Kroom:kus,kes ja kui kallis
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8461
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
suhteliselt odavalt ja ka paindlikult (st. ilma suurema lunimiseta) saab kroomida ja nikeldada ka Volta-s. Aga hea tulemuse saavutamiseks peab ise ka usin ja hoolas olema ning alustöö ise ära tegema. Põhiline on see, et ka pärast vasetamist asi üle poleerida. Muidu nad lasevad lihtsalt järjest vannidest läbi ja siis on tulemus nii nagu juhtub.
Ka mind huvitab kroomimine, ja just konkreetne hind ning kvaliteet.
Vaja kroomida tuuleklaasi kronsteinid 4tk koos kinnitustega.
Motopaksu soovitusel sai ostetud Motomaania
ja sealt sain Tartu mehe Heido aadressi 51 990 078.
Enne kroomimist tuleb v6tta tsingikiht Voltas maha 612 06 44
ja jatta detailid sinna. Heido saab sealt kronsteinid ja kaib nendega Latis kroomimas.
Veel Tallinnas Märt Karu 56 684 440 (kuipalju kallim too?) Pidi vaga h6ivatud mees olema.
Ajapuudusel pole j6udnud mid.veel kroomida lasta, kuid kindel plaan on..
Vaja kroomida tuuleklaasi kronsteinid 4tk koos kinnitustega.
Motopaksu soovitusel sai ostetud Motomaania
ja sealt sain Tartu mehe Heido aadressi 51 990 078.
Enne kroomimist tuleb v6tta tsingikiht Voltas maha 612 06 44
ja jatta detailid sinna. Heido saab sealt kronsteinid ja kaib nendega Latis kroomimas.
Veel Tallinnas Märt Karu 56 684 440 (kuipalju kallim too?) Pidi vaga h6ivatud mees olema.
Ajapuudusel pole j6udnud mid.veel kroomida lasta, kuid kindel plaan on..
Vasar peaks ikka tegema, ise tegin selle aasta veebruaris, võib uurida siit: 637 93 44.
Jupp mille seal lasin teha on Virago 535 summuti toru katte kate
Vana kroomi eemaldasin ise liivapaberiga trelli otsas. Kroomimisel kantakse pinnale 3 kihti: vask, nikkel ja kroom. Vask on selleks, et tasandada kriime ja väikseid lohke. Ise jätsin selle ära, kuna sain aluspinna piisavalt siledaks. Tulemus on üsnagi hea, vaid hästi ligidalt vaadates on üksik lihvimisjälg näha.
Hans
PS. Vasekihil on siiski ilmselt veel üks funktsioon - lisab korrosioonikindlust.
Jupp mille seal lasin teha on Virago 535 summuti toru katte kate

Hans
PS. Vasekihil on siiski ilmselt veel üks funktsioon - lisab korrosioonikindlust.
Huvitaks ennast ka mootri kroomimine või nikedamine. Kodus siin vedeleb üks IZ 49 (pole kindel võin täiega mööda panna) mis olla valmistatud enne 50-daid ja vajab restaureerimist. Oleks ilus mootor ka ära kroomida koos teiste kroom osadega.
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?
Aprilia RST 1000 Futura
Mootori ja selle osade kroomimine on tricky business
1. Alumiiniumi sulam peab olema "õige", iga alumiinuimi külge kroom ei hakka
- inf pärit Vasarast
2. Mootoridetailidel on nn istupinnad ehk siis avad jms selline, mille mõõt ei tohi muutuda isegi 0,1 mm võrra. Seda aitab ehk vältida istupindade kinnikatmine (ei tunne elektrokeemiat nii palju)
Kroomiks isegi oma ratta mootori küljekatted ära aga ei julge
Ehk mõni teadjam, kes on teind teab rohkem rääkida
Nikkel ei sobi välistingimustesse. Mis puutub hinda, siis arvan et see ikka ebanormaalselt kalliks läheb kui üldse teha saab.
Hans
PS Alumiinuimi saab ka ilma kroomi v niklita kaunilt läikima. Vaata näiteks siia:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3389

1. Alumiiniumi sulam peab olema "õige", iga alumiinuimi külge kroom ei hakka

2. Mootoridetailidel on nn istupinnad ehk siis avad jms selline, mille mõõt ei tohi muutuda isegi 0,1 mm võrra. Seda aitab ehk vältida istupindade kinnikatmine (ei tunne elektrokeemiat nii palju)
Kroomiks isegi oma ratta mootori küljekatted ära aga ei julge

Ehk mõni teadjam, kes on teind teab rohkem rääkida
Nikkel ei sobi välistingimustesse. Mis puutub hinda, siis arvan et see ikka ebanormaalselt kalliks läheb kui üldse teha saab.
Hans
PS Alumiinuimi saab ka ilma kroomi v niklita kaunilt läikima. Vaata näiteks siia:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3389
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Restaureerimine peaks üldjuhul tähendama asja taastamist selliseks nagu ta oli uuena. Minuteada ei olnud ühelgi Iž 49-l tehasest väljudes mootor kroomitud.nm5 kirjutas:Huvitaks ennast ka mootri kroomimine või nikedamine. Kodus siin vedeleb üks IZ 49 (pole kindel võin täiega mööda panna) mis olla valmistatud enne 50-daid ja vajab restaureerimist. Oleks ilus mootor ka ära kroomida koos teiste kroom osadega.
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
No jah selle koha peal panin natuke pange jahstretch kirjutas:Restaureerimine peaks üldjuhul tähendama asja taastamist selliseks nagu ta oli uuena. Minuteada ei olnud ühelgi Iž 49-l tehasest väljudes mootor kroomitud.nm5 kirjutas:Huvitaks ennast ka mootri kroomimine või nikedamine. Kodus siin vedeleb üks IZ 49 (pole kindel võin täiega mööda panna) mis olla valmistatud enne 50-daid ja vajab restaureerimist. Oleks ilus mootor ka ära kroomida koos teiste kroom osadega.
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?

Aga et siis pole mõttet mootorit kroomima hakata?
Aprilia RST 1000 Futura
No kui jutt juba IZ-i mootorite peale läks siis siin mõned pildid minu IZ-i mootorist mille olen originaali taastanud:
http://img358.imageshack.us/img358/5769/im0003839za.jpg
http://img358.imageshack.us/img358/2051/im0003844iy.jpg
Kuid kroomimisel pole küll mõtet.
1. poleks enam originaal
2. võtab meeletult raha
http://img358.imageshack.us/img358/5769/im0003839za.jpg
http://img358.imageshack.us/img358/2051/im0003844iy.jpg
Kuid kroomimisel pole küll mõtet.
1. poleks enam originaal
2. võtab meeletult raha
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.