Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma selliseid asju laen, siis mõne aja möödusdes kontrollin, kui on lõpuni tühjaks vajunud, siis laen uuesti.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
ramli kirjutas:Mis Midlandi BT next'i akude jaoks tervislikum ületalve säilitamine on - lasta omasoodu ära tühjeneda ja kevadel enne kasutamist täis laadida jälle? Või panna püsivalt laadija taha garaaži?
Ideaalne Li-ion batareide puhul on jätta ca 40-50% laenguga kuhugi jahedamasse seisma ja siis kevadel, kui kasutama hakkad, taas täis laadida. Peab oluliselt kauem vastu.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2006, 21:23
- Tsikkel: 1200NTX
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
no see viimane variant on juba palju parem, pole minust nende peale passijat, et parajal ajal vahepeal laadida. Lendavad jahedasse garaaži riiulisse.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Küsimus targematele:
On olemas 3 seadet: telefon - Iphone3, sideseade - Sena SMH10, navi - mõni vanem Garmin Nüvi, millel 3,5mm audioväljund
Tahaks kõike korraga - helistada telefoniga kiivri kaudu läbi navi (see toimib) ja kuulata ka hääljuhiseid navi-st ning ka MP3-e (ükskõik kas siis navi-st või telefonist)
Nüvi-d, millel on BT, ühenduvad Iphone-ga kenasti. Samas siis ei saa enam Nüvi-t kiivriga ühendada, kuna enamusel Nüvi-del puudub HFP
Kuna Nüvi-sid, millel oleks ka HFP (hands-free profile), on suht vähe (ja Zümo-d on liiga kallid), siis kas oleks võimalik Nüvi, millel olemas 3,5mm audio väljund, ühendada Sena-ga läbi mõne "Bluetooth Audio Dongle"i, millel siis ka vastavalt 3,5mm audiopulk küljes?
Nendel "BT Audio Dongle'tel" on specs-is reeglina "Bluetooth profiles: A2DP and AVRCP" (nt sellel)
Kui nüüd osta mõni BT Dongle ja pista see Nüvi audioväljundisse, kas siis selle kaudu saaks Nüvi-st kuulata hääljuhiseid ja muusikat?
Või saab muusikat lausa mõlemast - telefonist ja Garminist?
Või on tegemist utoopiaga?
Ma tean, et on olemas Sena SR10, mis peaks selle mure lahendama, aga ka see on liiga kallis.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
retro kirjutas:Nendel "BT Audio Dongle'tel" on specs-is reeglina "Bluetooth profiles: A2DP and AVRCP" (nt sellel)
Kui nüüd osta mõni BT Dongle ja pista see Nüvi audioväljundisse, kas siis selle kaudu saaks Nüvi-st kuulata hääljuhiseid ja muusikat?
Või saab muusikat lausa mõlemast - telefonist ja Garminist?
Loogika on õige. Kui sa telefoni ja Nüvi saaad BT abil omavahel kokku ühendatud, siis ainuke asi, mida dongle teeb on annab Nüvist heli headsetile edasi ja võtab vastu.
Kas saad kuulata muusikat mõlemast taandub tegelikult küsimuse taha, kas sa saad nii telefoni, kui ka dongle üheagselt oma headsetiga ühendada.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cardo ja muud sidehuvilised, astuge läbi Motoexotica messilt C hallist. Jõgeva MC boksis saab Cardo sideseadmete kohta infot, G4/G9 seadmete tarkvara uuendada, varuosi ning ka sideseadmeid messihinnaga.
-
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Okt 2008, 11:24
- Tsikkel: Suzuki Marauder
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Olen uurinud netist Midland Bt Next ja Cardo G9 kohta ja mõlemad tunduvad olevat suht sarnased, mõlemad oskavad teha samu asju, täitsa võrdsed nagu tunduvad.
Oskab keegi öelda mis neil vahet on ja mille järgi valida?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tõnis kirjutas:Olen uurinud netist Midland Bt Next ja Cardo G9 kohta ja mõlemad tunduvad olevat suht sarnased, mõlemad oskavad teha samu asju, täitsa võrdsed nagu tunduvad.
Oskab keegi öelda mis neil vahet on ja mille järgi valida?
Suurt nagu vahet polegi. Cardol on kiivri külge ühendamine ja mahavõtmine mugav - ei jää juhtmeid tolknema ning ühendumine uute seadmetega on megamugav. BT Next 2 suudab ühenduda ka muude seadmetega peale Midlandi enda brandi, Senaga näiteks.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Vaata mida sõbrad või sinuga koos sõitev seltskond kasutab ja selle järgi otsusta. Jube nõme on üksi rääkida...
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tõnis kirjutas:Olen uurinud netist Midland Bt Next ja Cardo G9 kohta ja mõlemad tunduvad olevat suht sarnased, mõlemad oskavad teha samu asju, täitsa võrdsed nagu tunduvad.
Oskab keegi öelda mis neil vahet on ja mille järgi valida?
Nagu just öeldi, vaata, mida sul sõbrad kasutavad ning seejärel tutvu võrdlustabeliga aadressil: www.vajalik.ee/media/sideseadmed.pdf
Kõike, mis seal kirjas ei tasu uskuda aga enamvähem pildi peaks looma küll. Tegemist vaatega Cardo mätta otsast ja osad asjad võivad olla tarkvarauuendustega juba muudetud.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
- Tsikkel: BMW R12100GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
retro kirjutas:Küsimus targematele:
On olemas 3 seadet: telefon - Iphone3, sideseade - Sena SMH10, navi - mõni vanem Garmin Nüvi, millel 3,5mm audioväljund
Tahaks kõike korraga - helistada telefoniga kiivri kaudu läbi navi (see toimib) ja kuulata ka hääljuhiseid navi-st ning ka MP3-e (ükskõik kas siis navi-st või telefonist)
Nüvi-d, millel on BT, ühenduvad Iphone-ga kenasti. Samas siis ei saa enam Nüvi-t kiivriga ühendada, kuna enamusel Nüvi-del puudub HFP
Kuna Nüvi-sid, millel oleks ka HFP (hands-free profile), on suht vähe (ja Zümo-d on liiga kallid), siis kas oleks võimalik Nüvi, millel olemas 3,5mm audio väljund, ühendada Sena-ga läbi mõne "Bluetooth Audio Dongle"i, millel siis ka vastavalt 3,5mm audiopulk küljes?Nendel "BT Audio Dongle'tel" on specs-is reeglina "Bluetooth profiles: A2DP and AVRCP" (nt sellel)
Kui nüüd osta mõni BT Dongle ja pista see Nüvi audioväljundisse, kas siis selle kaudu saaks Nüvi-st kuulata hääljuhiseid ja muusikat?
Või saab muusikat lausa mõlemast - telefonist ja Garminist?
Või on tegemist utoopiaga?Ma tean, et on olemas Sena SR10, mis peaks selle mure lahendama, aga ka see on liiga kallis.
Ise kasutan seda ja toimib väga hästi, viimati oli kasutusel koos raadiosaatjaga ja väga pro
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma kordaks ennast. Vaata mida su sõbrad kasutavad ja otsusta selle järgi.
Meil viimasel ühissõidul oli ca 10 nägu cardoga ühendatud ja toimus lahe grupilobisemine. Kaks nägu grupis olid mingi muu tehnikaga ja lobisesid omaette.
Edasi mõtle, mida su sõbrad kasutavad ja kellega lobisemiseks seadet vaja on.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
rinx85 kirjutas:
Neist kahest on Sena igal juhul parem valik sest BT1 on sobilik vaid sõitja ja kaasõitja vaheliseks sideks.
Re: Sidesüsteemidest rattal
boob kirjutas:Ma kordaks ennast. Vaata mida su sõbrad kasutavad ja otsusta selle järgi.
Meil viimasel ühissõidul oli ca 10 nägu cardoga ühendatud ja toimus lahe grupilobisemine. Kaks nägu grupis olid mingi muu tehnikaga ja lobisesid omaette.
Edasi mõtle, mida su sõbrad kasutavad ja kellega lobisemiseks seadet vaja on.
sõpruskonnas rattureid vähe ja nendelgi pole neid seadmeid. ostma peaksin 2tk, et seljakotiga ka suhelda saaks. peab olema seotav ka moblaga. krt ma ei suuda leida ühtegi pädevat ülevaadet netist kus kõrvutatakse erinevate firmade toodanguid.. cardo/sena/midland... milline firma siis kõige parem, vastupidavam jne? keegi tark kes end teemaga kurssi viinud võiks kokkuvõtte teha, pole parasjagu aega seda uurimistööd ette võtta a la kas 200eurine smh5 komplekt on piisav või oleks juba mõistlik g9 vaadata vms
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
minul läks esimene komplekt Midland BT-2 suht kähku laiali, mingi 400 kiltsa vast pidas. Teine, mille sain asenduseks on juba kauem olnud. Aga akud ei taha üle päeva kesta. Ise juba hakkan mõtlema mingi patareidega klotsi peale taskus Et kui mitmeid sõidupäevi jutti ja telgis magamine, kus kurat sa neid USB dega laed, öösel tsikli akult, inverteriga
220 paaris laadija on kaasas. Eks hind ole jällegi soodne. Telefoniga ka hästi saab hakkama
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
rinx85 kirjutas:sõpruskonnas rattureid vähe ja nendelgi pole neid seadmeid. ostma peaksin 2tk, et seljakotiga ka suhelda saaks. peab olema seotav ka moblaga. krt ma ei suuda leida ühtegi pädevat ülevaadet netist kus kõrvutatakse erinevate firmade toodanguid.. cardo/sena/midland... milline firma siis kõige parem, vastupidavam jne? keegi tark kes end teemaga kurssi viinud võiks kokkuvõtte teha, pole parasjagu aega seda uurimistööd ette võtta
a la kas 200eurine smh5 komplekt on piisav või oleks juba mõistlik g9 vaadata vms
Kui sa tahad vaid seljakoti ja telefoniga rääkida, siis on Sena SMH5 enam kui piisav. Kui soovid teiste ratturitega lobiseda, siis vaata kas Midalandi (BT Next) või Cardot. Väidetavalt on Cardode omavaheline suhtlemine ja paaritamine pisut mõnusam aga viimane Midland suudab samas pärast tarkvarauuendust suhelda ka muude, mitte-midland toodetega. Ressursi puudusel võid vabalt ka noname hiinakate teed minna, inimesed kes neid kasutanud on (küsi kasutajalt maaks) väidavad, et selle raha eest pidi seadet piisavalt olema.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Aga mis kolakas see vanasti kasutuses oli, kuhu said kõik sappa suruda, isegi nii öelda lällari?
Re: Sidesüsteemidest rattal
rinx85 kirjutas:boob kirjutas:Ma kordaks ennast. Vaata mida su sõbrad kasutavad ja otsusta selle järgi.
Meil viimasel ühissõidul oli ca 10 nägu cardoga ühendatud ja toimus lahe grupilobisemine. Kaks nägu grupis olid mingi muu tehnikaga ja lobisesid omaette.
Edasi mõtle, mida su sõbrad kasutavad ja kellega lobisemiseks seadet vaja on.
sõpruskonnas rattureid vähe ja nendelgi pole neid seadmeid. ostma peaksin 2tk, et seljakotiga ka suhelda saaks. peab olema seotav ka moblaga. krt ma ei suuda leida ühtegi pädevat ülevaadet netist kus kõrvutatakse erinevate firmade toodanguid.. cardo/sena/midland... milline firma siis kõige parem, vastupidavam jne? keegi tark kes end teemaga kurssi viinud võiks kokkuvõtte teha, pole parasjagu aega seda uurimistööd ette võtta
a la kas 200eurine smh5 komplekt on piisav või oleks juba mõistlik g9 vaadata vms
Cardol tulid sel kevadel välja mudelid Q1 ja Q3, mis on G9-ga võrreldes odavamad, kuid väiksema funktsionaalsusega. Sinu kirjeldatud vajaduste jaoks peaks Q1 teamset täiesti sobima ja jääb ülegi.
http://www.cardosystems.com/scala-rider ... q1-teamset
Loodetavasti jõuavad mai lõpuks mõned isendid ka minuni ja siis võime teha nii, et sina saad seadmed soodsa kursiga ja mina saan katsejänese, kes asjad ära testib.
Kui ei meeldi tagastad mingi normaalse aja jooksul seadmed ja saad kogu raha tagasi. Kui on huvi ja väga ei põle asjaga, siis kontakteeru priva kaudu.
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Cardo G4 ja Zümo 550ga saab teha sellise triki, et paaritad gepsu G4 telefoniühenduse alla, seejärel paned mingi muusika vaikselt tiksuma ja ühendad nupuvajutusega külge teise G4 seadme (kaassõitja või siis teise tsiklisti). G4 arvab, et tegemist konverentskõnega ning muss ja sinna vahele röögitavad gepsu juhised tulevad kenasti läbi ilma sidet katkestamata ja mõlemasse G4 seadmesse. Vajadusel võimalik teise G4 külge panna veel kolmas jne.
Kas Cardo G9 võimaldab sama asja teha. Paned musa taustaks mängima ja samal ajal vestled 4 ratturiga?
Kuidas Cardo-l 4 ratturiga side ülesvõtmine üldse käib? Paaritad 4 seadet ära ja hakkad rääkima? Või tuleb selleks mingeid nuppe pressida, et 4 korraga rääkida saaksid.
Mis saab siis kui ma tahan kellegiga privaatselt rääkida ja siis jälle tagasi kogu grupiga vestelda? Pean jälle nuppe/kombinatsioone pressima?
Kas seadet saab samal ajal laadida ja kasutada?
Kas 3,5mm aux sisendisse lastavat heli saab ka jätta nö. "taustale mängima" samal ajal ratturitega vesteldes?
Endal plaan kas Sena SMH10 või Gardo G9 soetada. Kahjuks pole kumbagi saanud reaalselt proovida ja sellest ka sellised võibolla veidi rumalad küsimused. Siiani on jäänud minule arusaam, et SMH10 ei võimalda taustale muusikat mängima jätta. Pead valima kas muusika mängib või räägid kaaslastega.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Rein kirjutas:Mis kuradi muusika, tsiklisõidu ainus muusika tuleb väljalaske torudest
Olen väitega isegi nõus, kuid sama probleem kui soovid GPS hääljuhiseid saada.
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Cardo G4 ja Zümo 550ga saab teha sellise triki, et paaritad gepsu G4 telefoniühenduse alla, seejärel paned mingi muusika vaikselt tiksuma ja ühendad nupuvajutusega külge teise G4 seadme (kaassõitja või siis teise tsiklisti). G4 arvab, et tegemist konverentskõnega ning muss ja sinna vahele röögitavad gepsu juhised tulevad kenasti läbi ilma sidet katkestamata ja mõlemasse G4 seadmesse. Vajadusel võimalik teise G4 külge panna veel kolmas jne.
andresy kirjutas:Kas Cardo G9 võimaldab sama asja teha. Paned musa taustaks mängima ja samal ajal vestled 4 ratturiga?
Tõenäoliselt võimaldab ka G9 sama asja, kuigi proovinud ei ole. Arvesta, et isegi kui see töötab on tegemist monoheliga ja telefonikvaliteediga. Mõne aja möödudes ajab see kvaliteet sind lihtsalt oksele.
andresy kirjutas:Kuidas Cardo-l 4 ratturiga side ülesvõtmine üldse käib? Paaritad 4 seadet ära ja hakkad rääkima? Või tuleb selleks mingeid nuppe pressida, et 4 korraga rääkida saaksid.
Igal G4/G9 seadmel on konverentsreziimis suhtlemiseks 2 kanalit A ja B.
Seadmed paaritatakse ketti näiteks:
- paaritad seadme nr.1 B kanali seadme nr.2 A kanaliga
- seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 A kanaliga
- seadme nr.3 B kanali seadme nr. 4 A kanaliga
Selleks et saada püsiv side kõigi 4 seadme vahel tuleb vajutada seadmetel nr. 1, 2 ja 3 B kanali nuppu. On ka teisi võimalusi side alustamiseks - kasutada VOX-i, nuppe või läbisegi aga see eeldab, et sa oled juhendi korralikult läbi lugenud.
andresy kirjutas:Mis saab siis kui ma tahan kellegiga privaatselt rääkida ja siis jälle tagasi kogu grupiga vestelda? Pean jälle nuppe/kombinatsioone pressima?
Lihtsaim viis sidet katkestada on taas vajutada 1 kord selle kanali nuppu, millega sul ühendus püsti (mida soovid katkestada).
Konverentsi puhul nr1. seadmest nr. 4 seadmesse käib sideühendus läbi kõikide vahepealsete seadmete. Seega kui mõni vahepealse seadme omanik soovib privaatsust, siis konverents katkeb sellest kohast.
Privaatseks suhtlemiseks on võimalik G4/G9 seadmel kasutada ükshaaval A või B kanalit.
G9 seadmel on lisaks võimalus mälusse jätta kuni 8 teist G9 seadet, millega saad seejärel lihtsalt ühendust öeldes seadme nimelise häälkäsu (näiteks "onu ants" kui teise sõbra seadmel on selline nimi).
andresy kirjutas:Kas seadet saab samal ajal laadida ja kasutada?
Ei. Unusta ära. See on kasutu ja mõnevõrra ohtlik funktsionaalsus. Aku kestab seadmel piisavalt kaua. Isegi püsivalt sidet püsti hoides kestab aku normaalselt hommikust õhtuni. Kui sõidad varahommikust hilisõhtuni, siis lae seadet lõuna ajal ja see kestab vabalt hilisõhtuni. Seadet ei peaks laadima sõidu ajal, kuna nii võib viga saada laadimispistik ja/või vesi seadmesse sattuda.
andresy kirjutas:Kas 3,5mm aux sisendisse lastavat heli saab ka jätta nö. "taustale mängima" samal ajal ratturitega vesteldes?
Ei. AUX töötab siis kui seade midagi muud ei tee. Nii nagu Sena jpt.
Cardo Q1/Q3 võimaldavad muusika jagamist kuni 10 meetri kaugusele teise Q1/Q3 seadmesse, kuid see ei tööta ka omavahelise sidega samaaegselt.
Kui sa ei suuda otsustada, kumba hankida, siis arvesta, et Sena ja Cardo omavahel ei ühildu: ostes Sena ei saa sa suhelda sõbraga kellel on Cardo ja vastupidi.
Cardo seadmed ühilduvad Schuberth SRC sidesüsteemidega (tegemist Cardo toodetud seadmega, mis on integreeritud Schuberthi kiivri kraesse).
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tänan põhjaliku vastuse eest.
Kas olete proovinud Sena SR10-t Cardo seadmega ühendada? Sellisel juhul säiliks ühilduvus teiste Cardo/Midland ratturitega ja oleks ka võimalus suuremas grupis sõites kasutada hoopis PMR raadiot. Lisboonusena peaks jääma ka üks kanalitest vabaks. (GSM/GPS)
Re: Sidesüsteemidest rattal
andresy kirjutas:Tänan põhjaliku vastuse eest.
Kas olete proovinud Sena SR10-t Cardo seadmega ühendada? Sellisel juhul säiliks ühilduvus teiste Cardo/Midland ratturitega ja oleks ka võimalus suuremas grupis sõites kasutada hoopis PMR raadiot. Lisboonusena peaks jääma ka üks kanalitest vabaks. (GSM/GPS)
Ei ole SR10t proovinud ega ilmselt hakkagi. Selleks on 2 põhjust:
- PMRide kasutamisel koos bluetooth sidesüsteemidega on pidev ikaldus - PMR-id ei võimalda full-duplex sidet ja igasuguste PTT nuppude või voxi kasutamine koos (full-duplex sidet võimaldava) bluetooth seadmega on paras pind .....
- Tere tulemast tagasi kaablite ja juhtmete maailma - seda BT sideseadet, SR10-t ja PMRi kasutades on sul taaskord terve ports juhtmeid vaja kuhugi paigaldada rääkimata 3 erineva seadme toite ja/või laadimisvajadusest.
EDIT:
SR10 spetsifikatsioonis on kirjas: Bluetooth Profiles: Headset Profile, Hand-Free Profile (HFP)
See tähendab, et see seade tuleb siduda justnimelt telefoni/gps kanaliga, mitte omavahelise side (intercom) kanaliga. Lisaks ei võimalda ükski eelpoolnimetatud profiilidest edastada stereoheli.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Oeh. Ühesõnaga mingit head lahendust pole tänapäeva maailma veel leiutatud... Kõigil olemasolevatel on mingid puudused.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kunagi tuli ka tuur peale ja peale Midlandi proovimist loobusin. Sõita on mõnusam, kui segavaid faktoreid vähem on. GPS iga saab ka ilma juhisteta hakkama. Oli pisikese ekraaniga käsikas.
Re: Sidesüsteemidest rattal
andresy kirjutas:Oeh. Ühesõnaga mingit head lahendust pole tänapäeva maailma veel leiutatud... Kõigil olemasolevatel on mingid puudused.
On küll leiutatud häid asju. Lihtsalt pole piisavalt selliste nõudmistega kliente. Kui leiduks miljon inimest, kes sooviks, et nende sideseade lisaks kõiksugu muudele kelladele-viledele näitaks Tallinna TV-d ja võtaks ....... ning on nõus selle eest ka piisavalt maksma, küll siis valmistataks ka selliseid sideseadmeid.
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:andresy kirjutas:Oeh. Ühesõnaga mingit head lahendust pole tänapäeva maailma veel leiutatud... Kõigil olemasolevatel on mingid puudused.
On küll leiutatud häid asju. Lihtsalt pole piisavalt selliste nõudmistega kliente. Kui leiduks miljon inimest, kes sooviks, et nende sideseade lisaks kõiksugu muudele kelladele-viledele näitaks Tallinna TV-d ja võtaks ....... ning on nõus selle eest ka piisavalt maksma, küll siis valmistataks ka selliseid sideseadmeid.
TV vaatamine ei tundugi tänapäeval nii võimatu. (Google Glass laadse toote baasil) Hetkel midagi sellist turul ei ole, kuid tulevikus vast ikka. Ohutus on muidugi omaette teema...
Kuidas sina oled enda Intercom-i lahendanud? Puhas Cardo?
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 22 Sept 2011, 16:58
- Tsikkel: KawaER6F-11
- Asukoht: Pärnu
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:andresy kirjutas:Tänan põhjaliku vastuse eest.
Kas olete proovinud Sena SR10-t Cardo seadmega ühendada? Sellisel juhul säiliks ühilduvus teiste Cardo/Midland ratturitega ja oleks ka võimalus suuremas grupis sõites kasutada hoopis PMR raadiot. Lisboonusena peaks jääma ka üks kanalitest vabaks. (GSM/GPS)Ei ole SR10t proovinud ega ilmselt hakkagi. Selleks on 2 põhjust:
- PMRide kasutamisel koos bluetooth sidesüsteemidega on pidev ikaldus - PMR-id ei võimalda full-duplex sidet ja igasuguste PTT nuppude või voxi kasutamine koos (full-duplex sidet võimaldava) bluetooth seadmega on paras pind .....
- Tere tulemast tagasi kaablite ja juhtmete maailma - seda BT sideseadet, SR10-t ja PMRi kasutades on sul taaskord terve ports juhtmeid vaja kuhugi paigaldada rääkimata 3 erineva seadme toite ja/või laadimisvajadusest.
EDIT:
SR10 spetsifikatsioonis on kirjas: Bluetooth Profiles: Headset Profile, Hand-Free Profile (HFP)
See tähendab, et see seade tuleb siduda justnimelt telefoni/gps kanaliga, mitte omavahelise side (intercom) kanaliga. Lisaks ei võimalda ükski eelpoolnimetatud profiilidest edastada stereoheli.
No on ka teisi sideseadmeid, mis ei vaja juhtraudadele hirmsat juhtmemajandust ja võimaldavad ka kenasti kahepoolset sidet. Kasutan teist hooaega interphone F4, millel juurde soetatud PMR Tribe. Omavaheline side on F4 ja Tribe vahel sinihambaga, mõlemad peavad vastu tugeva+1,5 sõidupäeva. Side aktiviseerimine häälega (VOX), saatja võib vabalt olla kusagil seljakotis-kastis või laadijaga (selleks originaallaadijat küll kasutada ei saa, tuleb veidi ümber teha) teibitud raami külge-täiesti veekindel pisike vidin. Kui grupis sõites on olnud neid, kellel sinihambaga ühendust pole võimalik tekitada, siis PMRi kasutasdes sai ka nemad ikka punti võtta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.