Esimene ratas

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Esimene ratas

Lugemata postitus Postitas villy »

Matheus kirjutas:

..
Millised on esmärgid ratta soetamisel? Kas esineda (kroomi) stiiliga, ...

Tõepoolest Möhh nagu eelnevalt mainitud.
Ise ei sõida kroomiga. Aga väita, et kroom on ainult esinemiseks mõeldud tundub küll vahest kohatu. Ei saa kõiki enda järgi arvustada eksole :) Olen ka proovinud kroomiga sõita. Hea rahulik on. Nö custom on ainuke ratas millega on ka maanteel/linnas tõmblemata legaalsetel kiirustel "tsill" ja tore sõita. Mõtled omi mõtteid, vaatad loodust, mootor podiseb all, elu on lill.
Muude ratastega on ikka nii, et keeraks natuke veel ja siis veel ja veel :twisted: Isegi nakediga ei saa rahuldust niisama kulgedes.

Peale nakediga sõitmist ja kui spetsiifilisemaks minna (ratas mitte ainult tööl ja poes piima järel käimiseks). Siis maanteel hea sõita olekski customiga("kroom), metsa ja kruusa jaoks enduuro, rinka jaoks rr bike. Noh on veel olemas matkabaigid ja muud püstisemad matkarattad. Aga see juba jällegi oma teema.
Pigem tundub minu jaoks esinemine kui inimene sõidab rr rattaga ja rinkal ei käi. Kogu rr ratta ergonoomika on tehtud selleks, et saaks ringrajal sõita ja kurvis võimalikult hästi kallutada ja tsiklil rippuda. (sadul, madal lenks, kõrged jalarauad, kahvli nurk, võimsus pöörete ülalosas jne). Igapäevasõiduks ja legaalsetel kiirustel liikumiseks on kordades mugavamaid rattaid. Aga noh tibisid nii palju nendega ei saa :D
Eestis on kroomil pigem maine kui vanade ja paksude sõiduvahend mitte uhkustamisasi.
Linnavahel piisavalt näha inimesi, kes sõidavad supersport rattaga, pidurdavad käed küünarnukist lukus, hoiavad raskuse kätel ja siis virisevad, et neil randmed surevad ära. Ja veel, et perse valutab tänavaaukudest.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”