mootor lahja..õhukas?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
mootor lahja..õhukas?
kui palju annab juurde või võtab ära õhukas.....ehk siis mul selline mure et mootor on nagu suht lahjavõitu....kohapealt kui ära lähed siis tõmbab nagu pöörane aga kui kiirendust tahad natukene siis ujub ringi aint teepeal:s...mõtlesin et viga võib olla õhukas või üldse karpas?..karpa olen küll lahti kiskunud ja seal oli kõik korras, aga õhukasse ei ole vaadanud.....tsikkli sain 2 nädalat tagasi, iž planeta 5
mis loeb kui õhukas on tihedam/hõredam kui originaalis?
mis loeb kui õhukas on tihedam/hõredam kui originaalis?
mis krdi õhukas..pole enne sellist nime kuulnud!
Pigem vast ikka õhufilter!
Aga asjast siis..ise kasutan Planeta 5-el originaalõhufiltri asemel koonusõhufiltrit.
Mootori tööle midagi nagu enda arust juurde pole see andnud, küll aga välimusele
Pigem on sul karburaator reguleerimata või on mootor lihtsalt hõre..st. kolb ja rõngad on kulunud!
Tuli kolvile !!!
Pigem vast ikka õhufilter!
Aga asjast siis..ise kasutan Planeta 5-el originaalõhufiltri asemel koonusõhufiltrit.
Mootori tööle midagi nagu enda arust juurde pole see andnud, küll aga välimusele

Tuli kolvile !!!

-
Teema algataja
-
Teema algataja
autor
et siis kraan nagu ei lähe täiesti lahti v mismoodi ei saa hästi aru
karpa võib ka olla regullimata sest et nii kuidas ma ta sain ei ole ma tal karpat käppind aga mismoodi karpa sättimine üldse käib
olen suht koht algaja veel.

karpa võib ka olla regullimata sest et nii kuidas ma ta sain ei ole ma tal karpat käppind aga mismoodi karpa sättimine üldse käib

kraaniga on sellised lood, et see tuleks paagi küljest lahti kruvida(ennem siis bensiin välja lasta) ja seal sees on filter, mis võib umbes olla(värvitükid ja muu sodi) ning ära puhastada..
karburaatori düüsid pevad puhtad olema, et bensiin läbi voolaks korralikult ja reguleeritakse segukruvist...proovides, kuidas mootor pöördesse läheb..proovi ka sõites kruvida, mitte ainult kohapeal (et keerad natuke segukruvi, siis teed prooviringi ja vaatad, kuidas tõmme tundub, kui pole hea, siis krutid veel)
karburaatori düüsid pevad puhtad olema, et bensiin läbi voolaks korralikult ja reguleeritakse segukruvist...proovides, kuidas mootor pöördesse läheb..proovi ka sõites kruvida, mitte ainult kohapeal (et keerad natuke segukruvi, siis teed prooviringi ja vaatad, kuidas tõmme tundub, kui pole hea, siis krutid veel)
-
Teema algataja
autor
no kraani võib siis tõesti vaadata sest ta enne mind natuke seisnud ja tõesti võib seal midagi olla, kunagi ei või teada ju....
siis kui karpa lahti võtsin, oli seest küll nagu kõik ilus ja düüsid ka puhtad
aga kumb siis see segu kruvi on?....seda on raske ilmselt öelda kui ei tea mis karpa peal on aga mul on selline et 1 kruvi on nagu paraleelselt silindriga ehk siis püstine ja sellel on ääres sakid et saaks vist näpuga keerata vms? ja teine kruvi on nii et saad otse kruvikaga keerata ehk siis telg on risti eelmise kruvi omale ja sellel on sile pea...ainult kruvikasälk..
ma arvasin et see kruvi on segukruvi mis silindriga paraleelselt asub ja seda ma olen tsipa kruttinud aga sellest küll absoluutselt midagi ei muutunud
ei kohapeal ja mitte ja sõites ei saand aru et midagi muutunud oleks....ja teise kruviga tegin samamoodi lambist lihtsalt kruttisin(lugesin ringid ära et pärast tagasi saaks panna
) aga mitte midagi ei muutunud 
siis kui karpa lahti võtsin, oli seest küll nagu kõik ilus ja düüsid ka puhtad
aga kumb siis see segu kruvi on?....seda on raske ilmselt öelda kui ei tea mis karpa peal on aga mul on selline et 1 kruvi on nagu paraleelselt silindriga ehk siis püstine ja sellel on ääres sakid et saaks vist näpuga keerata vms? ja teine kruvi on nii et saad otse kruvikaga keerata ehk siis telg on risti eelmise kruvi omale ja sellel on sile pea...ainult kruvikasälk..
ma arvasin et see kruvi on segukruvi mis silindriga paraleelselt asub ja seda ma olen tsipa kruttinud aga sellest küll absoluutselt midagi ei muutunud



huvitav...mis sul see karburaatori mark on?
mul endal peaks K62 olema...sellel on segukruvi püstine ja sakkidega ning kruvika sälk sees, asub karburaatori vasaku külje peal(sõidusuunas). Teine kruvi on mul tühikäigu kruvi, mis asub karbussi peal ja pea on poldi moodi, ehk siis sinna istub 12 võti, aga saab näppudega reguleerida...
Sellest järeldades eeldan (nagu sinagi), et sakkidega on sul segukruvi ja teine tühikäigu kruvi, aga ei tea, miks ta sul siis pöördeid ei muutnud, kui keerasid seda..
mul endal peaks K62 olema...sellel on segukruvi püstine ja sakkidega ning kruvika sälk sees, asub karburaatori vasaku külje peal(sõidusuunas). Teine kruvi on mul tühikäigu kruvi, mis asub karbussi peal ja pea on poldi moodi, ehk siis sinna istub 12 võti, aga saab näppudega reguleerida...
Sellest järeldades eeldan (nagu sinagi), et sakkidega on sul segukruvi ja teine tühikäigu kruvi, aga ei tea, miks ta sul siis pöördeid ei muutnud, kui keerasid seda..
-
Teema algataja
autor
ei tea jah
aga ta tegi mul vahepeal yldse imelikke asju aga nüüd enam ei ole viimasel aja mingeid vigureid teind....vändast läheb alati käima ilusti ja kohapeal käib. osad vennad siis foorumis kuskil kurtsid et kui õli veel külm siis sidur ei taha lahutada häesti aga mul seda mure ei ole...
eks näis nüüd mis nädalavahetus toob kui on rohkem aega tegeleda tsikkliga
igatahes tänud sandrek'ule et aitasid..kirjan pühapäeva õhtupoole mis saanud on

eks näis nüüd mis nädalavahetus toob kui on rohkem aega tegeleda tsikkliga

igatahes tänud sandrek'ule et aitasid..kirjan pühapäeva õhtupoole mis saanud on

Hakkasin enda Planeta mineku peale ka mõtlema...sõidab täitsa hästi, aga vahest kiirendab normaalselt, teinekord halvemini...panin täna koonusfiltri asemel originaalõhufiltri tagasi, et vaatab, ka on miskit muutust...esialgu tundub, et on parem, aga nädalavahetus pikem sõit ees ja siis näeb paremini..
kirjuta jah, kas said miskit paremaks...???
kirjuta jah, kas said miskit paremaks...???
-
Teema algataja
autor
karpa on k68
õhuka kiskusin lahti ja seal oli kõik korras, puhastasin ära ja panin uue õli ka sisse....karpa kiskusin ka lahti ja seal oli kõik ikka jumala korras
karpat proovisin kruttida ka aga ikka sama asi nagu eelmine kord et mitte midagi ei juhtu
minek muidu samasugune nagu enne et kiirendust absoluutselt ei ole......esimesega lasin pöörded nii suureks et enam ei läind suuremas ja kui teisele vahetasin siis alguses olid pöörded liiga madalad nagu teise jaoks....alguses nagu kuulsid kuidas kolb peksab sees ja siis mõne aja pärast hakkas yhtalselt tõmbama.
kraani võtsin lahti ja puhsatasin ära, kuigi ega seal ei olnud midagi erit puhastada. ja selline asi ka veel et kohapeal kui käib siis gaasi annad siis nagu läheb suhteliselt peeneks aga esimesega kui sõidad siis jääb kuskile poolepeale ja enam edasi ei lähe. paremaks ei läind nagu midagi. aga mulle nagu vahepeal tundus et see viga võib akus olla?....uut akut ma ei ole peale ostnud talle....see vana on mis seal peal oli kui ma sain selle tsikkli. kui ma raha saan siis selle nädala sees katsun uue aku osta peale, isegi kui ei ole katki siis saab vähemalt kindel olla et selles viga ei ole.
jama selle tsikkliga
aga ma loodan saan selle kunagi korralikult tööle 
õhuka kiskusin lahti ja seal oli kõik korras, puhastasin ära ja panin uue õli ka sisse....karpa kiskusin ka lahti ja seal oli kõik ikka jumala korras
karpat proovisin kruttida ka aga ikka sama asi nagu eelmine kord et mitte midagi ei juhtu

kraani võtsin lahti ja puhsatasin ära, kuigi ega seal ei olnud midagi erit puhastada. ja selline asi ka veel et kohapeal kui käib siis gaasi annad siis nagu läheb suhteliselt peeneks aga esimesega kui sõidad siis jääb kuskile poolepeale ja enam edasi ei lähe. paremaks ei läind nagu midagi. aga mulle nagu vahepeal tundus et see viga võib akus olla?....uut akut ma ei ole peale ostnud talle....see vana on mis seal peal oli kui ma sain selle tsikkli. kui ma raha saan siis selle nädala sees katsun uue aku osta peale, isegi kui ei ole katki siis saab vähemalt kindel olla et selles viga ei ole.
jama selle tsikkliga


-
Teema algataja
-
Teema algataja
autor
no ma ei tea......nagu laeks küll, aga ikka saab aku tyhjaks mingi aja tagant ja kui tühi on siis käima ei lähe aga torkan laadja taha, siis kohe käib ilusti ja laen aku täis kõik tuled ja kõik särvad mis hirmus aga käima ei lähe ja siis proovin koos laadjaga siis laksust käib kohe
leegikad ei ole sinineks läinud....ma ei usu et süüde hiline on, selle pani paika usaldusväärne isik, keda ma usaldan.
aga kui suur peab umber kompressioon olema planeta 5-l....on selleks mõni hea nipp kuidas järgi uurida kas on liiga lahja kompressioon ?
tänan et viitsid aidata

leegikad ei ole sinineks läinud....ma ei usu et süüde hiline on, selle pani paika usaldusväärne isik, keda ma usaldan.
aga kui suur peab umber kompressioon olema planeta 5-l....on selleks mõni hea nipp kuidas järgi uurida kas on liiga lahja kompressioon ?

tänan et viitsid aidata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.