Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas renXx »

franz125 kirjutas:
renxx9 kirjutas:

Kes kus motika väntvõlli mõõdab ja vajadusel lihvib?

100 prossa pead ei anna aga kõikidel ratastel mida olen omanud ei ole olnud nö.remont mõõte.On tulnud mõõta plastik triipudega mis topitakse kaela ja saale vahele,vaadatakse tabelist laius ja valitakse uus saale.Vähemast japside aparaatidel on mõõtudeks küll ainult tähed(vähemasti neil olid mida on tulnud ette remontida)Kui vända kaelad nii ellipsis et uut mõõtu ei leia siis uus vänt.

Ok. Vormistasin enda küsimuse valesti. Kui mul on vänt, millel saale on juba ringi käinud, siis kas annab seda renoveerida, või on uut vaja. Kui on võimalik taastada seal midagi, siis kus/kelle juures?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas 426f »

tartus on vastav töökoda olemas kus väntvõlle taastatakse.tsikli omal maksis asi 200eek ja motodepoo viib ka väntvõllid sinna taastamisele ja tagasi tulles maksis vända parandus 2000 eek,seal töökojas tehti tuttava auto v6 mootori vänt ka korda

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas renXx »

426f kirjutas:

tartus on vastav töökoda olemas kus väntvõlle taastatakse.tsikli omal maksis asi 200eek ja motodepoo viib ka väntvõllid sinna taastamisele ja tagasi tulles maksis vända parandus 2000 eek,seal töökojas tehti tuttava auto v6 mootori vänt ka korda

Aga mingi kontakt, või firma nimi?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas 426f »

küsi sealt http://www.astromoto.ee/ vb on õige

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas koi »

No, kui saale on juba ringi tõmmanud, on vänt väike mure. Ringi käinud saale rikkus oma pesa plokis.
Lõhnab uue ploki järgi. Pead rehkendama, kas teine (kasutatud) mootor juba odavam pole soetada, kui seda remontida.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

minim2gnus
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
Asukoht: Kambja / Tartu.
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas minim2gnus »

Keegi teab, kus tehakse '' eritellimus '' kolvikomplekte ning mis umbes maksma võib minna ? - Nimelt oleks anda vana kokkujooksnud kolv ka kaasa, näiduks & mõõtudeks. :)

Kasutaja avatar

Nõmmik
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
Tsikkel: Yamaha V-Star
Asukoht: Tallinn , Nõmme
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Nõmmik »

minim2gnus kirjutas:

Keegi teab, kus tehakse '' eritellimus '' kolvikomplekte ning mis umbes maksma võib minna ? - Nimelt oleks anda vana kokkujooksnud kolv ka kaasa, näiduks & mõõtudeks. :)

Türil . Hind kokkuleppel ehk kusagil sada € .

Argipäevas on vähe värvi - ole vähemalt ise nähtav !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...

minim2gnus
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
Asukoht: Kambja / Tartu.
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas minim2gnus »

Nõmmik kirjutas:
minim2gnus kirjutas:

Keegi teab, kus tehakse '' eritellimus '' kolvikomplekte ning mis umbes maksma võib minna ? - Nimelt oleks anda vana kokkujooksnud kolv ka kaasa, näiduks & mõõtudeks. :)

Türil . Hind kokkuleppel ehk kusagil sada € .

Seljuhul oleks mõtekam kogukomplekt osta... Kuid uurin... Kolvikene aind 45,6mm vms ... Ehk neil mingi kodulehekülg ka vms ? :)

Kasutaja avatar

Tulitera
Postitusi: 41
Liitunud: 09 Dets 2008, 15:37
Tsikkel: TseeBeeErr 1K ErrErr Tulitera
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Tulitera »

Kas keegi teab, kus müüakse sadulate geelpatju, soovitavalt Tartus?

Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Motorized »

Küsimus liikluse kohta, et tipptunnil olin Pärnu mnt viaduktil suunaga linna poole. Terve sild oli autosid täis, totaalne ummik. Kolm rida viivad linna poole, teine ja kolmas autodele, esimene bussi rida. Kuna bussi rida oli üsna tühi, siis osad autod keerasid ummiku algusest bussi ritta ja üritasid üle küüru sóita. Juhtus see, et keset silda, teises reas oli eravärvides diskoauto, kes peatas bussirea autod kinni ja kottis neid läbi avatud akna. Nüüd minu küsimus, et kui ma oleks üle silla jóudes tahtnud paremale Vineeri tänavale pöörata, siis kas mul polnud óigust bussi rida kasutada? Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 574
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 34 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kox »

Küsimust siis Husqvarna TE610ie 2007 a mudeli kohta.
Kuidas kestab, tihti hooldust vajab, kuidas lood juppide saadavusega?
Otsinguga suurt miskit ei leidnud.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24

dog666
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Juun 2013, 00:02
Tsikkel: kahe rattaga

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas dog666 »

§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist; ka pöörde lõpetamisel tohib sellele rajale sõita, kuid seejärel tuleb sealt kohe lahkuda;
2) liiklusmärgiga «Ühissõidukirajaga tee» tähistatud teel olevast ühissõidukirajast tohib kohas, kus liikluskorraldusvahend seda ei keela, ainult risti üle sõita.
§97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.

kui seal pidevjoont ei olnud....oled õige mees

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas cool200 »

Motorized kirjutas:

Küsimus liikluse kohta, et tipptunnil olin Pärnu mnt viaduktil suunaga linna poole. Terve sild oli autosid täis, totaalne ummik. Kolm rida viivad linna poole, teine ja kolmas autodele, esimene bussi rida. Kuna bussi rida oli üsna tühi, siis osad autod keerasid ummiku algusest bussi ritta ja üritasid üle küüru sóita. Juhtus see, et keset silda, teises reas oli eravärvides diskoauto, kes peatas bussirea autod kinni ja kottis neid läbi avatud akna. Nüüd minu küsimus, et kui ma oleks üle silla jóudes tahtnud paremale Vineeri tänavale pöörata, siis kas mul polnud óigust bussi rida kasutada? Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?

miks sul on alust arvata et politsei ajaviiteks seal autosi peatas , seaduses on öeldud et politseid peab kuulama--või kuidas 8)

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps »

Motorized kirjutas:

Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?

Pole kuskil meetreid välja toodud, väidetavalt lähtutakse mõistlikkuse printsiibist (mis Eesti Politsei arvates on tõenäoliselt à la 25 meetrit enne pöörde sooritamist reastumine). Mina sõidan seal küll südamerahuga, pole veel häirima hakatud. Mu "vabandavaks" argumendiks on see, et ma tõepoolest ei kavatse autode vahel heitgaase sisse hingata, reaalsuses on see nö keeld debiilne - kui ma ikka busse ei sega, siis ma ei näe probleeme. Aga trahvi saaks ilmselt ikka, kui mingi omasooihar eks-kaubikujuht on sinise vormi selga saanud ja truualamlikult liiklusohutust selleläbi "tagab" :bsmile:


Jaak43
Postitusi: 250
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jaak43 »

Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649


vtm
Postitusi: 121
Liitunud: 15 Sept 2011, 20:52
Tsikkel: VN2000
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas vtm »

Jaak43 kirjutas:

Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649

Halvasti kalibreeritud ehk? Mul näitab üsna korralikult, mingit hüplemist ei ole.
Proovi näiteks selle anduri ja magneti vahet suurendada.
Kuhu sa magneti kinnitasid muidu?

Kasutaja avatar

Rain
Postitusi: 214
Liitunud: 29 Juul 2013, 11:57
Tsikkel: CBR600F '14
Asukoht: Vändra(Pärnumaa)
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Rain »

reimps kirjutas:
Motorized kirjutas:

Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?

Pole kuskil meetreid välja toodud, väidetavalt lähtutakse mõistlikkuse printsiibist (mis Eesti Politsei arvates on tõenäoliselt à la 25 meetrit enne pöörde sooritamist reastumine). Mina sõidan seal küll südamerahuga, pole veel häirima hakatud. Mu "vabandavaks" argumendiks on see, et ma tõepoolest ei kavatse autode vahel heitgaase sisse hingata, reaalsuses on see nö keeld debiilne - kui ma ikka busse ei sega, siis ma ei näe probleeme. Aga trahvi saaks ilmselt ikka, kui mingi omasooihar eks-kaubikujuht on sinise vormi selga saanud ja truualamlikult liiklusohutust selleläbi "tagab" :bsmile:

Asi selles, et kui sellist keeldu ei oleks, hakkaks kõik ju seda rada kasutama ja lõpuks oleks ka see rada ummikus ning eks sa katsu siis bussi mitte takistada kui sul ei ole tema eest kuskile ära minna

Olla poisslaps on soo küsimus, olla mees on vanuse küsimus, olla härrasmees on valiku küsimus. Olla jobu - pole mingi küsimus!
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Motorized »

Tegelikult see bussirida, ehk siis parempöörde rida jookseb foori alt põhimõtteliselt tühjaks. Sest paremale pööramine on vaba. Ma saan aru, kui politsei püüaks neid, kes seda rida otse sõitmiseks ära kasutaksid, aga keset silda sõitjatele risti ette keerates ja oma strobosid näidates ei suuda nad tuvastada, kes tahtiski paremale ära pöörata või kes otse varastada. Sellest mu küsimus tingitud oligi.


Jaak43
Postitusi: 250
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jaak43 »

vtm kirjutas:
Jaak43 kirjutas:

Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649

Halvasti kalibreeritud ehk? Mul näitab üsna korralikult, mingit hüplemist ei ole.
Proovi näiteks selle anduri ja magneti vahet suurendada.
Kuhu sa magneti kinnitasid muidu?

Magnet kinnitatud veljel umbes kodara keskkohta, nii ei pidanud anduri ja magneti vahele eriti vahejuppe laduma. Magneti ja anduri vahe ka normi piires, kuskil 1 mm. Kas võib viga olla hoopis wireless ühenduses anduri ja näidiku vahel äkki? No ei raatsi uut esivelge osta, sest tänu rehvivahetusele tõmmati esiratas nii kõvasti kinni, et ilmselt seetõttu velje siseküljel olevad spdoteo kõrva fiksaatorid murdusid.


reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps »

rain5891 kirjutas:

Asi selles, et kui sellist keeldu ei oleks, hakkaks kõik ju seda rada kasutama ja lõpuks oleks ka see rada ummikus ning eks sa katsu siis bussi mitte takistada kui sul ei ole tema eest kuskile ära minna

Pole ma väitnudki, et sel keelul mõtet pole, iseasi, et mu jutust see välja ei tulnud - minu viga. Ma mõtlesin, et tsiklitel seal sõitmist keelata on lausdebiilsus. Seega on see järjekordne Liiklusseaduse nõue, mida ma teadlikult eiran. Tipptundidel ei trügi ma ise ka nii hoogsalt sinna rajale autoga (ainult siis, kui ma näen, et ma ei jää ühistransale jalgu). Muul ajal (loe: öösel ja muidu liiklusvaiksel ajal, näiteks kell 10 paiku või pühapäeva hommikul) ei viitsi ma küll väga vaadata, mis sinna sõidutreele soditud on.

Ei propageeri teadlikku seadus(t)erikkumist, aga leian, et lollakad reeglid võib omal vastutusel täitsa rahulikult pikalt saata. Jah, maksan pika hambaga ka trahve, kui satun vahele jääma ja suudetakse mulle selgeks teha, milline potensiaalne (proovi korra veel) mõrvar ma jälle olin.

EDIT: Motorized - täpselt nii ongi. Saad laksu siis ära, kui jääd bussirajal ühistranspordile jalgu ja/või ise samas järgmisest tänavast parempööret sooritamata. Ja üleüldse, sealt otselaskmiseks autoga peab suht nagla olema, eriti värviliste silme all. Selliseid kotin ma küll hea meelega - las tulevad külge, saab jälle uue auto. Valdaval enamusel on mingid jõuetud sedaanid-universaalid kah, millel pole eeldustki kuhugi kiirendada, roolis kah Schumacheri-konservi söönud paksmagu :)

EDIT2: Mis mõttes on sõna "potensiaalne (proovi korra veel)" punane? Kas ma tõepoolest ei ole seda sõna siiani õigesti kirjutama õppnud? Tundub nii - võib vist põhikoolitunnistusega peldikusse minna, sest mulle õpetati nõukaajal teistmoodi :mrgreen:

Viimati muutis reimps, 13 Aug 2013, 21:36, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas isakene »

Jaak43 kirjutas:

Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649

Mõned ei hakkagi näitama. Ei ole küll sada prossa kindel, aga pakun, et mõnedel spidokatel kasutatavad mehaanilised herkonandurid ei suuda mingist kiirusest alates piisavalt kiiresti reageerida. Ja võib olla sedagi, et asi on nii uimase elektroonilise lahenduse peale ehitatud, et ei olegi võimeline mingist sagedusest alates edasi lugema.
Mõned nipid ka. Paigaldusel jälgi kindlasti, et magnet ja andur oleksid rattarummule ehk ratta tsentrile võimalikult lähedal. Nii väheneb magneti joonkiirus ja andur saab paremini reageerida. Ühel korral aitas ka magneti asendamine suuremaga, lõin vana autokõlari magnetist killu välja ja asi hakkas toimima. Eriti vihase magneti saad vanast arvutikõvakettast. Magneti asendamisel peab jälgima, et magnet ei oleks otseses kontaktis metallpinnaga, mingi isoleermaterjal peab vahel olema.
Ja on olnud juhuseid, kus jalgrattaspido hakkab häirima tsikli süütesüsteem. Sellisel juhul on abi spido ja anduri vahelise juhtme asendamisest ekraniseeritud (varjestatud) juhtmega.


Jaak43
Postitusi: 250
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jaak43 »

isakene kirjutas:
Jaak43 kirjutas:

Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649

Mõned ei hakkagi näitama. Ei ole küll sada prossa kindel, aga pakun, et mõnedel spidokatel kasutatavad mehaanilised herkonandurid ei suuda mingist kiirusest alates piisavalt kiiresti reageerida. Ja võib olla sedagi, et asi on nii uimase elektroonilise lahenduse peale ehitatud, et ei olegi võimeline mingist sagedusest alates edasi lugema.
Mõned nipid ka. Paigaldusel jälgi kindlasti, et magnet ja andur oleksid rattarummule ehk ratta tsentrile võimalikult lähedal. Nii väheneb magneti joonkiirus ja andur saab paremini reageerida. Ühel korral aitas ka magneti asendamine suuremaga, lõin vana autokõlari magnetist killu välja ja asi hakkas toimima. Eriti vihase magneti saad vanast arvutikõvakettast. Magneti asendamisel peab jälgima, et magnet ei oleks otseses kontaktis metallpinnaga, mingi isoleermaterjal peab vahel olema.
Ja on olnud juhuseid, kus jalgrattaspido hakkab häirima tsikli süütesüsteem. Sellisel juhul on abi spido ja anduri vahelise juhtme asendamisest ekraniseeritud (varjestatud) juhtmega.

Spido ja anduri ahel pole juhet, wireless ühendus. Seetõttu ei saa juhtmeviga olla. Katsetan juhtmega andurit ja teist kompuutrit siis.

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas renXx »

Jaak43 kirjutas:
isakene kirjutas:
Jaak43 kirjutas:

Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649

Mõned ei hakkagi näitama. Ei ole küll sada prossa kindel, aga pakun, et mõnedel spidokatel kasutatavad mehaanilised herkonandurid ei suuda mingist kiirusest alates piisavalt kiiresti reageerida. Ja võib olla sedagi, et asi on nii uimase elektroonilise lahenduse peale ehitatud, et ei olegi võimeline mingist sagedusest alates edasi lugema.
Mõned nipid ka. Paigaldusel jälgi kindlasti, et magnet ja andur oleksid rattarummule ehk ratta tsentrile võimalikult lähedal. Nii väheneb magneti joonkiirus ja andur saab paremini reageerida. Ühel korral aitas ka magneti asendamine suuremaga, lõin vana autokõlari magnetist killu välja ja asi hakkas toimima. Eriti vihase magneti saad vanast arvutikõvakettast. Magneti asendamisel peab jälgima, et magnet ei oleks otseses kontaktis metallpinnaga, mingi isoleermaterjal peab vahel olema.
Ja on olnud juhuseid, kus jalgrattaspido hakkab häirima tsikli süütesüsteem. Sellisel juhul on abi spido ja anduri vahelise juhtme asendamisest ekraniseeritud (varjestatud) juhtmega.

Spido ja anduri ahel pole juhet, wireless ühendus. Seetõttu ei saa juhtmeviga olla. Katsetan juhtmega andurit ja teist kompuutrit siis.

Ma arvan et see wireless seal kotibki. Aga muidu on nii, et enamus jalgratta kompuutreid üle 199km/h ei näita. Kui huvi on suuremaid numbreid imetleda,siis pead seda ka arvestama. Ise kasutasin kunagi miskit sigma......... mudelit. Töötas kenasti ja näitas kuni 299. Kompuutrit vist seadistati nii, et môôtsin ratta kôrguse ja korrutasin piiga(3,14). Näitas sama täpselt nagu gps :)

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kassikas »

PD: CURRENT SPEED
ODO: ODOMETER(0.001-99999KM/M)
DST: TRIP DISTANCE
MXS: MAXIMUM SPEED
AVS: AVERAGE SPEED
TM: ELAPSED TIME
CLK: CLOCK (12H/24H)
SCAN
"+""-" COMPAPATOR
SETTING SPEED SCALE(KM/H.M/H)
SETTING TYRE CIRCUMFERENCE:(0MM-9999MM)
SEETING THE LAST VALUE OF ODOMETER
FREEZE FRAME MEMORY
AUTO: ON/OFF
WIRELESS TRANSMISSION
Color: Yellow. as the main picture.

Package Include:
1 x Wireless LCD Bike Bicycle Computer Odometer Speedometer
1 x Mounting Shoe
1 x Sonser
1 x wheel Magnet
1 x Cable ties
1 x CR203 battery
1 x User Manual
come without Original box.

1) Ei näe kuskilt max. kiirust.
2) Kirjatekst väga vigane.
3) Kaup tarnitakse originaalpakendita.
Järeldus-elab tehase läheduses,omab töötajate seas tutvusi,varastab prügikastist praaktooteid.(Riik toetab iga hinna eest kauba väljasaatmist tasuta saatekuluna).
Sigma 300 spidokale lubati kuni 150 km/h,reaalsuses hakkas 84 km/h juures numbreid laperdama,sigma 500 töötas juba ok.
Ps.lugedes toote komplekteeritust,on lisatud ainult ÜKS patarei cr2032 3v-seega saatjas toidet vahetada ei saa.Vöi toimib ainult induktsiooni najal,mis mootorratta puhul ei toimi,kuna on liialt palju magnetvälju.)
Wireless ühendus eeldab söltumatut toidet,ehk patareid saatja korpuse sees...

Viimati muutis kassikas, 13 Aug 2013, 23:51, muudetud 1 kord kokku.
Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus »

kassikas kirjutas:

Järeldus-elab tehase läheduses,omab töötajate seas tutvusi,varastab prügikastist praaktooteid.

Tohoh, mis nüüd siis lahti :mrgreen:

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Lugesin allolevat teksti ja aru ei saanud. See kõik justkui läheks vastuollu minu teadmiste ja kogemustega. Oskab keegi selgitada, kuidas siis korraga kurvis pidurdamine annab võimaluse seda paremini läbida?

"Trail braking is a slightly more advanced skill that you’ll need to learn and practice on a track before applying on the road. Using it, you brake all the way to the apex using the front brake before swapping brake for throttle. Since you’re already on the brakes and the bike’s weight is distributed forward, compressing the front suspension and increasing the size of the front tire’s contact patch, you can easily tighten your line by applying a little more brake or widen it by letting off."

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

WiredUp

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas WiredUp »

Manuaal annab kawa z 750le rehvirõhkudeks 2.5 ees ja 2.9 taga. Kuidagi palju tundub nagu?

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2653
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 191 korda
Tänatud: 395 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

WiredUp kirjutas:

Manuaal annab kawa z 750le rehvirõhkudeks 2.5 ees ja 2.9 taga. Kuidagi palju tundub nagu?

Sama ka paljudel teistel ratastel. Ei ole palju!

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Viska see juhtmevaba kus KRT Ja vaata kaabliga!
See raip kipub lugema ka muud el. müra ja siis on aiateibad kiire tulema.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

minim2gnus
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
Asukoht: Kambja / Tartu.
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas minim2gnus »

Võin täpsemalt järele uurida, aga vanemat tüüpi Eye firma spido töötab ka väga edukalt. Täpsuse määramiseks võimalus valida ratta suurus jne... 300 oli max kiirus, niiet tonniste vendadel poleks miskit teha :mrgreen: Näitas suhteliselt täpselt GPS'ist 1 võrra umbes vähem.

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”