Pingeregulaator põles maha (jälle)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Pingeregulaator põles maha (jälle)
Nonii sellest ajast möödas juba mitu aastat kui jebisin kenekaga ja pingeregulaatoriga ja omade lollide vigadega.
JA järjekordne õpetlik lugu olemas "SÄÄSTMISEST"
Nimelt siis sai pandud peale uueks laadimisreleeks odav cn-partist ostetud relee. Mõtlesin, et jahutus parem ja peab ikka vastu ka .
Suvel sõites põles X momendil peakaitse maha, teepeal kiirremonti tehes pingekas tagant ja sain koju sõita. Pingeka juhmeid mõõtes oli seest lühisesse läinud. Kuigi kui teeäres seisma jäin sai koheselt pingekas ja keneka juhtmed üle katsutud, et äkki on kuumad,kuid kõik asjad olid jahedad.
Sai lolli peaga ostetud cn-partsist uus pingekas ja see peale pandud. Aga juba esimesel käivitusel jutmed kuumad ja ka pingekas läks kuumaks.
Kenekat mõõtes kõik korras aga pingekal "faaside" vahel oli ca. 100 oomine takistus ja üks "faas" oli +-ga täielikult kontaktis.
Selge järgmine kord olen targem ja võtan testri kaasa kui ostan pingekat, et poleks perses asi.
Poes sai kõik möödetud, nagu peab polnud kuskilt kuhugi "lekkeid" Aga kui peale panin pingekas, siis tühikäigul laadis vähe ja kui gaasi keerata, siis tuli akule üle 18V peale.
Siit tarkusetera, ärge ostke sitta, ostke õige asi ja kokkuvõttes võidate.
Re: Pingeregulaator põles maha (jälle)
Sai ka oma VTR'ga pingeka saaga läbi tehtud. Algas siis asi sellest kui üks hetk foori all punase taga seistes vool otsa sai Pärast seda sai lastud ka mingine hiinakas sinna vahele panna, mis oli ikka tunduvalt suurem kui originaal ja jahutuski tundus asjalik. Sõitsin siis sellega paar nädalat ringi ja siis igaks juhuks viskasin testri peale, et kas ikka toimib. Tulemus oli sama nagu eelkõnelejal - 18+V jooksis akusse
hämmastav oli muidugi see, et ükski muu osa järgi ei andnud. Tagatule pirni pesast sain tulemuse 17V. Sai siis see hiinakas kiiremas korras vahelt ära visatud ja tellisin motard.ee kaudu uue ja originaalipõhise.
Pärast kogu seda saagat ja foorumis teiste samalaadseid seikluseid lugedes lisasin oma rattale kindluse mõttes voltmeetri vahele. Nüüd siis vähemalt kogu aeg silma all olemas, et mis see laadimine teeb või ei tee. Aga pool veel muidugi on see, et ka uus pingekas kipub nagu palju laadima, nii sinna 15V alla.
Re: Pingeregulaator põles maha (jälle)
Ei ole küll 100% kindel aga 14.8V peaks olema max laadimispinge, mida service manual anab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.