Rumalad küsimused 2
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad küsimused 2
extremist kirjutas:Sten kirjutas:kalmer1989 kirjutas:Üle üks selline rehv ,mille suutsin ära rikkuda (heebliga painasin traadi puruks servast).
![]()
http://pood.rehvipunkt.ee/index.php?id_ ... er=product200km sõitnud ... On kellegil mingeid mõtteid mida ma sellega teha võiksin
Sellese pumpa sisse nii palju rõhku kui kompressor annab ja siis kui näpud on kokku korjatud aseta need prügikasti .
Taolist pulli võib teha küll ja ega ma sellele rehvile miskit muud huvitavat finaali välja ei oska ka mõelda. Ainult turvalisust tuleb silmas pidada: Esmalt ratas kuhugi nurga taha või muidu kaugemale. Ventiili pole mõtet installida, läbi tühja ventiilitoru kulgeb õhk paremini. Ventiilitoru otsa survevoolik voolikuklambriga korralikult kinni ja vooliku teise otsa isane kiirliides. Selle torkad kompressori emase külge ja voilaa. Ise jääd loomulikult turvalisest kohast passima.
Kunagi sai sõiduauto haagise 155/13 küürakaks läinud rehv niiviisi õhku lastud. Küürust hoolimata pidas 8bar surveni vastu. Siis ei taibanud veel otse voolikut panna ja sai rehvipumpamisotsikut kasutatud, millel päästik teibiga kinni seotud oli. See läks hingusele, sest kui pauk käis, lendas kogu kupatus korraliku litakaga vastu käru põhja, mille alla ratta enne toppinud olime ja rehvipumpamisotsikul oli korpus manomeetri juurest kildudeks. Pärast asja analüüsides jõudsime kaastolvanitega järeldusele, et oleks pidanud otse vooliku panema.
siis väärib see ka väärkasutamist!"