Iridium VS tavaline süüteküünal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
- Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
- Asukoht: Tallinn
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
lebokas kirjutas:Iridiumküünal annab kindlama ja tugevama sädeme, kestab kauem, vähem ülelöögivõimalust. Tavakasutuses polegi vahet. Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) Tasub ennast iridium. Minu endine ratas ´märgas´ vahel küünlaid, tavaküünlad kustusid päris tihti. Iridium kestis. See vahe ongi.
Tõsijutt. Minul tasus iriidiumküünaldele üleminek ära sellega, et külm mootor käib nüüd kindlamalt. Samuti on mingi lootus, et vahetusvälp pikeneb.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
lebokas kirjutas:Tavakasutuses polegi vahet. Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) tasub ennast iridium.
Täiesti nõus!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
lebokas kirjutas:Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) Tasub ennast iridium. Minu endine ratas ´märgas´ vahel küünlaid, tavaküünlad kustusid päris tihti. Iridium kestis. See vahe ongi.
Kuidas sellega nüüd siis ikkagi on? Varasemast on siit foorumist meelde jäänud just korduvaid hoiatusi, et kui iridiumküünaldega paar korda täis tõmbab ja küünlad märjaks saavad, siis neist enam asja ei saa ja võib minema visata.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
mul vastupidised kogemused. Iriidiumid märjaks või tahamseks saanud- töötavad edasi. Tavalised- minema visata või gaasileegiga puhtaks põletada( ja siis mingi aeg minema visata)
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
rainz66 kirjutas:Audi c4 2,8 bensukas on V6 ja kolm süütepooli
Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.
rainz66 kirjutas:Point ei olnud manuaalis ega selles et ma ei tea mis koodiga küünalt osta,vaid MIS vahe on tavalisel ja iriidium küünlal! Kurat küll!
Kurat küll, üks on iriidiumiga kaetud, teine mitte, tainas
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.
Hästi paned minu audil polegi süütepooli,huvitav mitu takti??
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Hr. Kaaru kirjutas:Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.
Hästi paned
minu audil polegi süütepooli,huvitav mitu takti??
Siis on taktitu
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
- Tsikkel: tdm900
- Asukoht: Harjumaa
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
pontus kirjutas:rainz66 kirjutas:Audi c4 2,8 bensukas on V6 ja kolm süütepooli
Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.
rainz66 kirjutas:Point ei olnud manuaalis ega selles et ma ei tea mis koodiga küünalt osta,vaid MIS vahe on tavalisel ja iriidium küünlal! Kurat küll!
Kurat küll, üks on iriidiumiga kaetud, teine mitte, tainas
![]()
Sul vist hakkas kõvasti kergem,mis? Ma sain sellest juba teisest vastusest aru,mis vahe neil on!
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Lisaks omalt poolt väikse viite http://spark-plugs.co.uk/index.php/cont ... ts.iridium ehk aitab selgust tuua. Päikest kõigile!
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Kui küünalde vahetuseks peab pool ratast laiali kiskuma (baigid jne), siis tasub panna iriidium. Kui see lisandub teoreetiline lubatud võimsuslisa rolli mängib (võistlusrattal), siis tasub panna iriidiumküünlad.
Panin kunagi need autole peale, kestsid ca 100 000km (versus tavaline ca 40 000). Mingit võimsuslisa või paremat töötamist ei täheldanud. Ka hinnavahe poolest oleks tulnud välja sama, kui tihedamini tavaküünlaid kasutada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.