Kawasaki raam

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

Mure selline, et peale auto24 ringrajal käiku on raam paagi alt mõlemalt poolt peaaegu pooleks. Kas Tig keevitusega keevitades ja sissepoole tugevduslapi panemisega jääb asi pidama? Kus Tartus ntx oleks kõige mõistlikum selline asi lasta keevitada?

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas puna »

Pidamajäämine pole kunagi kindel.


arti10
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Mai 2013, 14:18
Tsikkel: Kawasaki

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas arti10 »

Oli sama jama. Esimest korda keevitasin ilma tugevduseta ja pidas u. nädala vastu. Teisel korral lasin keevitada Vihuris koos tugevdustega sees. See jäi pidama.
Zx 10r oli. Sellel sama viga aastatel 2004-2005.Raami võtsin muidugi täitsa paljaks ennem keevitust, muidu ei saa.


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Kõige tähtsam on keevitus läbi valgustada st kõige pealt tuleks kokku keevitada, seejärel viia kontrolli ja kui on ok siis veel tugevduseks lapid peale, muidu teed tühja tööd, läheb uuesti puruks.
Otsi tasemel keevitaja, kes teeb vahet alumiiniumil ja duralumiiniumil ja oskab ka õieti kokku lasta.
Kunagi oli Tartus üx hea alu keevitaja, kui ringteelt paremale keerasid enne veepuhastusjaama statoili poolt tulles, täpselt aadressi ei mäleta aga tartukad võibolla aitavad.

Viimati muutis priit001, 07 Okt 2013, 05:44, muudetud 1 kord kokku.

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

duuralumiiniumi ja nö pehme alumiiniumi vahe on enamjaolt termo töötluses vastupidiselt terasele Karastamine pehmendab teda nö kunstlik vanandamine-tugevndab! Peale kuumutamist ja kiiret jahtumist duuralumiinium kaotab oma omadused ja muutub pehmeks. Olgu see keevitatud nii korralikult mis tahes, keeviskoht jääb pehmeks igal juhul! Kui keevitada siis ainult ja ainult koos tugevndustega.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

mart211

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas mart211 »

eerikkarts kirjutas:

duuralumiiniumi ja nö pehme alumiiniumi vahe on enamjaolt termo töötluses vastupidiselt terasele Karastamine pehmendab teda nö kunstlik vanandamine-tugevndab! Peale kuumutamist ja kiiret jahtumist duuralumiinium kaotab oma omadused ja muutub pehmeks. Olgu see keevitatud nii korralikult mis tahes, keeviskoht jääb pehmeks igal juhul! Kui keevitada siis ainult ja ainult koos tugevndustega.

Seda teooriat olen ennegi kuulnud ja minu puhul peab paika. Iga aasta talvel keevitan, juulis on mööda keevitust samas kohas mõra.


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Pidasin silmas pigem keevitaja oskust raami pragu õieti kinni lasta, mis eeldab ka õiget ettevalmistust st prao v-kujuliselt lahti lõikamist, õiget setingut dig-il, õiget varrast jne
Lisaks termotöötlusele võib sisaldada ka keemilisi elemente, mis tavalisele puhtale alumiiniumile ei ole omased.
http://en.wikipedia.org/wiki/7005_aluminium_alloy

Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: Kawasaki raam

Lugemata postitus Postitas VahurLE »

eerikkarts kirjutas:

duuralumiiniumi ja nö pehme alumiiniumi vahe on enamjaolt termo töötluses vastupidiselt terasele Karastamine pehmendab teda nö kunstlik vanandamine-tugevndab! Peale kuumutamist ja kiiret jahtumist duuralumiinium kaotab oma omadused ja muutub pehmeks. Olgu see keevitatud nii korralikult mis tahes, keeviskoht jääb pehmeks igal juhul! Kui keevitada siis ainult ja ainult koos tugevndustega.

Pigem tähendab see lisakomponentide (Räni, Vask, Tsink j.n.e.) olemasolu ja vastavat termotöötlust. Keevitades puhta alumiiniumiga on liides tavaline alumiinium, ilma lisanditeta. Raamikeevituseks tuleb kasutada ka vastavat aluvarrast, 7005 näiteks.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”