Platsieksam:50-ne pidurdus märja teega?
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Platsieksam:50-ne pidurdus märja teega?
Tüüpiline põhjus pidurdustel kukkumiseks on lenksule keha raskusega surumine. Mis takistab esirattal pidamise "otsimist" ja võtab ära käelihaste tunnetuse tänu pingul lihastele. Mille tulemusena on sirged käed ja järsk piduri haaramine. Kõrvalt on seda eriti karm vaadata, kuidas põlved lotendavad ja käed on sirged. Tänu sellele lennatakse paremale küljele, et siis tead millise heebli ja peegli varuda Täpselt sama juhtum on ka mainitud juutuubi videos, kus eksamil niiske teega pidurdusel risu pani (kui jutt sellest Sauel filmitust).
Teine tüüp ikaldus on kiiruse üles võtmine ehk kiirendatakse ja siis KOHE pidurdatakse. Kiirendamisel kandub raskus taha ehk esiots on kerge ja iga lampi esipiduri haaramine on kergelt blokeeruv esiratas. Ehk tuleks kohe alguses kõvemini kiirendada, käik ära vahetada ja siis platsil joonte vahele jõudes ainult kiirus hoida, mis toob raskuse taas esi- ja tagaratta vahel tasakaalu ning ratas on valmis efektiivseks pidurduseks nagu juba mainiti Tagumine ja murdosa sekundi pärast Esimene pidur.
1.Põlved peavad pigistama paaki, mitte ainult vastas olema
- Pilk peab olema kaugusesse suunatud, horisondile
- Käed peavad olema ja jääma lõdvaks, küünarnukist ja randmest
- Piduriheeblit pigistatakse nagu relva päästikut mitte ei haarata
- Jalad võivad jalarauast ära tõsta, kui ratas on täielikult peatunud
Vähemalt nii olen mina arusaanud Motosurvivalidel käimistest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.