väga kurb lugu
Moderaator: Moded
Vigasid teeme me kõik, see on selge. Vigade ja õnnetuste puhul on asjal aga alati vähemalt üks ühine külg - nendest võib midagi õppida.
Proovigem siis analüüsida seda õnnetust ja püüdkem vältida vähemalt samalaadse situatsiooni kordumist. Mõelgem sellele õnnetusele, ja kui se ehk suudab päästa kunagi tulevikus kellegi elu samalaadses olukorras, siis ei andnud see noor inimene, kellel elu oleks olnud alles ees, oma elu päris mõttetult...
/me langetab pea ja avaldab kaastunnet omastele...
Proovigem siis analüüsida seda õnnetust ja püüdkem vältida vähemalt samalaadse situatsiooni kordumist. Mõelgem sellele õnnetusele, ja kui se ehk suudab päästa kunagi tulevikus kellegi elu samalaadses olukorras, siis ei andnud see noor inimene, kellel elu oleks olnud alles ees, oma elu päris mõttetult...
/me langetab pea ja avaldab kaastunnet omastele...

kurb muidugi,et järjekordselt üks inimene elu kaotas, kaastunne!
Siin kohati veidi nõme lugeda kirju mis süüdistavad autojuhte, ma ei võtaks küll kohe sellist kindlat seisukohta, et autojuhid on jobud ja keeravad ette! keeravad jah vahel ette, aga nad arvestavad seda tehes sellega,et kõik liiklejad liiguvad kiirusel 50km/h ,nad ei oota igal hetkel, et keegi võib tagant 150'se lennuga tulla, prooviks parem liikluseeskirjadest rohkem kinni pidada ehk siis ei oleks selliseid õnnetusi nii tihti!
Siin kohati veidi nõme lugeda kirju mis süüdistavad autojuhte, ma ei võtaks küll kohe sellist kindlat seisukohta, et autojuhid on jobud ja keeravad ette! keeravad jah vahel ette, aga nad arvestavad seda tehes sellega,et kõik liiklejad liiguvad kiirusel 50km/h ,nad ei oota igal hetkel, et keegi võib tagant 150'se lennuga tulla, prooviks parem liikluseeskirjadest rohkem kinni pidada ehk siis ei oleks selliseid õnnetusi nii tihti!
Pooldan igati seda mõtet ning jätan lindi ka järgmise nädalani peegli külge. Loodan ,et seda teevad ka paljud teised meieseast.sys kirjutas:Ühest maililistist jooksis läbi üleskutse must lint nädalaks peegli külge... Tundub asjakohane ja sobilik mõte...

slinki / Krossikad / Yamaha Neo`s 70ccm / Pocket Bike / Yamaha R6 / MT-03 / GSX-R 600 / Yamaha YZ250F / Yamaha Fjr 1300 / Yamaha XT1200Z Super Tenere
Aega ju tagasi keerata ei saa ja mis seal muud kui kaastunne omastele.
Ise sain vitsad eelmine aasta Vabaduse platsil, kui välimises reas olles üks (pärast tuli välja meessoost juuksur...) vahtraleht kolmandast reast, hakkas järsku paremale falcki parklasse tahtma...Muidugi kokkupõrge ning minul põlveliiges kutu ja bikel kindlustuse case...Seega läks veel õrnalt longates õnneks...
Ise sain vitsad eelmine aasta Vabaduse platsil, kui välimises reas olles üks (pärast tuli välja meessoost juuksur...) vahtraleht kolmandast reast, hakkas järsku paremale falcki parklasse tahtma...Muidugi kokkupõrge ning minul põlveliiges kutu ja bikel kindlustuse case...Seega läks veel õrnalt longates õnneks...
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Must lint ... ei saa aru, no tõesti ei saa ... miks siis nüüd äkki??? Kas oli too tsiklimees millegi poolest eriline?
To TOM: arvad et sellel vennikesel ei olnud korralikku varustust või oleks parema/kallima kombe korral lõpptulemus teistsugune??? Et jäik kostüüm ei oleks lasknud rulli lõpuni keerata???
Tulge maapeale ja lõpetage see üldine hala! Kaherattalise kaasliikleja hukkumine mõjub lähedasemalt kui neljase, aga mingit üleüldist traagikat mina selles õnnetuses ei näe. Sorri ...
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
To TOM: arvad et sellel vennikesel ei olnud korralikku varustust või oleks parema/kallima kombe korral lõpptulemus teistsugune??? Et jäik kostüüm ei oleks lasknud rulli lõpuni keerata???
Tulge maapeale ja lõpetage see üldine hala! Kaherattalise kaasliikleja hukkumine mõjub lähedasemalt kui neljase, aga mingit üleüldist traagikat mina selles õnnetuses ei näe. Sorri ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Kaastunne omastele.
. Kunagi ei tea seda, kus ja kellega võib selline asi juhtuda. Kas või tõesti elus kolmandat korda kiirendades täiesti tühjal tänaval, mis pole muidugi õigustus asjale. Ok. Olen maalt. Ei ole kursis linna elu ja liiklusega. Aga seda enam. Eile sõitsin loetud sekundid varem Viljandis palgikoormaga rekkast mööda, enne , kui see liinibussiga kokku põrkas. Eirasin pidevat joont, ja ka kiiruse piirangut, ainult selle pärast, et koormast lendas laiali koore tükke, mis selle auto taga sõites koledasi ehmatasid, kui palgi virnast lendu pääsesid. Ka sellise manöövri põhjal võib pidada mootorratturit huligaaniks. Aga samas olid need ju normaalseks liiklemiseks ohtlikud asjad.
Täna Viljandist maale sõites oli tehtud ajutist pindamist, teadsin seda ette, ja lasin kiiruse lubatud 50asemel 30peale, et kurvis ratas alt ära ei läheks. Samas sõitis peateele ette aegade poolt puretud Honda. Oleks sõitnud lubatud 50 ga, oleks olnud kokkupõrge vältimatu. Sõida, kuidas sõidad, saatusel on selles ka omajagu kaasa rääkida. Ilma pindamiseta oleks seda kurvi võtnud kindlasti 50+10 kiirusega. Ehk, nagu tavaliselt. See, kust ja kelle poolt tuleb vääratus, seda ei tea ka kõige vägevam ilmselt 100 % ette ennustada.

Täna Viljandist maale sõites oli tehtud ajutist pindamist, teadsin seda ette, ja lasin kiiruse lubatud 50asemel 30peale, et kurvis ratas alt ära ei läheks. Samas sõitis peateele ette aegade poolt puretud Honda. Oleks sõitnud lubatud 50 ga, oleks olnud kokkupõrge vältimatu. Sõida, kuidas sõidad, saatusel on selles ka omajagu kaasa rääkida. Ilma pindamiseta oleks seda kurvi võtnud kindlasti 50+10 kiirusega. Ehk, nagu tavaliselt. See, kust ja kelle poolt tuleb vääratus, seda ei tea ka kõige vägevam ilmselt 100 % ette ennustada.
Viimati muutis Rein, 26 Mai 2005, 23:53, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
Ei vaidle Krisile vastu. Kõige tähtsam lüli tsikli juures pidi olema ikka see sadula ja lenxu vaheline lüli....
Mõtlema pani aga minu ema pisarad kurgus kõne mulle kohe hommikul kui oli õnnetusest raadiost kuulnud,sest elan mina kohe sealsamas vahetusläheduses,peale seda kohe ka lähedase tuttava kõne. Oli ju minugagi 3 nädalat tagasi juhtunud avarii,milles oli süüdi tagasipööret tegev aotijuht,kes külge keeras,aga mina selles õnnetuses suurt viga ei saanud.
Seega tean,mida võis tunda selle "mehe" (ise paar aastat noorem) ema,kui sai tead,et see oli tema poeg,mitte mina....
Kurb,lihtsalt kurb,nüüdseks Bikersi nurgal juba hulk lilli ja küünlaid,tegin isegi leinaseisaku seal, sügav kaastunne omakstele.
Temale: rest in peace !
Teile kõigile : Ride in Peace !
Mõtlema pani aga minu ema pisarad kurgus kõne mulle kohe hommikul kui oli õnnetusest raadiost kuulnud,sest elan mina kohe sealsamas vahetusläheduses,peale seda kohe ka lähedase tuttava kõne. Oli ju minugagi 3 nädalat tagasi juhtunud avarii,milles oli süüdi tagasipööret tegev aotijuht,kes külge keeras,aga mina selles õnnetuses suurt viga ei saanud.
Seega tean,mida võis tunda selle "mehe" (ise paar aastat noorem) ema,kui sai tead,et see oli tema poeg,mitte mina....
Kurb,lihtsalt kurb,nüüdseks Bikersi nurgal juba hulk lilli ja küünlaid,tegin isegi leinaseisaku seal, sügav kaastunne omakstele.
Temale: rest in peace !
Teile kõigile : Ride in Peace !
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
jah eks sellised asjad ole kurvad küll..aga kas on mõtet autojuhte ikka nii palju süüdistada?Ise autoga linnas sõites paneb ikka vanduma küll kuidas sõelutakse ja lennatakse nagu mürsud! Teisest küljest jälle ratta seljas istudes on ikka hea küll
siit järeldus et süüdistame iseendid kui 150 end katki sõidame

suzuki gsx600f
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
OT,aga...
mind ennast on küll mõtlema pannud: teist korda aastas kihutamise pärast kuu aega loead hoiul,aga oi kuidas võix sõita nende soojade ilmadega kui polex aint kihutanud....
siis oma avarii paneb mõtlema liikluse hindamisele ja oma ohutusele....
ja kui peale seda õnnetust ema helistas pisarad kurgus,siis jah....tänavad ei ole võistlusrajad....meist jäävad ju maha vanemad,naised,lapsed....
loodan,et mu arusaam ei haihtu uuesti lenxu saades....
mind ennast on küll mõtlema pannud: teist korda aastas kihutamise pärast kuu aega loead hoiul,aga oi kuidas võix sõita nende soojade ilmadega kui polex aint kihutanud....
siis oma avarii paneb mõtlema liikluse hindamisele ja oma ohutusele....
ja kui peale seda õnnetust ema helistas pisarad kurgus,siis jah....tänavad ei ole võistlusrajad....meist jäävad ju maha vanemad,naised,lapsed....
loodan,et mu arusaam ei haihtu uuesti lenxu saades....
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
Kahjutunne
Kõige suurem ahastus tuleb sellest kui millestki õppust ei võeta ka siis kui seda kaikaga pähe taguda. Võtke lahti tagarattal sõidu teema ja lugege veelkord mu jutt läbi ja hakake ükskord mõtlema enda staatuse üle siin ühiskonnas, EI OLE KEEGI ANDNUD TEILE ÕIGUST SIIN ILMAS TEISTEGA MITTE ARVESTADA JA ENNAST KÕIGIST KÕRGEMALE SEADA Tänane kahjuks tõestas veelkord selle tõe vastu eksijate VALET ARUSAAMA ELUST INIMESTE SEAS. Kas tõesti on veel mõnda näidet tarvis, et aru saada?
Kaastunne omastele.
Kaastunne omastele.
Ma olen ka Kris-iga nõus. Sõidan ise vaikselt, vaatan ka ette ja mõtlen iga asja peale mis ees paremal ja vasakul võiks olla ja tulla (alates plastist teekattemärgistusest ja lõpetades ettekeerajatega), aga see ju tsikli eelis ongi, et saab kiiremini minema ja pidama kui vaja. Kogu aeg sõitu minnes mõtteis 2 last ja madalapalgaline naine , kes ilma minuta hakkama peavad saama. 150km/h linnas ei ole just mitte see, mis oleks riskivaba. Proovige veel tagarattasse ka veel sellega saada ja siis hädaldage kui miskit juhtub..... Kas on teinud keegi statistikat tsikliavariide kohapealt, et: kui vanad, kui hullult segamini, mitu last oli ja kas abielus jne. Ma arvan, et kastis pigem noored ja vihased, kui vanad ja tasakaalukad ja kui see nii on , siis on asja nimeks looduslik valik=eks isaseid sünnib rohkem, kuna neid hukkub ka rohkem, kuna elu riskantsem, M.O.T.T
Kui keegi samasugune 25 aastane hull peaks mu lastele (6 ja 11 aastased ja mitte kõigi idiootidest tsiklistega arvestavad) külge sõitma, siis ta sureb tõenäoliselt minu poolt tapetuna ja proovige siis kaastunnet avaldada seepärast, et ta pärast selle põhjustamist hukkus hullunud isa käe läbi.
Läks vist karmiks aga ikkagi...
Mõelge ka sõites, või siis enne seda.
Priit
Kui keegi samasugune 25 aastane hull peaks mu lastele (6 ja 11 aastased ja mitte kõigi idiootidest tsiklistega arvestavad) külge sõitma, siis ta sureb tõenäoliselt minu poolt tapetuna ja proovige siis kaastunnet avaldada seepärast, et ta pärast selle põhjustamist hukkus hullunud isa käe läbi.
Läks vist karmiks aga ikkagi...
Mõelge ka sõites, või siis enne seda.
Priit
Kameeleon kirjutas
"Enesetapu" korral kahjuks musta linti rattale ei pane,kuid omastele siiski sügav kaastunne.
Kel vähegi mõistust peas,see õppis antud õnnetusest ning ehk hakkab normaalsemalt sõitma.Kes aga sellest õnnetusest omasid järeldusi ei teinud,ega õppinud sellest,see jätkab samas vaimus ning kahjuks ei aita sellepuhul ka siin karmisti ütlemine ega mõtlemine.ETTEPANEK (ennetav)
Ärme tee sellest teemast järjekordset mõtetut nägelust
Ei ole enam tähtis kes rikkus kes mitte. Üks meist on surnud ja rahu nüüd temaga.
"Enesetapu" korral kahjuks musta linti rattale ei pane,kuid omastele siiski sügav kaastunne.
Siiski on hea meel tõdeda, et näiteks võrreldes eelmise aastaga ei lahmita enam üldsuse poolt tsikliõnnetuste puhul pimesi süüd autojuhi kaela. Suzumen, ma ei saa kuidagi nõus olla selle ettekeeramise jutuga. Usun küll, et ettekeeramist tsiklitele esineb sama sagedasti nagu autodelegi ( isegi metsaveokit ei märgata mõnikord ). Aga lähedaste inimeste hingevalu ON siin maailmas kordades vähem, kui tsiklimehed aduvad pidevalt seda, et normaalne inimene, ükskõik mille juht ta siis ka parasjagu on, ei oska tühja koha pealt välja ilmuvat kaasliiklejat oodata. Seda ei saa nimetada ette keeramiseks. Sellepärast nimetamegi seda õnnetuseks. Tehkem siis ise enda jaoks nii palju kui me suudame, et end õnnetustest säästa. Ja säästkem ka "kaubikujuhte" asjatutest süüdistustest. Neil on niigi aastateks veel väga s*tt olla.ennem kui keeravad ette lootuses et:ehk ma siiski jõuan ennem.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Minu tagasihoidlik arvamus ka siis...
Kõigepealt muidugi kaastunne lähedastele ja RIP Urmas.
Kuid siiski. Musta linti ei hakka ka mina oma lenksu külge siduma ja seda kahel põhjusel. Esiteks oli antud juhul tõesti tegemist väga räige enese ülehindamisega ja reeglite rikkumisega. Ei pane me ju ka siis musta linti auto peegli külge, kui mõni rullnokk oma bemmi tohutul kiirusel täpiks laseb ja ise seejuures hukka saab, või paneme? Ja teiseks on see minu arvates ikka rohkem lähedaste, tuttavate, klubikaaslaste, sõprade jne. poolt tehtav asi.
Olen kuulnud mingitest R1 meestest, kes oma tsiklitel kohe poest välja sõites suunatuled maha keeravad, sest "need on ju nii koledad ja suunda saab näidata ka JALAGA, kui üldse..." Samuti on samade meeste mõte paigaldada tsikli põhja alla neoon, "et autojuhid sind tagarattal suure kiirusega lähenedes ikka paremini näeks..." Ja selliste meestega ma ennast samasse klubisse ei liigitaks...
Aga mõtlema pani see küll... Tegin eile õhtul ka nii paarisaja km-se tiiru ja ikka üsna mitu korda avastasin ennast sellele õnnetusele mõtlemas. Et mida saaks sõites veel täiendavalt teha, et ohtu minimeerida. Mis sellele autode ette keeramisesse puutub, siis eks selliseid juhuseid on tõesti ehk liialt palju. Aga samas saame me ju ka ise seda riski arvestades palju ära teha. Mina näiteks väldin mitmest autost korraga mööda sõitmist, sest ühel sellisel möödasõidul tahtis üks autojuht mind kogemata (ma vähemalt loodan...) teelt välja suruda... Samuti võtan hoo maha, kui mõni auto kõrvalteelt suure kiirusega peateele minu ette läheneb. Ja vahel annan paar törtsu hoiatavalt signaali ka. Ja see üle kahe joone maanteel tagasipööre on ju ka selline asi, mida ei tehta täiskiiruse pealt. Kui ikka auto ees järsku hoo totaalselt maha võtab, siis pidurda, mitte ära sõida täiega vasakult mööda. Ei ole ju kurat nii kiire!!!
Loomulikult ei ole võimalik ohtusid täielikult maha võtta, kuid õnnetuse juhtumise tõenäosust on võimalik oluliselt vähendada küll.
Ja lõpetuseks tahan öelda seda, et loomulikult olen ka mina adrenaliini junkie nagu me kõik ja olen ka mina 200-ga (küll väga hetkeliselt) liikunud, kuid seda on võimalik teha kohas, kus tee sirge, mõlemalt poolt lagedate väljadega ärristatud ja teistest liiklejatest ning kõrvalteedest tühi. Iga asi omas kohas ja omal ajal!
Loodan, et üha rohkem inimesi endale tsikli ostab, sest siis harjuvad ka autojuhid tsikleid nägema ja iga tsiklimehest autojuht vaatab ka ise peeglisse tunduvalt hoolsamalt.
Fazer
PS. Sorry, kui liiga moraalilugemisena välja kukkus. Lihtsalt minu arvamus.
Kõigepealt muidugi kaastunne lähedastele ja RIP Urmas.
Kuid siiski. Musta linti ei hakka ka mina oma lenksu külge siduma ja seda kahel põhjusel. Esiteks oli antud juhul tõesti tegemist väga räige enese ülehindamisega ja reeglite rikkumisega. Ei pane me ju ka siis musta linti auto peegli külge, kui mõni rullnokk oma bemmi tohutul kiirusel täpiks laseb ja ise seejuures hukka saab, või paneme? Ja teiseks on see minu arvates ikka rohkem lähedaste, tuttavate, klubikaaslaste, sõprade jne. poolt tehtav asi.
Olen kuulnud mingitest R1 meestest, kes oma tsiklitel kohe poest välja sõites suunatuled maha keeravad, sest "need on ju nii koledad ja suunda saab näidata ka JALAGA, kui üldse..." Samuti on samade meeste mõte paigaldada tsikli põhja alla neoon, "et autojuhid sind tagarattal suure kiirusega lähenedes ikka paremini näeks..." Ja selliste meestega ma ennast samasse klubisse ei liigitaks...
Aga mõtlema pani see küll... Tegin eile õhtul ka nii paarisaja km-se tiiru ja ikka üsna mitu korda avastasin ennast sellele õnnetusele mõtlemas. Et mida saaks sõites veel täiendavalt teha, et ohtu minimeerida. Mis sellele autode ette keeramisesse puutub, siis eks selliseid juhuseid on tõesti ehk liialt palju. Aga samas saame me ju ka ise seda riski arvestades palju ära teha. Mina näiteks väldin mitmest autost korraga mööda sõitmist, sest ühel sellisel möödasõidul tahtis üks autojuht mind kogemata (ma vähemalt loodan...) teelt välja suruda... Samuti võtan hoo maha, kui mõni auto kõrvalteelt suure kiirusega peateele minu ette läheneb. Ja vahel annan paar törtsu hoiatavalt signaali ka. Ja see üle kahe joone maanteel tagasipööre on ju ka selline asi, mida ei tehta täiskiiruse pealt. Kui ikka auto ees järsku hoo totaalselt maha võtab, siis pidurda, mitte ära sõida täiega vasakult mööda. Ei ole ju kurat nii kiire!!!
Loomulikult ei ole võimalik ohtusid täielikult maha võtta, kuid õnnetuse juhtumise tõenäosust on võimalik oluliselt vähendada küll.
Ja lõpetuseks tahan öelda seda, et loomulikult olen ka mina adrenaliini junkie nagu me kõik ja olen ka mina 200-ga (küll väga hetkeliselt) liikunud, kuid seda on võimalik teha kohas, kus tee sirge, mõlemalt poolt lagedate väljadega ärristatud ja teistest liiklejatest ning kõrvalteedest tühi. Iga asi omas kohas ja omal ajal!
Loodan, et üha rohkem inimesi endale tsikli ostab, sest siis harjuvad ka autojuhid tsikleid nägema ja iga tsiklimehest autojuht vaatab ka ise peeglisse tunduvalt hoolsamalt.
Fazer
PS. Sorry, kui liiga moraalilugemisena välja kukkus. Lihtsalt minu arvamus.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
R.I.P. ja sügav kaastunne lähedastele
Kõigi siinkõnelenute jutus on mingi tõetera.
Lindi panin siiski, lihtsalt olen mõttes leinajatega...

Kõigi siinkõnelenute jutus on mingi tõetera.
Lindi panin siiski, lihtsalt olen mõttes leinajatega...
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
midagi veel öelda või mitte? selles oli küsimus. aga ütlemine sai "ülekaalu".
ehh, hakkan pihta selle kris'i väitega, et kiirusepiirangu kohane sõit ei ole ohutu, vaid seda on liiklusvooluga kaasa minev kiirus. õige. aga - kui meie eesmärgiks (kogukonna, ühiskonna, riigi) on saavutada ühiskond, kes järgib kehtestatud reegleid, siis oleme paraku suletud ringis. ehk siis, midagi EI muutu kuni see ei tulene meist endist. see paljuräägitud rohujuure tasand. nii et õige on nii kris'i vastav väide, kuid vale ei ole ka minu seisukoht jääda LE piirangute piiridesse.
must lint. mina vist panin esimesena selle siia (kui eksin, sorri). minu mõte selleks oli, et surma sai tsiklist. ei midagi enamat. ei see, kes selle õnnetuse põhjustas, ei see, mis selle õnnetuse põhjustas. vaid kui tõesti ainult see, et tsiklist sai surma. ma ei tea miks ma ei ole seda varem teinud, aga arvan, et edaspidi kui keegi eesti tsiklist surma saab, siis minu tsikli lenksu küljes on must lint. sest tsiklist sai surma.
kes süüdi, kes mida valesti tegi. ausalt, mind hetkel ei huvita see. sest ega enne ei selgu täielik tõde kui uurimine on läbi viidud. seni on ainult spekulatsioonid.
mumm@sai hinge kergemaks
ehh, hakkan pihta selle kris'i väitega, et kiirusepiirangu kohane sõit ei ole ohutu, vaid seda on liiklusvooluga kaasa minev kiirus. õige. aga - kui meie eesmärgiks (kogukonna, ühiskonna, riigi) on saavutada ühiskond, kes järgib kehtestatud reegleid, siis oleme paraku suletud ringis. ehk siis, midagi EI muutu kuni see ei tulene meist endist. see paljuräägitud rohujuure tasand. nii et õige on nii kris'i vastav väide, kuid vale ei ole ka minu seisukoht jääda LE piirangute piiridesse.
must lint. mina vist panin esimesena selle siia (kui eksin, sorri). minu mõte selleks oli, et surma sai tsiklist. ei midagi enamat. ei see, kes selle õnnetuse põhjustas, ei see, mis selle õnnetuse põhjustas. vaid kui tõesti ainult see, et tsiklist sai surma. ma ei tea miks ma ei ole seda varem teinud, aga arvan, et edaspidi kui keegi eesti tsiklist surma saab, siis minu tsikli lenksu küljes on must lint. sest tsiklist sai surma.
kes süüdi, kes mida valesti tegi. ausalt, mind hetkel ei huvita see. sest ega enne ei selgu täielik tõde kui uurimine on läbi viidud. seni on ainult spekulatsioonid.
mumm@sai hinge kergemaks
väike kuri mootorrattur
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.