Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
Re: Hälvik-autojuhid
Veel täpsustuseks. Ei panda rangelt 89 km/h. Olen olnud taatlemisel, kus auto kiirus on piiratud 87 km/h peale (spido näitas 89). Ei aidanud taatleja meelitamine, keelitamine ega limpsimine- tema ütles, et tema paneb nii nagu eelmine taatlemine on tehtud ja tema juurde ei pane. 1-2 km. annab võitu kui minna taatlemisele väga kulunud tagarehvidega ja peale taatlemist kohe uued panna. Paljud ettevõtted on lasknud piiraja panna 85-peale, et kütust kokku hoida.
Re: Hälvik-autojuhid
Seda küll, et nii rangelt taadeldakse tehases. Ja ega üldjuhul meil uuesti ei taadelda, vaid pannakse uued plommid ja kleeps. Kui aga kurtma hakkad, et väga mööda näitab, siis ka taatlevad üle ja enamus juhtudel mitte just täpselt ja siis ei aita ka enam uued rehvid. Aga see 87 tulenebki sellest rehvide kulumisest, ja ka erinevad gps-d ei näita alati tõtt.
Veoteenus: Eraldi üldjuhul ei teosta auto iseärasuste poolest, aga vajadusel 10t
Tõstevõime kuni 15t ning noole pikkus kuni 42m.
53420969
Re: Hälvik-autojuhid
Marekv kirjutas:Panen ka siis oma värske loo kirja.
Tulin mina just Keilast Tallinna suunal, sealjures olles alles värske ja kogenematu a-kati omanik. Ja ees veeres üks suur sinine IRISBUS REG 111BJH (tagaotsal veel suur kleeps, et hoia jalgratturiga 1.5m vahet säästad elu vms.) Mõtlesin endamisi et ei taha selle kolaka taga sõita... tõmban mööda ja liigun paar kilti tunnis kiiremini eest ära. OK mõeldud tehtud. Möödusin veel kahest autost ja jätkasin 95-100km/h piirimail sõitu. Järsku näen peeglist seda sinist jurakat kiirelt lähenemas. Kui vastasuunast autosi ei tulnud lükkas täisuled peale ja tuli reipalt kannule. Jube ebamugav hakkas kui need tuled peeglist silma paistavad, otsustasin et vajutan eest ära äkki jätab rahule. Läksin nii 130 kanti ja sain eest ära ning hetk hiljem vaatan et tuleb järgi täiega (for fuck sake see ju reisibuss, misiis et tühi). Hüüru ja Harku 70 alad ei tähendanud bussijuhi jaoks vapsjee midagi, pigem oli hea koht kus mulle järgi jõuda kuna ma ei söandanud neist läbi tuisata. Viimaks Harku mäe peal andsin alla ja tõmbasin tee äärde ning lasin ta mööda. Ei olnud lihtsalt mõtet selle idioodiga võidu ajada, tugva külgtuule, tee konarustega ning pimestatuna täistuledest sõites. Haabersti ringilt läks paremale, ilmselt siis TAK parki. Sellised hullud veavad päevasel ajal veel inimesi ringi.
see pole mingi lugu--ei ole vaja sõita peeglite järgi--mis sealt niiväga vahtida--sõida oma sõitu ja asi korras.
(sellepärast ka soovitatakse näiteks ringrajal peeglid yldse ära võtta, et junn jahedaks ei läheks)

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Hälvik-autojuhid
rasmus23 kirjutas:Seda küll, et nii rangelt taadeldakse tehases. Ja ega üldjuhul meil uuesti ei taadelda, vaid pannakse uued plommid ja kleeps. Kui aga kurtma hakkad, et väga mööda näitab, siis ka taatlevad üle ja enamus juhtudel mitte just täpselt ja siis ei aita ka enam uued rehvid. Aga see 87 tulenebki sellest rehvide kulumisest, ja ka erinevad gps-d ei näita alati tõtt.
Tehases ei taadelda ühtegi autot,see tehakse alles siin eestis,sest see peab olema registri riigis tehtud.
Meil ja kogu EU-s kehtiva seaduse järgi pannakse 85+5 ehk täpselt 90 ja autosse pannakse ka kleeps 90.Kindlat on nii Volvo,Scania ja Mersuga,neil see kleeps juba tehasest olemas.Teiste markide kohta ei tea,aga vaevalt ka seal muud moodi on.Reisibussidele on piirajad 105 ja see on seotud just piirangutega mujal euroopas.Selle 105 ehk 100+5 saamiseks oli vanasti mingi lisa ülevaatus,kuidas täna on ei tea,pole uurinud,siis sai ka kiiruse märgi taha 100.Taatlema peab iga kahe aasta takka ja ka igakord kord peale rehvide vahetust veoteljel(seda muidugi üldjuhul ei tehta,aga ega sellega eriti ei muuda midagi kui rehvi mõõt ikka samaks jääb).
Olen üsna mitmete autodega käinud taatlemas(ja käin iga aasta ikka mitu korda) ja iga jumala kord on kontrollitud ja impulsid täpseks pandud.
Antud juhul arvan,et ka nn bussi poolt ahistatu spido ei ole päris paigas.No ei ole mulle küll ükski buss kunagi saba peale astunud kui ma 100-130 sõidan.Sellega ei taha ma öelda ,et bussijuhid meil normaalselt sõidavad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Hälvik-autojuhid
poroloon kirjutas:Veel täpsustuseks. Ei panda rangelt 89 km/h. Olen olnud taatlemisel, kus auto kiirus on piiratud 87 km/h peale (spido näitas 89). Ei aidanud taatleja meelitamine, keelitamine ega limpsimine- tema ütles, et tema paneb nii nagu eelmine taatlemine on tehtud ja tema juurde ei pane. 1-2 km. annab võitu kui minna taatlemisele väga kulunud tagarehvidega ja peale taatlemist kohe uued panna. Paljud ettevõtted on lasknud piiraja panna 85-peale, et kütust kokku hoida.
See on sellepärast,et taatleja ei saa muuta auto ajus olevat impulssi.Kui tahad,et see auto täpselt 90 saaks pandud tuleb kõigepealt esindusest mootori ja tahhograafi ajud paika panna ja siis taatlema.Taatlemine on kontrollimine,mitte seadistamine.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Hälvik-autojuhid
Ilmselt liialdasin natuke... Kiirustasin ise suurel kiirusel eest ära, kui bussi tuled täpiks jäid lasin kiiruse normi piiridesse. Tal läks ikka natuke aega ka et järele jõuda. Aga ma ei arvanud et meil Harkuni sellest mingi naljatamine kestab. Ja peeglis paistavad kõik asjad lähemal kui muidu. Eks see hirmutab ka alguses.
Re: Hälvik-autojuhid
XL1000 kirjutas:rasmus23 kirjutas:Seda küll, et nii rangelt taadeldakse tehases. Ja ega üldjuhul meil uuesti ei taadelda, vaid pannakse uued plommid ja kleeps. Kui aga kurtma hakkad, et väga mööda näitab, siis ka taatlevad üle ja enamus juhtudel mitte just täpselt ja siis ei aita ka enam uued rehvid. Aga see 87 tulenebki sellest rehvide kulumisest, ja ka erinevad gps-d ei näita alati tõtt.
Tehases ei taadelda ühtegi autot,see tehakse alles siin eestis,sest see peab olema registri riigis tehtud.
Meil ja kogu EU-s kehtiva seaduse järgi pannakse 85+5 ehk täpselt 90 ja autosse pannakse ka kleeps 90.Kindlat on nii Volvo,Scania ja Mersuga,neil see kleeps juba tehasest olemas.Teiste markide kohta ei tea,aga vaevalt ka seal muud moodi on.Reisibussidele on piirajad 105 ja see on seotud just piirangutega mujal euroopas.Selle 105 ehk 100+5 saamiseks oli vanasti mingi lisa ülevaatus,kuidas täna on ei tea,pole uurinud,siis sai ka kiiruse märgi taha 100.Taatlema peab iga kahe aasta takka ja ka igakord kord peale rehvide vahetust veoteljel(seda muidugi üldjuhul ei tehta,aga ega sellega eriti ei muuda midagi kui rehvi mõõt ikka samaks jääb).
Olen üsna mitmete autodega käinud taatlemas(ja käin iga aasta ikka mitu korda) ja iga jumala kord on kontrollitud ja impulsid täpseks pandud.Antud juhul arvan,et ka nn bussi poolt ahistatu spido ei ole päris paigas.No ei ole mulle küll ükski buss kunagi saba peale astunud kui ma 100-130 sõidan.Sellega ei taha ma öelda ,et bussijuhid meil normaalselt sõidavad.
No anna andeks see keelevääratus. Tehases pannakse jah piiraja vastavalt impulsile. Aga mitte ühelegi bussile ei panda piirajat 105 peale. Kõik on ranget 100, kui sedagi. Ise veel tegeled veokatega, krt vaata siis digi tahograafi, uuel autol, just taadeldud ja uute rehvidega ei näita sul ükski asi 90, ikka 89 näitab. Ja tegelikkus on ka 89.
Veoteenus: Eraldi üldjuhul ei teosta auto iseärasuste poolest, aga vajadusel 10t
Tõstevõime kuni 15t ning noole pikkus kuni 42m.
53420969
Re: Hälvik-autojuhid
rasmus23 kirjutas:krt vaata siis digi tahograafi, uuel autol, just taadeldud ja uute rehvidega ei näita sul ükski asi 90, ikka 89 näitab. Ja tegelikkus on ka 89.
No ehk on siis minu autol viga selles, et on juba 6 aastat vana Uute rehvidega ja 7 kuud tagasi taadeldud tahograafiga näitab ikka raibe 90km/h ja gps-i järgi ka 90km/h

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Hälvik-autojuhid
-PitBull- kas see on rekkade puhul täiesti tavaline et hakatakse suure ja uimase autoga möödasõitu tegema kui samal ajal tuleb vastu tsikkel.tallinn tartu maanteel ju ruumi on,tsikkel mahub tee äärde valge joone taha ilusti ära ja rekka saab oma ritta tagasi tõmmata kui on mööda sõidetavast autost ja vastu tulevast tsiklist ilusti möödunud
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Hälvik-autojuhid
426f kirjutas:-PitBull- kas see on rekkade puhul täiesti tavaline et hakatakse suure ja uimase autoga möödasõitu tegema kui samal ajal tuleb vastu tsikkel.tallinn tartu maanteel ju ruumi on,tsikkel mahub tee äärde valge joone taha ilusti ära ja rekka saab oma ritta tagasi tõmmata kui on mööda sõidetavast autost ja vastu tulevast tsiklist ilusti möödunud
Ei see pole normaalne, aga suht palju on selliseid ahve, ...jobusid on igasuguseid... rootsis metsakad sõidavad 80ga ja kui mööda mineku võimalus tekib, siis mööda ei lase, hakkavad kiiremini sõitma.. jobud noh
Ma muidugi kohapeal ei olnud ja ei tea kui suur teie vahemaa oli kui rekka möödasõitu alustas, nii et ma ei hakka selle kohapealt midagi ütlema

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Hälvik-autojuhid
ei vaidle vastu...ahve on igas loomaaias. Samas häirib, et on kujunend suhtumine, et kõiges halvas on süüdi rekkajuhid. Eeestis ja skandinaavias suht tavaline, et uimerdaja avastab gaasipedaali, kui sa tast möödumas oled. Hakkad tagasi pidurdama... võtab ka raibe hoo maha....nalja, kui palju... Samuti es tea, mis olukord seal sul täpselt oli... kuid tihtilugu on vastutuiskavat riisiraketti suht võimatu ette ennustada...pole ju rekkajuht kah nõia-nastja. eeldad ikka, et vastutulevad legaalselt või kuskil +20 kulgevad . Samas ütleks mõni uljaspea aitähhki, kui see suur ja uimane end tõusul kinni pidurdab, sest temast mööduja enda masina võimeid ülehinnanud on. Ei saa üldistada...a la kõik rekkajuhid, kõik bussijuhid, kõik sõidukijuhid jne.... on jobud...kui jutt räägi konkreetsest tegijast. Ohutut kulgemist ja külma õllet
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kui ise kunagi Mäeküla-Loo vahet vilja vedasin, lasin tühjad rekkad, mis minust paremini kiirendasid, põhimõtteliselt igal pool mööda. Samuti ka vastu tulles, kui teine oli möödasõidul, tõmbasin nii äärde, kui kannatas. Mõnigi kord juhtus, et 3 rekkat oli kõrvuti, aga keegi ei läinud järgmises söögikohas sellepärast teisel mune väänama, et vaata, kuda sa ahv sõidad.
Rekkat ei sõida varsti juba 10 aastat, aga suhtumist olen katsunud säilitada ja kui rekkajuht just poolakas või mingi eriline vene frukt pole, on viiskus vastastikkune.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Hälvik-autojuhid
pühak kirjutas:Kui ise kunagi Mäeküla-Loo vahet vilja vedasin, lasin tühjad rekkad, mis minust paremini kiirendasid, põhimõtteliselt igal pool mööda. Samuti ka vastu tulles, kui teine oli möödasõidul, tõmbasin nii äärde, kui kannatas. Mõnigi kord juhtus, et 3 rekkat oli kõrvuti, aga keegi ei läinud järgmises söögikohas sellepärast teisel mune väänama, et vaata, kuda sa ahv sõidad.
Rekkat ei sõida varsti juba 10 aastat, aga suhtumist olen katsunud säilitada ja kui rekkajuht just poolakas või mingi eriline vene frukt pole, on viiskus vastastikkune.
Poolakatest ja mingitest kaltsupeadest pole mõtet üldse rääkida... Neil vist on mingi vale arusaam, hoiavad nii tee keskele kui vähegi võimalik ja siis kitsal teel oled valiku ees, kas panna kalda alla või loobud peeglist

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ei ole vahet kas kellegi rekka või buss sõidab 89-või 90,sõiduka-tsikli spido näitab sama kiirusega sõites ikka pea sada.Aga jutu mõte lühidalt oli see,et kui ei tea oma õiget ehk tegelikku kiirust,siis pole mõtet kohe plõksima hakata,et buss istub tsiklile selga.Mis puutub ,aga rekkade busside liiklemis kultuuri,siis see on ikka keskmisest tunduvalt parem ja samas ei väida,et teemas käsitletud tegelane kõik eeskujulikult tegi.
Olen kunagi ise 15 aastat sõitnud ja nüüd 8 ei sõida,aga aegajalt ikka mõnega tuleb sõita,siin linnaümbruses.
Uurisin ka tuttava ülevaataja käest ja ta väitis,et linnaliini bussidel on piiraja ikka tavaliselt 90 ja turismibussidel 100.Meil oli ka enne vist 105 olnud ja Soomes ja saksas pidavat ka vist 105 olema praegugi.Kindlalt ta ei teadnud,sest on nooremapoolne tegelane.Aga sel pole ka vahet ega piiraja ei sõida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Hull vahe, kus neil suurtel see piiraja on. Tsiklist peaks ikkagi rõhuma sellele, et vähemalt +10 sõidab juba selle mõttega, et olla teistest eespool. On tunduvalt ohutum kui mingite autode/busside/rekkade taga töllerdada ja omada peaaegu mittemingit vaatevälja. Jõuab mingi buss või veoauto järgi, keera nõks peale, pole ju nii hirmus.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ei kujuta ise ettegi sellist olukorda, kus mulle peaks mingi liinibuss perse sõitma ja ma siis tõmban tee äärde, et teda mööda lasta,,,
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Ma ei tea nüüd siin teiste kohta, aga ma kujutan ette, et baigilistega sõitjatele ei jõua maanteel naljalt keegi sappa. Mulle vähemalt küll mitte
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Sept 2012, 09:33
- Tsikkel: on
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Pihkva-Riia maanteel Riia lähedal 2-realisel lõigul alustasin möödasõitu, et saaksin seltskonnale näidata peatumiskohta. Õnneks vaatasin peeglisse. Kaks vene numbritega hullumeelset X5 ja Q7-ga ilmusid esimesest reast tagant u. 180km/ eesmärgiga meist üle sõita arvatavasti. Äkkpidurdusega sain möödasõidu peatada eesoleva ratta taga. Midagi uut ja huvitavat jälle. Mootorratta kiirendus võib hea olla küll, aga peeglitesse tasub vaadata ikkagi!
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
ma küll probleemi ei näe. ikka sõidad ju tühjal teel paremal pool. Kui keegi jalgu jääb, siis reastud ümber. sellest, kes peeglisse vaatamata manöövrit sooritab, ongi paras üle sõita
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Sept 2012, 09:33
- Tsikkel: on
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
probleem oli selles ,et tüübid sõelusid kihutades kahe rea vahel, millega keegi arvestada ei osanud
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
pohhui mis nad seal tegid... peeglisse peaks ikka vaatama ennem. Mitte ainult, et kas midagi paistab, vaid ikka selle mõttega, et mis taga toimub.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 13 Sept 2012, 09:33
- Tsikkel: on
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
See mu posti mõte oligi. Möödasõidul võib peeglitest kõik ohutu olla ,aga hulle võib iga nurga tagant ette tulla
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Säga kirjutas:pohhui mis nad seal tegid... peeglisse peaks ikka vaatama ennem. Mitte ainult, et kas midagi paistab, vaid ikka selle mõttega, et mis taga toimub.
Kui ikka kiirus nii palju üle normi on, et teistel liiklejatel puudub teoreetilinegi võimalus sellise kihutajaga arvestada, siis vähemalt Eestis jääb kihutaja süüdi. Selle alusel ju Seger 100% süüdi tunnistatigi, et kahesajaga tulevat mürsku polnud teistel võimalik vältida.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Hälvik-autojuhid
pühak kirjutas:Säga kirjutas:pohhui mis nad seal tegid... peeglisse peaks ikka vaatama ennem. Mitte ainult, et kas midagi paistab, vaid ikka selle mõttega, et mis taga toimub.
Kui ikka kiirus nii palju üle normi on, et teistel liiklejatel puudub teoreetilinegi võimalus sellise kihutajaga arvestada, siis vähemalt Eestis jääb kihutaja süüdi. Selle alusel ju Seger 100% süüdi tunnistatigi, et kahesajaga tulevat mürsku polnud teistel võimalik vältida.
Ja mis on mootorratturil või tema lähedastel sellest kasu, et "bemmimees oli süüdi" ? Pärnamäel on väga vähe oma õigustega peale hakata- ka ei ole tuli sellest jahedam ega maapind soojem.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Aivar123 kirjutas:pühak kirjutas:Säga kirjutas:pohhui mis nad seal tegid... peeglisse peaks ikka vaatama ennem. Mitte ainult, et kas midagi paistab, vaid ikka selle mõttega, et mis taga toimub.
Kui ikka kiirus nii palju üle normi on, et teistel liiklejatel puudub teoreetilinegi võimalus sellise kihutajaga arvestada, siis vähemalt Eestis jääb kihutaja süüdi. Selle alusel ju Seger 100% süüdi tunnistatigi, et kahesajaga tulevat mürsku polnud teistel võimalik vältida.
Ja mis on mootorratturil või tema lähedastel sellest kasu, et "bemmimees oli süüdi" ? Pärnamäel on väga vähe oma õigustega peale hakata- ka ei ole tuli sellest jahedam ega maapind soojem.
Sedan'd küll. Minu postitus oli mõeldud pigem "mul on eesõigus" stiilis madallendurite "entusiasmi" jahutamiseks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Täna hommikul mööda Vabaduse puisteed linnapoole sõites,liikusin autoga esimeses reas.Minu kõrval vasakus reas, pool või veits enam autopikkust tagapool ,mingi vanem roheline audi80 avant .Eespool ,nii 100m umbes, hakkas buss peatuma ja pani suuna sisse.Mina panin vasaku suuna,et sujuvalt vasakusse korraks põigata(ruumi oli paar-kolm autopikkust),aga nii kui suunda panin,nii hakkas audimehel "kiire".Mul muidugi võimsam auto,andsin gaasi ja olingi tema ees ja bussist möödas.Tüüp audis,aga kukkus signaalitama ja pidurdas kogu vasaku rea korralikult maha.Mina läksin esimesse ritta tagasi ja jätkasin.Audi tuututas veel pikalt ise minust 30-40m tagapool olles,kui Männiku tee foori taga järgi jõudis, oli seal ikka tõsine kätega vehkimine audi rooli taga.Tegemist ei olnud mingi noore nokaga vaid 50-60 aastates mehega.
Kahjuks on selliseid hulle meil ikka väga palju ja nii mõnigi avarii juhtub sellise iseenese õigust taga ajava hullu pärast.Täna ta ei andnud mulle teed ümberreastumiseks(või pigem hakkas seda tahtlikult takistama),samas ei anna sellise ajuehitusega tegelane ka möödasõitu lõpetavale järgi või mida iganes.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
- Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Eile juhtus minulgi väike intsident kus kabrio mersuvend tahtis üle sõita, tartus aardla ristist võrutänavatpidi kesklinna poole sõidsin paremas reas, sealt tuleb aga aardla ringi poolt tulles lisa rida kus on küll ilusti anna teed märk ees, sealt murdis mersu vend lihtsalt peale eirates anna teed märki, kuna ta jõudis minust paar meetrit ettepoole , ehk auto sabaga oleks pihta saanud, kuna tulin ise juba hooga üle risti(ei ületanud kiirust) aga kuna tsikli kiirendus on rahulikult kiirendades ka parem kui autode oma siis oli minu kõrvalt vasak rada vaba ja reastusin avarii vältimiseks sujuvalt sinna mersu vend aga reastus kohe julmalt edasi minu ette lasin siis pikalt signaali, mersus olnud 2 tüüpi kuulsid seda ja hakkasid kiirendama, sest siis jõudsid nad minu ette korralikult. Pidurdasin hoo maha siis ja kuna nad peale surnuaeda tegid vasakpöörde siis juht andis mulle seal kõrvale jõudes märku, et "sorry ei märganud" käte kehitamisega Ise eiras paar korda liiklus eeskirju selle pisikese maa peale. Kuidas ta nii imelikult üle mitme rea jõudis jäi mul ka arusaamatuks, kuid tundus nagu ta üritaski oma omasooiharate autoga lihtsalt mind teelt välja puksida.
Re: Hälvik-autojuhid
instrumentix kirjutas:probleem oli selles ,et tüübid sõelusid kihutades kahe rea vahel, millega keegi arvestada ei osanud
Kui vasakust reast eest ära ei tulda, siis muudmoodi mööda ei saagi ju. Kiiruseületamine vói mitte, aga inimesed vóiks vasaku rea vabastada kui on näha, et tagant keegi kiiremini tuleb. Tihti seda aga ei tehta, eriti naisterahvad kipuvad tuima näoga edasi laskma, oma kogemused sellised. Ja lópuks sóidetakse ridamisi tast paremalt mööda. Peterburi mnt-l on selliseid kiiruseg 105-110 iga päev sóitmas.
Re: Hälvik-autojuhid
Ise ka imestanud neid autojuhte kes tuimalt teises reas 105'ga sõidavad ja mina tulen tagant veits suurema hooga ja jään tema taha toppama. Peas kindlasti mõte, et minu rida ja mina siin nüüd sõidan, teised tehku mis tahavad. Kuskil filmis olen näinud, et politsei paneb korra sähvid peale ja siis isik jääb kohe teepeenrale seisma, kuid siis võtab politsei sähvid maha ja sõidab oma teed edasi. Las siis autojuht nuputab, et mis ta tahtis
Re: Hälvik-autojuhid
Välejaan kirjutas:Ise ka imestanud neid autojuhte kes tuimalt teises reas 105'ga sõidavad ja mina tulen tagant veits suurema hooga ja jään tema taha toppama. Peas kindlasti mõte, et minu rida ja mina siin nüüd sõidan, teised tehku mis tahavad. Kuskil filmis olen näinud, et politsei paneb korra sähvid peale ja siis isik jääb kohe teepeenrale seisma, kuid siis võtab politsei sähvid maha ja sõidab oma teed edasi. Las siis autojuht nuputab, et mis ta tahtis
[youtube][/youtube]
Seda mõtled?
35s paneb vilkurid tööle (ei saanud millegipärast kindlat aega foorumisse linkida, seega peate ise edasi kerima)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.