Suur jama GPZ 500s-ga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Suur jama GPZ 500s-ga
Tere
Tegu siis Kawasaki Gpz 500-ga 93'
Juhtus selline asi, et panin hommikul käima ning lasin natuke kuuris tiksuda.
Pool tundi hiljem tahtsin proovisõitu teha, aga esimese käigu aeg käis imelik tõks mootorist läbi ning sain umbkaudselt 5m sõita
ning peale seda panin tühikäigu peale ja siis jäi selline mulje,et käik läks ise sisse kuigi jalad olid maas.
Nüüd on midagi seest tuksis ning sooviks saada teiepoolset abi, et milles viga võib olla.
Starteri pealt ei taha enam käima minna (ei vea mootorit ringi vms)
Suured tänud kõikidele vastajatele.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Arvan, et vasakul pool väntvõlli otsas oleva hooratta magnet või magnetid lendasid lahti. Kunagi oli oma rattal kah sammasugune viga. Mootori võid saada ringiliikuma aga seal on ka andurid mis loevad väntvõlli ringe et sädet anda. Need andurid võivad kah katki olla. Ja seal on magnet riba sees veel ka laadimis mähised.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
et midagi hullu ei või olla, et midagi päris lõhki lendas, näiteks väntvõll või lõi kepsu välja vms
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:et midagi hullu ei või olla, et midagi päris lõhki lendas, näiteks väntvõll või lõi kepsu välja vms
Ei usu eriti et väntvõll või keps on pooleks. Võta see vasakpoolne mootori kaan võntvõlli kohalt maha ja näed kohe ära et kas see magnet vöö on terve või pooleks lennanud (tavaliselt kipuvad need magnetid lahti lendama). Arvesta ka sellega et kaant mahavõttes on seal ka mootori õli (kaant mahavõttes siis ratas tuleks ilmselt paremale küljele panna või siis õli väljalasta).
Juhul kui magnetid on väljalennanud siis vaja ikka uusi varuosi ja vanu taastada pole mõtet.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
see on see masin, mille sa väga soodsa hinnaga sealt pärnust ostsid hiljuti jah?
kirjeldusest oli natuke keeruline aru saada, aga minule tundub siiski, et mingi jama võib olla käigukastis. pole välistatud muidugi ka see, mida siin esimesena pakuti...aga ma natuke kahtlen kas sel juhul oleks teema selline, et mootor enam ringi ei käi. nii ehk naa pead mootoril ühe, teise või mõlemad kaaned maha võtma, et saada mingit aimu milles seal tegelikult probleem võiks olla. ma ei usu, et sellele asjale mingit kiiret fixi on.
kui millalgi mingeid varuosi vaja peaks olema siis mul midagi kastides vedeleb, võid ühendust võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
on küll ostetud hea hinna eest mis soovis kuulutas,
Sõitma hakkates oli käiku sisse lükates muidugi selline tunne, et käigu oleks nagu välja löönud ning siis sisse.
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:on küll ostetud hea hinna eest mis soovis kuulutas,
Sõitma hakkates oli käiku sisse lükates muidugi selline tunne, et käigu oleks nagu välja löönud ning siis sisse.
Peale remonti saad teada, kui hea hinnaga see ratas kätte tuli
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
ega jah, ei hakka süüdistama sita ostu eest ega midagi sellist, tahaks teada lihtsalt kus täpsem viga võib asetseda jne
seal kus mähised ja muu sees olid, mis siin ülal mainitud oli, oli ka tiba metallipuru :S
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
no siis tuleks edasi uurida juba, et kust see metallipuru sinna sattunud on.
et mootoris teatud määral nö. metallipuru tekib on muidu suht tavaline, kuid see peaks olema väga peenike puru ja kogunema kuskile magnetiseeritud korgi ümber. aga kui see puru seal on sul suuremate graanulitena (a'la suuremad tükid kui kui millimeeter kuubis) siis on ilmselt selle mootoriga suhteliselt suur jama majas
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Mingitel gpz mudelitel oli täiesti probleemne hooratas, mille magnetid lendasid laiali. Kehtib ka kle500 kohta.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
gpz-l ja kle500 peaks vist isegi sama mootor olema, eks hakkan täna v homme lahti võtma
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:Tere
Tegu siis Kawasaki Gpz 500-ga 93'
Juhtus selline asi, et panin hommikul käima ning lasin natuke kuuris tiksuda.
Pool tundi hiljem tahtsin proovisõitu teha, aga esimese käigu aeg käis imelik tõks mootorist läbi ning sain umbkaudselt 5m sõita
ning peale seda panin tühikäigu peale ja siis jäi selline mulje,et käik läks ise sisse kuigi jalad olid maas.
Nüüd on midagi seest tuksis ning sooviks saada teiepoolset abi, et milles viga võib olla.
Starteri pealt ei taha enam käima minna (ei vea mootorit ringi vms)Suured tänud kõikidele vastajatele.
ilmselt solenoid , viska piduriklotsile silm pääle ja kahetaktise pena kindlasti
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
gpz ja kle mootor on sisuliselt sama asi jah. nukk on natuke teine, ja väljaspool mootorit väljalase erinev.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
selge, eks ma vaatan seda solenoidi värki
Nii palju sai täna tehtud, et nukkvõlli kett on liiga pinges ning ketipinguti pidi raskelt käima, kas see on normaalne? nii vähemalt mainis üks vähe targem masinatundja
Mootor käib nüüd normaalselt ringi tühikäigul.
kolb ja kõik muu iseenesest paistavad terved olema.
Mida võiks veel vaadata?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Ketipinguti on sellel asjal automaat pingutusega, kui maha krutid siis seda sinna niisama tgasi kruttida ei tohi, siis surudki keti pingule nagu pilli keele. Vähemalt minu KLE oli selline.
http://www.krracing.ee/
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
nagu ma aru saan siis seda just ongi tehtud ja nüüd on kett liiga pingul...ei saanud küll aru, miks see hea peaks olema
kui mootor käib ringi, käigud lülitavad ja muud damage't kuskil ei paista siis mis muud kui kaaned peale ja käima. kuigi ma väga kahtlen, et ketipinguti näppimine mingid raksumise ja käikude sisse/välja hüppamise probleemid lahendas!
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
ma siin nüüd natuke teoretiseerin, aga kui ongi nii, et enne tagasipanemist on pingutaja unustatud vinnastamata, siis ehk on see lahendus, et krutid pingutaja maha, keerad pingutaja korgi maha ja lapiku kruvikaga vinnastad. tagasi pannes oleks hea, kui keegi on kolmandaks käeks, sest üksi on tülikas (aga mitte võimatu) pingutajat nii tagasi panna, et pingutaja ilusti resetitud oleks. sellele jubinale peaks selle mootoritüübi puhul suht kergesti ligi pääsema. iseasi, kas kett juba liiga välja venitatud pole selle lõpuni väljas oleva pingutajaga.
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
no siit edasi teoretiseerides, äkki ongi kett kulunud, pinguti tegi malfunctionit ja mootor viskas keti üle hammaste. sel juhul muidugi on nüüd ikkagi paras jama majas..või noh oleneb kui palju hambaid üle viskas.
ma küll ei oska ennustada kui lihtsalt see kett üle hammaste käib või kas see üldse võimalik on. aga teoreetiliselt on...
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
eelmise omaniku sõnul tuli ära vahetada ketipinguti, sellepärast oli mootoris tõks sees mida on kuulda sooja mootoriga
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
mnjaa, ei mina usu, et ketipinguti pärast mootoris tõks on, aga noh eks igal eelmisel omanikul ole omad tarkused. ketipinguti ülesanne on vaid hoida ketti liigselt ringi lehvimast. pingutit vahetada on vaja põmst vaid siis kui see mingil põhjusel enam ei pinguta. ehk siis on kuidagi kinni kiilunud. ma eitea küll mis puhul selline asi peaks juhtuma, aga ilmselt enamasti on ikka pigem kett nii kulunud, et pinguti polegi enam suuteline seda pingutama.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
selle pinguti ehitus on üsna lollikindel. pole seal midagi kinni kiiluda. vaja vahetada näiteks siis, kui lekkima hakkab. olen kuulnud ka sellest, et müügiks tehtud ratastel modifitseeritakse natuke pingutit, et ta ulatuks kaugemale viimase piirini kulunud ketti pingutama, et mootor vähem koliseks. Intruderitel näiteks. ma võtaks ikkagi lahti ja kontrolliks üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
seest vaatad, et kõik on nagu tutikas, süüdemängu ring või kuidas seda täpsemalt öelda, oli välja loopinud tükke ( see ring, kus polt on, millega saad mootorit ringi vedada. rohkem nagu silma küll ei paista.
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
:O no siis on suht selge ju, et kogu see mäng tuleb ilmselt välja vahetada
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
will111 kirjutas::O no siis on suht selge ju, et kogu see mäng tuleb ilmselt välja vahetada
Selles siis võiski viga olla, või tuleb midagi veel igaksjuhuks vaadata?
Kas Pärnu kandis pole spetsialisti kes üle saaks vaadata?
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
no ei tea ju öelda, kas või mida tuleb veel vaadata. võid proovida seal need nähtavalt katkised jupid ära vahetada ja loota, et tükke kuskile valesse kohta ei ole jõudnud mootori sees. käigukasti peaksid minumeelest nagunii üle vaatama...aga ilmselt sa ei taha mootorit pooleks võtma hakata kuigi sellest ei pruugi lõppkokkuvõttes ikkagi pääseda.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:süüdemängu ring või kuidas seda täpsemalt öelda, oli välja loopinud tükke
Pffffffff... Tee üks korralik pilt sellest "ringist" nii, et vigastus selgelt näha.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Oot. Kirjutad, et praegu käib tühikäigul normaalselt ringi. Tühikäigul mõtled töötava mootoriga? Või starteriga ringi ajades?
Ja kuidas selle algse vea tekkega ikka siis oli? Ma ei saanud kirjeldusest hästi aru. Panid käigu sisse, hakkasid sõitma ja mootorist käis tõks läbi ja siis? Jäi mootor seisma või käis edasi ja tegi koledat häält või (kui süütemäng on laiale, ei tohiks ta ju edasi käia)? Käigu viskas ise välja või mis?
St sümptomid kuidagi segased, et midagi otsustada saaks.
Mingi minimaalne metallipuru kusagil pole ka märk millestki suurest, iga õlivahetusega lased ka metallisodi välja, aga mootor on ju korras. Enamasti on see vaid normaalne kulumisprodukt.
Mõtlen, et pole vaja kergekäeliselt hakata mootorit lammutama, kui pole isegi kindel, mis siis katki on.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Tsikkelröövel kirjutas:Oot. Kirjutad, et praegu käib tühikäigul normaalselt ringi. Tühikäigul mõtled töötava mootoriga? Või starteriga ringi ajades?
Ja kuidas selle algse vea tekkega ikka siis oli? Ma ei saanud kirjeldusest hästi aru. Panid käigu sisse, hakkasid sõitma ja mootorist käis tõks läbi ja siis? Jäi mootor seisma või käis edasi ja tegi koledat häält või (kui süütemäng on laiale, ei tohiks ta ju edasi käia)? Käigu viskas ise välja või mis?
St sümptomid kuidagi segased, et midagi otsustada saaks.
Mingi minimaalne metallipuru kusagil pole ka märk millestki suurest, iga õlivahetusega lased ka metallisodi välja, aga mootor on ju korras. Enamasti on see vaid normaalne kulumisprodukt.
Mõtlen, et pole vaja kergekäeliselt hakata mootorit lammutama, kui pole isegi kindel, mis siis katki on.
Ei ei, noo süüdemängu küljest olevat polti keeran ringi siis käib mootor ka sees ringi. Ei ole veel kokku pannud midagi ning pole midagi töötavat olnudki.
Panin käigu sisse, sõitsin, jäin seisma, et ringi keerata. Panin esimese sisse ning sidurit hoidsin veel peal, hakkasin natuke järgi laskma, umbkaudselt kolmveerand oli veel peal sidurit ja lihtsalt selline mulje jäi, et käik oleks sisse vajunud kohe. Mootor seiskus kohesellt. Käiku ei visanudki välja, selle võtsin ise välja kui seisma jäi ja lükkasin koju.
Siiamaani otsinud viga, aga pole veel midagi leidnud. Kas siis võis ainult süütemängus viga olla?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.