algaja krossiharrastaja küsiks nõu?


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas racerx »

Vastan mitemel asjale korraga, ei viitsi eraldi poste teha.

eino mis sa ütled. Kõrva järgi läbi juutuubi diagnoositakse vändalaagreid. Neljataktilisel mootorrattal, tuleb lugeda manuaali või hankida hea mehhaanik. Panna uued asjad sisse ja siis sõita seni kuni nende asjade aeg on täis tehes vahepeal kõiki neid protseduure mis vajalik nii nagu manuaalis kirjas.
Lihtne.
Kui ei tea kui vanad ja mis olukorras asjad sees on, võib sul ka absoluutse kuulmisega sümfoonik-neljataktilise -krossitsikli-mehhaanik seda reaalis kuulata oste tsikli kõrval ja seda mis juhtuma hakkab, saad teada ikkagi alles siis kui keps kuskilt turritab või läheb paremini ja on lihtsalt palju väikeseid tükke.
Lase mõnel kvaliteetsel mehel, kelle igapäevaleib on 4T krossitsikli mootorite hooldus, vähemalt keps ja kolb uus panna. Saad ka muus osas targemaks ja võid rahulikult täie gaasiga sõita.

Keegi kurtis ennist, et käed väsivad ja keegi härra kellel meeldib gaas põhjas sõita ( punase hondaga avataris) märkis tabavalt, et selle vastu aitab trenn. Õige. Trenn on kahtlemata kõige parem trenn, kuid küsimus on selles kui palju trenni üks harrastaja jaksab teha. Nupukam on paremini sõitma õppida. 4T 250 teeb tagarattast ca 38-40hp, 450 märgavatalt rohkem. Samas vahet pole, algaja põristaja kasutab sealt heal juhul 20 või siis sõidab teine käik piirajas, sest nii on äge. Kuid ka nende 20 ohjamine on siiski jõudunõudev tegevus kui seda proovida teha lihtsalt lenksust kinni hoides. Meenutame, et sajandialguse kõva stock võrr tegi 36heppa 12 500. Algaja harrastaja sõitis ka selle pilliga nii, et häält polnud kuulda, mis tähendab, et tema kasutada oli heal juhul 15hp ja käed väsisid samamoodi.
Seega pillis pole küsimus. Raskemat tsiklit on ainult raskem püsti hoida. Üldiselt see vahepealne jutt ei oma mingit tähtsust, kuid mul tuli lihtsalt kirjutamise isu peale.
Tulles asja juurde tagasi, kulla "käed-väsivad-kiirelt" postitaja ( sry, kirjutada viitsin aga scrollida mitte, kes oli see kasutaja, küllap saad aru, ei midagi isiklikku ) hakka pihta lihtsatest asjadest. Algatuseks tee mingi 10 stardiharjutust järjest. Lihtsalt stardi kohapealt ja sõida sirgelt teine-kolmas tühjaks. Kui peale seda on käed täiesti väsinud, siis leia omale keegi (ei kirjuta reklaami pärast, kuid võin aidata, kui viitsid sõita mulgimaa ääremaale ) kes paneb su liikumised tsikli peal paika.
Ega sa ka peale seda, kui su liikumised tsikli peal on paigas ning oled juba natuke võidusõitja moodi, ei väsi eriti vähem, trenni pead ikka tegema, lihtsalt on lootus, et kestad natike kauem ning peale seda kui oled muutunud juba üsna pehmoks, suudad siiski ennast oskustega sõidu lõpuni tsikli peal hoida ja otse loomulikult on sõita palju mõnusam kui tead, et sa ei väsi mitte sellepärast, et sa sõita ei oska vaid seetõttu, et mx ongi füüsiliselt paljunõudev ja sina oled üks neist tugevatest kuttidest kes ikka peale keerab, mis sest , et raske on.

Kuid ka kõik see eelpoolkirjutatud võib jama olla. Pane siis juba video oma sõidust kui nõu küsid. Võib olla sõidad väga hästi. Ja ka füüsisel pole viga. Äkki on hoopis esiamort paigast ära. Võib olla on hoopis magneesiumipuudus. Pead hoopis arsti külastama käte krampidega. Või on hoopis tagaamort paigast ära ja tänu sellele, ei tööta ka esimene. Võib ka olla, et näiteks on mingid suvalised rutskad ( mina näiteks saan ainult Renthali "siledate" mediumiga või hädapärast softiga sõita). Või on su kasv selline, et jääd tsikli peale krampi ja tuleks lenksu mõned millimeetrid tõsta.
Sellest kõigest võib siin kirjutada veel 20 lehekülge täiesti lõdvalt, kuid ilma põhjusi nägemata, on käte väsimise suhtes raske aidata.
Vähemalt video abil, saaks abivajajat kuhugi suunata, kas arstile või mõne muu tohtri juurde :D (v.a väntvõlli laagrite jms kuulamise juhtum, kui koliseb, siis on juba nii või naa hilja :D )

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”