Viletsate/odavate autode juhid on ...
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Tort kirjutas:Minu jutu point oligi, et osta pigem kasutatud polo või golf, enne kui see kas kasutatud või uus dacia kilukarp.
Mõnes mõttes võib olla ongi polo või golf paremad aga uuel Dacia kilukal on see eest garantii ja käed püsivad puhtad ning oma aega auto eest hoolitsemisele ei kulu.Näinud tööl kyll neid golfi ja dacia omanikke ja miskipärast on kilukarbi omanikel rohkem vaba aega
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Ma arvan, et jääb üle siis Dacia osta, sest see on õige ning kompleksivaba valik punktist a punkti b liikumiseks Seest pole üldse okse auto ja muid valikuid sama raha eest, mis laiali ei vajuks ja pidevat remonti ei vajaks (golf, civic, corolla jne), pole olemas.
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
lõpuks jõudsime siis kompromissini, väga tore, et Tort ka mõistuse pähe võttis kuigi...see konkreetne dacia, mida vist alles üleeile vaatasin, on paraku juba kaubaks läinud!
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Hea mootorrattafoorum küll. Deem, nagu mõni streetrace filiaal
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
vabanda, mind vist ajas teema pealkiri segadusse. ja tegelikult ei teadnud ka, et mootorratturid tohivad rääkida ainult mootorratastest
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 30 Jaan 2013, 22:05
- Tsikkel: KTM RC8 R, Honda CB1000R
- Asukoht: Muhu, Tallinn
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Tort kirjutas:Ma arvan, et jääb üle siis Dacia osta, sest see on õige ning kompleksivaba valik punktist a punkti b liikumiseks
Seest pole üldse okse auto ja muid valikuid sama raha eest, mis laiali ei vajuks ja pidevat remonti ei vajaks (golf, civic, corolla jne), pole olemas.
Tere. Vaatan, et punkt on jälle mängus
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 14 Sept 2012, 00:52
- Tsikkel: Aprilia Shiver, Husaberg 450
- Tänatud: 1 kord
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
See auto odavuse asi on ka nii mitme hõlmaga, surfarid ütlevad, et auto ei tohi olla kallim, kui su surfivarustus. Kui see tsiklivärki ringi kantida, siis...noh, mõni sõidab plätude ja paarisajauurose rotiga.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
mx77 kirjutas:Hea mootorrattafoorum küll. Deem, nagu mõni streetrace filiaal
No see vist sai liiklusega alguse ja mis see kehvem on kui augu ja joomise teemad. Tehnikaga seotud vähemalt. Ning BEHOLD!!! Talv tuleb. Hakkab igasugu toredat juttu tulema ilmselt.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Kui aus olla, siis minu majapidamises on vaid üks auto ja seegi kaubik, mille väärtus minu tsikli omaga hädapärase võrdluse välja kannatab. Sõiduautopargi iga isend on max 600€ väärtusega. Sõiduauto pole ei minu ega ka ülejäänud pere jaoks midagi muud, kui liikumisvahend lähte- ja sihtpunkti vahel. Ok, minu enda jaoks on roostesurma suremise märke ilmutaval sõiduautol veel ka lisaväärtus lume/jäärada - põlluralli - Kuusakoski marsruudil. Kuid niikaua, kuni ma oma eluaseme mugavuse ja seisukorraga veel rahul pole, kulub raha praegu kehtivate prioriteetide puhul enne selle, kui auto peale.
Kokkuvõtteks tuleb nentida, et olen vist viletsa/odava auto juht.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
pühak kirjutas:Kui aus olla, siis minu majapidamises on vaid üks auto ja seegi kaubik, mille väärtus minu tsikli omaga hädapärase võrdluse välja kannatab. Sõiduautopargi iga isend on max 600€ väärtusega. Sõiduauto pole ei minu ega ka ülejäänud pere jaoks midagi muud, kui liikumisvahend lähte- ja sihtpunkti vahel. Ok, minu enda jaoks on roostesurma suremise märke ilmutaval sõiduautol veel ka lisaväärtus lume/jäärada - põlluralli - Kuusakoski marsruudil. Kuid niikaua, kuni ma oma eluaseme mugavuse ja seisukorraga veel rahul pole, kulub raha praegu kehtivate prioriteetide puhul enne selle, kui auto peale.
Kokkuvõtteks tuleb nentida, et olen vist viletsa/odava auto juht.
Mis mõttes "vist"?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
No ma ei tea, see ohutuse tärnide jura.... Isiklikult kipun arvama, et uue auto 3 ohutustärni on ikkagi rohkem väärt, kui 7 aastat vana Golfi omaaegsed 5 tärni. Ja lõppude lõpuks, kui kolakat ei pane, sõida või ostukäruga. Ja see viimane (tagasi teema juurde) on ikkagi 90% enda teha. Kui ikka ei otsi, siis tavaliselt ka ei leia. See käib nii heade asjade kui ka pahanduste kohta.
Mul on küll "normaalne" auto olemas, aga rõõmuga sõidan ka 08-ga (ka elus ja olemas, igavene lõbus auto, läheb läbi igalt poolt, isegi paremini, kui need "linnamaasturid") ja sõidaks ka Daciaga. Auto on tarbeese, transportimaks sind punktist A punkti B.
Tsikkel on ju kaugelt ebamugavam, kui suvaline auto, aga ikka sõidame? Huvitav, miks küll?
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
frefighter kirjutas:pühak kirjutas:Kui aus olla, siis minu majapidamises on vaid üks auto ja seegi kaubik, mille väärtus minu tsikli omaga hädapärase võrdluse välja kannatab. Sõiduautopargi iga isend on max 600€ väärtusega. Sõiduauto pole ei minu ega ka ülejäänud pere jaoks midagi muud, kui liikumisvahend lähte- ja sihtpunkti vahel. Ok, minu enda jaoks on roostesurma suremise märke ilmutaval sõiduautol veel ka lisaväärtus lume/jäärada - põlluralli - Kuusakoski marsruudil. Kuid niikaua, kuni ma oma eluaseme mugavuse ja seisukorraga veel rahul pole, kulub raha praegu kehtivate prioriteetide puhul enne selle, kui auto peale.
Kokkuvõtteks tuleb nentida, et olen vist viletsa/odava auto juht.
Mis mõttes "vist"?
Kriteeriumi mõttes.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Päris ulme teema.
Eks igaüks sõidab oma võimete kohaselt ja kes ennast üle hindasid sõidavad miskihetk bussiga edasi.
Enamus inimesi sõidaks heameelega parema autoga kui ta hetkel liikleb.
Eks see eelpool väljaöedud Clarksoni lause peab suhtkoht paika ka.
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
puna kirjutas:Päris ulme teema.
Eks igaüks sõidab oma võimete kohaselt ja kes ennast üle hindasid sõidavad miskihetk bussiga edasi.
Enamus inimesi sõidaks heameelega parema autoga kui ta hetkel liikleb.
Eks see eelpool väljaöedud Clarksoni lause peab suhtkoht paika ka.
Sõidaks küll, isegi. Päris hästi sõnastatud.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Kui elus vaja püsida tuleb rauast kirst osta
http://www.krracing.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2681
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 196 korda
- Tänatud: 408 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
madjs kirjutas:Kui elus vaja püsida tuleb rauast kirst osta
![]()
Sellel seal bampri all kindalsti tugevdused sisse pandud , aga kestab jah hästi "tagant sisse panna". Tagumine nurk reeglina autodel kõige nõrgem, ehk siis need "kestad" töötasid hästi puhvrina.
Tegelik elu on SELLINE!
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Võib küll olla reaalne. Vaata, milliste nurkade all neid pauke pannakse ja mille pihta. Ega neid trampliine sinna niisama ehitatud pole. Need tõstavad "kirstu" vahetult enne pauku otsasõidetavast autost kõrgemale ja pisikesed 80-date aastate punnid, mille pihta paugutatakse, on veel ilma igasuguse avariis kaitsva keretugevduseta tehtud. Neid kaitsevad ainult kaitserauad, põhjakonstruktsioon ja eestpoolt ka mootor. Volvol on seevastu igal pool kaitsvat rauda katteplekkide all. Veidi küll liialdatult võrreldes on see paugutamine, nagu peksaks plekkkanistriga kilukarpe.
Üle kaela keerutamisel on ainukesteks hoogu peatavateks ohtudeks, kui auto juhtub rattaga poolküljetsi vastu maad kukkuma. Siis murrab ratta alt ära. Või kui midagi ette jääb, aga videos oli veeremise maa kenasti puhas. Kuna kumbagi nimetatust seal videos ei juhtunud, siis olidki kukerpalli kahjustused kosmeetilist laadi.
Tegelikus elus tulevad matsud reeglina ilma läbi mõtlemata ja ka ohtlikesse kohtadesse sattunud vähemalt sama kõvade autode või hoopiski autost kõvemate esemete osalusel, seega ka kahjustused hoopis teistsugust laadi.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
noh ega seda siin kindlaks teha ilmselt ei saa jah aga mina jään seisukohale, et see konkreetne volvo (aga neid võis seal tegelikult olla ka mitu erinevat, mis lihtsalt nägid video peal enamvähem ühesugused välja) oli plekkide alt just strateegiliste kohtade pealt rauda täis keevitatud kolmandate isikute poolt. muidugi võiks seda teha ka tehas, aga sellist asja lihtsalt ei tehta sest autosid ei ole siiski ehitatud romuralli jaoks
Üks kuldne reegel on tegelikult ka see, et kui auto ei purune, siis puruneb selle juht/sõitjad, ja kui ei purune viimased siis peab purunema auto. ehk siis miski peab järgi andma ja volvode puhul teatavasti on siiski panustatud rohkem nagu juhi/sõitjate säilimisele. antud juhul on autol sees muidugi korv ja traksid ning kindlasti mingitlaadi puur, mis siis juhti säästab.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Isiklikult arvan, kui sellise volvoga petooni või puu pihta sõita jookseb nina kokku nagu paberkott. Seal videos põrutatakse pehmet plekki ja nõrgem annab järele, se võtab ilusti hoo maha ja asi vask.
http://www.krracing.ee/
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Tort kirjutas:Ma arvan, et jääb üle siis Dacia osta, sest see on õige ning kompleksivaba valik punktist a punkti b liikumiseks
Seest pole üldse okse auto ja muid valikuid sama raha eest, mis laiali ei vajuks ja pidevat remonti ei vajaks (golf, civic, corolla jne), pole olemas.
Päriselt ju nii ongi, välja arvatud see, et selle auto ostja ise peab olema kompleksivaba. Dacia on tõesti hea valik, aga sobib siiski vaid edasijõudnule, iga mees seda välja ei kanna. Selgroogu peab olema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Hoidke nüüd alt, hakkasin jälle sitaks juhiks ja ostsin vana OPEL'i.
s**t olen kuni kevadeni, peale seda saab minust jälle sepik
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
madjs kirjutas:Isiklikult arvan, kui sellise volvoga petooni või puu pihta sõita jookseb nina kokku nagu paberkott. Seal videos põrutatakse pehmet plekki ja nõrgem annab järele, se võtab ilusti hoo maha ja asi vask.
Ei ta jookse midagi nina kokku see volvo videost oli üks turvalisemaid autosid üldse maailmas,väga populaarne ka ameerikas
siiamaani on igas teises hollivoodi filmiski näha seda sama volvoot esi stange-tala ehitus
http://www.google.ee/imgres?sa=X&es_sm= ... 131&ty=106
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Igasugu autode turvatähekesed on paras BS, NCAP teeb teste kiirusel 64km/h, aga mis juhtub siis kui kiirus on 90- või 110km/h.
Arusaadav et mingi aimu ta muidugi annab, et kui auto on juba 64km/h pealt laksu pannes pehme, siis on ta seda ka 90ne pealt ja ainult hullemini.
IIHS näiteks on hoopis leidnud uue viisi turvalisust testida, proovides "small overlap" testi, milles enamus ncapi "viietähelisi" põrub. ( Näiteks )
Ehk siis, pole automarki milles poleks inimesi hukkunud ....
Ise sõidame tsiklitega ringi, mis uhked turvatähed meid siis kaitsevad?
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Siililegi selge et füüsika vastu ei saa,tankiga lajatad täis hooga raudbetooni,siis kahur läheb vähe viltu ikka
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Mythbusters, tundub, et kiirus loeb.
Ja veel veits füüsikat mythbustersitelt
http://www.krracing.ee/
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
mitte kiirus ei loe, vaid loeb muutujate valemisse panemine ja energia välja arvutamine. mass x ja kiirus y annavad mingi hulga energiat z ja selleks, et see energia "ära kulutada" peab mingi konstruktsioon antud juhul kõvasti deformeeruma, kui just vedrusid ei kasutada
siit ka füüsikaline selgitus minu eelnevalt öeldule, et kui auto on väga tank siis selle juht tõenäoliselt saba ära annab. isegi kui ta on väga ägedalt rauakolu külge kinni tõmmatud ei kannata organism g-jõudu lihtsalt völja. seda muidugi juhul kui ette jääb sihtmärg, mis ise eriti energiat ära ei kuluta, näiteks suur ja jäme puu
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Selle Volvo asjas.
Neid vanu aparaate võib korraliku kõva autoga siiski edukalt laiaks sõita. Mul isiklik kogemus olemas. Mul on Ford Focus, 2005. Ja juhtus, et sõitsin ristmikul umbes 45-50 km/h tagant sisse Opel Asconale (sedaan). Seal mingid tibid ajasid juttu ja ei märganud rohelist. Mina jälle fikseerisin rohelise ja et autod liikusid. Aga et see ei liikunud, läks ohtliku rutiinist tekkiva "vaegnägemise" ja eeldamise nahka (muide, arvan, et need kaks viimast nähtust on ka peamised mootorratturite tapjad).
Tulemus oli aga hämmastav. Pidurdada ma ei jõudnudki, pedaali vist puudutasin, aga see oli ka kõik. Opelil oli pakiruum kuni tagaklaasini sees, katus, tagauksed ja põhi olid kortsus, tagarattad ringi ei käinud.
Minu Fordil ei kukkunud isegi numbrimärk eest. Tuled korras, isegi tulepesurid korras. Oli vaid 3 vigastust: iluvõrel oli ühes servas mõra, kapotil oli kriips, nagu oleks keegi paha inimene tugevamini võtmega kribinud (sinna tabas siis Opeli pakiruumiluugi serv) ja stanges oli mõra udutule juures (sinna tabas Opeli summuti ots. Summuti ise läks ka tal kenasti kortsu). KÕIK. Hea, et Opelis need tibid viga ei saanud. Need 80-te euroopa autod on ikka tõeliselt pehmed asjad. Ma ei saanud isegi sõimata, kõik käisid ümber autode ja vangutasid vaid päid.
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
Tsikkelröövel kirjutas:Selle Volvo asjas.
Neid vanu aparaate võib korraliku kõva autoga siiski edukalt laiaks sõita. Mul isiklik kogemus olemas. Mul on Ford Focus, 2005. Ja juhtus, et sõitsin ristmikul umbes 45-50 km/h tagant sisse Opel Asconale (sedaan). Seal mingid tibid ajasid juttu ja ei märganud rohelist. Mina jälle fikseerisin rohelise ja et autod liikusid. Aga et see ei liikunud, läks ohtliku rutiinist tekkiva "vaegnägemise" ja eeldamise nahka (muide, arvan, et need kaks viimast nähtust on ka peamised mootorratturite tapjad).
Tulemus oli aga hämmastav. Pidurdada ma ei jõudnudki, pedaali vist puudutasin, aga see oli ka kõik. Opelil oli pakiruum kuni tagaklaasini sees, katus, tagauksed ja põhi olid kortsus, tagarattad ringi ei käinud.
Minu Fordil ei kukkunud isegi numbrimärk eest. Tuled korras, isegi tulepesurid korras. Oli vaid 3 vigastust: iluvõrel oli ühes servas mõra, kapotil oli kriips, nagu oleks keegi paha inimene tugevamini võtmega kribinud (sinna tabas siis Opeli pakiruumiluugi serv) ja stanges oli mõra udutule juures (sinna tabas Opeli summuti ots. Summuti ise läks ka tal kenasti kortsu). KÕIK. Hea, et Opelis need tibid viga ei saanud. Need 80-te euroopa autod on ikka tõeliselt pehmed asjad. Ma ei saanud isegi sõimata, kõik käisid ümber autode ja vangutasid vaid päid.
Kui Opel ei roosteta, siis pole õige Opel. Ilmselt tal oli pagaasnitsa nii ussitanud, et isegi plastikust esistange oli sellest tugevam.
Re: Viletsate/odavate autode juhid on ...
.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.