Käivitusanomaalia


Teema algataja
Aceman
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Käivitusanomaalia

Lugemata postitus Postitas Aceman »

lebokas kirjutas:

Kas karbussiga mudel see? Kui karbussiga, siis võib nõelklapp nii palju seistes läbi lasta ja silindrisse bensiini valguda. Survetakti ajal tõmbab mootori kolksuga kinni, sest bensiini ei jõua ju kokku suruda. Pane käik sisse, ja lükka tsiklit tagasi, et mootor paar pööret teeks, ja proovi siis käivitada.

Jah tegemist on karburaatoritega mudeliga. Samas välistaksin selle variandi, sest käima minnes peaks ju sellisel juhul ratas turtsuma.

Kri§to kirjutas:

AKU

Mis aku ja millal vahetatud peal on?????

Sai eile sõbra käest laadija võetud ja pärast pinge ära mõõdetud, peale mida selgus, et aku just ülemäära hea tervise juures pole, andis 12,1V välja, mis oli piisav ratta käivitamiseks. Panen täna uue aku peale. Samas jääb mulle arusaamatuks, kuidas nii lambist enam üldse voolu pole, et mootorit üldse ringi ei aja. Kuna peale starteri siduri vahetust sai uut sidurit katsetades aku tühjaks käiatud, kuid siis ajas mootorit ringi, vaevaliselt ka tühja akuga. Arvatavasti viga on siiski akus. Siit moraal, et enne kui kallis remont ette võtta, tuleks konsulteerida rohkem kui ühe pädeva mehaanikuga, kelle huvides pole seda remonti ise läbi viia :wack: Jutt käib ühest Läike tee asutusest. Samas veel teemat igaksjuhuks lukku ei paneks...

Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”