parkla avarii kõks
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
parkla avarii kõks
seisis tsikkel külgmise jala peal, lenks ära keeratud nagu ikka ja auto tagurdas eestpoolt otsa. tsikkel liikus kuskil 15-20 cm tahapoole. Väliselt esimene porikas pooleks kuskil 10 cm ulatuses, rohkem esialgu ei näinud, sõitma hakates lenks paigast ära ja kui seisma jätsin siis vaatasin et ka esiamordi simmerid lasevad õli läbi. Kas amordi simmerite kahjustus võib ka olla avarii tulemus?
Terv, dux

Re: parkla avarii kõks
kui enne ei olnud ja nüüd on siis järelikult on.
Vinu kindel reegel ja soovitus on olnud alati kõigile: "igasuguse kõksu korral, liiklusõnnetuse paberid vormistada".
Väga tihti on isegi väliselt värvi kahjustuse korral katki tule kinnitus kõrvad või deformeerunud mõni lööki summutav element auto kere küljes.
Samuti on igasugune avarii selle osalistele ärritav ja siis reeglina ei mõelda kõike läbi.
Lühidalt: avarii korral kutsuge keegi targem (politsei ja seejärel sõber), enne seda keelduge ütlustest ja paberitele alla kirjutamisest, hinnake koos olukorda ja siis vormistage pabereid (märkige kõik nähtavad ja võimalikud kahjustused jne.).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.