YZ450F mootori probleem

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas saqu »

Nagu mx77 juba siin öelnud on "gaasi pealejäämisel" tavaliselt põhjuseks liiga lahja tühikäigusegu, selle põhjuseid omakorda kaks- kas liiga vähe kütust (ummistus) või liiga palju õhku (kuumkäivitus natuke lahti vms) tühikäigul.
Kui sa nüüd võtaks kuulda soovitusi ja paneks kõik setingud manuali järgi tagasi paika (eriti nõela asend, siibri kõrgus tühikäiguasendis ja tühikäigu kruvi) ja kontrolliksid klapivahed järgi (olenemata sellest, et need 15 tundi tagasi paika võidi panna), samuti saab reguleerida kiirenduspumba rakendumist, aga see pm. ei puutu tühikäiku, kui just miskipärast kiirenduspumba düüsist peale ei anna. Kui klapivahed on korras, siis võid uuesti karpa ette võtta. Katsu pimedas vaadata mõne minuti jooksul kas leegikas läheb silindri juurest kiiresti punaseks tühikäigul, kui läheb, on segu kindlalt liiga lahja. Siis võib veaks olla ka mõne kanali osaline ummistus (mul WR oli selline asi) ja selle puhul võidki jääda neid düüse vahetama, aitab ainult korralik ja süstemaatiline läbipuhumine suruõhuga (ikka nii et igasuguseid membraane ei purusta). Tavaliselt on siis veel siiber kruvist liiga lahti reguleeritud ja tühikäigu süsteemi töö sellega veel rohkem rikutud jne.
Ilma segusiibri asendi andurit ühendamata läheb ka käima, selles ei ole käivitumise ja tühikäigu probleem.
Jõudu katsetamisel!

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”