Romka Suzuki VX800 '91
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Selle bensuluugi peale sain ikka päris vihaseks, kuna kanistrist valades lödistasin tänu sellele hulga bensiini maha. Tanklas oleks ka tüki mugavam, kui saaks püstoli panna tagant ettepoole, mitte täpselt risti.
No seda ma tean ammu, et on vaid olemas stad tsilklid ja siis veel stemad.
Tehke siis pakkumisi, mis oleks mitte niipalju kehva. Nõudmised oleks:
*Kindlasti gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} (te võite rääkida, et sõdate oma ketiga 80tuh km kordagi pingutamata, aga minu praktika on selline, et ikkagi esimese kolme tuhandega on kett soolikaks veninud ja hammakad teravad, lisaks jube tüütu tähelepanuvajadus õlituse/hoolduse näol).
*Võimsus tunduvalt rohkem kui 45kw
*Tühikaal tunduvalt vähem kui 214kg
*Istumisasend ei tohi olla küürus kükitav ega ka selili jalad ees nagu kiiktoolis, lisaks mugav isteasend tagaistujale.
*Mootor võiks olla võimalikult vibravaba ja sujuv, jõud võiks olla saadaval juba väga madalatel pööretel.
jne.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Sry, sellist tsiklit ei ole olemas Ise ka tahaks sellist...

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Romka: kirjutas:*Võimsus tunduvalt rohkem kui 45kw
*Tühikaal tunduvalt vähem kui 214kg
*Istumisasend ei tohi olla küürus kükitav ega ka selili jalad ees nagu kiiktoolis, lisaks mugav isteasend tagaistujale.
*Mootor võiks olla võimalikult vibravaba ja sujuv, jõud võiks olla saadaval juba väga madalatel pööretel.
jne.
Yamaha XJ900
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Üle piiri toodud kütus we mida tuleb kanistrist valada, see ju odav saadki tankla hinna kui pool mööda lähab
Oma VX küll teiesti rahul, aga küttekulu 4L /100 pole ma kunagi näinud jah 5 või natuke alla küll kui segukruvid koomal olid
Aeglane ratas, vähem probleeme, vähem võimalust haiglasse sattuda ma sellepärast teise veel aeglasema juurde veel ostsin
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Nojh, ju ma pean enda omal siis kõri koomal hoidma. Minuarust küttekulu kisub sinna 10L kanti. Maanteel rahulikult kodides tegelt vähem vist. Aga enamus ajast saanud käänulisi teid paugutada ja siis on küll kuttekulu suht kesklassi autoga sarnane. Pole täpselt mõõtnud ka, eks kilomeetrid tulevad kähku. Suur sellel asjandusel üldse paak on? Pole sedagi vaadanud.
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
XJ900 Diversion on päris huvitav pakkumine! Ei teadnudki sellest tsiklist enne midagi. Nüüd veidike uurisin ja
teen väikse võrdluse:
...............VX800....................XJ900
Tühikaal:....214kg.....................239-242kg
Võimsus:....45kw @ 6800 rpm........66kw @ 8250 rpm või vanemad 72kw @ 9000 rpm
Moment:....72 Nm @ 5400 rpm.......83,4 Nm @ 7000 rpm
¼ Mile:......13.1 sec/158.7 km/h....12.1 sec/175.4 km/h
Paak:........19L.........................22L
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Iseloomult täiesti erinevad rattad. R4 mootor on väga sujuv ja reeglina võimas, aga feeling on kah teine. Kellele meeldib, kellele mitte. Mina ostsin oma naisele VX800 kasutajalt Koik, kes peale seda ostis omale XJ900. Suhtle temaga, saad vahetut kogemuse infot.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Romka: kirjutas:Selle bensuluugi peale sain ikka päris vihaseks, kuna kanistrist valades lödistasin tänu sellele hulga bensiini maha. Tanklas oleks ka tüki mugavam, kui saaks püstoli panna tagant ettepoole, mitte täpselt risti.
No seda ma tean ammu, et on vaid olemas stad tsilklid ja siis veel stemad.
Tehke siis pakkumisi, mis oleks mitte niipalju kehva. Nõudmised oleks:
*Kindlasti gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} (te võite rääkida, et sõdate oma ketiga 80tuh km kordagi pingutamata, aga minu praktika on selline, et ikkagi esimese kolme tuhandega on kett soolikaks veninud ja hammakad teravad, lisaks jube tüütu tähelepanuvajadus õlituse/hoolduse näol).
*Võimsus tunduvalt rohkem kui 45kw
*Tühikaal tunduvalt vähem kui 214kg
*Istumisasend ei tohi olla küürus kükitav ega ka selili jalad ees nagu kiiktoolis, lisaks mugav isteasend tagaistujale.
*Mootor võiks olla võimalikult vibravaba ja sujuv, jõud võiks olla saadaval juba väga madalatel pööretel.
jne.
Kasuta kanistrist kallamiseks tsiklile sobilikku lehtrit (sellist, millel "kauss" võimalikult suur ja otse peal, mitte nagu auto omadel kuhugi poole viltu). Spets kanistri toruga võib ka õnnestuda, aga tavaliselt kipuvad need ikka kuskilt vahelt välja tilgutama.
Ma Sinu asemel seda kaaluasja tsikli valikul nii väga taga ei ajaks. Pigem otsiks selle asemel meelepärase istumiskõrguse ja -asendi järgi. Kui pikka maad kavatsed sõita, siis on mugav isteasend üks olulisemaid kriteeriume.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Võtsin kasutajaga Koik ühendust. Loodan, et jagab muljeid VX800 vs. XJ900 ning kirjutab siia teemasse ka.
Yamaha erinevaid mudeleid veelgi uurides, leidsin omale uue lemmiku, mille poole püüelda - Yamaha FJR1300
105kw, 134.4 N·m @ 7,000 rpm. 25L paak, gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi}, mugav isteasend nii juhil kui tagaistujal jne.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
XJR1300 tundub 4-pütastest klassikalistest minu soosik olema. Lapsepõlve M-72 mõjud on veel sees ja suunavad jõuliste klassikute poole Tegelikult on vist nii, et mida raskem ratas seda vähem viitsid "niisama poodi piima järele" sõita. Ehk siis vana tõde - üks asi kõigeks ei kõlba, tsikleid peab olema vähemalt 2 või 3...
Edit: ja ma julgeks enamvähem all-in-one ratastest TDM-i esile tõsta. Tundub hea ratas olevat.
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Omasin mõnda aega vx800,ühtegi paha sõna pole öelda Sul see nagu nuhtlus kaelas,see just selline igapäeva ratas.Diversioni ostsin,kuna on hea matkaratas.Vx800 oli selline ühemehe ratas ,kahekesi polnud mugav.Kuna naisel läks lubadetegemise tuhin üle,siis Divekas on selline ,et viskad kohvrid külge,naise seljakotix ja sõidad-jõudu ja jaksu tal on.
Aga vx800 on küll hea pill,natuke on isegi kahju et müüki läks-eks need võix mõlemad olla.Eks ma liigun ka nende 1300 yamude poole.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Avastasin juhuslikult veel ühe põneva sport toureri - Kawasaki 1400GTR
114kw
136 N·m @ 6,200 rpm
Re: Romka Suzuki VX800 '91
kui kw ja nm vaja siis kawasaki zx12r pole üldse paha ratas,ei saa ühtegi paha sõna selle kohta öelda.kui load lõpuks ära teen võiks samasuguse tuua,4 kuud sõitsin ringi ja ketti ei olnud vaja kordagi pingutada.95km läbimiseks kulutas masin natuke üle 5l bensiini 98e kui sõitsin 90kmh,mingit mootori vibratsiooni ka polnud tunda
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Oled seda ka proovinud palju su VX lõppkiirus on?
Ma mõned aastad tagasi proovisin siis 165 jooksis ilusti ja pikalt tuli ka 170 siis kahjuks pidin katkestama, ilmselt poleks eriti lisa tulnudki..
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Üsna tagasihoidlik siis. Arvasin, et kW arvestades peaks vähemalt sama kiire ratas olema, kui minu 37kW NTV, aga võta näpust...

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Kui pea viitsid õlgade vahele peita ja tagant tuulega ja alla mäge siis peaks mingi 190 ikka kellale värisema, pole eriline huippunopeaus pill.
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Üks kohustuslik tuuningelement oli siiani veel puudu (kõigil teistel ju on! ), ostsin selle Hiina eBayst.
Maksis 1,21€ (0,99£) + Free shipping. Saabus 21 päevaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Romka: kirjutas:Tsiklit omatud juba 18 päeva, täna sai minu käes 1000km läbisõitu täis!
Huvi pärast mõõtsin rehvimustri üle, esimene on selle tuhandega kulunud 0,3mm ja tagumine 0,6mm (vastavalt siis esimene 1,9>1,6mm ja tagumine 4,1>3,5mm peale).
Tänase seisuga minul 2000km sõidetud.
Rehvimuster on viimase tuhandega kulunud eest 0,2mm ja tagant 1,2mm (vastavalt esimene 1,6>1,4mm ja tagumine 3,5>2,3mm).
Nagu näha, siis tagumine on teise tuhandega kõvasti rohkem "tappa saanud". Eks masinaga rohkem harjutud ja olen pidevalt sellest niigi vähesest 45kw-st võtnud seda viimast.
Õlipotskat pealevalamiseks õnneks kaasas tassima ei pea, sest õlitase on selle paari tuhandega alanenud vaid 2-3mm.
Arvutuslikult peaks siis need Metzeler rehvid kestma (lubatud miinimum 1mm kulumispiirini):
Esimene 13000-19000km
Tagumine 4000-8000km
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
biffik kirjutas:Romka: kirjutas:*Võimsus tunduvalt rohkem kui 45kw
*Tühikaal tunduvalt vähem kui 214kg
*Istumisasend ei tohi olla küürus kükitav ega ka selili jalad ees nagu kiiktoolis, lisaks mugav isteasend tagaistujale.
*Mootor võiks olla võimalikult vibravaba ja sujuv, jõud võiks olla saadaval juba väga madalatel pööretel.
jne.
Yamaha XJ900
mms kirjutas:Mina ostsin oma naisele VX800 kasutajalt Koik, kes peale seda ostis omale XJ900. Suhtle temaga, saad vahetut kogemuse infot.
Ajasite mulle siin XJ900 isu peale!
VX on ennast minu jaoks suht ammendanud. Tehnikapool kõik üle käidud, sõiduomadused ja võimed järgi proovitud, juba hakkab igav...
Käisin seda XJ900 vaatamas/katsumas>
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
On küll 2a uuem, kui mu oma, kuid natukene räsitum näeb välja. Läbisõit pea 3x suurem (91tuh), kui mu VX-il, aga üldselt tundub täitsa ok sõidukorras olema, ega XJ900 muidu igiliikuriks ei kutsuta. Eelmine omanik sai selle u 6a tagasi otse Saksast, sõitnud on ise 20tuh km. Käib ilusti, mootoripool tundub täitsa korralik, väliselt mootor ka ilus, ei ussita ega oksüdeeru. Paremas summutis plärisesid lahtised sõelad vms. Veidi pragusid ja lapitud olid esiporikas ja esimene gondel. Esiamort tundus liiga pehme, tagaots jäigem ja amordid vist veidi väsinud, jäävad õõtsuma rohkem kui mu VX-il. Esiamortide tolmukaitsed pragusid täis. Pidurikettad korralikud, väga vähe kulunud. Sidurilink ja gaasirutska tunduvalt raskemad, kui mu omal. Tagapidur mu omal selline konkreetne, sellel andis peale vajutades pedaal veel jupp maad edasi vetruda. Muidu seljas istuda väga mõnus, meeldib isegi rohkem, kui VX. Tõsiselt suur ja pikk paat tundub lageda ja lihtsa VX-i kõrval.
Rehvid muidugi mõlemad täiesti läbi, uut akut ka vaja. Rehvid mõõtudelt kitsamad, kui VX-i "balvaanid".
Proovisõiduni asi ei jõudnud, mis ma seal linnavahel ikka proovin, nagunii õiget tunnet ei saa.
Võttis täitsa mõtlema - kas tasub mul enda VX müüma hakata ja siis see asemele osta... Oleks samas konditsioonis ja läbisõiduga, kui mu oma, siis ei kahtleks ka...
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Otsi Motors24st, seal on üks 95. aasta 900ne Diversant, ägedaid lisasid küljes ja puha, ma võtaks raudselt selle. See vanem mudelipõlvkond näeb veits keeks välja mu meelest. Ja suure Diveka kohta oskab kodanik Nõel Sulle kindlasti nii mõndagi head pajatada, tal sellise suksuga muljetavaldav kilomeetritepagas. Edu!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Kui kevadel tartusse trehvad siis saaksid proovida GTR iste asendi mugavust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.