeda. Kui ma selle selgeks saan, siis saab otsida ka vastavad, korrektse tähistusega, lisatuled.
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
vanalendur kirjutas:Kas keegi osrami H4 offroadi pirni ka proovinud on? See kuramus 80W, kisub vist vähe paljuks.
Valgust pole kunagi liiga palju, lihtsalt sulatab reflektori ülesse.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Kägu kirjutas:vanalendur kirjutas:Kas keegi osrami H4 offroadi pirni ka proovinud on? See kuramus 80W, kisub vist vähe paljuks.
Valgust pole kunagi liiga palju, lihtsalt sulatab reflektori ülesse.
Seda, et tulele kuumaga liiga teeb ma silmas pidasingi.
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
Enne kui reflektorile liiga hakkab tegema, jõuab see pirni pistiku üles sulatada.
Kui tuled ei näita, siis on reflektor/luup must/läikiv pind kulunud või tule klaas õhtal omadega.
Lahendus ei ole sinna mingeid ulme pirne sisse keerata, mis on ka seadusega vastuolus, vaid uus OEM tuli osta.
vahest aitab ka enda silmi lasta kontrollida
Veoteenus: Eraldi üldjuhul ei teosta auto iseärasuste poolest, aga vajadusel 10t
Tõstevõime kuni 15t ning noole pikkus kuni 42m.
53420969
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
rasmus23 kirjutas:Enne kui reflektorile liiga hakkab tegema, jõuab see pirni pistiku üles sulatada.
Kui tuled ei näita, siis on reflektor/luup must/läikiv pind kulunud või tule klaas õhtal omadega.
Lahendus ei ole sinna mingeid ulme pirne sisse keerata, mis on ka seadusega vastuolus, vaid uus OEM tuli osta.vahest aitab ka enda silmi lasta kontrollida
Minu rattal ei ole, ei tuli seest must ega ka reflektor tuhmunud,lihtsalt need tuled ongi sellise kehva valgutugevusega.Nagu ma juba eespool mainisin,siis sama lugu on paljude luuptuledega,mis on halogeeni jaoks mõeldud.Veokad olid meil ostetud tutikana esindusest,aga tuled on halogeenina ikka kehvad.Ei osanud seda isegi mitte karta,sest eelmisel mudelil oli tavatuli ja valgus normaalne.Edaspidi oleme mõned xsenonitega soetanud ja need näitavad igati OK.
Rattale olen kõik võimalikud halogeenid ära proovinud,aga vahe ei ole silmaga märgatav.Ei ole pannud ainult tugevamaid pirne,sest need hakkavad tuld ja juhtmeid põletama.Kahjuks ei ole TDM-le midagi muud ka toodetud.LED pirnid vajavad vist veel arenemist.Mina igaljuhul proovin lähitules xenonid ära.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
900xj kirjutas:XL1000 anna siis kunagi teada kuidas xenon tuli "särab"
Tegelikult ostsin ära ja saan homme kätte.Panen see nädal külge eks siis annan teada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
küsiks veel et millise komplekti ostsid.kui palju W ja K ?kust kohast ja palju raha?
Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest
XL1000 kirjutas:900xj kirjutas:XL1000 anna siis kunagi teada kuidas xenon tuli "särab"
Tegelikult ostsin ära ja saan homme kätte.Panen see nädal külge eks siis annan teada.
Komplektis üks v kaks? Mul tdm'ga sama mure. Ootame tagasisidet
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.