Miks tsiklitel alati üks käik puudu on? → Re: Rumalad küsimused 2


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

M.K kirjutas:

Mul on selline rumal küsimus, et miks tsiklitel alati üks käik puudu on või siis viimane käik nii lühike on?
Mul on olnud nii 4-käigulisi, 5-käigulisi kui ka 6-käigulisi tsikleid ja alati tahaks maanteel, et võiks üks käik veel olla ning et saaks pöörded madalamaks. Kas tootjatel on kahju ühte käiku juurde panna või viimast käiku pikemaks teha? Maanteel 100km/h sõites kipub iga tsikliga jõudu üle olema ning selline tunne nagu oleks käigu alla vahetanud.
Pikapeale on ülevisanud, et rahulikul sõidul pill käes karjub.
Jätkuküsimus oleks see, et millist ratast peaksin vaatama, kui tahan, et maanteel 100km/h sõites pöörded võimalikult madalad oleksid?

Kes tahab pööret madalamaks saada, võib ju ülekannet muuta. Kepiveoga asjade puhul muidugi ei toimi, kuna on roppkallis/raskesti teostatav.
Kuigi ei mõista, kui madal see pööre siis olema peaks, üle jääva jõu saab ju kenasti möödasõidul käiku lasta (ilma käiguvahetuseta) ja muul ajal ei pea seda kasutama. Kui häirib, osta ette suurem hammakas, maksab 10-15 eurot. Saad mõnedsajad rpm-id alla olenevalt sellest, mitu hammast ostad.

See õlituse jutt kehtib tugevamalt hoopis Zaporozets sõiduauto ja M-tüüpi mootorrataste kohta... :wack:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”