Kiirendusvõistlus, EMV II etapp 13.07
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiirendusvõistlus, EMV II etapp 13.07
Kahjuks sellel võistlusel suurt niisama nalja teha ja juttu rääkida nagu eriti ei saanudki, juunior dräägihuviline oli kaasas ja lisaks pidin ka uue tsikkli üle nuputama veidi, ühesõnaga läks seekord minu jaoks natuke spordiks ära aga siiski siinkohal tänud Erkole värskendava pärastsõidu õlunaadiga ja muude tervisele kasulike asjadega toetamisel
Korralik päev siiski, Erki sai taaskord oma 9,2 näha - ja seega on kiireim vabalthingav tsikkel eestis ja Deiv tegi äärmiselt korraliku - arvestades selle ratta nö seadet (st siis suhtkoht "tänav") - 9,2 aja Soomlased jäid kvalifikatsioonisõitude järgselt seekord tagumisse otsa.
Streetbike-s kasutaja Nuclear ja vist ka Busajan või ka teised (krt ei paistnud need tablood nii hästi kätte alati) tõmbasid järjest korralikke 0,0midagi reaktsioone (vahel ka miinuspoole), olid ka uued poisid rajal ja "Drifteril" õnnestus kohe ka kolmas koht saada. Erko - staarile kohaselt koos vihmavarjutüdrukuga - tagarattal ajaparandusponnistusi oli kah tore vaadata
Panen mingi lähimoment ka kuskile juutuubi videojuppe, vist peaks olema kõigist tsiklisõitjatest midagi seal olemas.
Outlaw automehed tegid korraliku uue eesti rekordi 7,8 - Veljo Einberg - üpris haige... Üldse olid seekord paljud autod kuidagi kiired. Aga rada / pidamine läks päeva jooksul päris heaks ka.
Mul läks kah hästi, peale esimese sõidu mõnevõrra äpardunud - võiks isegi öelda "Korke stiilis" õrnalt külg ees starti 1,9 60ft ajaga, mis siiski positiivse üllatusena tõi kohe uue isikliku rekordi 9,07 ja minu päeva parima lõpukiiruse 278,95 kmh (uus eesti rekord selles klassis, back up olemas), sai asi edasi ainult paremaks minna.
Peale päeva jooksul sinnatänna korrigeeritud vedrustuse ja boosti seadistusi tulid finaalsõidus (enne seda olid ka teised sõidud üsna ok) ajaga 8,747 (uus eesti rekord, back up olemas) / 60ft 1,567 / 272,98 km (lasin lõpus veits vara gaasi maha, kuna ratta esiots kippus veidi ülemäära rapsima kuskil 265kmh+ juures, tarvis veel nuputada see asi korda).
Tsikkli sain kah alles teisipäeva hommikul kätta ja ülemäära palju tutvuda enne võistlust sellega ei jõudnud, seega peab rahul olema.
Ahjaa, võistlustsikkliks on Kawasaki ZX12R, vana pill põhimõtteliselt. Korralik kvaliteetne turbo kit, Garrett GT35 fööniga, mootor tugevaks ja väga madala surveastmega tehtud ja tegevust juhib Motec-i aju koos ams 1000 boost controlleriga (viimane, muide, on äärmiselt tänuväärt leiutis - peaks kõikidelt kiirendust sõitvatel tsikklitel kohustuslik lisavarustus olema). Igasugu muud head kraami on seal veel küljes. Teoreetiline max võimsus (tagarattast mõõdetuna) 500hj, hetkel arvestuslikult kasutusel (kõrgematel käikudel) 280-320 hj - seega, juurde saab veel kõvasti keerata tulevikus. Plaanis lähiajal dünopingis ka mõõdetuna need numbrid üle kontrollida ja mõõta.
Järgmine EMV etapp on Pärnus 27. juuli, võistlus on Speedest Nightrace ja kui ilm on õige ning tsikkel säilib siis tahaks rekordiparanduse ja 8,5 sek sõita ning lõpukiirus oleks kah ilus kuskile 285 kanti venitada. Korke pidi kah tulema kiiresti sõitma. Ja mõni teine juba praegu kiire sõidab seal ehk veel kiiremini, vähemalt nii on plaanis.
Riskides kõlada imalalt pean tunnistama, et selle/sellise ratta hankimine ning üleüldse kiirenduse ja turbotatud mootorrataste austajaks kujunemine on kulgenud mõnevõrra kohati ka keerulisi, et mitteöelda raskeid radu pidi - õnneks on vajalikul hetkel sobiva toetusega nii mõnedki inimesed palju abiks olnud - suured tänud: minu naine ja minu 2 väikest fännmehhaanikut, Deiv ja famiilia, Erki, Janek, Timo Ots / MW Garage Ltd - http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=44323 , Rain Inno jt @ Motodepoo, Iron Baltic OÜ, Andres (biker kasutaja mega1), Nuke ja kõik inimesed ja ettevõtted kes mult kunagi mootorratta või mõne motojubina või kombe vms ostnud on või mulle motoasju/teenuseid tavahindadadest soodsamalt müünud on
...Krt kui liiter bensiini maksab sõitmiseks mitte 1,3 vaid 13 eur-i - ja see on ainult jäämäe tipp - siis ka väikseimgi pakutav allahindlus kuskilt on alati abiks olnud
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.