Iridium VS tavaline süüteküünal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
- Tsikkel: tdm900
- Asukoht: Harjumaa
Iridium VS tavaline süüteküünal
Hinnavahe kolmekordne! Kas vahe ainult hinnas ja lisakilomeetrites või... Kumma olete oma kaherattalisele sõbrale valinud? Kas minu vanale tdm-ile on mõttekas neid kalleid küünlaid panna?
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Huvitav, kust kohast neid "tavalisi" saab? Tavaliselt iridium läheb siis käiku kui töö aeg kah kolmekordne...
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
- Tsikkel: tdm900
- Asukoht: Harjumaa
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
pontus kirjutas:Huvitav, kust kohast neid "tavalisi" saab? Tavaliselt iridium läheb siis käiku kui töö aeg kah kolmekordne...
http://www.bikeshop.ee/replacement-part ... plugs.html on nii ühte kui teist!
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
[youtube][/youtube]
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Kas sinu vanale rattale tasub kalleid küünlaid panna,sõltub ikka rahakoti paksusest,minu rattal on 2-he Eurine küünal ja sõidab ka sitaks hästi
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
iridiumid tasuvad siis ära, kui ratas küünlaid ei lõhu ja nende vahetamine on väga keeruline. Ehk siis vahetuse hind on kallim kui küünalde hind. Osadel autodel tuleb pool kapotialust nende vahetamiseks laiali lammutada.
Iriduimküünal on valele segule tundlikum.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
mella kirjutas:iridiumid tasuvad siis ära, kui ratas küünlaid ei lõhu ja nende vahetamine on väga keeruline. Ehk siis vahetuse hind on kallim kui küünalde hind. Osadel autodel tuleb pool kapotialust nende vahetamiseks laiali lammutada.
Iriduimküünal on valele segule tundlikum.
Ja ega nad granteeritult väga igavesed pole, minu Kawasakil on iriidiumküünalde (sinna muud ei lähegi) vahetusvälp 12K km, Hondal (Hornet) vaskelektroodiga küünaldel samal ajal 24K.
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Kui fucking manuali ei ole,otsi vastust siit.
http://www.louis.de/_201d9bc793ecbcbd28 ... yp_id=RN08
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
TDM-ile Iridiumid on täiesti pointless. Tavaline küünal on täiesti sobiv. Iridium on pirtsakas ja hakkad igal võimalusel kahtlustama hiljem küünlaid. Sul juba kuskil teises teemas on mingi jõnksutamismure. Keegi pole veel aru saanud, kas on mehaaniline jõnksutamine (nagu tavaliselt ketikomplekt põhjustab) või elektroonne (süüte- ja toitesüsteemi mure). Äkki remondid praegu iridiumküünaldega kulunud ketikomplekti hoopis?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
- Tsikkel: tdm900
- Asukoht: Harjumaa
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
StreetMoto kirjutas:TDM-ile Iridiumid on täiesti pointless. Tavaline küünal on täiesti sobiv. Iridium on pirtsakas ja hakkad igal võimalusel kahtlustama hiljem küünlaid. Sul juba kuskil teises teemas on mingi jõnksutamismure. Keegi pole veel aru saanud, kas on mehaaniline jõnksutamine (nagu tavaliselt ketikomplekt põhjustab) või elektroonne (süüte- ja toitesüsteemi mure). Äkki remondid praegu iridiumküünaldega kulunud ketikomplekti hoopis?
Toitesüsteemi mure ikkagi! Paari nätlapärast läheb kuskile töökotta diagnosti,olgu siis Yamu ise või muu töökoda! Eks siis selgub,miss n**s rattaga on! Ketijooks on nagu uus!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
pontus kirjutas:
See on väga näitlik video millest võib jääda mulje, et võib pea-aegu et ainult sädemega sõitma minna
Päriselus süütepool ei anna küünlale peale mitte pidevat voolu vaid ühe konkreetse impulsi ainult süütetakti kohta.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Maaks kirjutas:pontus kirjutas:See on väga näitlik video millest võib jääda mulje, et võib pea-aegu et ainult sädemega sõitma minna
![]()
Päriselus süütepool ei anna küünlale peale mitte pidevat voolu vaid ühe konkreetse impulsi ainult süütetakti kohta.
Ega sealgi pidev vool polnud. Baigi 12000 pööret minutis annab ka küünaldele 12000 sädet minutis, 200 korda sekundis ja see on silmaga nähtavalt juba pidev kõrglahenduskaar.
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Äge Milline nendest kaasaegsetest baikidest 2 taktiline on?
(Jätame siinkohal vahele tõsisasja, et vanematel baikidel 2 ringi jooksul tõesti mitu sädet tekitati)
lebokas kirjutas:Ega sealgi pidev vool polnud. Baigi 12000 pööret minutis annab ka küünaldele 12000 sädet minutis, 200 korda sekundis ja see on silmaga nähtavalt juba pidev kõrglahenduskaar.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
- Asukoht: Saue vald
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Inimese silm fikseerib heledama hetke ning kui sagedus ületab 25korda sekundis siis tundub kaarleek juba üsna valgusallikamoodi seega võib see näidis tiksuda seal vabalt 3000rpm.
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
mella kirjutas:Äge
Milline nendest kaasaegsetest baikidest 2 taktiline on?
On ju küll R4 mootoreid, millel 2 silindrit ühe süütepooli taga ja säde käib iga pöördega.
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
joel kirjutas:mella kirjutas:Äge
Milline nendest kaasaegsetest baikidest 2 taktiline on?
On ju küll R4 mootoreid, millel 2 silindrit ühe süütepooli taga ja säde käib iga pöördega.
Oled sa kindel, et ikka nii?
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
VahurLE kirjutas:joel kirjutas:mella kirjutas:Äge
Milline nendest kaasaegsetest baikidest 2 taktiline on?
On ju küll R4 mootoreid, millel 2 silindrit ühe süütepooli taga ja säde käib iga pöördega.
Oled sa kindel, et ikka nii?
Xj900 diversionil on 2 silindrit ühe pooli pealt.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Enamustel uutel (loe: käesoleva sajandi) autodel ja ka baikidel 2 ühes süütepoolid, säde antakse iga pöördega.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
mis puutub siia süütepool,,kas on kaks vói neli takti????
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Jah, justnimelt iga pöördega. Kui on üks süütepool kahe silindri peale, siis on sekundaarmähise mõlemas otsas küünal ja säde tekib kahel küünlal korraga. Ühes silindris survetakti lõpus/töötakti alguses ja toimub segu süütamine, teises silindris väljalasketakti lõpus/sisselasketakti alguses ja siis süütamist ei toimu, sest pole, mida süüdata.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
stev666 kirjutas:mis puutub siia süütepool,,kas on kaks vói neli takti????
Seda puutub, et neljataktisel on sädet kahe vändapöörde tagant vaja ja kahetaktisel igal pöördel. Mehed arvutasid mitu pööret per minut peab mootor tegema, et inimese silm sädemel ja pideval kaarleegil vahet ei teeks.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
- Asukoht: Saue vald
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Vaiko21 kirjutas:Inimese silm fikseerib heledama hetke ning kui sagedus ületab 25korda sekundis siis tundub kaarleek juba üsna valgusallikamoodi
seega võib see näidis tiksuda seal vabalt 3000rpm.
Tegemist siis ikka klassikalise neljatakti mootoriga (süütamine üle takti).
Kui pauk pannakse igal pöördel siis on tulem lihtsalt 1500rpm st. bike tüüpiratta tühikäik .
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
- Tsikkel: tdm900
- Asukoht: Harjumaa
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
VahurLE kirjutas:joel kirjutas:mella kirjutas:Äge
Milline nendest kaasaegsetest baikidest 2 taktiline on?
On ju küll R4 mootoreid, millel 2 silindrit ühe süütepooli taga ja säde käib iga pöördega.
Oled sa kindel, et ikka nii?
Audi c4 2,8 bensukas on V6 ja kolm süütepooli
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 28 Veebr 2013, 23:10
- Tsikkel: tdm900
- Asukoht: Harjumaa
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
kassikas kirjutas:Kui fucking manuali ei ole,otsi vastust siit.
http://www.louis.de/_201d9bc793ecbcbd28 ... yp_id=RN08
Üldiselt,härra,loe pealkiri veelkord läbi! Point ei olnud manuaalis ega selles et ma ei tea mis koodiga küünalt osta,vaid MIS vahe on tavalisel ja iriidium küünlal! Kurat küll!
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
See õigus jah, et neljataktiline, ja vaja oleks sädet iga teine pööre. Aga tänapäeval kasutatakse ´topeltsädet´, st. töötakti ajal, ja veel väljalaske lõpus = iga pöörde ajal. Kui ei usu, eks proovige sõrmega järgi
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
Kuulge - mis te leiutate! Võtke väntvõlli ühe otsa kaas läahti ja näete, mis seal taga on - magneeto või süütemähis. Sädet antakse 4-taktilisel mootoril iga vändapöördega ehk 2 korda tihemini kui tegelikult tarvis - iga teine säde läheb tühja. Sädeme andmise hetke määrab väntvõlli otsas olev magneeto asend ja see käib täpselt samapalju ringi kui väntvõll.
Aga kõik see läheb teemast mööda juba ammu - Iridium küünal ainult neile, millel tehasest Iridium peale pandud ja nõutud. Kõik ülejäänud aparaadid on sobilikud tavaliste küünaldega sõitma. Iridium midagi paremaks ei tee ega ühtki viga ei paranda.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
StreetMoto kirjutas:Kuulge - mis te leiutate! Võtke väntvõlli ühe otsa kaas läahti ja näete, mis seal taga on - magneeto või süütemähis. Sädet antakse 4-taktilisel mootoril iga vändapöördega ehk 2 korda tihemini kui tegelikult tarvis - iga teine säde läheb tühja. Sädeme andmise hetke määrab väntvõlli otsas olev magneeto asend ja see käib täpselt samapalju ringi kui väntvõll.
Ehk siis kokkuhoid, süütepoole ja muid vidinaid-elektroonikat kulub poole vähem.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Iridium VS tavaline süüteküünal
rainz66 kirjutas:kassikas kirjutas:Kui fucking manuali ei ole,otsi vastust siit.
http://www.louis.de/_201d9bc793ecbcbd28 ... yp_id=RN08
Üldiselt,härra,loe pealkiri veelkord läbi! Point ei olnud manuaalis ega selles et ma ei tea mis koodiga küünalt osta,vaid MIS vahe on tavalisel ja iriidium küünlal! Kurat küll!
Iridiumküünal annab kindlama ja tugevama sädeme, kestab kauem, vähem ülelöögivõimalust. Tavakasutuses polegi vahet. Kui mingitel pööretel aga segu vale (võistlusseaded, vale reguleering jms.) Tasub ennast iridium. Minu endine ratas ´märgas´ vahel küünlaid, tavaküünlad kustusid päris tihti. Iridium kestis. See vahe ongi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.