Speedest Dunlop Nightrace 2013

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Speedest Dunlop Nightrace 2013

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Kui nüüd faktides ja ajaloos täpsem olla siis eelmisel aastal - muidugi tänu ülikuumale ja kuivale päeva ilmale - ei tulnud nightrace ajal ei vihma ega isegi mitte kastet maha ning rada oli soe ka südaöösel (outlaw autode eelmine rekord siis ka sõideti). Aga eks ta õige ole - meeles on neid kasteseid ja vihmaseid speedeste rohkem, eriti just viimaste ca 3-4-5 aasta seest.

Tagantjärgi tark olles oleks vbla korraldaja / peakohtunik saanud asju veidi paremaks sättida ainult selles osas, et alustada finaalsõitudega kella-ajaliselt varem st ära jättes vähemalt ühe kvalifikatsiooni sõitude ringi (kokku oli neid haruldaselt palju st. neli - mis põhimõtteliselt on ju igal muul juhul tervitatav nähtus) - justnimelt vaadates nii hommikust ilma (uduvihm), päeval paranenud ilma kiuste rada soojaks siiski õieti ju ka ei läinud ning öist ilmateadet mis lubas õhutemp langust (mis võib tuua udu ja kaste tekke). Siiski - lisaks ilmaoludele oli venimise põhjuseks autode lekkimine rajale ning ka ajavõtusüsteemi jooksvad remondid mis eliminaatorite esimest ringi pikaks venitasid.
Kahtlustan, et see läti suhteliselt lahja 4wd "junior s2" rajalt välja uisutamine lõpetas kohtuniku turvalisustaluvuspiiri lõplikult (ja samal ajal ka see auto arvatavalt lõhkus jällegi ka ajavõtu) peale mida pandi kõik klassid juba kinni ära. PS: nn pro klassid lõpetati juba varem sh probike kuna automehed (outlaw, street modified) väitsid, et rada nii libe lõpupoole, et enam parema meelega ei sõidaks.

Kui nüüd päris aus olla siis Nitse ja Sepa viidatud vihma/udu/kaste kogemusele tuginedes, kahtlustasin ise juba pealelõunal, et võistlus umbes säärase lõpu võib leida ning seetõttu üritasin ise igaljuhul saavutada kvalifikatsioonis võimalikult esimese otsa - soovitavalt kiireimat - aega, mis äärmiselt vale kere/vedrustuse seade tõttu libedama/külmema raja jaoks oli mõnevõrra keeruline seekord (natukesegi turborõhuga - alates 3-4 käik lasi ratast päris palju ringi) aga nibin nabin siiski läks õnneks.

probike parimad ajad olid umbes sellised 9,0 nils / 9,1 korke / 9,1 petri / 9,2 erki / 9,3-9,4 ? deiv

EDIT:
täiesti mitteametlik pro bike punktiarvestus peale 3.ndat etappi, eeldusel, et arvesse lähevad ainult kval. sõitude punktid ja esimese eliminaatorringi tulemust ei arvestata (ka seda otsust ei ole veel kinnitatud) - kui suutsin punktid õieti kokku lüüa siis hetkel 3. koht jagamisel võrdsete punktidega...
Nils 1645p
Deiv 1542p
Erki 1442p
Petri 1442p
Juha 512p
Korke 215p

Viimati muutis pacaan, 29 Juul 2013, 15:57, muudetud 1 kord kokku.
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”