Kroom:kus,kes ja kui kallis

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Kroom:kus,kes ja kui kallis

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

Nagu pealkiri ytleb tahaks infot kroomismise kohta ,eriti hindade.
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

viimases motomaania numberis oli selline reklaam:

kroomimistööd: 70 eeki dm2 - 51990078


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Teema algataja
Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

t2nan info eest.

anti666

Lugemata postitus Postitas anti666 »

aga nagu ma olen assjast aru saanud läheb leegitorude kroom kallimaks sest need peavad ju siiski ole saja kraadi kannatama, et palju selline kroom maksab?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8461
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

anti666 kirjutas:
aga nagu ma olen assjast aru saanud läheb leegitorude kroom kallimaks sest need peavad ju siiski ole saja kraadi kannatama, et palju selline kroom maksab?
kroom on kroom. vahet ei ole. kui häasti ta sul küljes püsib, sõltub alustöö kvaliteedist.

paks max

Lugemata postitus Postitas paks max »

kas vasar enam niiväga tahab väiksemate jubinatega tegeleda?
kuskilt kuulsin et nad enam eriti isetegijaid vastu võtta ei taha

aga teevad veel märt karu ja igor brokk
kahjuks kontakte pole hetkel käepärast, aga küll neid ka netist leiab.
Kasutaja avatar

henry
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
Tsikkel: Suzuki GSX1100G
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas henry »

Mina kasutasin selle mehe abi (Heido) keda Motopaks juba mainis.
Suures plaanis jäin rahule.

Henry
nagu sõnaseadjad on kord öelnud:
Hea ahjukorral saab sitast ka saia.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8461
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

suhteliselt odavalt ja ka paindlikult (st. ilma suurema lunimiseta) saab kroomida ja nikeldada ka Volta-s. Aga hea tulemuse saavutamiseks peab ise ka usin ja hoolas olema ning alustöö ise ära tegema. Põhiline on see, et ka pärast vasetamist asi üle poleerida. Muidu nad lasevad lihtsalt järjest vannidest läbi ja siis on tulemus nii nagu juhtub.
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

Kloostrimetsa moto poes tehti ka.

Eks peab helistama ja küsima: Kloostrimetsa tee 56A Tallinn 11913
Telefon 6238246


Pets
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

Aadress siis : http://www.hot.ee/motopood/

Kroomimine 100.-/dm2

motolammutus

Lugemata postitus Postitas motolammutus »

100.-eest võiksin ka vahendaja olla, NARVAS magnum

Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

Ka mind huvitab kroomimine, ja just konkreetne hind ning kvaliteet.
Vaja kroomida tuuleklaasi kronsteinid 4tk koos kinnitustega.
Motopaksu soovitusel sai ostetud Motomaania
ja sealt sain Tartu mehe Heido aadressi 51 990 078.
Enne kroomimist tuleb v6tta tsingikiht Voltas maha 612 06 44
ja jatta detailid sinna. Heido saab sealt kronsteinid ja kaib nendega Latis kroomimas.

Veel Tallinnas Märt Karu 56 684 440 (kuipalju kallim too?) Pidi vaga h6ivatud mees olema.
Ajapuudusel pole j6udnud mid.veel kroomida lasta, kuid kindel plaan on..
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Vasar peaks ikka tegema, ise tegin selle aasta veebruaris, võib uurida siit: 637 93 44.

Jupp mille seal lasin teha on Virago 535 summuti toru katte kate :lol: Vana kroomi eemaldasin ise liivapaberiga trelli otsas. Kroomimisel kantakse pinnale 3 kihti: vask, nikkel ja kroom. Vask on selleks, et tasandada kriime ja väikseid lohke. Ise jätsin selle ära, kuna sain aluspinna piisavalt siledaks. Tulemus on üsnagi hea, vaid hästi ligidalt vaadates on üksik lihvimisjälg näha.

Hans

PS. Vasekihil on siiski ilmselt veel üks funktsioon - lisab korrosioonikindlust.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8461
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Vask parandab nikli nakkumist ka.

To Cowboy: see skeem, et voltast viiakse asi Lätti kroomida on küll arusaamatu, kas muidu on liiga odav :D.

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

motolammutus kirjutas:
100.-eest võiksin ka vahendaja olla, NARVAS magnum
:lol: :lol:
Ja siis nad räägivad, et juudid on müüt!
:lol: :lol:

Vahendan TASUTA!
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Huvitaks ennast ka mootri kroomimine või nikedamine. Kodus siin vedeleb üks IZ 49 (pole kindel võin täiega mööda panna) mis olla valmistatud enne 50-daid ja vajab restaureerimist. Oleks ilus mootor ka ära kroomida koos teiste kroom osadega.
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?
Aprilia RST 1000 Futura
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Mootori ja selle osade kroomimine on tricky business :wink:

1. Alumiiniumi sulam peab olema "õige", iga alumiinuimi külge kroom ei hakka :( - inf pärit Vasarast
2. Mootoridetailidel on nn istupinnad ehk siis avad jms selline, mille mõõt ei tohi muutuda isegi 0,1 mm võrra. Seda aitab ehk vältida istupindade kinnikatmine (ei tunne elektrokeemiat nii palju)

Kroomiks isegi oma ratta mootori küljekatted ära aga ei julge :?

Ehk mõni teadjam, kes on teind teab rohkem rääkida

Nikkel ei sobi välistingimustesse. Mis puutub hinda, siis arvan et see ikka ebanormaalselt kalliks läheb kui üldse teha saab.

Hans

PS Alumiinuimi saab ka ilma kroomi v niklita kaunilt läikima. Vaata näiteks siia:

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3389
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 230
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas stretch »

nm5 kirjutas:
Huvitaks ennast ka mootri kroomimine või nikedamine. Kodus siin vedeleb üks IZ 49 (pole kindel võin täiega mööda panna) mis olla valmistatud enne 50-daid ja vajab restaureerimist. Oleks ilus mootor ka ära kroomida koos teiste kroom osadega.
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?
Restaureerimine peaks üldjuhul tähendama asja taastamist selliseks nagu ta oli uuena. Minuteada ei olnud ühelgi Iž 49-l tehasest väljudes mootor kroomitud.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Teletorni Motopoes on 100.- dm2

http://www.hot.ee/motopood/teenused/teenused.htm
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

stretch kirjutas:
nm5 kirjutas:
Huvitaks ennast ka mootri kroomimine või nikedamine. Kodus siin vedeleb üks IZ 49 (pole kindel võin täiega mööda panna) mis olla valmistatud enne 50-daid ja vajab restaureerimist. Oleks ilus mootor ka ära kroomida koos teiste kroom osadega.
Ja küsimus seisnebki selles et kas mootorit on üldse võimalik kroomida, või on liiga raske? Ja kui palju keskeltläbi selline töö maksta võib ,normaalselt või palju?
Restaureerimine peaks üldjuhul tähendama asja taastamist selliseks nagu ta oli uuena. Minuteada ei olnud ühelgi Iž 49-l tehasest väljudes mootor kroomitud.
No jah selle koha peal panin natuke pange jah :oops:
Aga et siis pole mõttet mootorit kroomima hakata?
Aprilia RST 1000 Futura

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Poleerimine on minu arust mootori puhul mõttekam kui kroomimine. Ja odavam. Iz 49 mootorit ma ei kroomiks.

ruffrider

Lugemata postitus Postitas ruffrider »

No kui jutt juba IZ-i mootorite peale läks siis siin mõned pildid minu IZ-i mootorist mille olen originaali taastanud:

http://img358.imageshack.us/img358/5769/im0003839za.jpg
http://img358.imageshack.us/img358/2051/im0003844iy.jpg

Kuid kroomimisel pole küll mõtet.
1. poleks enam originaal
2. võtab meeletult raha
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”