Rumalad küsimused 2
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused 2
pühak kirjutas:Kunagi, 90-date alguses ei raatsinud Soomes markade eest Sigullile uut õlifiltrit osta ja vahetasin ainult õli ära. Mõne aja pärast hakkas õlisurve lollusi tegema ja karteris tase mingil määral tõusis. Asi normaliseerus peale filtri vahetust.
Ne sravnivai hui s paltsem
Mul on au olnud lammutada Nissan Patrol 3,3D, mis sõitis ilma õlivahetuseta 150 000 (!!!) kilomeetrit, enne kui pidulikult kokku jooksis. Omanik ütles, et ta aegajalt ikka juurde kallas, aga vahetus ei tulnud pähegi (issanda loomaaed ON suur). Ühesõnaga, karterit alt ära keerates selgus, et karteris on sülditaoline must ollus, mis isegi kummuli keerates sealt seest lahkuda ei tahtnud...
...teine juhus oli ca 70 000 õlivahetuseta sõitnud MB 2,4D kaubikuga, mis samuti peale pikemaid kannatusi vaikselt, aga lõplikult kokku jooksis. Lammutades selgus, et ummistunud filtri tõttu lahkus oma kohalt õlifiltri tihend (tegu paberfilterelemendiga) ja paiknes õlikanali ette. Õlituli ei süttinud, ju siis mingi kogus ikka läbi jooksis, aga trassisõitu selliselt drosseldatud mootor välja ei kannatanud...
Aga 2/3 õlivahetusega ja vahetatud filtriga TDM mootoril ei juhtu normaalkasutusel lähema 5000 km jooksul kindlasti mitte midagi paha. Vähemalt mitte selle osalise vahetuse süül.
