Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2017
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas bitter »

yes, Sir kirjutas:

...mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?

Alternatiiv on isetasanduva põrandaseguga üle kallata ja ära värvida. Tuleb sama sile nagu epo aga mitte nii tugev. Krossinaaste või siis haamri pillamist ei kesta. Aga suur pluss on see, et saad ise teha ja kasvõi osade kaupa. Võibolla saab epot ka jupikaupa teha aga see vist päris DIY tegevus ei ole.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2509
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 342 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

yes, Sir kirjutas:

... Garaažil on betoonpõrand, mis kogub pidevalt tolmu ja mustust ning see hoiab niiskust sees. Nii, küsimus, kas oleks kõnealla tulev epoxy (eesti keeles vist siis epoksi) kasutada ja põrand sellega üle lasta? Tuleb mõni niiskustõkend veel alla panna? Ning ehk keegi, kes sellega kokku puutund rohkem on, võiks mainida kas üldse on olemas niisketes ruumides vastupidavat epoxyt? Läheks see ebamõistlikult kalliks või on mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?

Epopõrand tuleb suht kulukas. Kui tahad tolmuvaba ja lihtsalt hooldatavat betoonpõrandat tõmba ta (korralikult puhastatud põrand) üle ehituspoes müüdava niiskustõkkega. Jälgi kindlasti tootja juhiseid - esimene kiht peaks olema kruntimiseks lahjendatud vist veega. Mingi 2-3 kihti peaks väga pro lõpptulemus jääma.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Nõmmik
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
Tsikkel: Yamaha V-Star
Asukoht: Tallinn , Nõmme
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Nõmmik »

Maaks kirjutas:
yes, Sir kirjutas:

... Garaažil on betoonpõrand, mis kogub pidevalt tolmu ja mustust ning see hoiab niiskust sees. Nii, küsimus, kas oleks kõnealla tulev epoxy (eesti keeles vist siis epoksi) kasutada ja põrand sellega üle lasta? Tuleb mõni niiskustõkend veel alla panna? Ning ehk keegi, kes sellega kokku puutund rohkem on, võiks mainida kas üldse on olemas niisketes ruumides vastupidavat epoxyt? Läheks see ebamõistlikult kalliks või on mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?

Epopõrand tuleb suht kulukas. Kui tahad tolmuvaba ja lihtsalt hooldatavat betoonpõrandat tõmba ta (korralikult puhastatud põrand) üle ehituspoes müüdava niiskustõkkega. Jälgi kindlasti tootja juhiseid - esimene kiht peaks olema kruntimiseks lahjendatud vist veega. Mingi 2-3 kihti peaks väga pro lõpptulemus jääma.

Sellest jamast pole küll tolku ! Tegu siiski niiskustõkkega , mis vee ja kemikaalide puhul kaitset pikkalt ei anna . Pigem betooni värv või linoleum maha . :wack:

Argipäevas on vähe värvi - ole vähemalt ise nähtav !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...

aivarik
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Mai 2012, 10:33
Tsikkel: Kawasaki ER-6F

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas aivarik »

Ma panin ka garaazi linoleumi. Väga pro. Nii hooldada kui ka üldse


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madjs »

Kui keevitamisega tegeleda siis linoleum pole just kõige vaimukam, põleb auklikuks ja halvimal juhul läheb veel põlema ka.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6618
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 652 korda
Tänatud: 404 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim »

madjs kirjutas:

Kui keevitamisega tegeleda siis linoleum pole just kõige vaimukam, põleb auklikuks ja halvimal juhul läheb veel põlema ka.

  • veel libe.
    Niiskustõkkega tuleks ikkagi põrand enne töödelda.
    Siin juba välja pakutud isetasanduv segu oleks kõige mõistlikum lahendus.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madjs »

Kui all olev pind on õli saanud siis paras peavalu. Et sinna üldse midagi enam kinni jääks. Päästab väljalõhkumine ja uus valu, aga se päris kulukas ja mässamist jagub. Omal selline kogemus, aga noh ega ma mingi ehitusmees ka pole.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3149
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 331 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kuidas nimetatakse seda asja?

Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madjs »

Pidurisuporti kinnitus kronsa?

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ralf »

puuri teiselt poolt auk sisse ja torniga peksa see liugurpolt välja.

Motopood BIKER24.EE

peitupaik
Postitusi: 256
Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
Asukoht: türi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas peitupaik »

Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?

Ela nii naqu sa ise suudad
Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

peitupaik kirjutas:

Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?

Löö number sisse ja kontrolli https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

peitupaik
Postitusi: 256
Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
Asukoht: türi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas peitupaik »

-PitBull- kirjutas:
peitupaik kirjutas:

Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?

Löö number sisse ja kontrolli https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST

Sel koguaeg kontrollingi aga lootsin infot saada võimaluse kohta, et kas see võib veel täna kehtima hakkata.

Ela nii naqu sa ise suudad
Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

peitupaik kirjutas:
-PitBull- kirjutas:
peitupaik kirjutas:

Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?

Löö number sisse ja kontrolli https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST

Sel koguaeg kontrollingi aga lootsin infot saada võimaluse kohta, et kas see võib veel täna kehtima hakkata.

Salva kindlustuse tegin salva.ee lehel, siis hakkas kohe kehtima, iizi-ga ei mäleta, et oleks seda juhtunud.

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

dog666
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Juun 2013, 00:02
Tsikkel: kahe rattaga

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas dog666 »

lepingus ju kirjas, mis ajahetkest ta kehtima hakkab, lausa kellajaliselt.

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Tere,

Kiirelt oleks Tallinnas abi vaja. Nimelt oleks vaja infot, kust võiks pühapäeval leida lehtkaliibri vahemikus 0.05-0.3 , peaasi, et vahemik 0.1 kuni 0.2 oleks väga väikese vahemiku lehtedega (näiteks. 0.1-0.12-0.14-0.16-0.18-0-2 mm)
Järsku on keegi nõus seda tööriista paariks tunniks laenama?

Ja teine küsimus. Kas keegi oskab Tallinnas soovitada kohta, kus oleks kiiremas korras võimalik kaheksa klapiseibi üle lihvida? Seoses töö kiireloomulisusega oleks nõus raha normaaltariifist rohkem maksma.

Kui kellegil infot, siis võib julgelt helistada : viis-kuus-618555 või PM'i postitada

Edu, :bsmile:
Magi

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Lehtkaliibri leiad puhkepäeval näiteks Tööriistamarketist Järve keskuse "küljes". Klapiseibe saad lasta lihvida Elips-is (5087150, aga ikka tööpäevadel :-)) aga kui kõik on vaja eri mõõtu lihvida, siis läheb see kordades kallimaks uute ja õigete seibide ostuga võrreldes. Kui on vaja mitu tüki samasse mõõtu, siis on lihvimisel natuke jumet.

PS! kuskohast tekib nii ekstreemne vajadus, et 8 seibi vaja lihvida. Kas uhiuued klapid või nukad või kõik 8 pesa lõigatud? Kui ükski eelnimetatutest ei ole põhjuseks, siis ma isegi ei kujuta ette, mis võiks põhjustada korraga 8 liiga väikest klapivahet :roll:

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Kas militaarpood Pärnus Jaani 2 on füüsiliselt külastatav ja laupäeviti avatud?

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 187 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas villy »

Mis värk nende enduurorataste ja nende paberitega kuulutustes on? Küll on osad ka ilma paberiteta müügis tunduvalt soodsamalt või mõnel 2005+ aasta pillil on hoopis 96 aasta paberid jne? Mis äri ja milleks nagu paberitega eraldi käib?

Näited:

http://www.auto24.ee/used/1329217

http://www.auto24.ee/used/1468243

http://www.auto24.ee/used/1510555

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8377
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 318 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

eriline point on küll Adventure osta ilma dokudeta (crash)


fisher
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Mär 2006, 13:45
Tsikkel: 1999 Triumph Sprint ST

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas fisher »

Küsimus, kas Tallinnas on asjapulka, kes juhtrauda sirgeks väänaks? Ratas käis nimelt korra horisontaalis ja nüüd on juhtraud nõksa lollaka nurga all.


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pyta »

villy kirjutas:

Mis värk nende enduurorataste ja nende paberitega kuulutustes on? Küll on osad ka ilma paberiteta müügis tunduvalt soodsamalt või mõnel 2005+ aasta pillil on hoopis 96 aasta paberid jne? Mis äri ja milleks nagu paberitega eraldi käib?

Näited:

http://www.auto24.ee/used/1329217

http://www.auto24.ee/used/1468243

http://www.auto24.ee/used/1510555

no kui näiteks ei ole seda nö tänavapaketti ja hiljem juurde ostetud tuled-viled ja siis mingi teise ratta odavad dokumendid,sest politsei ei tee ju vahet 96 ja 05 rattal
või kui ribadeks sõidetud ja maha kantud kuskil teises riigis
küsi Lärmi käest,vähemalt üks ratas nendest tema oma ju ja ennegi pakkund selliseid rattaid

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Lehtkaliibri leiad puhkepäeval näiteks Tööriistamarketist Järve keskuse "küljes". Klapiseibe saad lasta lihvida Elips-is (5087150, aga ikka tööpäevadel :-)) aga kui kõik on vaja eri mõõtu lihvida, siis läheb see kordades kallimaks uute ja õigete seibide ostuga võrreldes. Kui on vaja mitu tüki samasse mõõtu, siis on lihvimisel natuke jumet.

PS! kuskohast tekib nii ekstreemne vajadus, et 8 seibi vaja lihvida. Kas uhiuued klapid või nukad või kõik 8 pesa lõigatud? Kui ükski eelnimetatutest ei ole põhjuseks, siis ma isegi ei kujuta ette, mis võiks põhjustada korraga 8 liiga väikest klapivahet :roll:

Tänud hea nõu eest.

Lehtkaliibrit kahjuks ei saanud, sest samm oli liiga suur aga ülejäänud info kulub marjaks.

Kõik kaheksa seibi tuleb lihvida, sest ükski klapivahe ei mahu normide piiridesse. Suure tõenäosusega on see rattatootja tehaseviga, sest kõik klapivahed on 0.05mm väiksemad normidest.
Klapiseibie lihvimine võib kalliks minna aga seibide tellimine võtab kahjuks liiga kaua aega.

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Magimees kirjutas:

Tänud hea nõu eest.

Lehtkaliibrit kahjuks ei saanud, sest samm oli liiga suur aga ülejäänud info kulub marjaks.

Kõik kaheksa seibi tuleb lihvida, sest ükski klapivahe ei mahu normide piiridesse. Suure tõenäosusega on see rattatootja tehaseviga, sest kõik klapivahed on 0.05mm väiksemad normidest.
Klapiseibie lihvimine võib kalliks minna aga seibide tellimine võtab kahjuks liiga kaua aega.

No viis sajandikku võtab ka käsitsi käiakivil või liivapaberiga maha.
Eeldan et mikromeeter on inimesel ikka olemas?
Mikromeetri olemasolul saab mõõta ka kaliibri millestki välja.

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Magimees »

No viis sajandikku võtab ka käsitsi käiakivil või liivapaberiga maha.
Eeldan et mikromeeter on inimesel ikka olemas?
Mikromeetri olemasolul saab mõõta ka kaliibri millestki välja.

Mikromeetri võluks kusagilt välja, aga seibide lihvimist pole kunagi kahjuks teinud. Kas käiakiviga või peene liivapaberiga tehes üldse seib jääb kestma? pind jääb ju nö. "karvane". Ja kuidas lahendada see, et 100% tõenäosusega lihvid seibi pinna mingisuguse nurga alla kõveraks?

Kuradi, viimase kahe päevaga tuleb päris korralikult "rumalaid" küsimusi :D

edu,
Magi

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Käsitsi ära küll lihvima hakka! Mul neid väljavõetud käsitsi tehtud "näidisseibe" küll, kus seibi paksus on ühest servast 0,10-0,20 paksem kui teisest servast. Siis ongi nii, et täna on klapivahed liiga suured aga peale homset sõidupäeva ei sulgu lõpuni, sest seib ennast topsi all natuke sobivasse asendisse keeranud vahepeal.

Kui see käsitsi sügamine nõnna lihtne oleks, siis ei maksaks magnettallaga lihvpingis klapi lihvimine 10 eurtsi (ehk siis kallim kui uue seibi hind poeletis).

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

MartinH
Postitusi: 98
Liitunud: 13 Juul 2007, 21:00
Tsikkel: KTM 300exc
Asukoht: maardu

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MartinH »

Husaberg fe470 2001a-Kolvivahetuseks tuleb mootor maha võtta ja keskelt pooleks võtta? Misks asi nii keeruliseks on aetud? :wack:

Kasutaja avatar

m2ikret
Postitusi: 316
Liitunud: 30 Mär 2010, 13:52
Tsikkel: Yamaha yzf-r1 2005
Asukoht: Pärnu

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas m2ikret »

Eile viinalaua taga tekkis arutelu. Rumal arutelu.
Situatsioon selline ntx 5 baigi meest suhteliselt puntras olles 140 km-200(vahte polegi mis kiirus aga rikuvad siiski lubatud kiirust) kihutavad maanteel politseist mooda. Nii saab radarisse ka kellegi sealt. Aga koikidel radaritel pole foto systeemi peale. Kuidas mundris mees tõestab , et ta sai just selle tyybi sealt pundist katte radariga kelle ta maha vottis?
Jah 2 politseid peab autos olema et toestada rikkumist aga radari taga siiski yks mees ju?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8377
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 318 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

m2ikret kirjutas:

Eile viinalaua taga tekkis arutelu. Rumal arutelu.
Situatsioon selline ntx 5 baigi meest suhteliselt puntras olles 140 km-200(vahte polegi mis kiirus aga rikuvad siiski lubatud kiirust) kihutavad maanteel politseist mooda. Nii saab radarisse ka kellegi sealt. Aga koikidel radaritel pole foto systeemi peale. Kuidas mundris mees tõestab , et ta sai just selle tyybi sealt pundist katte radariga kelle ta maha vottis?
Jah 2 politseid peab autos olema et toestada rikkumist aga radari taga siiski yks mees ju?

Üldiselt siiski nüüdsel ajal mõõdetakse laseriga, see ikka päris täpne.


2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas 2715 »

StreetMoto kirjutas:

Käsitsi ära küll lihvima hakka! Mul neid väljavõetud käsitsi tehtud "näidisseibe" küll, kus seibi paksus on ühest servast 0,10-0,20 paksem kui teisest servast. Siis ongi nii, et täna on klapivahed liiga suured aga peale homset sõidupäeva ei sulgu lõpuni, sest seib ennast topsi all natuke sobivasse asendisse keeranud vahepeal.

Kui see käsitsi sügamine nõnna lihtne oleks, siis ei maksaks magnettallaga lihvpingis klapi lihvimine 10 eurtsi (ehk siis kallim kui uue seibi hind poeletis).

Üldiselt kui on olemas mikromeeter on võimalik ka mõõta eri külgi ja teha ühepaksune.
Kui asi saab kõver on tegemist töökultuuriga mitte meetodiga.
Sajandik kõikumist oleks igati ok seal täpsuseks.

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”