Iridium VS tavaline süüteküünal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

uhh
Postitusi: 106
Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
Asukoht: Tallinn

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas uhh »

lebokas kirjutas:

Iridiumküünal annab kindlama ja tugevama sädeme, kestab kauem, vähem ülelöögivõimalust. Tavakasutuses polegi vahet. Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) Tasub ennast iridium. Minu endine ratas ´märgas´ vahel küünlaid, tavaküünlad kustusid päris tihti. Iridium kestis. See vahe ongi.

Tõsijutt. Minul tasus iriidiumküünaldele üleminek ära sellega, et külm mootor käib nüüd kindlamalt. Samuti on mingi lootus, et vahetusvälp pikeneb.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

lebokas kirjutas:

Tavakasutuses polegi vahet. Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) tasub ennast iridium.

Täiesti nõus!

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas joel »

lebokas kirjutas:

Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) Tasub ennast iridium. Minu endine ratas ´märgas´ vahel küünlaid, tavaküünlad kustusid päris tihti. Iridium kestis. See vahe ongi.

Kuidas sellega nüüd siis ikkagi on? Varasemast on siit foorumist meelde jäänud just korduvaid hoiatusi, et kui iridiumküünaldega paar korda täis tõmbab ja küünlad märjaks saavad, siis neist enam asja ei saa ja võib minema visata.

Joel
Kasutaja avatar

lebokas
Postitusi: 213
Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas lebokas »

mul vastupidised kogemused. :D Iriidiumid märjaks või tahamseks saanud- töötavad edasi. Tavalised- minema visata või gaasileegiga puhtaks põletada( ja siis mingi aeg minema visata) :twisted:

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas Pontus »

rainz66 kirjutas:

Audi c4 2,8 bensukas on V6 ja kolm süütepooli

Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.

rainz66 kirjutas:

Point ei olnud manuaalis ega selles et ma ei tea mis koodiga küünalt osta,vaid MIS vahe on tavalisel ja iriidium küünlal! Kurat küll!

Kurat küll, üks on iriidiumiga kaetud, teine mitte, tainas :wack: (lol)

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.

Hästi paned (lol) minu audil polegi süütepooli,huvitav mitu takti??

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

lebokas
Postitusi: 213
Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas lebokas »

Hr. Kaaru kirjutas:

Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.

Hästi paned (lol) minu audil polegi süütepooli,huvitav mitu takti??

Siis on taktitu (lol)


Teema algataja
rainz66
Postitusi: 60
Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
Tsikkel: tdm900
Asukoht: Harjumaa

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas rainz66 »

pontus kirjutas:
rainz66 kirjutas:

Audi c4 2,8 bensukas on V6 ja kolm süütepooli

Järelikult kolme taktine audi siis sul ju.

rainz66 kirjutas:

Point ei olnud manuaalis ega selles et ma ei tea mis koodiga küünalt osta,vaid MIS vahe on tavalisel ja iriidium küünlal! Kurat küll!

Kurat küll, üks on iriidiumiga kaetud, teine mitte, tainas :wack: (lol)

Sul vist hakkas kõvasti kergem,mis? Ma sain sellest juba teisest vastusest aru,mis vahe neil on!

Kasutaja avatar

Neliratas
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Okt 2010, 15:51
Tsikkel: Neljarattaline - TRX450er 09

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas Neliratas »

Lisaks omalt poolt väikse viite http://spark-plugs.co.uk/index.php/cont ... ts.iridium ehk aitab selgust tuua. Päikest kõigile!

Kasutaja avatar

voyager
Postitusi: 114
Liitunud: 23 Mär 2010, 00:56
Tsikkel: ZX-6R
Asukoht: Läänemaa

Re: Iridium VS tavaline süüteküünal

Lugemata postitus Postitas voyager »

Kui küünalde vahetuseks peab pool ratast laiali kiskuma (baigid jne), siis tasub panna iriidium. Kui see lisandub teoreetiline lubatud võimsuslisa rolli mängib (võistlusrattal), siis tasub panna iriidiumküünlad.
Panin kunagi need autole peale, kestsid ca 100 000km (versus tavaline ca 40 000). Mingit võimsuslisa või paremat töötamist ei täheldanud. Ka hinnavahe poolest oleks tulnud välja sama, kui tihedamini tavaküünlaid kasutada.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”