Käivitusanomaalia
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Käivitusanomaalia
Tervitus!
Oman 2000a Suzuki SV650. Lühidalt siis lugu selline, et starter veab korra mootorit ringi, käib kolks ja ongi kellad. Starteri relee plõksub nupule vajutades, aga mootorit enam ringi ei vea. Kuu aega tagasi sai proffidel lastud starter tip-top korda teha, samuti sai uuem, teiseringi starterisidur peale pandud, kuigi vanal visuaalselt midagi viga polnud. Kõik töötas laitmatult kuni täna hommikuni kui samad sümptomid jälle välja lõid. Seega vajaks nõuandeid, kas võtta uuesti ette starterisiduri vahetus täiesti uue vastu või otsida viga kuskilt mujalt.
Tänud juba ette ära.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
Re: Käivitusanomaalia
Minule tundub, et aku on tühi. Pane korra laadima, vaata kas täisvooluga ka sama teeb. Mul suzuki tegi tihtipeale tühja akuga nii, korra vedas ja siis plõksutas ainult.
Re: Käivitusanomaalia
Pole küll SV hingeeluga kokku puutunud, kuid starteri sidur tuleb minu loogika järgi mängu alles siis kui starter töötab ehk käib ringi. Kui sul aga ainult plõksib, siis pakuks, et otsi viga mujalt kui sidurist ( lüliti, juhtmeühendused, relee, aku... ) pigem ei jõua vajalik kogus elektrit sinna kuhu vaja.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
Kas karbussiga mudel see? Kui karbussiga, siis võib nõelklapp nii palju seistes läbi lasta ja silindrisse bensiini valguda. Survetakti ajal tõmbab mootori kolksuga kinni, sest bensiini ei jõua ju kokku suruda. Pane käik sisse, ja lükka tsiklit tagasi, et mootor paar pööret teeks, ja proovi siis käivitada.
Re: Käivitusanomaalia
Olnud ka juhus, kus ühel Suzukil jooksis bens kraani lekkiva membraani kaudu vaakumvoolikust otse sisselaske lõdvikust mootorisse. Aga siis käis mootor starterist ringi küll, aga ei käivitunud, kuna lõi küünla kohe märjaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
lebokas kirjutas:Kas karbussiga mudel see? Kui karbussiga, siis võib nõelklapp nii palju seistes läbi lasta ja silindrisse bensiini valguda. Survetakti ajal tõmbab mootori kolksuga kinni, sest bensiini ei jõua ju kokku suruda. Pane käik sisse, ja lükka tsiklit tagasi, et mootor paar pööret teeks, ja proovi siis käivitada.
Jah tegemist on karburaatoritega mudeliga. Samas välistaksin selle variandi, sest käima minnes peaks ju sellisel juhul ratas turtsuma.
Kri§to kirjutas:AKU
Mis aku ja millal vahetatud peal on?????
Sai eile sõbra käest laadija võetud ja pärast pinge ära mõõdetud, peale mida selgus, et aku just ülemäära hea tervise juures pole, andis 12,1V välja, mis oli piisav ratta käivitamiseks. Panen täna uue aku peale. Samas jääb mulle arusaamatuks, kuidas nii lambist enam üldse voolu pole, et mootorit üldse ringi ei aja. Kuna peale starteri siduri vahetust sai uut sidurit katsetades aku tühjaks käiatud, kuid siis ajas mootorit ringi, vaevaliselt ka tühja akuga. Arvatavasti viga on siiski akus. Siit moraal, et enne kui kallis remont ette võtta, tuleks konsulteerida rohkem kui ühe pädeva mehaanikuga, kelle huvides pole seda remonti ise läbi viia Jutt käib ühest Läike tee asutusest. Samas veel teemat igaksjuhuks lukku ei paneks...
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
Enda omal oli kunagi sama mure, ja ei turtsu ta midagi Tormasin ka juba uut akut ostma. Karbussi kõridest sisse vaadates aga ühes neist bensiin loksus
Proovi see tagurpidi lükkamise variant ära, enne kui iedasi n...id.
-
Teema algataja - Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
lebokas kirjutas:Enda omal oli kunagi sama mure, ja ei turtsu ta midagi
Tormasin ka juba uut akut ostma. Karbussi kõridest sisse vaadates aga ühes neist bensiin loksus
Proovi see tagurpidi lükkamise variant ära, enne kui iedasi n...id.
Eks loll õpib ikka oma vigadest, täna kordus sama asi ka uue akuga. Edasi-tagasi lükates, hakkas summutit ja leegitoru ühendava klambri vahelt bensiin immitsema, seega mis oleks edasine tegevus? Samas suve alguses lapati karpasi kaks korda lahti kahes erinevas suhteliselt pädevas remonditöökojas. Kui nüüd ujukinõel nii kulunud on siis on kummaline, et sellele ei osatud tähelepanu pöörata arvestades seda, et ka üks küünal oli ka täiesti ära surnud. Eeldan, et nüüd on edasine tegevus karpad maha ja kellegi pädeva inimese kätte viia? Seoses sellega küsiks nõu, algaja tsikli omanikuna juba suht valusalt peksa saanud mõnes remonditöökojas.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
Õlivahetus ka, kui niipalju bensiini peale voolas siis suht loogiline, et õli ka bensiini täis ja tase karteris tõusnud. Muidu võib juhtuda, et lased saaled kotti oma konel.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Käivitusanomaalia
Kas su rattal mingit kraanimoodi asjandust üldse pole et pena uputab? Või ei tööta nagu peab.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
franz125 kirjutas:Kas su rattal mingit kraanimoodi asjandust üldse pole et pena uputab? Või ei tööta nagu peab.
Paagi ja karpade vahel on vaakumpump ja paagi all on vaakumklapp.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
Re: Käivitusanomaalia
Mul on juhtunud taolist asja 2 korda 20 aastat vana jamaha Xj600 ga.
Sündmusete käik:
- käivitamist vajutades käib ainult mingi kolakas ja tundub,et mootor on kuidagi kinni poodud
- käivitmist korrates hakkas mul 4. silku ja leegitoru vahelt bensiini välja nirisema.
Ise lahendasin asja talupoja mõistusega, nimelt lihtsalt vajutasin starteri nuppu nii kiiresti,et üks "kolakas" tuli teise "kolaka" otsa. Mingi 10 korda lõhkusin nii ja siis läks tööle. Nüüd pole 2 kuu jooksul seda enam juhtunud ka.
//edit
Hakkasin mõtlema, et mõlemad korrad, kui mul selline jama juhtunud on olen eelnevalt mässanud paagiga, nimelt on voolikud olnud lahti ühendatud. Kas õhk bensiinivoolikus enne kütusepumpa võib midagi taolist tekitada?
Re: Käivitusanomaalia
Minul sama teema lõppes kõvera kepsuga, soovitan mitte edasi katsetada. Tõenäoliselt lekib mitte nõel vaid pesa tihend. Võta karpa lahti ja nõelapesa välja, kohe näed ära kas o-ring on veel elus või mitte.
-
Teema algataja - Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Käivitusanomaalia
Mõtelsin, et võtan kätte ja kaevan vana teema ülesse, et kui kellegil sama jama, saab asjale otsingust kiirelt vastuse. Lugu järgmine siis, et Leboka diagnoos osutus õigeks:
lebokas kirjutas:Kas karbussiga mudel see? Kui karbussiga, siis võib nõelklapp nii palju seistes läbi lasta ja silindrisse bensiini valguda. Survetakti ajal tõmbab mootori kolksuga kinni, sest bensiini ei jõua ju kokku suruda. Pane käik sisse, ja lükka tsiklit tagasi, et mootor paar pööret teeks, ja proovi siis käivitada.
Nimelt sai siis hooaja lõpus karpad maha võetud ja Streetmotosse viidud, vahetati karpadel nõelad ära ja nüüd edasi elu nagu lill olnud. Ei saa ka mainimata jätta, et kogu saaga juures paistis BikePoint erakordse ebapädevusega silma, aga see selleks.
Tegelikult on mul ka teine põhjus, miks ma selle teema ülesse kaevasin, nimelt aegajalt ja aina tihedamini jääb strater peale. Arvatavasti on probleem tõmberelees, kuid kui kellegil on kogemusi sarnase probleemiga, võiks oma muljetest rääkida: kas mõtekas oleks uus relee hankida või on seda kuidagi võimalik ka parandada?
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Käivitusanomaalia
Tsikli puhul on pigem tegemist solenoidiga, kuna nii nagu autol enam pendiksit ei liigutata, aga see selleks!
Peale jäämisel on 2 varianti kas ühendusse jääb lenksu pealne lüliti või solenoid ise!
Solenoidid üldiselt ilma trellita lahti ei käi(needitud).
Kui solenoidil on mähise juhe pistikuga siis saad proovida kui starter peale jääb ja selle pistiku solenoidil eemaldades starter vakka jääb siis tuleks lenksu lüliti kontaktid peene liivakaga üle käia, kui see ei aita siis ilmselt jääb peale solenoid ise.
Targemad parandavad, kui millkiga puusse panin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.