IŽ Jupiter 3K küsimused → Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kui sõel väljas on, tasub settepotti ikka aegajalt puhastada, näiteks korra aastas. Omal ajal sääreväristajatega kärutades tuli aegajalt settepoti ja kogu paagi "sundpuhastust" ette, kui omasugused tatikatest "sõbrad" suhkrut või kanamuna paaki poetasid. Siis puhastasid paaki ja kraani, vandusid tulist ja ähvardasid tegijaid hirmsa kättemaksuga.

Minu mäletamist mööda oli paagis oleva toru katteks samuti mingi sõel. Äkki on see riba jäänuk sõelast, täpsemalt selle jootekohast (vasega)?

Põhimõtteliselt võid omale uue kraani ka osta, kui soovid: http://www.flintkaubandus.ee/a/bensiini ... %28pp-3%29
Erinevus originaaliga paistab pealtnäha vaid sulgemisnupus olema. Neid kraane kasutati igal pool, kus bensiinikraani üldse vaja läks. Urali ja Dnepri omad olid vaid kahe väljalasketoruga.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”