KTM 660 LC4 Kokusan süüde
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
KTM 660 LC4 Kokusan süüde
Probleem selline, et aretan oma 95´ LC4-le peale Kokusan süüdet. Kuna ma pole mingi elektrispetsialist, siis oleks ilgelt tarvis KTM 660 LC4 aastakäikude 1997? ja peale elektriskeemi, kus kasutati juba Kokusan süüdet. Kui kellelgi on olemas säärane ratas ja koos manualiga, oleksin väga tänulik, kui viitsiksid skännida/pildistada elektriskeemi ja nii, et sealt oleks võimalik ka midagi välja lugeda.
Sellekohane info palun saata privaatsõnumina või meiliaadressil rabdc[ät]hot.ee.
Juba ette tänades,
Donn.
Donn DIY @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: KTM 660 LC4 Kokusan süüde
Esiteks - 1997 hakkas tulema 620, seejärel 2000 paiku 640 ja märksa hiljem 660.
Teiseks - rattaga kaasas olevas kasutajajuhendis ei ole elektriskeeme.
640 Adventure oma on näiteks siin:
http://binatani.com/wp-content/uploads/ ... iagram.jpg
-donn- kirjutas:oleks ilgelt tarvis KTM 660 LC4 aastakäikude 1997? ja peale elektriskeemi, kus kasutati juba Kokusan süüdet.
Re: KTM 660 LC4 Kokusan süüde
Aega on nüüd pisut mööda läinud , aga sai vist asja. Tänud mellale vastamast, õnnestus endalgi see manual üles leida enne postituse tegemist. Ei saanud sealt abi, kuid tänud sellegi poolest.
Süüteprobleem lahenes siis selliselt, et leidsin järgneva manuali suhteliselt juhuslikult hoopis teist asja otsides: https://docs.google.com/file/d/0ByfScxM ... sp=sharing
Ehk on kellelegi veel abiks...
Kõnealune Kokusani süüde on 4K-3 ning manualist sobis mulle KTM 660 SMC 2003 elektriskeem, mis on seal kõige viimane.
Selleks, et kasutada rootorit, oli tarvis teha uus kiilusoon, sest miskipärast on 95´ aastakäigu mootoril kiil hoopis teises kohas (ütleks, et 165-170 kraadi vales kohas). Aru sain valest asendist siis, kui käivitades ei teinud ratas tükk aega mingit häält, kuni viimaks summutist suure pauguga leek väljus.
Ka ei sobinud minu süsteemiga kaasas olnud 7 juhtmega pingeregulaator. Vähemalt tööle ma seda korralikult ei saanud. Asja lahendas rolleri 4 juhtmega pingeregulaator.
Staator tuli paigaldada koos uuemalt mootorilt pärit kaanega, sest vanal pole staatori kinnitusavad sobivad ning puudub ruum ja kinnitused süütelugejale.
Uus asukoht tuli leida ka süütepoolile ja CDI-le, sest need on Kokusan süütel eraldiseisvad, SEM-il aga kombineeritud. Süütepoolile keevitasin uued kinnitused paagi alla, aju leidis koha istme all õhufiltri kasti kõrval.
Hetkel tundub masin töötama ning loodan, et teeb seda ka edasi. Saan jälle suu kõrvuni ringi kimada.
Väike pilt 8. juunist, kui tsikliga teele jäin ning tõestus sellest, kui hästi täismõõdus KTM 620 LC4 prantsuse kaubikusse ära mahub:
Tänud ka lärmile, kes juppidega varustas.
Donn.
Donn DIY @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.