suzukide iseäralik mootorihääl
Re: suzukide iseäralik mootorihääl
Tegelt on see imelihtne, kui tead kuidas see süsteem töötab. Selleks võid google't lapata, saad kohe teada kuidas sinu tsiklil see töötab.
Enamlevinud masinatel saab seda pingutada kui keerata lahti keskmine mutter mis talda/vedru kinni hoiab. Võtad vedru välja, surud kruvikaga talda ja vajadusel liigutad tagaratast 6'nda käiguga, seni kuni klõps ära käib. Kui üle pingutada, siis mootor ei jaksa vedada ja jääb jõudu väheks ning venitab ketti üleliia. Siis pead pinguti välja võtma ja nn ära reset'ma. Üldjuhul seda meetodit kasutades üle pingutada suht võimatu, kuna keegi ei suuda seda nii tugevalt suruda. Netis liigub ringi ka kinnituspoltide lahtikeeramise ja ratta liigutamise süsteem, kuid sellega olen mina üle pingutanud ning üldiselt oli see üldse paras kepp. Nii nagu ma alguses kirjutasin olen mingil 4-5 tsiklil selle 15 minutiga ära teinud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.