Esimene ratas


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Esimene ratas

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

R-1 kindlasti R1 või mõni muu liitrine :D ja vaata, et varustust ei osta, kõige õigem ongi plätuga alustada ja pea meeles, kiiver rikub soengut ja ajul on palav :twisted: Kui sa kuskilt sellist soovitust kuuled siis jookse jookse kiiresti ja hoia kõrvu mõlema käega kinni

Kuskilt nägin kuidasv venemaal tagaratta sõitu stundipoisid õpetasid Reegel number 1 võta sõbra ratas :P oma ratast on kahju katki kukkuda ja edeasi tuleb kõik teha feng shui järgi siis tuleb hästi välja :P

:bsmile: kui aga iroonia ja sarkasm välja lülitada millega on minu tuttavad juba harjunud ja ei võta kõike isiklikult mida suust välja ajan, siis võiks alguses ikka load ära teha. Siis ratast vaadata. mina alustasin kunagi venetsiklitega siis sai ehitatud ja tehtud neid. mul varastati isegi kavross ära kurradi kahju :( aga siis sõitsin 600 banditiga. olen ka gixxeriga ja gsxfiga sõitnud natuke :) pikemalt igal rattal on omad võlud. Imelik oli sõita pikemalt suhtpüsti asendis ja siis paagipeale ennast visata. aga harjus kiiresti ära.

alguses peaks minema autokooli. Siis ostma varustuse ja kui load käes ja varustus olemas siis tskilipoiss. Sellega on ka nii, et veel minu vanaisa rääkis,kes eluaeg tiklitega sõitnud (kuna vanasti muud polnud saada, see viis ka tervise muide) et s**t ratas on surmapill hea ratas on sõiduvahend.

Ma alguses ei saanud aru mida ta mõtleb, siis aga tuli kohale. Kui sõidad isegi palava ilmaga ilma varustuseta ja isegi ei kuku siis vaata mis saab su põlvedest liigestest selels eas kui sa ei ole enam 40. Samas ega see kukkumine ka mingi ime pole. Suure tõenäosusega juhtub see kuskil liiga tuttavas kohas. Ma tegin kaskolaksu koduhoovis maal autoga mõlemad uksed ja küljekarp, põhjus oli väga lihtne isa oli kivid sinna veeretanud kus neid olla ei tohiks ja kevadel kasvas muru ümber, mina ei teadnud et need seal on ja sõitsin küljekarbiga peale... no juhtub noh :D õnneks oli kasko ja 2500 euri maksis swedivarakindlustus ja mina 100 euri omavastutust mille eest olen neile ülimalt tänulik ja maani kummardus neile. Tsikliga kukkusin mõni kilt kodust eemal (keerati ette) ja sõber kukkus tööjuures kus oli liiv mahapudenenud või puistatud ja ega tema seda ei näind ütles kõik käis nii kiiresti :D kiirus polnd ka teist ollagi aga tänu põlvekaitsmetele jäi põlv tal terveks jalg oli sinine aga terve.

Teiseks odav kehv juppidest kokkupandud ratas ei pruugi lõppkokkuvõttes tulal odavam kui 2500 -3000 euriga ostetud korralik masin. Ma siin nillisin ühte VT 600 bobberiks. Eest olid amordid ja ratas segamini, Hondast öeldi, et saab aga kui ostan kasutatud peast siis saan terve tsikli kaasa keegi võttis muidugi ära hind oli liiga hea

Ja tavalisetl väike viga kasvab järjest suuremaks...

Aga kui ostad enne lubade olemasolu siis võib jama tulla, selle kohta mul ka oma lugu rääkida. Ma jäin politseile nii haledalt vahele, õnneks kästi ratas lükata harjutusplatsile tagasi. Päev enne eksamit viis mind sõber kellel olid load minu masinaga motokoolituse harjutusplatsile. Ma seal harjutasin ennast higiseks, sõber pidi järgi tulema. Me teine sõber harjutas koos mingua kes pidi ka lube tegema. Ja siis me otsustasime aga prooviks mis tunne on kahekesi sõita sõidame tee otsa ja tagasi. Krt mina ei tea kust need tublid posid olida aga vilkurid läksin angu jõulukuusk särama :D:D:D eks nad said aru kogu olukorra irooniast, tegid kurja näe jne jen. Trahvi ei saanud. Aga noh alati nii hästi ei lähe. Kui mingi jama tuleb siis on numbrid nendel jamadel heal juhul taga ja need on suured pluss igasugused sissekanded jne.jne.jne.

PS! joon naabripoisi tehtud koduõlut, seega ärge mind palun kiruge õlu on maltoosast ja külmast võetud seega jutt voolab tahan suhelda

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”