125Ccm ringrajale

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Toots »

Tervist!
Ärge nüüd maha tehke.
Aga kas 125 ccm3 on täiesti mõttetu unistada rinka sõitmisest või millestki sellisest?
küsiks siis mitu küsimust korraga, millist 125 üldse vaadata? Bike-i ma mõtlen......
Sooviksin esimeseks rattaks võtta kindlasti kasutatud ja ilmselt selle paari aasta pärast maha müüa (kui ma pole sodiks seda ratast sõitnud), Aprilia RS?
siis veel PRAEGUSEKS hetkeks viimane küsimus, kas need üle 12k läbisõiduga masinad on oma eluea üle elanud ja neid pole mõtet osta, või võib sealt veel midagi normaalset ka leida? :(
Tervitades,
Toots (w)
(tulevane Tartu sõitja)

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Toots kirjutas:

Tervist!
Ärge nüüd maha tehke.
Aga kas 125 ccm3 on täiesti mõttetu unistada rinka sõitmisest või millestki sellisest?
küsiks siis mitu küsimust korraga, millist 125 üldse vaadata? Bike-i ma mõtlen......
Sooviksin esimeseks rattaks võtta kindlasti kasutatud ja ilmselt selle paari aasta pärast maha müüa (kui ma pole sodiks seda ratast sõitnud), Aprilia RS?
siis veel PRAEGUSEKS hetkeks viimane küsimus, kas need üle 12k läbisõiduga masinad on oma eluea üle elanud ja neid pole mõtet osta, või võib sealt veel midagi normaalset ka leida? :(
Tervitades,
Toots (w)
(tulevane Tartu sõitja)

125ccm 2takti on läbisõit üsna mõttetu asi, mida jälgida. Neil kasutatud asjadel raudselt kolb vahetatud, või mõnel silindergi. Mõnel võibolla kolmas silinder peal juba ja asi käib ikka nagu uus.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Toots »

ehh...pmt lähen istun oma kanniga peale, näperdan ja käpin ja proovin ja vaatan ja kuulan et imelikku häält ei teeks ja siis võiks nagu norm olla?


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas will111 »

no ma ei tea, täpselt sama hästi võib MITTE olla kolb või silinder vahetatud :D aga eks jah, sel juhul tuleb seda teha!

hääle järgi on suht keeruline, aga päris rondid vast filtreerib välja. üldiselt eks jah, tuleb selga istuda ja proovida, kas mingi jõud on üldse veel alles. käivitades saab aimu kompressioonist. ja kõige olulisem asi on vast käigukast ja käiguvahetused.

mis täpne number see 12k on???


susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas susla »

Kõigepealt ei ole mõtetu üldse. Kui tahad õigesti sõitma õppida ja kiireks saada, siis ainus õige asi ongi 125cm. Tänapäeval jah 250 4takti, aga võib vabalt võrriga ka sõita.
Nende rataste läbisõit on üldse teisejärguline. Seal käivad pead ja kolvid koguaeg maha ja peale.
Võrri ostmisel on vaja teada veidi ta elulugu. Ei soovita nüüd päris vana risu osta, kuigi mootor on seal kõige tähtsam asi.
Kui oled tartu kandis, siis Äksi võidusõitjad teavad võrridest palju ja Pärtelpoegade karjäär on just 125cm alguse saanud. Võta nendega ühedust, mine rattaga läbi või lepi muul moel kokku. Võrri ostmine pole nii lihtne kui tavalise 4 taktilise tänava ratta ostmine.
Edu

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

will111 kirjutas:

no ma ei tea, täpselt sama hästi võib MITTE olla kolb või silinder vahetatud :D aga eks jah, sel juhul tuleb seda teha!

hääle järgi on suht keeruline, aga päris rondid vast filtreerib välja. üldiselt eks jah, tuleb selga istuda ja proovida, kas mingi jõud on üldse veel alles. käivitades saab aimu kompressioonist. ja kõige olulisem asi on vast käigukast ja käiguvahetused.

mis täpne number see 12k on???

Nendega hea lihtne, proovid tippkiirust. Siis saad teada mootori ressursi veel. :mrgreen:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: 125Ccm Bike ringraja võimalusega

Lugemata postitus Postitas Toots »

mis täpne number see 12k on???

noo nt http://bike.motors24.ee/vehicles/389088 ... &sort=paid isend mille läbisõit on ca 14 000km sellises suurusjärgus ma mõtlen, enamus just ongi müügil 12000-16000km sõitnud rattad. Ma saan aru et kuluv osad 2 takti läheks nagunii ringi vahetamisele ja arvestan selle võimalusega kuid on ju veel asju mis kuluvad ja mis ei pruugi nii odavad ega vahetatavad olla. Endal on olemas selline enduro laadne ratas Jawa 125
Pilt
Niiet Mootorrataste teema pole mulle üldse võõras ja loll poiss ka ei ole, tahaks lihtsalt natuke lisainfot...kuidas miks ja mida tuleb arvestada. Jutt on ikkagi päris arvestatavast rahast (vähemalt mõnele meist, muidugi peaks senaatoriga rääkima, äkki sponsoreerib või midagi :idea: )
Ühesõnga....tegelikult pole see rinkale saamine üldse kõige tähtsam, tänavale on ratast vaja (varustust tuleb enne uurida, talvel aega) praegu käib lubade tegemine. Sooviks lihtsalt tänavale sellist normaalselt pilli ja uuriks nati seda rinka asja ka...kas saab üldse nii noorelt (16) ja kas 123Ccm on mõtet ronida ja selline jutt (ilge soov oleks lihtsalt rinkal kunagi sõita :( ).
Ärge väga maha lööge või jalgadega trampima hakake, ma noor ja loll veel. :oops:
Tervitades,
Toots (w)


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas will111 »

eks see ole nüüd minu isiklik arvamus muidugi, aga nii suurt summat 125'se eest maksma hakata ma ei näe mõtet, või no ütleme nii, et ise ei maksaks ja pojale ei ostaks ka sellise raha eest sellist masinat :D jah, ratas võib olla isegi muidu igas mõttes vinksvonks ja hea tehnikaga ning muud jutud, aga 125'ne on siiski 125'ne. mida see tähendab, esiteks seda, et seal vahel on siiski tehniliselt küllaltki lihtne ja ma ütleks, et mitte väga seda raha väärt moto. teiseks, sa kasvad sellest masinast siiski suht kiirelt välja ja tahad ilmselt varsti midagi suuremat, võimsamat nagunii.

teisest küljest, sõita saab, ka rinkale on täitsa asja sellisega, nii et võrri otseselt maha ei laida. aga mina ei maksaks MITTE MINGIL juhul üle 1200-1300euri ükskõik millise võrri eest.

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas DGAF »

125cc-ga saad kindlasti rajal sõita ja nagu susla ütles on tegelikult 125ga just hea õppida õiget sõidutehnikat (seal hulgas pöörete hoidmist "magusaimas" vahemikus). Mis muidugi hinda puudutab siis selle 2k juures oleks kindlasti võimalik saada ka suurema cc-ga variante - nende puhul hakkab muidugi mängima argument, et tänaval sa siis sõita ei tohiks, küll aga rinkal ei ole sul juhiluba vaja.
125cc-st kasvad võrdlemisi kiiresti välja, samas õppimis tempo on ilmselt suurem. Suurema cc-ga kaotad tänavasõidu ära aga võidad rinkal ratta pikema kasutus ressursiga (selles osas, et sa ei kasva välja tast veel niipea).

Olen sinuga nõus, et summa on siiski arvestatav ja teed väga õigesti, et eeltööd teed - ei usu, et keegi hakkab su info uurimist väga maha tegema. Pigem ainult tervitatav, et huvilisi juurde tuleb :bsmile:

born under a bad sign

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Kas see on nagu vaikimisi iseenesestmõistetav, et eesmärgiks peab kindlasti olema superbike klassi jõudmine? Meenub, et kunagi hispaanlane Angel Nieto oli 125m3 klassis ming 10(?) kordne maailmameister - juu siis tal ei hakanud igav. :D

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600


Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: 125Ccm Bike ringraja võimalusega + varustus

Lugemata postitus Postitas Toots »

will111 kirjutas:

eks see ole nüüd minu isiklik arvamus muidugi, aga nii suurt summat 125'se eest maksma hakata ma ei näe mõtet, või no ütleme nii, et ise ei maksaks ja pojale ei ostaks ka sellise raha eest sellist masinat :D jah, ratas võib olla isegi muidu igas mõttes vinksvonks ja hea tehnikaga ning muud jutud, aga 125'ne on siiski 125'ne. mida see tähendab, esiteks seda, et seal vahel on siiski tehniliselt küllaltki lihtne ja ma ütleks, et mitte väga seda raha väärt moto. teiseks, sa kasvad sellest masinast siiski suht kiirelt välja ja tahad ilmselt varsti midagi suuremat, võimsamat nagunii.

teisest küljest, sõita saab, ka rinkale on täitsa asja sellisega, nii et võrri otseselt maha ei laida. aga mina ei maksaks MITTE MINGIL juhul üle 1200-1300euri ükskõik millise võrri eest.

SUUREPÄRANE! :)
Sellist vastust ma põhimõttelist soovisingi leida....Tõsi ta on, et varsti jääb väikseks, kuna veidi annab praegunegi jawa tunda.
mm max 1200 eur tundub täiesti normaalne jah, 2000 oleks natuke overkill. Kuna olen leppinud isaga kokku et maksan 1000 EUR ja isa maksab ülejäänud siis olekski nii mõistlikum ja saab äkki vaadata
Nüüd küsiks alandlikult ja rahulikku vastust oodates, et kas ma võin selle varustuse teema kohta küsimusi siia teemasse küsida võib peab eraldi teema kuhugi tegema?
okei mis seal ikka... hakkan aga pihta. Tean, et mida kallim varustus seda parem kaitse, vnoh enam-vähem nii ta kipub vist olema? Aga kuna olen noor ja mega hilise kasvuga siis tervet varandust varustuse alla ei tahaks panna. Kui palju siis on miinumum et oleksin kaitsud aga samas ei maksaks kulla hinda? Millega ma peaks lihtsalt arvestama, oleks see 600 eur? Ma igaks juhuks mainin ära et jutt on kogu komplektist... Saapad, püksid, jakk, kindad ja kiiver ka. EI ma ei ole kogu see aeg Jawaga ilma varustuseta sõitnud. Kiivriga kukkusin paar nädalat tagasi ja on uut nagunii tarvis, praegu selleks hooajaks enam ei osta. Saabastena olen kasutanud Alpi saapaid, kuna need nagunii vajalikud olnud ja olemas, nüüd tahaks midagi korralikku. Püksid ostsin kasutatuna kastani motopoest (kas see üldse eksisteerib veel?). Jakk nagu ei olegi olnud, lihtsalt see vest koos kõikide kaitsmetega, k a seljakaitse. Tahakski midagi korralikku aga samas mitte väga kallist, sest see varustus jääb mulle ilmselt pigem väikseks kui ribadeks sõidan. Soovikski mingeid firmasi või ma ei teagi, mingeid soovitusi. Sõit tuleks ilmselt suht lühikesed otsad linna vahel ja tsipa maanteel. Aga tegelikult samas sooviks käia paar või rohkem korda rinkal ka. Kombe jääks ära aga mingi 2 osaline komplekt? Võiks äkki tekstiil olla 2-3 osaline et kannataks sügisel ja vara kevadel ka voodriga sõita? Ah mina ei tea...On midagi veel öelda selle kohta? Ärge nüüd kurjad olge kui vales teemas või midagi, suunake õigesse kohta ja luban et parandan ennast, vähemalt proovin. Muidu lisaks veel võin uurida ka ja kas kasutatud asjad on big no no või see on isegi hea mõte mulle? Sorry for the wall of text
Tervitades,
Toots


Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Toots »

v301060 kirjutas:

Kas see on nagu vaikimisi iseenesestmõistetav, et eesmärgiks peab kindlasti olema superbike klassi jõudmine? Meenub, et kunagi hispaanlane Angel Nieto oli 125m3 klassis ming 10(?) kordne maailmameister - juu siis tal ei hakanud igav. :D

EI KINDLASTI MITTE!
Mõistan... et ei ole mõtet mingit tonnist kohe võtta kui saab ja asi ei pruugigi üle 250 ccm minna, kuna lihtsalt ei ole vajadust. Asi ikkagi oma lõbuks ja enda tahtmise järgi :).

aga rinkal ei ole sul juhiluba vaja

Seda ma ei teadnud o.0, üli meeldiv..aga ilmselt siiski jääb ära sest kuidagi vaja rajale saada või muidugi käruga saaks kaa :idea:
Seda veel mõtlen, mingi normaalne tasakaal ja kordinatsioon on olemas ja counter steering ja bla bla bla niiet päris nullist ei alusta. :)

Kasutaja avatar

Madman2
Postitusi: 196
Liitunud: 19 Aug 2012, 01:50
Tsikkel: Honda CBR 900RR '99
Asukoht: Viljandi

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Madman2 »

Audru rada mõtled sõitma hakata siis ma arvan et suht lühikese ajaga juba hakkab seal sirgetel igav selle 125-ga. Muidu see Rotax mootor peaks suht hea olema, peaks vist sama olema millega kardid sõidavad Rotax DD2 klass.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Rinkale on mõistlik käruga minna ja autojuht kaasa võtta. Muidu väsitad end enne trenni mõttetu asjaga (maanteesõit... kui igav! :) ) ära ja pärast tagasi on ka vaja sõita. Juhul, kui risu peaksid panema, kas siis tsikkel või juht enam kojusõidu võimelised on, ei tea kunagi keegi ette....

Lihtsalt minu isiklik arvamus, mis kedagi ei koti. :) Tahan ise ka mingil ajal rajapäevadeni välja jõuda, aga ennem tuleb tsikkel osta või korda teha ning varustust vaja hankida.


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas will111 »

tahtsin ka ise enne tegelt just seda lisada, et 125'ga ilmselt oleneb palju ka sellest, mislaadi rada sõidad. see on kerge ratas, hea on kurve tõmmata...samas, kui rajal on palju pikki sirgeid või muidu kiireid osasid siis võrriga oled seal natuke sitas seisus sest selle tipp on ikkagi üsna piiratud ja mõnes mõttes on ka liigne väikse moto piinamine seda kuskil pikkadel sirgetel pikalt punases hoida.

üks asi (eelis), mis on siiski suht selge suuremate motodega ratastel (ei pea muidugi just tonnine olema selle jaoks) on see, et mootori resurss on ikka üsna meeletult suurem. vahetad mingil 4taktisel a'la 600sel rattal korralikult õli ja muudkui sõidad. kolbe ja silindreid sellisel asjal väga näppima ei pea :)

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas cool200 »

Viimati muutis cool200, 02 Okt 2013, 21:48, muudetud 1 kord kokku.
jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Toots »

Okeeei....Mina väga ei tea ju kus sõitmas käiakse...Audru= auto24 ring onju? Ma arvan, et alguses väga vahet pole palju seal sirget on...:D
Autoga tundub nüüd jah veidi mõistlikum minna.

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas cool200 »

kuidas seda videot siia nii panna et kohe oleks näha :) paneks veel mõne huvitava siia

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Toots »

[YOUTUB/E]-siia vahele lükka link-[/YOUT...UBE]
need kaldkriipsud ja punktid võta ka youtube vahelt ära

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas cool200 »

monial.fi

sealt ostsin tsikli ja see on tõeline rinkapill

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Ma väga kahtlen selles, et võrriga auto24ringil igav hakkab, ma tahaks isegi seal võrri proovida....väga hea varjant kurvide õppimiseks.

Raja äärde soovitaks ka ikka autoga (+ käru) minna, juhul kui peaks õnnestuma asfaldiga lähemalt tutvust teha on pärast hea tsikkel koos üles korjatud "varuosadega" kärru lükata. Muidugi ma ei tea ühtegi juhust kus keegi oleks oma katkise pilliga raja äärde jäätud, alati leidub abivalmis inimesi kes on nõus aitama trantspordiga.

Kartul sumpsi! :bsmile: (limonaad)


Teema algataja
Toots
Postitusi: 34
Liitunud: 23 Juul 2012, 21:48
Tsikkel: Jawa 125 (2008)

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Toots »

krt, oleks enne teadnud, et rajal saab lubadeta sõita oleks terve see hooaeg paugutanud :(

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas kassikas »


Honda rs 125,välja käib 200+
Kolb vahetatakse hiljemalt iga 500 km pealt,
Kütet joob ainult LL100,
Öli tahab ainult castrol A 747
Mootorisse AINULT originaalvaruosad.
Nädalavahetuse treening-vöistlus vanal Pärnu rinkal miinimumprogrammiga 3500 eeku.

Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

125 Honda Pärnu rajal-

mopopede
Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: 125Ccm ringrajale

Lugemata postitus Postitas kassikas »

AITÄÄHH!!!
Päike tuli jälle välja ja löhna löi ninna,-your make my day

Pretty cool cat - what you think about that!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”