Pardaarvuti
Re: Pardaarvuti
Ainult kiirendusega paraku õnnetust ei püüa. Kiirendusega leiad laup-kokkupõrke ja puusse sõidu, samas äkk-pidurdus võib anda sama palju G'sid. Teelt väljasõit jääb aga märkamata. Seal tuleb pisut tarkust juurde kirjutada ja pisut keerulisemaks asja teha, mida taskus oleva nutitelefoniga väga teha ei saa (nt. ratta asendi ja selle muutuse arvutamine horisondi suhtes jms).
Kuna mul on BMW, mis ei taha ka OBD pordist suurt midagi teada (Vanad Sakslased on ju targemad kui mainstream ja teevad oma proprietary kama) siis üritan asja lahendada ilma OBD'ta (toimiks ka vanemate rataste peal). Kui ma õigesti mäletan, siis kas ratastel üldse ametlikult nõutakse seda porti? Autodel on vist alates 200x aastast see kohustuslik, aga ratastel (kindlati mitte vanematel) ei pea seda vist standardi järgi üldse olema..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.