Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Magician kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja mõtlesin, et esitan oma küsimuse siia. Nimelt huvitab mind see kui suur erinevus on karpadega Blackbirdi ja uuema pritsega masina vahe? (kütusekulu, võimsus?) Kuna enamus masinaid, mis müügis on 98 aasta mudelid. Oleks hea teada, kas see pritsega variant on nii palju parem, et on mõtet seda hakata taga ajama. Tänud abi eest!
Omast kogemusest(olen omanud karpa varianti 3aastat): Vahe ongi ainult kütuse ette andmises ja sellest tulenevalt on pritsimisega rattal veidi enam elektroonikat...ja veidi edevam armatuur. Teoreetiliselt on sissepritsel ka u.0,5l/100km väiksem kütusekulu kuid solk-kütust ei kannata eriti.
Mootor ning käiguosa on kõik sama ja need sellel Honda margil kestavad tõsiselt kaua.
Karpa pill on Kw poolest originaalis mõni kraad lahjem aga samas on lihtsam(=probleemivabam) paigaldada järelturu summuteid/vabamalt hingavaid õhufiltreid näiteks. Arvan, et hooldus ja eriti remont on karpa pillil kindlasti soodsam.Selle ratta puhul ei oma see mõned kW`d üldse tähtsust, sest tavakasutaja ei kasuta seda võimu mis sellest rattast tuleb peaaegu kunagi ära.
PS! See ratas ei ole just parim linnavahel paugutamiseks, sest on selleks raskevõitu aga Tallinnast Pärnusse võib jõuda enamikust "üle tonnistest" varem:)
Kui tuunimiseks läheks, siis teadjamad räägivad et karpadega isendi saab võimsamaks tuunida kui pritsimisega isendi.
Kui näiteks minul oleks täna valida, siis ostaksin südame-rahus karpa variandi....
RRRC
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.