Mootorratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Mootorratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
19Martinez79 kirjutas:Venemaal hukkus mootorrattaõnnetuses tuntud fotograaf. Kiirust polnud ollagi.
Kaastunne omastele. Samas vägagi õpetlik video.
See on vägagi õpetlik neile kes pooldavad liikuvate masinate vahel saagimist.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Õnnetused mootorratastega
Mis seos siin saagimisega on? Kukkus ju vägagi reas olles tagant sissesõidu tõttu, kuna ei märganud, et ees olev masin pidurdab.
franz125 kirjutas:See on vägagi õpetlik neile kes pooldavad liikuvate masinate vahel saagimist.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
mella kirjutas:Mis seos siin saagimisega on? Kukkus ju vägagi reas olles tagant sissesõidu tõttu, kuna ei märganud, et ees olev masin pidurdab.
franz125 kirjutas:See on vägagi õpetlik neile kes pooldavad liikuvate masinate vahel saagimist.
Noh, oleks ta rea keskel olnud, poleks ta sinna rekka rataste alla sattunud
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
mx77 kirjutas:mella kirjutas:Mis seos siin saagimisega on? Kukkus ju vägagi reas olles tagant sissesõidu tõttu, kuna ei märganud, et ees olev masin pidurdab.
franz125 kirjutas:See on vägagi õpetlik neile kes pooldavad liikuvate masinate vahel saagimist.
Noh, oleks ta rea keskel olnud, poleks ta sinna rekka rataste alla sattunud
Ja mis autokoolis räägitakse? Kus peab sõiduteel mootorratas paiknema?
Re: Õnnetused mootorratastega
Oleks-poleks. Poleks rekkat olnud.. poleks vihma sadanud.. poleks ummikut olnud
Point oli, et nõelumine antud juhul avarii põhjus ei olnud.
mx77 kirjutas:Noh, oleks ta rea keskel olnud, poleks ta sinna rekka rataste alla sattunud
Re: Õnnetused mootorratastega
Piipz kirjutas:Ja mis autokoolis räägitakse? Kus peab sõiduteel mootorratas paiknema?
Eestis õpetati mulle et vasaku autoratta jäljes, Ameerikas pidavat õpetatama et keskel. Keskel tundub endale parim variant sest siis jääb mõlemale poole manööverdamisruumi ootamatuste korral, kui välja arvata sinna keskele autodest tilkuv libe õliollus...
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
mella kirjutas:Oleks-poleks. Poleks rekkat olnud.. poleks vihma sadanud.. poleks ummikut olnud
Point oli, et nõelumine antud juhul avarii põhjus ei olnud.
Point on, et nõelumine just selle avarii põhjus oli
Re: Õnnetused mootorratastega
Põhjuseid keskel mitte sõitmiseks on veelgi.
Keskmine osa on reeglina kõrgemal kui jäljed. märjaga pidurdades kisub kohe lähima jälje poole. Jäljes olles kõrgemale ei kisu.
Sõidujälg on reeglina kruvidest ja tolmust puhtam.
LS käseb maanteel paikneda rea paremas servas.
jackson kirjutas:Piipz kirjutas:Ja mis autokoolis räägitakse? Kus peab sõiduteel mootorratas paiknema?
Eestis õpetati mulle et vasaku autoratta jäljes, Ameerikas pidavat õpetatama et keskel. Keskel tundub endale parim variant sest siis jääb mõlemale poole manööverdamisruumi ootamatuste korral, kui välja arvata sinna keskele autodest tilkuv libe õliollus...
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
(1) Teekattemärgistega sõiduradadeks jaotatud sõiduteel tuleb sõita sõiduraja piirides.
(7) Asulavälisel teel tuleb sõita sõiduolusid arvestades võimalikult sõidutee parema ääre lähedal, ohustamata teisi liiklejaid, kui liikluskorraldusvahend ei näita teisiti.
Sõiduolusid arvestades tähendab ka enda turvalisust. Tuleb paikneda seal kus sind näha on ja kus sul on võimalus reageerida. Võib ka tuimalt täiesti paremal sõita, ainult et siis ei ole vaja imestada, et autod sulle ette keeravad, sest mingi kõrge rohi või aed või parkivad autod tema vaatevälja nullivad (ma ei vihja millelegi...)
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Põhjendad ka?
Tagant sissesõidu hetkeks oli 3 sekundit omas reas. Sama kiiruse oleks ilma vaeva nägemata ka samas reas saavutanud.
Vahet pole, mis põhjusel aju pidurdamiskäsku ei andnud. Antud hetkel oli pidurdamiseks ruumi ja kohta piisavalt isegi vihma arvestades ja rea vahelt sõitmine või mitte sõitmine ei muudaks asja. Kui sa ikka ei pidurda aeglasemale järele jõudes, siis pol evahet millist teed mööda sa sisse sõidad.
Antud juhul polnud isegi sisse sõitmises küsimus, vaid enne autoni jõudmist pidurdas lühidalt ja jõuliselt esiratta alt. Autot puudutas väga vähe. Lisaks ei kasutanud tagapidurit, mis on sellises ilmas vajalik.
TarmoM kirjutas:Point on, et nõelumine just selle avarii põhjus oli
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
See on küll nüüd juba demagoogia. LS käseb parema ääre lähedal sõita, aga sina sõidad vasaku ääre lähedal, sest sinu arvates on sind seal paremini näha ja reageerid paremini?
Sõida siis juba vastassuunavööndis, seal näevad kõik sind veelgi paremini (kuigi LS käseb oma rea piiresse jääda).
Küsimus ei olnud, selles, kus sina sõita tahad vaid mis seadusega ette nähtud on. Selge see, et liikluses sõidetakse niikuinii kogu rea laiuselt
TarmoM kirjutas:Sõiduolusid arvestades tähendab ka enda turvalisust. Tuleb paikneda seal kus sind näha on ja kus sul on võimalus reageerida.
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Ei vaidlegi vastu, et oleks saanud paremini pidurdada jne jne. Point on selles, et ta pidi seda tegema ilmselt väikse kiirenduse pealt, oli just möödunud teisest autost. Mina ei näe ühtegi head põhjust, et sellistes oludes (ja üleüldse) peaks kuskil kahe rea keskel liikuma. Seetõttu arvan mina, et antud õnnetus oleks olemata kui tsikkel oleks lihtsalt tiksunud rahulikult koos autodega.
Kunagi ühel koolitusel oli küsimus, et kui suur protsent kogu tsikliõnnetustest on süüdlaseks tsiklijuht ja kui suur rollu õnnetustest on süüdi rollujuht. Vihjega sellele, et rollujuhid on kogenematud jne. Õiged vastused olid midagi 70 vs 50 vist vms. A mina pakkusin 95% mõlemale...miks? Sest peaaegu alati saab ise ära hoida...
Tahad demagoogitseda, siis seadus käseb arvestada sõiduolusid. Meil siin on kindlasti ka juriste, oleks huvitav lugeda mõnda tõlgendust (minule on seda tõlgendatud).
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Ma ei ole siiani veel Läti kaasaegsest ridadel paiknemise loogikast aru saanud.
Seal, kus maanteel on äärejoon katkendlik, sõidavad paljud autod joone kõhu alla. Selleks, et jätta keskele möödujatele vaba ala.
Osad jällegi ei sõida ääres.
Samas enamik möödujaid loeb normaalseks, et keskelt saab mööduda.
Kui nüüd tee ääres kakerdab jalgrattur, siis pead sõiduritta tagasi minema. Kui aga vastu tuleb samal ajal mööduja, jääb valikusse laubakas autoga või ratturile tagant sisse.
Pimeda ajal on tee ääres valgustamata liiklejad, keda äärejoonel sõites märkad ilmselt siis, kui juba hilja.
Teab keegi siinsetest läti LS ridadel paiknemise reegleid?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
jackson kirjutas:Piipz kirjutas:Ja mis autokoolis räägitakse? Kus peab sõiduteel mootorratas paiknema?
Eestis õpetati mulle et vasaku autoratta jäljes, Ameerikas pidavat õpetatama et keskel. Keskel tundub endale parim variant sest siis jääb mõlemale poole manööverdamisruumi ootamatuste korral, kui välja arvata sinna keskele autodest tilkuv libe õliollus...
Mulle küll, et just parema ratta jäljes.
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Kaherealisel ma küll paremas jäljes ei kulgeks, suht tõenäoliselt jääd sa nähtamatuks mingi hetk
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
koit kirjutas:Kaherealisel ma küll paremas jäljes ei kulgeks, suht tõenäoliselt jääd saa nähtamatuks mingi hetk
See, kuidas sa ennast turvalisemalt tunned, on iseasi, ma lihtsalt räägin, mida tean. Ise ka ei kipu väga peegli pimedasse alasse, kui see võimalus on
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
mella kirjutas:Ma ei ole siiani veel Läti kaasaegsest ridadel paiknemise loogikast aru saanud.
Seal, kus maanteel on äärejoon katkendlik, sõidavad paljud autod joone kõhu alla. Selleks, et jätta keskele möödujatele vaba ala.
Samas enamik möödujaid loeb normaalseks, et keskelt saab mööduda.
Leedu poola sama jutt.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 25 Mai 2013, 18:44
- Tsikkel: Kawasaki ZZR600 & ZZR1100
- Tänatud: 8 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Siin on üsna pikalt räägitud mootorratta paiknemisest sõiduteel http://www.motokoolitus.ee/vead.htm . Mootorratas peab ennast "suureks" tegema ning hõivama raja, et keegi vahele ei pressiks ootamatult nii vasak kui parempöördeks vahele ning ka sõidu ajal.
Ridade vahel ei ole küll LS järgi lubatud, kuid kui keegi seda juba teeb siis võiks seda teha ohutult või nii ohutult kui võimalik. Siin on mõned head vihjed: http://www.chp.ca.gov/programs/lanesplitguide.html
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Tahaks siia teemasse lisada, et enne kui hakata lane-splitting'ut tegema, võiks korralikult sõitma ja ratast valitsema õppida.
Eile õhtupoolikul tahtis üks valge naked numbriga 79CF mulle Haabersti ringil vägisi auto paremasse esitiiba tulla, kuna oli nii väga vaja enne ringi ÜHEST autost radade vahel kõõludes mööda saada. Ja kui siis ringil vaba auk tekkis, siis ei julgenud kallutada, jäi jalgu ja keeras siis lihtsalt julmalt peale. Õnneks jõudsin pidurdada ja ta vahele lasta. Kui sa seda siit nüüd loed, siis tead, miks sulle signaali lasin. Mine ja proovi aeglastes kurvides kallutamist ja kiirendamist vähe, siis ei tekita teinekord endale ohtlikke olukordi...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
See vene fotograafi surm oli küll õnnetu asi, aga tingitud tema enda sõidustiilist ja vigadest, ise niimoodi ronima poleks hakanud. Kahju ikkagi.
Mis puudutab aga üldist sõitmist meil ja meist lõunapool, siis, rahvas, mis takistab lihtsalt olemast mõistlik inimene??? Kõigil oleks lihtsam. Ja meile antud õiguste KASUTAMINE ei ole mitte kohustuslik, vaid see on ikkagi vaid õigus, millest üldise kasu nimel on kasulik vahel ka loobuda.
Läti ja Leedu - olen seda vahet tihti nühkinud kaubikuga, kahehobuse treiler sabas. Ja pean vägagi kiitma sealset kommet tõmmata teeserva ja lasta mööda, isegi kui auto vastu tuleb. Pika ja raske masinaga lihtsalt ei ole kiirendust, et tihedas liikluses normaalsel kombel mööda vajutada ja see kiiduväärt komme kõrvale tõmmata teeb sujuva liikumise ainuvõimalikuks. Meie vaidluste küsimus siin foorumis on lihtsat harjumatus, ei muud. Kui arvestad, et sind lastakse mööda, pead arvestama ka sellega, et jälgid, mis toimub vastu tulevas sõidureas. On ka selge, et keegi ei tõmba kõrvale, kui jalgratas või traktor teeservas jukerdab, st palju baseerub kaasliikleja usaldamisel, ei ole näinud, et kedagi lõksu oleks veetud.
Lisaks saabusin just tsikliga tripilt kesk-Euroopasse, Läti, Leedu, Poola, Slovakkia, Austria, Tšehhi vabariik ja siis üle Poola tagasi, kokku ca 6000 km. Nt Poolas kehtib möödasõitjatele tee tegemine veelgi rohkem, kui Leedus. Tsiklitega oli aga nii, et kui liiklusummikus autod seisid neljas reas ja nägid tagant tsiklit, tõmmati kasvõi pool meetrit edasi, et sa ridade vahelt läbi mahuks. Mitte keegi ei signaalitanud ega kukkunud jäsemetega vehkima. Mul oli väga meeldiv kogemus. Tšehhis oli sama. Slovaklid vist on politsei poolt ära pekstud (selle kohalolu oli tunda), seal ei sõidetud ise ega lasta teistel sõita. Austrias jällegi vajutasid kõik kohalikud, +15 oli norm kõikjal, st oma raskes lastis rattaga (naine ja kohvrid ka) olin pigem ise jalus. Seal oli ka hõredamates asulates piirang 80 ja sellest lasti ka kiiremini. Saksa autod jäid jalgu - need täitsid eeskirju, tsiklid küll mitte. Kokku võttes, mulle meeldis enamasti kõikjal nähtud reeglite MÕISTLIK ja kaasliiklejatega ning ka politseiga vaikival kokkuleppel toimiv painutamine. Meie siin..... kipume jälle olema pühamad kui paavst.
Ridade vahel möödasõitmisest... nii palju, et kui rivi ikka sisuliselt seisab, ei näe ma selles küll midagi taunimisväärset - ei ole võimalik segada selle liikumist, kes ei liigu.
Kui aga liiklus siiski toimub, siis mingist hetkest muutub trügimine ebaviisakaks. Selle äratundmine on jälle lastetoa küsimus. St sõitke ise ja laske teistel sõita.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Röövli viimane lause ongi kogu asja point!
Lisada saab vaid : ja ärge mö....ge!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Sõitsin eile õhtul Haruteelt Kernu poole ja jõudes järgi ühele punasele haagisega mahtuniverssalile. Olin ikka meeldivalt üllatunud kui tüüp võttis aegsasti paremale nii palju kui sai ja pakkus nö möödasõidu võimalust ,mida ma siis ka kasutasin,sest pole enne eestis isiklikult sellist asja kohanud.Autosid tuli vastu pea katkematu rivina,aga ma mahtusin ilusti ära,kuigi ega väga vaja polnudki,sest läksin Kernu grilli sööma.Ise liikusin ka suht paremas servas,et Pärnu poolt tulevad tsiklid pidevast kolonnist mööda saaksid,mida tehti ikka usinalt,järelikult said kolleegid ka aru,miks ma nii tegin.
See paremasse äärde tõmbamine tee andmiseks oli ka soomes 90-ndatel täiesti tavaline asi(ja ka aeglasem sõidukas andis näiteks veokale teed),aga neil pole nüüd enam selliseid teid,kus seda teha.Kogu Porvoo-Kotka oli peale mõne lõigu selline ja Hel-Lahti ka.Nüüd need lihtsalt 4 realised.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
XL1000 kirjutas:Sõitsin eile õhtul Haruteelt Kernu poole ja jõudes järgi ühele punasele haagisega mahtuniverssalile. Olin ikka meeldivalt üllatunud kui tüüp võttis aegsasti paremale nii palju kui sai ja pakkus nö möödasõidu võimalust
...
Pean ütlema, et ma tihtipeale ei söenda (Eestis just) sellisel puhul möödasõidule vastutuleva liikluse ja teeandja vahelt minna, sest mul pole udust aimugi, kas ta:
- otsustas mulle teeda anda;
- kaotas prillid autopõrandale ja nüüd otsib neid;
- loeb oma nutitelefonist e-maile ja sõnumeid;
- kabistab kõrvalistuvat kaaslannat.
või - märkas mind ja otsustas teeda anda
Kõikidel juhtudel peale viimase on ülisuur (ütleme paratamatu) tõenäosus, et ühel hetkel krabab ta rooli ootamatult vasakule...
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
- Asukoht: Saue vald
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Eile saarelt tulles oli ka minu üllatus suur kui taipasin, et 30% autosid olid eeskujulikud ja mootorratast silmates tegid aegsalt ruumi.
Äärmiselt rumal oleks loota, et Eestis on liikluskultuur paranema hakanud eriti mootorrataste suhtes kuid siiski oli hea tunne.
XL1000 kirjutas:Sõitsin eile õhtul Haruteelt Kernu poole ja jõudes järgi ühele punasele haagisega mahtuniverssalile. Olin ikka meeldivalt üllatunud kui tüüp võttis aegsasti paremale nii palju kui sai ja pakkus nö möödasõidu võimalust
,mida ma siis ka kasutasin,sest pole enne eestis isiklikult sellist asja kohanud.Autosid tuli vastu pea katkematu rivina,aga ma mahtusin ilusti ära,kuigi ega väga vaja polnudki,sest läksin Kernu grilli sööma.Ise liikusin ka suht paremas servas,et Pärnu poolt tulevad tsiklid pidevast kolonnist mööda saaksid,mida tehti ikka usinalt,järelikult said kolleegid ka aru,miks ma nii tegin.
See paremasse äärde tõmbamine tee andmiseks oli ka soomes 90-ndatel täiesti tavaline asi(ja ka aeglasem sõidukas andis näiteks veokale teed),aga neil pole nüüd enam selliseid teid,kus seda teha.Kogu Porvoo-Kotka oli peale mõne lõigu selline ja Hel-Lahti ka.Nüüd need lihtsalt 4 realised.
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
siis tuleb peeglist tema silmadega kontakti otsida- kui selle leidsid, oled enamvähem kindel ka tema kavatsustes
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
ma ka hoian autoga sõites paremale, kui tagant motikat lähenemas märkan.
aga kuidas teha kindlaks, kas kabistan naist või annan motikale teed? küllap ma ei hoiaks naist kabistades kindlat sõidujoont.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
TLH kirjutas:ma ka hoian autoga sõites paremale, kui tagant motikat lähenemas märkan.
aga kuidas teha kindlaks, kas kabistan naist või annan motikale teed? küllap ma ei hoiaks naist kabistades kindlat sõidujoont.
Annad suunatulega märku
2 välgutust paremaga- annan teed, sõida mööda
3 või rohkem -kabistan naist, suunatuli kogematta sees
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
Eelmisel nädalal oli juhus, et ootasin Kadaka teel Artellisse vasakpööret ning pika autorivi vahel, ühe kaubiku taga oli üks paras auk, kust jõuaksin läbi "süstida".
Hakkasin vaikselt liikuma, et hooga läbi sõita, kui äkki märkasin kaubiku tagumise parema nurga juures ühte mootorratturit. Õnneks õnnestus mul veel ilusasti seisma jääda ning oodata sobivamat hetke.
Loo moraal see, et kui Sa ikka eesoleva auto varjust välja ei paista, siis proovi ennast rohkem nähtavaks teha, hoida suuremat pikivahet, või olema rohkem tee keskel.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
yeekim kirjutas:Annad suunatulega märku
![]()
2 välgutust paremaga- annan teed, sõida mööda
3 või rohkem -kabistan naist, suunatuli kogematta sees
sageli ei jõua suunatada. tähelepanu on liigselt kaasreisija põlvedel ja kui ratas on juba 10-5 m kaugusel, ega ta siis enam mu suunda ei jõua vaadata kah. aga muidu hea point, eks ma vilgutan siis rohkem selle suunaga.
Re: Mootoratturi paiknemine teel & sõidukite vahel nõelumine
2 välgutust paremaga- annan teed, sõida mööda
3 või rohkem -kabistan naist, suunatuli kogematta sees
Ma võin nüüd eksida, kuid kas mitte mõnel autol nö lühiajalise vilgutamise (Lühiajaline vilgutamine: Hooba vajutada
tuntava takistuseni ja siis vabastada. Suunatuli vilgub kolm korda, näiteks sõiduraja vahetusel) tõttu ei olegi võimalik 2 välgutust teha?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.