Platsieksam:50-ne pidurdus märja teega?
Re: Platsieksam:50-ne pidurdus märja teega?
Täpselt nii. Ära ürita tsiklit enda tervise hinnaga päästa. Selle asemel, et pingsalt leiutada, mitme näpuga kukkudes need vahele jäävad, võiks keskendudad sellele, millised juhtimisvõtted külili käimisest päästavad.
Ja üldse - ostke esimeseks rattaks mingi kasutatud KERGE enduurokas või kasvõi pitpro ning käige metsateedel, karjäärides ja muudes lubatud kohtades harjutamas. Seal ei ole küsimus kas kukud vaid mitu korda päevas see juhtub. Tulemuseks on hoopis pädevam tsiklivalitsemine tänaval ning arenenum liikluse jälgimise/arvestamise võime.
Kerge endurokaga liivas kukkudes on kahjud minimaalsed (kui üldse). Hindamatud kogemused tulevad aga väga odavalt kätte.
Pärast linnaliikluses jääb märksa vähemaks igasugu ette keeramisi ja ootamatuid olukordi, kuna näed neid ette või toimuvad juba sinu jaoks nii aeglaselt, et enne ohtlikuks minemist jõuad probleemi lahendada.
Minu paremate päevade kukkumisrekordid on mingi 10-20. Tänaval 0.
pühak kirjutas:tsikkel tuleb tasakaalu minetamise puhul võimalikult kiiresti hüljata, ennast tsikli trajektoorist kaugemale tõugates ja tegeleda enda võimaluse piires kontrollitud aeglustumisega maad mööda lohisedes-veeredes.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.