EMF
Re: EMF
Hmm
Ilmselt ideaalis ja rahakama organisatsiooni struktuurina oleks see tõsti ilus, kas motomaailmas on seda raha selle jaoks? Teisalt küsimus, miks nende samade ülesannetega ei saa hakkama iga distsipliini komisjonid? Kui need ülesanded kirjutada igale komisjonile ülesanneteks! Ma kardan, et ühe monstrumi sisse mitme väiksema montrumi loomine ei ole otstarbekas!
Kas neid erinevaid ülesandeid ei saa ära jagada komisjonde liikmete vahel ja esindusena igast distsipliinist vähemalt üks liige. Iga komisjon peaks oma valdkonnaga ise tegelema ning tõesti meedia ja meditsiin peaks olema ühine tegevusala kasvõi koolituste näol.
Sportmasinate register on vb vajalik!
Kuidas see tänasel hetkel toimib?
Miks see on vajalik või kuidas see tänasel hetkel toimib ilma registrita?
Martino kirjutas:Psaiko kirjutas:Mille jaoks on eraldi vaja lisaks alakomisjonidele:
- tehniline komisjon (iga distsipliini komisjoni töö ja spetsiifika)
- keskkonnakomisjon FIM ja UEM reeglistik arvestab seda
- meditsiinikomisjon (esitatavad nõuded võistluse korraldajale, mis tingimustele pea vastama võistluste kohapealne metsitsiiniline teenistus)
Lisaks mis on alpool olevate komisjonide eesmärk ja kellest on komisjonid moodustunud?
- meediakomisjon (millega hakkab tegelema?)
- arbitraažikomisjon (millega hakkab tegelema?)
- distsiplinaarkomisjon (millega hakkab tegelema?)
- aukohus (millega hakkab tegelema?)
Tehniline komisjon tegeleb selles visioonis ennekõike sportsõidukite tehniliste kaartide väljastamise ning registri pidamisega, samuti tehnilise kontrolli korraldamisega. Ilma tehnilise komisjonita ei saa sportregistrit tekkida, sest peab olema pädev organ, kes sportsõidukite vastavuse nõuetele üle kontrollib. EALis on see rutiin kenasti paigas, inimesed teada ning mingit sõbramehe poolest veetorust tehtud puuriga auto rajalelubamist ei toimu.
Keskkonnakomisjon tegeleb mürkroheliste ja muidu innukate puukallistajate kergitatud probleemide menetlemisega ning sõitjate ja võistluste korraldajate sellealase koolitamisega. Kuna FIMi ja UEMi reeglitesse suhtutakse meil niikuinii üsna loominguliselt, siis on vaja kokku leppida, missugused normid ja millisel viisil on vastuvaidlematuks täitmiseks ning mille toimub lõputa või lõpuga üleminekuperiood. Mürkrohelised on probleem, ja mida aasta edasi, seda hullem. EMFi ja mootorispordi keskkonnaalane kuvand tervikuna on spordi tulevikule ülioluline.
Meditsiinikomisjon võiks ja peaks tegelema korraldajate ja miks mitte sõitjate koolitamisega. Ühtlasi oleks see kanal, mille kaudu jõuaks meedikuteni info uuema kaitsevarustuse või popimate kiivrite ning nendega ringikäimise kohta. Jah, selle koha võiks täita üks usin inimene. Aga see peab siis usin inimene olema.
Meediakomisjon on tegeleb EMF meediatöö ning mootorispordi avaliku kuvandi loomisega. Ka siin võib vaielda, kas see peab just komisjon olema - aga ma usun, et peasekretär üksi koos osakoormusega meediainimesega ei vea seda asja heale tasemele välja. On tõsi, et meie sport peab jõudma televisiooni tagasi. Me võime rääkida, et meedia läheb netti, juutuubi jne, aga tegelikkus on see, et info jõuab inimesteni telepurgist. Kõik muu on täiendav. Ilma meediata on keeruline ka sponsoritele huvitav olla ning see, kuidas motosport meedias välja näeb, on osa vastusest küsimusele, kust tuleb motosporti raha.
Arbitraažikomisjon/apellatsioonikomisjon on komisjon, mis tegeleb määratud karistustele või kohtunikekolleegiumi otsustele esitatud apellatsioonide lahendamisega. Kohtunikud on ekslikud nagu kõik inimesed ning võistlejal peab olema võimalus tehtud otsus edasi kaevata sõltumatule organile. Arbitraažiõigus on FIMi SCs sätestatud õigus, mille realiseerimiseks meil ei ole paraku seni olnud võimalust. Rangelt võttes ei ole vale öelda, et meil korraldatav motosport ei ole kooskõlas FIM Sporting Code'ga, sest meil puuduvad selles sätestatud organid sportlaste õiguste realiseerimiseks.
Distsiplinaarkomisjon tegeleb distsiplinaarüleastumiste menetlemisega. Nende asi on võtta vastu otsus, kui mõni uljama meelega sõitja või selle lähikondne kellegi kulmu rulli taob või näiteks kohtuniku läbi sõimab.
Aukohus tegeleb näiteks sellega, kui mõni tubli motosportlane või motoametnik peaks väljaspool motosporti hakkama saama millegi ebasobivaga - no ma ei tea, näiteks autotäie narkotsi vedamisega. No ilmselt peaks siis miskit tegema või kuidagi reageerima ning kuna see ei ole otseselt spordiga seotud, siis ei sobi selleks muud organid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.