INVICTUM - GSX 1100G
Moderaator: Moded
INVICTUM - GSX 1100G
Tervist
Lisan paar pilti ja paar seletust ka oma väikesest projektist.
Mõte sai üldse selliseks ehituseks alguse nii, nagu need mõtted tavaliselt ikka alguse saavad- olles veidi svipsis peaga ühel väikesel üritusel ühel PõhjaEesti lennuväljal . Omasin sel hetkel CBR 600 ja olin sellega suht rahul. Ratas oli ilus ja kena ja liikus nii kiiresti kui aeglaselt. Häda oli ainult selles, et kõigil tundusid olevat samasugused rattad ja eks hing ihaldas juba midagi uut ka.
Uurisin ja puurisin erinevaid rattaid ja vaadates realistliku pilguga rahakotti, sain aru et päris sellist ei saa nagu sooviks ja minna tuleb mingi vanema ratta teed. Korra mõtlesin isegi oma Honda kallale minna, aga kuna ta vähemalt minu silmis oli nii ilus, nii nii ilus, siis ma ei raatsinud lammutama hakata. Kuna väikene isetegemise pisik on ka sees, siis otsustasin teha mingist vanemast rattast midagi sellist, mis mulle meeldib. Kindlasti pidi sellel olema taga monokiige.
Veidi otsimist ja pärast Honda maha müümist leidsin ühe vanema Suzuki. Algul tahtsin midagi V mootoriga, aga neid ei olnud ja kui oli, siis hinnaskaala jäi kuhugile, kuhu ta minul jääda ei oleks tohtinud Suzul meeldis veel ka gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} ülekanne.
- jaanuar sai ta ära ostetud.
Vaikselt õhtuti putitades ja tehes hakkas asi ilmet võtma.
Nagu ülemiselt pildilt näha, siis algsest plaanist ainult tagakiige ümber teha oli saanud maania grandioosa projekt
Idee oli lihtne. Proovin ja kui välja ei tule, siis saab lihtsalt vanarauda viia kokkukeevitatud uusi torusi!
Igatahes vähemalt minu arust tuli välja küll ja jätkasin...
Sel hetkel kui enamvähem kõik jubinad said külge tundus asi esimest korda päris paljutõotav!
Lõpp hakkas natuke venima, sest igasugu tilu-lilu kinnitamine ja otsimine võttis ootamatult palju aega. Näiteks tuled ja rutska trossid ja värvimine ja... Aga kes endale kunagi midagi ise ehitanud on, siis teab vast seda tunnet kui esimese väikse tiiru teha saab... Mina sain ja tunne oli tore
Minu kaks tähtsat projekti!
Rohkem pilte on ka. http://www.ilge.ee/projektidINVICT.html
Mõned andmed ka:
Mootor: Gsx 1100g
Raam: omatehtud
Paak: omatehtud
Esikiige ja tagakiige: omatehtud
Veljed: 5 x 112. Seat Alhambra rattarummud ja laagrid. Esivelg kitsamaks tehtud.
Pidurid: Kettad lasin laseri all lõigata. Supportid on natuke ümber tehtud originaalid
Rehvid: Taga 240 ja ees 130 x 18. Tutikad! Üllatus oli suur, kui olles rohkem kasutatud rinka rehvi eelistaja, nägin milline päriselt rehvi muster olema peab ja palju seda olema peab
Värv: Hall osa on lastud pulbervärviga. Punane osa on min uenda tehtud. ise suht õnnelik tulemnuse üle. Soovitan soojalt neid aerosoole, mis tehakse värvipoes koha peal ja õige autu värviga. Selline puss katab ilusti ja voolama saada on seda suht raske. Samuti jätkub teda tükk maad kauemaks.
Juhtmestik: Üleliigne on eemaldatud, muidu originaal. Kõikidele ka teadmiseks, et alati kui juhtmeid paigaldad ja ümber teed ja siis kui proovid, kas toimib, jälgi alati väljasuretusnupu asendit ..tihtipeale aitab see kokku hoida 2 tundi aega ja tervet portsu üldiselt venekeelseid sõnasid..
Paar fakti:
Terve ratta ehituse ajal ainuke jook mis ära joodi oli 300 ml. Jääger!!
Ehituse aeg: õhtuti tehes umbes 4 kuud. Eks natuke nokitsemist on veel, aga sõidab ja suured ehitused on läbi.
Kõige keerulisem detail: Paagi kork. Seda tegin 3 korda. Viimasega jäin rahule.
Kõige õnnestunum asi: raam ja selle sirgus. Ehitusel kasutasin vana head "silm on sirkel, nina vinkel ja üks asi on tollipulk" tehnoloogiat. Väike hirm oli, et hakkab kiskuma või on täiesti juhitamatu... Aga rattaga on väga mugav sõita. Pm võib sõidu ajal käed lahti lasta. Jooks on ideaalne, keerata on hästi mugav. Kindlasti on õnnestunud ka toimiv tagapidur, milles nii ma ise kui kõik kes nägid kahtlesid. Kes rohkem kes vähem (see vähem olin mina)
Esialgu sai sumps ka kole äge. Tühikäigul viskas juba leegi välja Kui ratas tühikäigul töötas, siis naabermaja muidu suht tolerantne tädi pahandas juba, et mis ma tuuritan. Minu jaoks oli see märk, et tuleb natuke vaiksemaks teha. Üllatavalt avastasin endas ka sumbutajaehitaja ande, kuna minu esimene varjant õhukesest puuritud aukudega torust ja metall pesukäsnadest osutus igati toimivaks lahenduseks. Mootor töötab ühtlasemalt, vaikselt ja kui vaja siis kõvasti ka. Joppas ühesõnaga
Kuigi ise pole tehnikast väga kauge inimene, ei saa ma eriti aru Cv karpade ehitusest. MIKS, Miks on vaja mingeid klappe ja vedrusid ja siibri aluseid seibe ja hõrendusi ja asju. 3 tüüsi, mis peavad olema erinevad ja regullitud täpselt parajalt. Kokku teeb see umbes seitseteist miljardit erinevad seadistuse võimalust!! Ulme!!! Katseeksituse meetodil on praegu enamvähem toimiv lahendus ja kui õhufiltrid ka saan/teen, siis saab asja ehk lõplikult paika.
Edasised plaanid:
Püüaks ta ARK arvele saada. Kindlasti peab nüüd hakkama ehitama igasuguseid "ülevaatuskitte", alustades sumpsidest ja lõpetades kõige muuga, mis argi onule ei meeldi
Sidurikaane ja mõne kaane veel tahaks läbipaistvaks teha.
Ja siis sõita ja sõita...
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Hea töö, väga julged lahendused! Loodan, et sul läheb ARK-is muretult, kuigi raha tahavad nad palju. Mille amordid need ees on? Saan aru, et keskel on midagi mootorratta tagaamorti meenutavat aga need kaks toru? Näevad välja nagu hüdrosilindrid.
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Äge projekt! Eriti huvitav oli tagapiduri suppordi asetus kardaani kukil
Jõudu ja jaksu!
Re: INVICTUM - GSX 1100G
janis kirjutas:Hea töö, väga julged lahendused!
Loodan, et sul läheb ARK-is muretult, kuigi raha tahavad nad palju. Mille amordid need ees on? Saan aru, et keskel on midagi mootorratta tagaamorti meenutavat aga need kaks toru? Näevad välja nagu hüdrosilindrid.
..muretult seal kindlasti ei lähe ja rahast olen ka teadlik Üks sõber tegi nalja, et ratas võiks minna ülevaatajate suvepäevadele
Aga taga on originaal amort. Ees on rolleri amort. Natukene jäik on, aga hind ali 30 euri!! EEks kunagi saab ja võib uue muretseda.. Need hürdosilindri moodi asjad on subaru amortide sisemused. Kasutatud on ka amortide otsi. Põhimõtteliselt nagu auto amort, aga välimine toru on asendatud peenema ja lühemaga... loodan et said nüüd aru.. raske seletada
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
See on ikka väga kõva "väike projekt" sul!
Kuhjaga respekti nii ideede kui teostuse eest! Ma arvan, et seni kõige rajum ise tehtud asi siin maal!
Mul tekkis ka küsimus tagapiduri toimimise osas ja eriti selle osas, kuidas see kardaani reduktorile mõjub... Aga kui toimib, siis toimib!
ÄGE!
Julge
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Millega mootor on värvitud?
Kus aku on?
Infot, infot, infot
Sumpsid võiksid jääda ühele "lõikele", ehk jookseks ilusti kokku.
Endal koosneb ka sumps ainult leegikatest 4to2. Ise tegin sellised dB killerid:
Ülevaatusel mingit probleemi polnud.
edu
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Lõpuks ometi on keegi julgenud ka ratta disainimisel kapist välja tulla. Muidu erinevad streetfighterid tulevad kõik nagu ühest tehasest. Külmaks see ratas igatahes ei jäta.
Mõned nüansid mis silma jäid:
- Ketsipaelad võivad kogemata ümber kardaani kerida.
- Ohutustehnilisest vaatevinklist peaks olema tagapiduri ketas ikka velje külge kinnitatud. Muidu tagaülekande rikke puhul tagapidur enam ei tööta. Aga idee ja efekti poolest väga vinge.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Isand Paralaxile ütleks, et safety is second
Väga äge projekt. Tulemus on väga bro, julge pealehakkamine on siin kohal olnud täielik võit. Tehniline leidlikkus asjade omamoodi tegemisel annab kõvasti plusspunkte. Eeskujuks kõigile nüüd
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Aku ja juhtmemajandus on paagi all/sees. Esiamordiks on rolleri tagaamost. Need läikivad asjad on juhtpuksid, mis on sõiduauto amordist tehtud. Kasutatud on amordi sisemist varrast ja sisemist toru. Välimine kest on 44mm torust tehtud.
Paralax kirjutas:Lõpuks ometi on keegi julgenud ka ratta disainimisel kapist välja tulla. Muidu erinevad streetfighterid tulevad kõik nagu ühest tehasest. Külmaks see ratas igatahes ei jäta.
Mõned nüansid mis silma jäid:
- Ketsipaelad võivad kogemata ümber kardaani kerida.
- Ohutustehnilisest vaatevinklist peaks olema tagapiduri ketas ikka velje külge kinnitatud. Muidu tagaülekande rikke puhul tagapidur enam ei tööta. Aga idee ja efekti poolest väga vinge.
Kardaanile tuleb kaitse ka veel ümber. See on üks nendest pisiasjadest mis tahaks veel teha. Mõttes on nukiraudade kujuline kaitsevõrk.
Tagavelje ja rattarummu vahel on 4 mm seibid. Kui väga vaja ja argis ei meeldi midagi, siis saab sinna ka aretada väikese ketta ja suppordi kinnituse. Reduktorile mõju veel ei tea, eks see paistab Samas peaks võlli pidurdades olema sama koormus mis mootoriga pidusramisel.. eks elu näitab. Ja kuna ma ise sõidan, siis ega ma kogu aeg ju tagapidurit põhja ka panema ei pea... Praeguste sõitude puhul igatahes toimib, hoo maha võtab. Eks ta kulub tunduvalt kiiremini ja kõik see, aga ilu nõuab ohvreid
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Paralax kirjutas:Lõpuks ometi on keegi julgenud ka ratta disainimisel kapist välja tulla. Muidu erinevad streetfighterid tulevad kõik nagu ühest tehasest. Külmaks see ratas igatahes ei jäta.
Mõned nüansid mis silma jäid:
- Ketsipaelad võivad kogemata ümber kardaani kerida.
- Ohutustehnilisest vaatevinklist peaks olema tagapiduri ketas ikka velje külge kinnitatud. Muidu tagaülekande rikke puhul tagapidur enam ei tööta. Aga idee ja efekti poolest väga vinge.
Lihtsalt huvi pärast - mis vahet sel on, kas tagapidur ei tööta tagaülekande rikke tõttu või pidurisüsteemi rikke tõttu...? Tulemus ju sama ja kardaanülekande rike tundub vähem tõenäoline kui pidurisüsteemi rike... Ja normaalse sõidu korral saab tegelikult üsna edukalt ka ainult esikaga hakkama ju.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Omavalmistatud ratta registreerimisel tingimus et pidurid peavad pärinema tehases toodetud sõidukilt vms, sõnastus oli kuidagi teisiti. Uuri seda punkti kas mõeldud on ainult silindri ja pumba osa või ka ketta asukohta.
Re: INVICTUM - GSX 1100G
janis kirjutas:Omavalmistatud ratta registreerimisel tingimus et pidurid peavad pärinema tehases toodetud sõidukilt vms, sõnastus oli kuidagi teisiti. Uuri seda punkti kas mõeldud on ainult silindri ja pumba osa või ka ketta asukohta.
Loodan et seda mingi argi onu ei loe, aga kui ka loeb, siis kuula rahva arvamust!
Mina lugedes erinevaid e -seadusi ja sätteid mis kirjeldavad erinevaid nõudeid sain aru, et ketas ei ole oluline (kettal pole mingeid e- si ega asju). Isegi pumba ja supporti võid ise teha, aga ei ole soovitav. Samas on minu meelest seal nii palju reegleid, millest iga lugeja eraldi aru saab. Seda näitab kasvõi fakt, et erinevad eksperdid erinevatest instantsidest vastavad erinevalt. Julge hundi rind on haavleid täis ja eks ma lähen ja uurin seda asja. Ja kui ei meeldi, ju siis korrigeerime... ehitame ümber... hetkeks... ja siis pärast nii tagasi nagu minule meeldib
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Ma pikalt seletama ei hakka, kuid mulle meeldib. Ise oleksin teistmoodi lähenenud (armastan alumiiniumit rohkem, kui terast), aga vähemalt on, mida vaadata! 5+.
Mis puudutab vabalthingavaid filtreid (juhul, kui otsustad mingi koonusfiltri süsteemi kasuks), siis nõelu ja düüse vahetades on suht kõik võimalik tööle panna, kuigi soovitan sinna mingi piisava mahuga airbox teha, on asi lihtsam ja mitte nii pirtsakas. Ma olen ka 40se lõõriga Mikunid 1100sel gixeril koonusfiltritega sõidetavaks ajanud, 1100G-l peaks olema norm mõõdus karpad ja seega kergemini regullitavad ja vähem tundlikud pisimuutustele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Vanal vene tehnikal oli ka käsipidur kardaanilt
Filtrid- odavaid koonuseid ei soovita; suht hõredad, saad tolmu ja muu sita silindrisse.
Ise mõtlen midagi sellist, filtrišvamm sisse ja:
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Pane sellised filtrid, ainult ilma selle kõvera lutita:
Ma ei oska arvata, kas need ka piisavalt filtreerivad, kuid minu arust näevad mõnusalt "haiged" välja, nagu tsikkel isegi.
Seda võib tõesti võrrelda "kapist välja tulekuga". Vähemalt pole hulle-ulmelisi ideid naabrimehel lastud maha laita.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Fakk raisk. Tegija ratas ja veel tegijam mees, kes selle välja mõtles ja valmis tegi. Müts maha!!!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Meeldib! Ulme lihtsalt, kui täpsemalt väljenduda. Kust inspiratsiooni said, et selline elukas ehitada? Krt ma pole unes ka sellist asja enne näind. Tee peal istudes ka üks pilt, siis saab proportsioonidest paremini sotti. Niisama tundub kuidagi kõrge.
Aga nagu eelkõnelejad on märkinud, müts maha! Loodan, et see ei ole su viimane projekt. Räägi ausalt, kas ehitus sujus probleemideta või vahepeal oli ikka meel nii must ka, et tekkis soov Kuusakoskist konteiner tellida?
PS! Kas sadula tegid ka ise? Kui jah, mis sa sinna sisse panid?
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Väga lahe ratas. Kas mingisugustki spidoplokki ei tule? Soovitaksin midagi KOSO tootjalt sinna panna.
Palju ratas kaalub?
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Antu14 kirjutas:Meeldib! Ulme lihtsalt, kui täpsemalt väljenduda. Kust inspiratsiooni said, et selline elukas ehitada? Krt ma pole unes ka sellist asja enne näind.
Tee peal istudes ka üks pilt, siis saab proportsioonidest paremini sotti. Niisama tundub kuidagi kõrge.
Aga nagu eelkõnelejad on märkinud, müts maha!
Loodan, et see ei ole su viimane projekt. Räägi ausalt, kas ehitus sujus probleemideta või vahepeal oli ikka meel nii must ka, et tekkis soov Kuusakoskist konteiner tellida?
PS! Kas sadula tegid ka ise? Kui jah, mis sa sinna sisse panid?
Tore et meeldib.
Kuigi üks pilt on koos väikese sõitjaga, lisan siis veel...
Viimane ma loodan see projekt ei olenud. Muidugi nüüd tuleb eelarvet koguda ja kodus puudutud õhtud tasa teha Mingeid suuri probleeme küll ei olnud. Pigem aja puudus, kuna alati pidi kuskil olema ja tegema midagi muud. Samuti lõpus see käivitamine nende kosmosetehnoloogiliste karpadega natuke ajas pea valutama. Aga õnneks nüüd hakkab juba looma. See ratas valmis väga piiratud eelarvega ja kõik mis võimalik, ma püüdsin ise teha. Ostetud on ainult tuled, kettad mis lasin lõigata (ise tegin joonise) ja rattalaagrid/rummud. Pulbervärv ka muidugi.
Mõte tuli, kui googeldasin single sided swingarmi ja leidsin sellise https://www.google.com/search?q=lazaret ... B700%3B466
Eks see kuju ja asi mul natuke silma ees oli. Joppas kui nii võib öelda palju asju ratta juures. Istumisasend on pea ideaalilähedane, olgugi et ma seda ennem kuidagi ei proovinud. Tagapidutivoolik oli täpselt selline, et selleks sai kasutada vanat esipiduri voolikut jne..
Sadul on ise tehtud. Aega läks selleks umbes 13 minutit. Sees on tavaline osb plaat. Mingist kangapoest see tipitud vatiin (pool m sai ilusti 3eks keerata, hind 1eur) ja peal kunstnahk samast poest (40 cm ja maksis vist 4 euri). Üks äär kinni ja teine pingutades ka kinni ja voila...
margus014 kirjutas:Väga lahe ratas. Kas mingisugustki spidoplokki ei tule? Soovitaksin midagi KOSO tootjalt sinna panna.
Palju ratas kaalub?
Märgutuled (led) on olemas lenksu vahel 4 augu sees. Esialgu tahtsin 2 sellist spidokat nagu vanal volgal (joon liigub). Ajusi ragistades ma aga ühegi toimiva lahenduse peale ei tulnud ja nüüd on plaan on teha ledidest spidoka ja tahhoka ribad. 26 ledi, mis vastavalt kiirusele /pööretele siis põlema hakkab.. nett on täis erinevaid jooniseid ja kõike kuidas ja mis teha. Uurisin ja meie oomi poest saab kõik asjad kätte. hind tuleb mingi 20 euri kanti. Talvel kui tuleb tuju peeneelektroonikuks hakata, proovin ehitada. Umbes nagu kittil
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Tõsiselt väike projekt jah Kõva vaev on nähtud ja kui jookseb ka nagu peab siis tundub, et on igati õnnestunud ju ning loodetavasti saab omale selle neljakandilise plaadi ka mingil hetkel sabaalla siis saab uuel aastal hooaja avamisel vast lähemalt näha
Jõudu ja jaksu bürokraatiaveskitega võitlemiseks igatahes ja raudseid närve...
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Hämmastav töö ja visadus!
Kas elementaarsed tugevusarvutused ka raamile tegid? Millise keevitusega sa asja kokku lasid (Keevitamise ajal oli kogu raam kuskil rakises kinni? )
Talv on ees, nüüd on aega ARKis asja ajada.. Tubli!
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Haigelt hea näeb see välja . Vigu ei hakka otsimagi ! Seda tahaks reaalis kohe lähemalt uurida .
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Oma vau-efekti sain kätte Jõgeval. Kutsus juba kaugelt vaatama, et mida kuradit... Väga vinge.
566 97 936
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
priit50 kirjutas:janis kirjutas:Omavalmistatud ratta registreerimisel tingimus et pidurid peavad pärinema tehases toodetud sõidukilt vms, sõnastus oli kuidagi teisiti. Uuri seda punkti kas mõeldud on ainult silindri ja pumba osa või ka ketta asukohta.
Loodan et seda mingi argi onu ei loe, aga kui ka loeb, siis kuula rahva arvamust!
Mina lugedes erinevaid e -seadusi ja sätteid mis kirjeldavad erinevaid nõudeid sain aru, et ketas ei ole oluline (kettal pole mingeid e- si ega asju). Isegi pumba ja supporti võid ise teha, aga ei ole soovitav. Samas on minu meelest seal nii palju reegleid, millest iga lugeja eraldi aru saab. Seda näitab kasvõi fakt, et erinevad eksperdid erinevatest instantsidest vastavad erinevalt. Julge hundi rind on haavleid täis ja eks ma lähen ja uurin seda asja. Ja kui ei meeldi, ju siis korrigeerime... ehitame ümber... hetkeks... ja siis pärast nii tagasi nagu minule meeldib
Insener tehniliselt on see piduri lahendus sul väga äge ja kindlasti toimiv. Määruses seisab: Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. L3e kategooria sõidukil peab olema kaks iseseisvat sõidupidurisüsteemi, millest vähemalt üks peab toimima esirattale ja teine tagarattale. Piduriseadmed peavad toimima ratastega püsivalt ühendatud pidurduspindadele. Kas kardaani loetakse rattaga püsiühenduseks, tuleks täpsustada. Võiks nagu lugeda küll püsiühenduseks. Pidurisüsteem on sul seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt ja selle punktiga ei tohiks probleeme tekkida. Igatahes edu numbri saamisel, näitusel oli näha, et kogu lahendus on viisakas ja see ongi põhiline .
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Millisest materjalist ja millise mõõduga toru kasutasid? Palju kaalub? Disain muidugi super.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: INVICTUM - GSX 1100G
makuke kirjutas:Hämmastav töö ja visadus!
Kas elementaarsed tugevusarvutused ka raamile tegid? Millise keevitusega sa asja kokku lasid (Keevitamise ajal oli kogu raam kuskil rakises kinni? )Talv on ees, nüüd on aega ARKis asja ajada.. Tubli!
Esialgu tegin natuke arvutusi esihargi süsteemi kohta. Kogu raamile veel teinud ei ole, kuna ei teadnud milline see raam tuleb. Järjest ehitades paigutusid torud iseenesest õige koha peale. Mu väike salaplaan on, et enne registreerima minekut teen raami kohta ka joonised ja arvutused ja siis prindin need välja ja et kokku tuleks 587 lehte teadust. See peaks küll asjaliku kuvandi mu rattast ja minust looma. Las siis uurivad ja puurivad ja püüavad vastupidist väita.
Valmet kirjutas:Millisest materjalist ja millise mõõduga toru kasutasid? Palju kaalub? Disain muidugi super.
Peenemad torud raamis on 33,7 x 3,2 tõmmatud torust. Jämedamad on 44 tavaline toru. Peaks vastu pidama küll. Kogu ratas kaalub praegu poole paagi bensuga 236 kg. Kohapeal tundub raske, aga sõites muutub imekergeks ja hästi juhitavaks. Raami kuskil rakises ei keevitanud. Punktisin kinni ja siis vaikselt natuke siit ja natuke sealt ja tulemus jäi väga hea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.