YZ450F mootori probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Jumbu
Postitusi: 246
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
Tsikkel: Gas Gas, HD rott
Asukoht: Harjumaa, Habaja
Tänatud: 2 korda

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Jumbu »

sandman1111 kirjutas:

Kus sul see nii väike pink on, et saab krossikat häälestada? Niipalju kui ma tean korralikke, on need liiga suured ja krossikaga pole seal midagi teha.

Motika pinki läheb krossikas vabalt. Ma ei saa aru, mis suuri "korralikke" pinke mõtled?


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Silme ees oli auto jaoks mõeldud pink, need vähe liiga suured, et lahjat mootorit katsetada. Kus motika pinke Eestis on?


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Kas Ameerikas või Eestis, loogika jääb samaks.

Ilma tagasisideta jääb asi poolikuks.
http://www.pbase.com/jdjetting1/keihin_ ... s&page=all

dünostend:
http://www.veltmotocenter.ee/et/hooldus ... oldus_dyno

Viimati muutis priit001, 10 Dets 2013, 13:23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

priit001 kirjutas:

Düno on jah selleks välja mõeldud, et inimeste kingi kulutada ja neilt raha välja pressida, sest ega tehnika pole ju nõuka ajast arenenud.
Topime aga mingi usa tabeli järgi düüse sisse jumala kõva pill saab (crash)
Mis sest, et mootori töö graafik on nagu mont everesti kontuur

Vaata priit, tal on probleem käivitamisega ja tühikäiguga, mis on puhtalt tühikäigudüüsi viga. Ja dünoga sa seal tühikäigu juures ei mõõda mitte midagi. Niipea kui sa gaasi veidikegi keerad hakkab tööle peadüüs läbi pealõõri ja tühkäigudüüs kaotab oma funktsiooni.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tauts kirjutas:

Käivitamisel tahab pill gaasirulliga ikkagi mõned korrad ette saada ja kuumkäivitusklapp peab olema ka külmaga välja tõmmatud, nii läheb paremini.

Lugesin korra veel su käivitusprotseduuri kirjeldust, ja üks asi jäi häirima. Sa keerad paar korda gaasirulliga peale, ehk siis ujutad mootori üle ehk siis rikastad segu väga ära ja siis tõmbad kuumkäivituse välja ehk siis üritad sega lahjaks teha (kuumkäivitus ei tee muud kui avab ühe lisa õhukanali).
Kas normaalne käivitus lihtsalt tooreklapp väljas ei anna tulemust?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas piloot »

Dünoga ei ole selle vae puhul tõesti miskit peale hakata. Aga kogu kirjeldatud stoori kõlab täpselt sama moodi nagu käitus oma WR, kui selle ostsin. Null kraadi juures ei suutnud mina ka seda ühegi valemiga käima saada ja pöörded jäid samamoodi mõneks ajaks kõrgeks, peale gaasi maha laskmist. Sedasi sõita oli lausa piin :) Alusta kõige lihtsamast, kisu see kuumkäivitusklapp kõigepealt lahti ja vaata, et see sulgub korralikult. Võid selle katsetuseks üldse välja jätta ja kanali pimedaks teha siis on täiesti kindel. Mina leidsin oma probleemile lahenduse just sealt. Loogiliselt võttes ei saa selle tühikäigu düüsiga mitte midagi muud juhtuda, kui võib ainult umbe minna. Ma esmalt leotasin cleaneriga ja siis suruõhuga kõik läbi, mitte midagi ei muutunud - järelikult pidi viga olema seal, kust on võimalik lisaõhku saada ja oligi.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Kuumkäivitusklapi puhastasin ära, liigub ilusti. Trossi käigu järgi saab seda hinnata. Gaasirulli pealepumpamine oli rohkem teemaks siis kui nõela asend oli prooviks alla viidud ehk bensu kättesaamine raskendatud ja segu käivitamisel veelgi lahjemaks jäi. Tühikäigudüüsi peaks siis ilmselt suurema panema et käivitamisel segu rikkam ja tühikäigul samuti rikkam oleks. Ehk siis ei jäta pööret üles. Kas gaasi mahalaskmisel sumpast paukumine ja tulelont ka millelegi viitab? Kas näiteks siibri asendi andur läbi CDI ka kuidagi süütenurka muudab,võib-olla on siin mingi iva?

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas saqu »

Nagu mx77 juba siin öelnud on "gaasi pealejäämisel" tavaliselt põhjuseks liiga lahja tühikäigusegu, selle põhjuseid omakorda kaks- kas liiga vähe kütust (ummistus) või liiga palju õhku (kuumkäivitus natuke lahti vms) tühikäigul.
Kui sa nüüd võtaks kuulda soovitusi ja paneks kõik setingud manuali järgi tagasi paika (eriti nõela asend, siibri kõrgus tühikäiguasendis ja tühikäigu kruvi) ja kontrolliksid klapivahed järgi (olenemata sellest, et need 15 tundi tagasi paika võidi panna), samuti saab reguleerida kiirenduspumba rakendumist, aga see pm. ei puutu tühikäiku, kui just miskipärast kiirenduspumba düüsist peale ei anna. Kui klapivahed on korras, siis võid uuesti karpa ette võtta. Katsu pimedas vaadata mõne minuti jooksul kas leegikas läheb silindri juurest kiiresti punaseks tühikäigul, kui läheb, on segu kindlalt liiga lahja. Siis võib veaks olla ka mõne kanali osaline ummistus (mul WR oli selline asi) ja selle puhul võidki jääda neid düüse vahetama, aitab ainult korralik ja süstemaatiline läbipuhumine suruõhuga (ikka nii et igasuguseid membraane ei purusta). Tavaliselt on siis veel siiber kruvist liiga lahti reguleeritud ja tühikäigu süsteemi töö sellega veel rohkem rikutud jne.
Ilma segusiibri asendi andurit ühendamata läheb ka käima, selles ei ole käivitumise ja tühikäigu probleem.
Jõudu katsetamisel!

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tauts kirjutas:

Kuumkäivitusklapi puhastasin ära, liigub ilusti. Trossi käigu järgi saab seda hinnata. Gaasirulli pealepumpamine oli rohkem teemaks siis kui nõela asend oli prooviks alla viidud ehk bensu kättesaamine raskendatud ja segu käivitamisel veelgi lahjemaks jäi. Tühikäigudüüsi peaks siis ilmselt suurema panema et käivitamisel segu rikkam ja tühikäigul samuti rikkam oleks. Ehk siis ei jäta pööret üles. Kas gaasi mahalaskmisel sumpast paukumine ja tulelont ka millelegi viitab? Kas näiteks siibri asendi andur läbi CDI ka kuidagi süütenurka muudab,võib-olla on siin mingi iva?

Enne kui tühikäigudüüse vahetama hakkad, atsu enne segukruvi õieti paika keerata ja vaata, mis pöörete arvu ta sulle annab.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas 426f »

Dûüside vahetus ja segukruviga nussimine su yamahat ilusti käima ei pane.mu omal oli suht pohh kui suured düüsid karpas ja siiber oli andurit liigutavast kohast täiesti kulunud ja andur ei saanud gaasi keskmises asendis täpset signaali ja mootor käis ikka normaalselt.segukruvi oli 2 keeret lahti.kontrolli oma masinal detailid yle ja vigased osad vaheta uute vastu siis saad ratta sõitma ka ja ei pea kevadeni karpas düüsi vahetama

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

kõigepealt tuleks karpa maha võtta ja tüüsid lahti keerata/eemaldada, lihtsalt karpa sprei ja läbipuhumine alati ei aita, teinekord on düüsis ummistus, mis tuleb mehaaniliselt eemaldada ja seda saab kontrollida vaadates läbi düüsi ava vastu valgust, rääkimata sellest ei o-ringe ei tohi spreiga leotada.

karburaator ei koosne ainult peadüüsist ja tühikäigu düüsist. Karburaatoris on ka kiirenduspump, kiirenduspumba düüs, õhudüüsid, kiirenduspumba memraan jne jne, iga üks neist võib olla vale, katki, umbes, kõik see mõjutab mootori tööd. Kogu karburaator tuleb osadeks võtta ja siis hakata defekteerima.
Klapivahedest ei jää mootori pöörded üles gaasirulli lahti lastes.

tps andur oli tõenäoliselt varem juba lahti ühendatud, kui tps on rikkis ja cdi suudab ilma tps tagasisideta sujuvalt töödata väiksema jõudlusega, kuni külmade ilmade saabumiseni siis hakkavad käivitamisprobleemid pihta

Viimati muutis priit001, 10 Dets 2013, 13:26, muudetud 3 korda kokku.

leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas leib »

Kas SA oled mingi düno omanik vöi? Eluaeg on krossikaid remonditud ilma ma ei tea mis dünoga ja nüüd hüppab kurvi tagant välja tüüp kes teavitab,et Saab remontida ainult dünoga,mis kuradi fuck düno? Aga nüüd muidugi hea teada,et krossikaid Saab ka dünoga remontida.
Aga abivajajale soovitaks ehk yamu keskusesse pöörduda( minu teada Neil muidugi dünot ei ole)


2715
Postitusi: 144
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 36 korda

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Ma loen seda asja et muudkui düno ja düno ja ei saa vait olla.
Inertsdünos hakata krossiratta mootorit häälestama on küll väga halb plaan.
Seal ei saavuta näiteks kolb ja klapid kuidagi seda töötemperatuuri mis sõidus sihipärasel kasutusel ja pannes seal max võimsuse paika ei ole sellest mingit kasu krossirajal.
Antud juhul paistab olevat selline viga et kas on tühikäik liiga lahja või rikas ja ongi kõik.
Kui tühikäik on väga lahja näiteks siis et mootor käiks tühikäigul on vaja segusiibri piirdekruvi rohkem sisse keerata kui oleks normaalse segu korral.
Nüüd kui anda gaasi siis hakkab tööle peapihusti ja lastes gaasi maha tuleb sealt veel bensiini, mis teeb segu rikkamaks ja mootori pööre ei tule alla ennem kui peapihusti lõpetab tegevuse ja sisselaske seinad saavad kuivaks kütusest.
Võib ka vastupidi olla, et segu on tühikäigul rikas ja et mootor käiks on piirdekruvi liiga sisse keeratud.
Nüüd andes gaasi läheb segu lahjemaks ja lastes gaasi maha on pööre üleval seni, kuni segu jälle liiga rikkaks läheb.
Pole ju keeruline?
Nüüd et kindlaks teha kumb on tuleb süstlaga tühikäigul käiva mootori segulõõri süstlaga sorts bensiini anda ja kui siis pööre tõuseb on segu lahja.
Kui mitte, on segu liiga rikas.
Käivitamisel on sama asi, et panna topkat ja kui läheb siis on viga bensiini vähesuses ja kui mitte on seda liiast näiteks bensiinitasemest ujukiruumis või nõelklapi mittepidamisest ja vabalt ka ülevoolude ummistusest näiteks.
Liiga lahja segu korral on võimalik lisaõhu saamine näiteks kummimuhvi vahelt või mõne tühikäigukanali ummistusest, mida on teinekord väga raske avastada.
Nüüd kui mootor käib tühikäigul minna sõitma alla poole gaasi ja kui nüüd hakkab jõnksutama tõsta nõela ülespoole või kui puterdab allapoole.
Nüüd proovida üle poole gaasi ja kui on nagu jõuetu kuuma mootori ja pika kiusamise peale vaadata küünalt.
Kui on lumivalge panna suurem peadüüs ja kui must väiksem.
On veel teatud erisused 4t mootoril nagu gaasi andes kinni poomine, mis on kiirenduspumba teema ainult ja niisamuti võib kiirenduspump teha segu liiga rikkaks ja seda näeb abiline sellest, et musta viskab korra.
Nüüd edasi on juba max võimsuse tagaajamine ja küsikski, et palju on meil mehi, kes siin foorumis karbussi kohta küsivad ja suure ratta krossirajal tühjaks sõidavad nõnda, et puudu tuleb?


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tort »

2715 kirjutas:

Antud juhul paistab olevat selline viga et kas on tühikäik liiga lahja või rikas ja ongi kõik.

Pigem lahja, kuna ütles, et leegi lööb välja. See peaks olema lahja segu tunnus.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Düno pingis häälestatakse quade, krossikaid ja supermotosi väga edukalt. Nii meil, kui mujal. Ning temperatuuri saavatamise probleeme seal kindlasti ei teki. Hoia kohapeal siklil gaasi põhjas ja mõtle, mis temperatuuriga mootoris juhtub ;) Alati kasutatakse jahutusventilaatoreid, et pillid keema ei läheks! Nõustun, et iga karpa või pritsungi jamaga sinna tõttata pole mõtet, kuid korralike võistlusmootorite häälestamisel lihtne abivahend. Samas on ka paremaid ...

2715 kirjutas:

Ma loen seda asja et muudkui düno ja düno ja ei saa vait olla.
Inertsdünos hakata krossiratta mootorit häälestama on küll väga halb plaan.
Seal ei saavuta näiteks kolb ja klapid kuidagi seda töötemperatuuri mis sõidus sihipärasel kasutusel ja pannes seal max võimsuse paika ei ole sellest mingit kasu krossirajal.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kohapeal käiamisega ongi see lugu, et kui ventikaid ei ole, läheb enne jahutusvedelik keema, kui terve mootor on õige töötemperatuuri saavutanud.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas HRQ »

mx77 kirjutas:

Kohapeal käiamisega ongi see lugu, et kui ventikaid ei ole, läheb enne jahutusvedelik keema, kui terve mootor on õige töötemperatuuri saavutanud.

No ma pidasin silmas lihtsalt, et mootorid lähevad soojaks ja vägagi soojaks! Dünos ei ole rattas mitte 2 minutit, vaid kümneid minuteid või isegi mõni tund. Ja selle ajaga jõuab mootor väga kuumaks minna ;)

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee

priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Ma ei ole düno omanik, ega töötaja.
Rääkisin lihtsalt selle vajalikkusest häälestamisel, ma ei väidagi, et igaüks peab sinna minema või, et see on koht, kus rattaid remontida.


leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas leib »

Inimene tahab Oma ratast käima saada normaalselt,mitte häälestada fuck dünos,isegi Juss Ei häälesta Oma rattaid tünos,harrastajad muidugi peavad. Kuradi tüno...


meier
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas meier »

426f kirjutas:

Dûüside vahetus ja segukruviga nussimine su yamahat ilusti käima ei pane.mu omal oli suht pohh kui suured düüsid karpas ja siiber oli andurit liigutavast kohast täiesti kulunud ja andur ei saanud gaasi keskmises asendis täpset signaali ja mootor käis ikka normaalselt.segukruvi oli 2 keeret lahti.kontrolli oma masinal detailid yle ja vigased osad vaheta uute vastu siis saad ratta sõitma ka ja ei pea kevadeni karpas düüsi vahetama

Pagan, loen seda saagat ja mõtlen sama asja... et kui kepsud;kolvid jne vahetati siis kas mingeid detaile lahtivõtmisel/koostamisel ei vigastatud/unustatud kütusesegu- või väljalaske klapp(-id) ei taha/ei saa sulguda vabalt näiteks(kui sellised sel mootoril ikka olemas :oops: ). See on küll puusalt lastud aga räägi asjamehega kes meisterdas...

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas saqu »

Düno pingis saab originaalkarpat ainult peenhäälestada. Kas arvab siin mõni, et Yamaha insenerid on selle tsikli munadepüha laupäeval üle t*** valmis teinud või? Asi on tehasest tulnuna optimaalses seades ja ilma muid asju tuunimata pole seal karpas mõtet peale aftermarket segukruvi midagi reaalselt vahetada harrastajal, kellele on sellest 35+ kw rohkem kui piisavalt. No kui sõidetakse just väga külmal ajal, siis võib düüside vahetus ka kõne alla tulla...
PS! Kuidas düno pingis krossirehviga testimine õnnestub muidu või tuleb mingi siledam rehv selleks ajaks otsida? :roll:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Jumbu
Postitusi: 246
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
Tsikkel: Gas Gas, HD rott
Asukoht: Harjumaa, Habaja
Tänatud: 2 korda

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Jumbu »

saqu kirjutas:

PS! Kuidas düno pingis krossirehviga testimine õnnestub muidu või tuleb mingi siledam rehv selleks ajaks otsida? :roll:

Krossirehviga saab testida küll, aga mõistlik on vana rehviga.


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Ma ei ole ju väitnud, et Yamaha on peale munadepühi kokku pandud aga tegelased tahtsid siin suuremaid düüse sisse panna ja nõela tõsta jne,
sellisest aretamisest tuleb ju pudru ja kapsad ja lõpuks on augud sees ja ei tööta seal enam midagi.

Viimati muutis priit001, 10 Dets 2013, 13:27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Lahe teema, kulunud krossiratast dynopinki jne. Siiani on kõik rattad käima pandud nö silma ja käe järgi, et selleks peab muidugi olema tegelane kes aru saab mida ta teeb. Et dyno pingi teema on ikka pigem asjakohane siis kui tahad nö tuunida, midagi rohkemat välja ajada mootorist kui tehas sinna paigutanud on 8) Aga vähemalt on tore ,et inimesed mõtlevad ja otsivad lahendusi, sellist lampi lahmimist ja materdamist võiks muidugi vähem olla (togi)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

krõps
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:54
Tänatud: 1 kord

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas krõps »

köike ei jöudnud muidugi lugeda,aga silmadega yle lastes ei saanud kutt oma probleemile miskit tarka vastust


Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Tere!
Vahepeal teema soiku vajunud ,sest pole aega tegeleda olnud. Nüüd võtsin siis karpa maha ja pulkadeks, puhastasin. Ei märganud ummistusi, aga sai carb cleaneriga leotatud ja suruõhuga läbi puhutud. Mõnigi küsis siin düüside mõõtude kohta, kõik nad on valikute keskmised mõõdud, ainult peadüüs on suurema otsa oma, 170. Nõel sai suvel uus pandud(standard). Kas peaksin nõela pesa ka vahetama, kas on mingi meetod selle kontrollimiseks. Ja leidsin ka ühe montaazivea mis ilmselt eelmise omaniku tekitatud. Nimelt segusiibri silindripoolsel küljel on eraldi plaat vaakumi tekitamiseks. Selle plaadi ja siibri vahel on õhuke rõngastihend mis oli valepidi paigaldatud. Nüüd kui ta õieti seisab, surub ta oma profiili tõttu plaadi siibrist ca 1mm. võrra kaugemale. Ehk siis siiber on ca 1mm. võrra paksem ja seeläbi oma pesas tihedam ja siibri ja plaadi vaheline ühendus on tihedam. Ehk on siin mingi iva mistõttu vaakumid ja lisaõhud paigast ära olid. Praegu on karpa ja tsikkel veel eraldi, järgmine nv. on ehk aega kokku panna, annan siis teada kaasmõtlejatele. Võibolla ei suutnud kickstardiga piisavalt bensu peale imeda et käima minna ja gaasi maha lastes jätkas siibri külgedelt lisaõhu võtmist et pööre peale jäi.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kui vaakumplaat on valepidi või tihend pole korralikult vahel siis ei saagi ratas normaalselt töötada, võib öelda et see on üks tähtsamaid pulikaid 4t karpa puhul ja mida tihtipeale ka valepidi kokku pannakse.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas 426f »

nüüd oli sul aega vaadata ega vaakum plaadi sees mõrasi pole,mu krossi yamahal lendas vaakumplaadi tükk silindrisse ja gaas jäi peale

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Tere!
Karpa sai nüüd peale, paremaks midagi suurt ei muutunud. Ehk karpa oli juppideks võetud, puhastatud ja uuesti kokku pandud. Düüsid on kõik keskmised mõõdud, ainult peadüüs on suurem, 170. Nõel standart, keskmine kõrgus, segukruvi 1,5 pööret lahti. Kõik on selline et karpa pärast peaks töötama. Aga jama jätkub, käima pidin külmalt tampima ca 10 minutit. Alustasin nii nagu kord ja kohus , paar korda gaasiga ette, õhuklapp kinni. Esialgu mitte ei lubanudki. Hilisemas faasis jätkasin nii nagu kogemus õpetanud on , ehk siis õhuklapp tagasi lahti ja kuumkäivitushoob aktiveeritud (nagu vastupidine külmkäivitusprotseduurile). Hakkas siis tasapisi juba lubama ja jäi paaril korral paariks sekundiks käima. Aga visadus viis sihile ja lõpuks sain käima. Tühikäigul eelnev jama jätkus, kui gaasi keerata, siis jääb pööre peale gaasirulli mahalaskmist ca 20 sekundiks kõrgeks, siis ca 3-4sekundi jooksul langeb normaalsele tühikäigu tasemele (see mis tühikäigkruviga ette antud). Nüüd siis käib niimoodi ilusti mõnda aega kuni plaksust sureb (sellele ei eelne sujuvat pöörete langust mis võiks väljasuremiseni välja viia). Kuuma mootoriga saan käima normaalse vaevaga ja järgmise protseduuriga: kuumkäivitusklapp aktiveeritud, gaasirull sa 1/3 avatud ja korra lihtsalt vänta. Siis gaasirull algasendisse tagasi ja 2-3 korrast käib. Käib siis kohapeal nii nagu eelnevalt kirjeldatud kuni väljasuremiseni. Kui tühikäigul mõned korrad järjest kiirelt gaasi keerata, siis gaasi järgiandmisel kipub paukuma ja tulelonti sumpast viskama. Sellised sümptomid mis viitavad et midagi valesti. Ega ma ei ootagi siin mingit täpset ja põhjalikku remondijuhist, aga võib olla tekib kellegi mingi idee mida veel kontrollida. Põhjus võib teinekord väga jabur olla, aga kui pole rohkem ideid ei oska midagi rohkem vaadata. Olen juba päris kindel et asi pole peenseadistuses vaid kuskil on põhimõtteline viga.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas 426f »

vala paak bensiini täis

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”