akuklemmid valesti ühendatud
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
akuklemmid valesti ühendatud
Tegin siis sellise lolluse, et panin aku tagurpidi peale ja ühendasin pluss ja miinuse vastupidi. Väike särts käis ära ja pärast enam ei läinud midagi tööle suunad, tuled signaal jne.
Mis võis läbi põleda?
Olen ise suht võhik sel teemal
Re: akuklemmid valesti ühendatud
No esimese asjana pööra pilk kaitsmete poole...vaata need kindlasti üle...kaitsmed ongi selleks, et kaitsta kogu elektroonilist poolt lühiste ja lubatust suurema voolu eest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: akuklemmid valesti ühendatud
Üldjuhul on üks kaitse,tavaliselt 20-30A ,mis peaks läbi olema.See võib olla ka eraldi teistest kaitsmetest,kuskil jämedama juhtme vahel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja
Re: akuklemmid valesti ühendatud
Ants96 kirjutas:Tegin siis sellise lolluse, et panin aku tagurpidi peale ja ühendasin pluss ja miinuse vastupidi. Väike särts käis ära ja pärast enam ei läinud midagi tööle suunad, tuled signaal jne.
Mis võis läbi põleda?
Olen ise suht võhik sel teemal
Aku taga on peakaitse, vahetad selle ära ja asi korras.
-
Teema algataja
Re: akuklemmid valesti ühendatud
Väga kahtlane on, et ma ei leidnudki ühtegi kaitset kuskilt. Tuttav ka ei leidnud esmapilgul ja pakkus, et starteri relee on läbipõlenud. Tõmbasin starteri relee lahti ja võtsin sealt seest selle vedru välja et need jublakad ise põhja kukuksid, seejärel panin klemmid tagasi otsa ja järsku hakkasid kõik tuled suunad ja starter ise tööle.
Rattaks on suzuki dr125 se 1996 aasta oma