Jälle üks algaja oma muredega
Moderaator: Moded
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Tippkiirusest on sul kasu ainult ringrajal ja kiirenduses. Väljaspool seda on sul rõõmu kuni esimese politseinikuni. Või kabelini. Kui arvad, et ostad baigi ja kütad tippkiirusel mööda maanteid, on viimane aeg ennast meedikutel kontrollida lasta. Enne kui päästmatult hilja.
Kui rajapäevadel osalema ei hakka, siis vali selle järgi, mis jalge vahel parim tundub, selga küüru ei tõmba ja mugava asendiga tundub. Arvesta, et mitu tundi peaks nii käed kui tagunik vastu peatusteta sõitu.
Kui algaja oled, ei ole mingit vahet kiiruses ja kiirenduses sinu jaoks, kui võtad näiteks R6 või hoopis klassikalise FZ6. Sa lihtsalt ei julge ega oska seda vahet kasutada. Aga mugavuses võib oluline vahe olla. Mõne jaoks baik, aga paljudele mitte.
Ja esimese ratta vahetad niikuinii enne paari aastat välja.
Fat tony kirjutas:Ei olegi midagi erilist ja kindlasti lõpplikku. Olen vaadanud erinevate rataste pilte ja ei kujuta ennast sõitmas näiteks enduroga ega chopperiga. Pole ka enda arust mingi eriline poosetaja, ikka selline vaikne, nähtamatu tegelane aga mulle meeldib kiirus ja eriti tippkiirus mitte see linna vahel tõmblemine! Võimalik et sellest siis huvi bike vastu aga eks kui hakkan mööda poode kolama ja peal istuma siis oskan ilmselt paremini valida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6771
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:mella kirjutas:Miks just bike? Lihtsalt tahaks teada, mille põhjal esimest tsiklit valitakse.
Fat tony kirjutas:
- Soov oleks omada biket ...
Ei olegi midagi erilist ja kindlasti lõpplikku. Olen vaadanud erinevate rataste pilte ja ei kujuta ennast sõitmas näiteks enduroga ega chopperiga. Pole ka enda arust mingi eriline poosetaja, ikka selline vaikne, nähtamatu tegelane aga mulle meeldib kiirus ja eriti tippkiirus mitte see linna vahel tõmblemine! Võimalik et sellest siis huvi bike vastu aga eks kui hakkan mööda poode kolama ja peal istuma siis oskan ilmselt paremini valida.
Kiirus, eriti tippkiirus
Khmm- hakka siis kiirendusvõistlustel käima!
Aga kas Sa oled chopperi või enduuro seljas istunud? Nendega sõitnud?
Ma olen üsna Sinu mõõtu mees ja ei kujuta ennast peigi seljas ette( läbitud etapp).
edu
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Mina olen ka üsna sinu mõõtu(10kg kergem isegi) tegelane ja ei kujuta ka ennast bike otsas ette...enam.Sarnaselt Yeekimile ka minul läbitud etapp.(Paar aastat R1-ga).
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Niikaua kui algaja valib ratta millega on võimalik peale gaasi keeramise ka kallutada ja pidurdada, siis küll ta sõidu ka õpitud saab. Kui nn. klassikutel (hornetid, banditid ja muu taoline) on kallutamise ja pidurdamise jaoks potentsiaali sitaks, siis kroomisemad ja pikema esihargiga asjad nii hästi ei õpeta. Üldiselt kui osta päris esimene, siis tuleks arvestada ette ära et müüakse maha ja ostetakse mõnda aega kujuneda saanud väärtushinnangute ja soovide järgi järgmine asemele. Ning kui sõitma tahad õppida siis ükskord tuleb see kukkumine või kaks ka, seega pole mõtet osta liiga hullu prillikivi ega hinnalist ratast.
Kawasakit ei soovita, millegipärast erilise süttimiskalduvusega masinad...
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:Kõige pealt tänud vastuste/arvamuste eest
Olin natuke eemal ja ei ole siin viimased päevad käinud aga siis järge mööda.
On hea teada et hinnad hooaja alguses ei tee mingit hüppelist tõusu nagu ma ise arvasin. See tähendab et ei pea valikuga kiirustama![]()
Varustse kohapealt nii palju et ka selleks on raha planeeritud ja lisa kaitsmete ostmine ka arvesse võetud. Ilmselt nüüd mingit riidekapi täit ostma ei hakka aga plaan oli siis sõidu riided ja vihma riided lisaks .... ühesõnaga kuna ise midagi ei tea siis ilmselt seda mis poes soovitatakse.
Paksu Tõnumõõdud siis 186 cm pikkust ja ca 108 kg kaalu jala nr 48 ja üle kõhu näen ilma igasugu probleemita varbaid ja muud mis seal leidub.
Selliste mõõtudega mees beigi seljas võib päris naljakas olla
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Selliste mõõtudega mees beigi seljas võib päris naljakas olla [/quote]
Ära sellepärast muretse, kuidas kõrvalt välja paistad. Ise kõrvalt ei näe.
Mul pikkust 195 cm. Alustasin banditiga, vahetasin peale 2 hooaega baigilise vastu.
Selle peal tunnen ennast paremini.
Edu valimisel!
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:Olen mitmes teemas märganud et algajatele soovitatakse nn püstise istumis asendiga ratast? On see mingi kirjutamata reegel või aitab see tõesti kergemini sõitma õppida?
Olen mõelud ka horneti peale aga ilmselt tuleks seda siis aasta või paari pärast vahetama hakata. Kui peale "proovi istumisi" jääb valituks bike siis oleks ju loogiline ka sellega sõitma õppida ju?
Püstise istumisega on tõesti lihtsam alguses sõita, kui täis kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] ja lamava asendiga ratta seljas. Kindlasti pole see reegel, rohkem ikka kuidas kellegile
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:2. Kas kellelgi on kogemusi bikeboint´ist või motardist ostetud kasutatud tsikklitega? (Pean siinkohal silmas nt on kiirelt lagunenud, ei ole garantiisse võetud.)
Ostsin oma ratta eelmisel aastal Motardist. Kuna ei teadnud ostmise hetkel motikatest ja nende tehnilistest näitajatest mitte midagi, siis oli paras põrsas kotis ostmine. Ei osanud õigeid asju küsida/vaadata ning ega müüja ka loomulikult probleemidest ei rääkinud. Ratta oleksin ostnud vast nii kui nii, aga kui oleks kohe vigadest teadnud, oleks kindlasti ka ostuhinda allapoole pressinud. Seega kui ostmiseks läheb, võta kindlasti ka keegi õlinäpp kaasa, kes näpuga järge oskab ajada.
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Bikepoint sind ei peta. Lisaks annavad nad rattale ka garantii. Kui konkreetne huvi olemas, siis kirjuta mulle privaats6num ja räägime edasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 21 Veebr 2013, 19:04
- Tsikkel: R6 2000a.
- Asukoht: Pärnu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Järgmine eesmärk siis 11 märts minna Tallinna poodidesse proovima ja oma käega katsuma. Siis saab äkki valikutes selgust ja mingi kindlama eelistuse.
Kui vähegi aega siis plaanis ka motoexotikale teadmisi koguma minna.
Ja tänu targematele ei hakka siis ostuga kiirustama kui hinnad kevadel ei tõuse ja proovin siis parima võimaliku enda jaoks leida!
Kiiruse vajadus on mul juba ammu veres sellest enam lahti ei saa. Kahjuks pean tõdema et mõistus lõppeb ennem kui julgus. Näiteks autoga alla 200 km/h kiirus ei ole üldse huvitav kui auto seda välja ei jookse siis ei sõidan lähtuvalt piirangutest. Aga kui on asjalik masin ja ilus suve hommik, tee on tühi ja tuju hea siis käib vabalt piirajasse
Olen ka juhtunud nägema mõni aasta tagasi kuidas üks kantpea tuli bikega, alguses vaatasin et sõidab mingi laste rattaga ... kui mees ratta seljast ma ronis selgus et tegemist on mingi hiiglasega ja masinaks R1. Aga pole ju oluline kuidas ma teistele paistan .... sõidan ma ju ainult enda jaoks
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:Järgmine eesmärk siis 11 märts minna Tallinna poodidesse proovima ja oma käega katsuma. Siis saab äkki valikutes selgust ja mingi kindlama eelistuse.
Kui vähegi aega siis plaanis ka motoexotikale teadmisi koguma minna.
Ja tänu targematele ei hakka siis ostuga kiirustama kui hinnad kevadel ei tõuse ja proovin siis parima võimaliku enda jaoks leida!
Kiiruse vajadus on mul juba ammu veres sellest enam lahti ei saa. Kahjuks pean tõdema et mõistus lõppeb ennem kui julgus. Näiteks autoga alla 200 km/h kiirus ei ole üldse huvitav kui auto seda välja ei jookse siis ei sõidan lähtuvalt piirangutest. Aga kui on asjalik masin ja ilus suve hommik, tee on tühi ja tuju hea siis käib vabalt piirajasse![]()
Olen ka juhtunud nägema mõni aasta tagasi kuidas üks kantpea tuli bikega, alguses vaatasin et sõidab mingi laste rattaga ... kui mees ratta seljast ma ronis selgus et tegemist on mingi hiiglasega ja masinaks R1. Aga pole ju oluline kuidas ma teistele paistan .... sõidan ma ju ainult enda jaoks
Kas seda kiiruseiha ei saaks lennuväljadel või mõnel pikemal rajalõigul ära rahuldada?
Liikluses ei sooviks sinuga küll kohtuda... pikka iga.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 21 Veebr 2013, 19:04
- Tsikkel: R6 2000a.
- Asukoht: Pärnu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Yerba kirjutas:Fat tony kirjutas:Järgmine eesmärk siis 11 märts minna Tallinna poodidesse proovima ja oma käega katsuma. Siis saab äkki valikutes selgust ja mingi kindlama eelistuse.
Kui vähegi aega siis plaanis ka motoexotikale teadmisi koguma minna.
Ja tänu targematele ei hakka siis ostuga kiirustama kui hinnad kevadel ei tõuse ja proovin siis parima võimaliku enda jaoks leida!
Kiiruse vajadus on mul juba ammu veres sellest enam lahti ei saa. Kahjuks pean tõdema et mõistus lõppeb ennem kui julgus. Näiteks autoga alla 200 km/h kiirus ei ole üldse huvitav kui auto seda välja ei jookse siis ei sõidan lähtuvalt piirangutest. Aga kui on asjalik masin ja ilus suve hommik, tee on tühi ja tuju hea siis käib vabalt piirajasse![]()
Olen ka juhtunud nägema mõni aasta tagasi kuidas üks kantpea tuli bikega, alguses vaatasin et sõidab mingi laste rattaga ... kui mees ratta seljast ma ronis selgus et tegemist on mingi hiiglasega ja masinaks R1. Aga pole ju oluline kuidas ma teistele paistan .... sõidan ma ju ainult enda jaoksKas seda kiiruseiha ei saaks lennuväljadel või mõnel pikemal rajalõigul ära rahuldada?
Liikluses ei sooviks sinuga küll kohtuda... pikka iga.
Kindlasti saab ja nii oleks ka õigem, eks need kiirus katsed jäävad rohkem sinna noorusesse ja juba umbes 5 aastat pole üle 140 km/h üldse sõitnud. Eks vanusega tuleb ka tarkus ja parem ohtude tajumine. Ma usun et minust mingit teisi ohustavat liiklus huligaani ei saa.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:Aga kui on asjalik masin ja ilus suve hommik, tee on tühi ja tuju hea siis käib vabalt piirajasse
Arvesta mees sellega ka, et ilusal suvehommikul võib mõni põllumees traktoriga kuskilt välja ujuda! Silokoorem peal, ütleme täislast 20t, nähtavust väljasõidetavale teele piirab mõni puuoks, traktorist vaatab ja uurib, et ei paista kedagi sel varajasel tunnil kuskilt tulevat ja sõidab välja. Raske last+haagise pikkus+välja kiirendamine traktori puhul ei ole just kõige kiirem ja siis äkki lendab Sinusugune vend ennast kasti sinna haagisesse ja/või traktorisse
Mõlemal päev rikutud!
Mul endal kodu juures suvel baigivennad köhivad omal torusid tühjaks. Üle 2 km pikka langevat või siis tõusvat sirget, olenevalt siis suunast. Tihti mõtlen, et kui ma peaksin traktoriga hoovist välja keerama... Tänu sellele, et ma ise rattaga sõidan võtan need ekstra sekundid veendumaks, et mõnda madallendurit ei tule kuskilt aga alati jääb õhku see AGA, sest traktori kabiini ei kuule ka kui lõõrid lahti keeratakse ja tulema hakatakse.
Aga elu ongi rulett, vene rulett.
Olgem ikka mõistlikud ja valigem aega ja kohta ning arvestage, et Teie ei ole maailma naba ja ei ela siin üksinda!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 21 Veebr 2013, 19:04
- Tsikkel: R6 2000a.
- Asukoht: Pärnu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Ühesõnaga pilt selge ... tuleb 600-ne bike, mis marki ei tea veel täpselt.
Loodame et mototehnika müügiga tegelevad asutused kevade saabudes laiendavad oma valikut!
Väga hea soovitus on et minna kohale ja istuda peale ... pilt ei anna midagi ... perse tunneb kohe ära
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Lisaksin mõne tähelepaneku värske mootorratta omanikuna.
MÜÜJA
Ratas sai ostetud Bikepointist. Varasem kogemus müüjaga puudub, kuid esmane mulje on positiivne ning rattaga kaasa sain edaspidise igakülgse abi saamise lubaduse. Pole põhjust selle täitmises kahelda. Põgus kokkupuude Biker24 meeskonnaga ostuprotsessi käigus kinnitab, et usaldusväärseid müüjaid on teisigi.
RATAS
Piltide järgi sai esialgu valitud bike tüüpi ratas (Honda CBR 600 RR), kuid "tagumiku maitse" pani asjad paika. Ostetud rattaks osutus Honda CB 1000 R. Sõiduasendi sobivus on väga individuaalne. Ehkki valitud ratta väiksemad mõõtmed on minu kasvu arvestades kahtlemata soosingus, pean ütlema, et sportliku ratta madal isteasend on enam mokka mööda. Ilmselt kujuneb igal sõitjal sobivaim eelistus kogemusi kogudes ning vajadusel rattaid vahetades.
VARUSTUS
Sõitmisega alustades mäletan, et nahkkombe mõjus kuidagi ahistavalt. Õppides kasutasin alati tekstiili. Nüüd, enamasti maanteedel liigeldes, tunnen ennast aga nahas turvalisemalt. Mitte niivõrd materjali enda, kuivõrd kaitsmete parema fikseerituse tõttu. Hetkel kasutan linnas ja/või lühikestel sõitudel tekstiili ja pikematel-kiirematel sõitudel nahka. Kuid jälle - individuaalse eelistuse küsimus.
Aeg, kogemused ja kilomeetrid loksutavad parima komplekti paika.
http://www.animalistika.ee
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Ei saa aru kuidas postituse sisu pealkirjaga peaks klappima, et jälle üks algaja sai omale murelapse? Seekord siis yammu aastast 2000? ma niisama lõõbin
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Välejaan kirjutas:Ei saa aru kuidas postituse sisu pealkirjaga peaks klappima, et jälle üks algaja sai omale murelapse? Seekord siis yammu aastast 2000?
ma niisama lõõbin
Loe teemat algusest
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 21 Veebr 2013, 19:04
- Tsikkel: R6 2000a.
- Asukoht: Pärnu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
http://fotoalbum.ee/photos/tony01/sets/1379627
Mõned pildid ka siia siis teistele vaatamiseks ....
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Varem või hiljem juhtub igaühega... ok, mõnega ei juhtu, sest sureb enne ära või viskab püssi põõsasse, st lõpetab tsiklisõidu. Sul tuli päris hästi välja piltide järgi vaadates, loodan et õpid sellest ja saad aru, miks see juhtus. Analüüsi probleemi, et õppida paremini käituma tsikli sangas. Äkki peale remonti saad rohkem sõita, kui peale ostmist.
Põhiline et kahjud ja vigastused oleks väikesed ning isu säiliks, et varsti jälle kiire olla.
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Noh nüüd said endale projektika. Ma saan aru, et kogemust palju just pole? See sul esimene külg? Küll on hea esimesed kukkumised koolirattaga ära koperdada:)
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
See nüüd mõni risupanemine. Pese tolm maha ja sõida edasi.
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Piipz kirjutas:Õemehe õemees - prillid on ka ju katki
Kindel, et prillid? Jalarauakronsa pole vä?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 370 korda
- Kontakt:
Re: Jälle üks algaja oma muredega
reimps kirjutas:Piipz kirjutas:Õemehe õemees - prillid on ka ju katki
Kindel, et prillid? Jalarauakronsa pole vä?
Ah t**s, mul on endal prille vaja :$
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
reimps kirjutas:Piipz kirjutas:Õemehe õemees - prillid on ka ju katki
Kindel, et prillid? Jalarauakronsa pole vä?
See ka veel seljakoti oma.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 21 Veebr 2013, 19:04
- Tsikkel: R6 2000a.
- Asukoht: Pärnu
Re: Jälle üks algaja oma muredega
See mu esimene kukkumine jah ...
Mõned kukkumise põhjused ka siis:
- liiga vähe mõistust
- rooliamort puudu
- kogemuste puudumine
Juhtus siis nii et pöörasin ühel parkimis alal ümber ja et ikka kõvem? vend olla vajutasin gaasi põhja. Esiratas tõusis õhku, lasin gaasi lõdvemaks, kukkus vastu maad käsi läks paigast ära ja kohe uuesti nokk püsti. Siis hakkas rool laperdama(võin eksida aga vist on see tankslap vms???) kukkus uuesti vastu maad ristise rooliga ja oligi kõik. Käisin ratta pealt minema nagu kaltsunukk paar kukerpalli ja ehk mõni 5-6m lohisemist.
Rattal said esimesed gondlid kriimustada, parem esimene tule äär mõned kriimud. Parempoolne juhi jalaraua hoidja läks katki ja siis peeglil mõned kriimud ja ka mootori peale mõned kriimud. Summuti kinnitus nats kõver ja kaks väikest mölki ja mõned kriimud.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Jälle üks algaja oma muredega
Fat tony kirjutas:See mu esimene kukkumine jah ...
Mõned kukkumise põhjused ka siis:
- liiga vähe mõistust
- rooliamort puudu
- kogemuste puudumine
Juhtus siis nii et pöörasin ühel parkimis alal ümber ja et ikka kõvem? vend olla vajutasin gaasi põhja. Esiratas tõusis õhku, lasin gaasi lõdvemaks, kukkus vastu maad käsi läks paigast ära ja kohe uuesti nokk püsti. Siis hakkas rool laperdama(võin eksida aga vist on see tankslap vms???) kukkus uuesti vastu maad ristise rooliga ja oligi kõik. Käisin ratta pealt minema nagu kaltsunukk paar kukerpalli ja ehk mõni 5-6m lohisemist.
Rattal said esimesed gondlid kriimustada, parem esimene tule äär mõned kriimud. Parempoolne juhi jalaraua hoidja läks katki ja siis peeglil mõned kriimud ja ka mootori peale mõned kriimud. Summuti kinnitus nats kõver ja kaks väikest mölki ja mõned kriimud.
Pealtvaatajaid ka ikka oli? Mõned sõbrad vms
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.