Kawasaki raam

Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas VahurLE »

eerikkarts kirjutas:

duuralumiiniumi ja nö pehme alumiiniumi vahe on enamjaolt termo töötluses vastupidiselt terasele Karastamine pehmendab teda nö kunstlik vanandamine-tugevndab! Peale kuumutamist ja kiiret jahtumist duuralumiinium kaotab oma omadused ja muutub pehmeks. Olgu see keevitatud nii korralikult mis tahes, keeviskoht jääb pehmeks igal juhul! Kui keevitada siis ainult ja ainult koos tugevndustega.

Pigem tähendab see lisakomponentide (Räni, Vask, Tsink j.n.e.) olemasolu ja vastavat termotöötlust. Keevitades puhta alumiiniumiga on liides tavaline alumiinium, ilma lisanditeta. Raamikeevituseks tuleb kasutada ka vastavat aluvarrast, 7005 näiteks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”