Pegaso 650 kütusekulu
Moderaator: Moded
Pegaso 650 kütusekulu
Tervist, siin tundub Pegaso omanikke rohkem olevat- ehk annaksite teada palju Teil asfaldisõidul ligikaudne benakulu on. Endal 2000 a. masin (karpadega) võtab üksi sõites 6,3-7,1l sajale. Nii suur erinevus tingitud kindlasti kütuse kvaliteedist aga ka 6,3 tundub palju. Kasutan 95 bensiini, ette nähtud 98 aga ka 98-ga ei olnud aru saada, et vähem võtaks. Ehk jagaksite oma tähelepanekuid.
ette tänades: Tarmo
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Tere.
Olen saanud kõige väiksemaks kuluks 5,7l ja tavaline ongi kuskil 6-7l 100km.
http://motoprofi.com/motospecspictures/ ... -1999.html
Aga huvitaks palju IE mudelid võtavad.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Sõbra Pegaso näitab umbes samu numbreid. Rotaxi 650cc mootor ongi janune. Mu 660cc Tenere võttis oluliselt vähem. Ökonoomsemaid rattaid otsi kahesilindriliste 500cc hulgast.
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Mul sissepritsega Rotax 650 mootoriga BMW (uuematel pegasotel sama mootor mu teada). 2000. aasta Single Spark mootoriga võttis stabiilselt 4.0 kuni 4.5 sajale (isegi kahekesi ja matkavarustuses). Kruusateede hulk võrdlemisi suur, vähesemal määral igasugu aeglasemat põristamist metsas. Selleks suveks sai mõned aastad uuem Dual Spark raami vahele pandud. Idee poolest peaks olema ökonoomsem ja ühtlasem. Viimast võin kinnitada. Ökonoomsuse osas veel midagi öelda ei oska, alles esimene paagitäis käsil.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Mul sugulasel sama Rotax'i mootoriga BMW F650 (karpaga), mida ise vist mingi 5000 km jagu piinanud olen. Sellel on maanteekulu umbes 5,5l/100km. Aga väga palju sõltub sõidukiirusest. Rakvere-Tallinna vahet uhades oli kulu keskmisest natuke suurem, kuna 110 alas 120-ga sai lastud. Tal tundus optimaalne kiirus kuskil 100km/h olevat. Metsas muidugi saab kulu kähku kahekohalise numbri peale. Kuna tsikkel on ropult kõrge, siis punn põhjas andes tõuseb kulu tuuletakistuse tõttu samuti hirmuäratava kiirusega.
Sõbra 750 Super Tenere (väljalaskeaasta 90-date esimesest poolest) võtab umbes sama palju. Ja kõik sõltub samuti kiirusest ja tingimustest. Tal ainult paak oluliselt suurem (vist oli 26l), seega tanklasse harvemini asja.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Omasin bmw 650 97a, võttis ka palju , järgmine omanik avastas et klapid paigast ära.
Käis ise enesest ilusasti, häälest aru saada polnud .
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Mu '97 aasta 650ene ei võta palju.
Keskmine 5l/100km.
Ise ma vähe suurem mees sellise rattajaoks ja armastan kiiremat sõitu
Kui naine sangas siis küttekulu madalam.
Kui mu mälu mind alt ei vea siis paberitejärgi oli '97 aasta isendi kütusekeuluks alla 4ja
H
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Ega need mootorid ikka samad ju pole, sest Arilia'l 5klappi ja Bmw'l 4klappi mootoris... vist.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
pets77 kirjutas:Ega need mootorid ikka samad ju pole, sest Arilia'l 5klappi ja Bmw'l 4klappi mootoris... vist.
Minu teada on vahe ainult kaanes. Ja Aprilial on 2 sumpat. Ei oska arvata, palju see sumpavärk loeb, tõenäoliselt suuresti just kaanest tuleb, kui õigesti mäletan, võrreldes Bemmiga, Apriliale 2kw juurde. Aprilia muidugi omajagu lärmakam ka. Aga Bemmil on see-eest sadul mugavam.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Igaljuhul tundus ka püti ja karpa vaheline muhv kah kuidagi teine. Karpasi ei vaadanud.
Kuid Bmw kaal tundub olema kah parem 172kg vs Aprilia 201kg.
Kuid BMW oleks nagu Aprilia koledam vend... (võrdlus BMW 650 vs Pegaso)
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Pegaso 650 aastast 2002 võttis kütet maksimaalselt 5 l sajale minu käes. 130 km/h sõites ilmselt kütusekulu suureneks 1-2 liitri võrra lausa, ega ta ju kähkusõitmise pill ei ole.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 30 Mai 2012, 22:22
- Tsikkel: BMW F650 GS, Honda Transalp
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Minu sissepritsega 2002.a. BMW F650GS-i tühikaaluks on passis märgitud 193kg. Kütusekuluks tuleb keskmiselt 3,7l sajale ning seda nii mööda kruusa kui ka asfalti sõites.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Tundub et peab kah pritsungiga pilli vaatama(olen juba ammu nillinud).
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Pegaso 650 kütusekulu
pets77 kirjutas:Tundub et peab kah pritsungiga pilli vaatama(olen juba ammu nillinud).
Äkki tahad ainult mootorit? http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=79060
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
olli kirjutas:pets77 kirjutas:Tundub et peab kah pritsungiga pilli vaatama(olen juba ammu nillinud).
Äkki tahad ainult mootorit?
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=79060
Kui sa selle mootori 500.- koos paigaldusega annad, siis on asi kaalumist väärt. Muidu 1300.-ga hakkavad mobiles juba pillid pihta, millega ei pea midagi leiutama hakkama.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Pegaso 650 kütusekulu
pets77,pressimine on öigustatud,aga juhiks tähelepanu mönele faktile-
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORT
http://maps.google.ee/maps?saddr=00122, ... ls&t=m&z=5
Teekonnale lisandub kogu süsteemi ümberehitus,kuna ei kattu eales,erinevad kui päikesetöus ja kuupaiste-ei tea ainult kumb neist on...
Sissepurskega ratta leiad siit-
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORT
http://maps.google.ee/maps?saddr=Bad+Ab ... ls&t=m&z=5
Mobile.de valikus esimesed..
Siit ilastamiseks,koju EI SAADA
http://www.ebay.de/itm/Motor-Rotax-2351 ... 3cca35d5de
Re: Pegaso 650 kütusekulu
6,5-7l sajale kulu juures sellise rattaga on TÄIESTI RAUDSELT!!! mootoriga midagi paigast ära. ses mõttes, et siin pole isegi mitte midagi arutleda...kui just tõesti ei sõida praktiliselt ainult punn põhjas seda maanteed. aga no tõsiselt, mõelge nüüd. 6.6l sajale on mul keskmine kulu bensiiniga käiva 2000 alguse autoga ja rõhutan see on keskmine, mitte ainult maantee.
see on suht tüüpiline, et karpad ei ole timmis ja lasevad vedelat liiga palju peale. muidugi põhjuseid võib teisigi olla...
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Pegaso 650 kütusekulu
mul üks asi veel mis arvutused paigast ajab, nimelt on mul tag.rehv 140mõõtu ja spido näitab 10kmh vähem. Sellest ka järeldus, et spido järgi saab vâhem sõita, kui tegelik kilometraas peaks olema suurem/rohkem.
to Kassikas
ise ma Bmw poole ei vaata,vaid ikka Pegaso ie'd ja on neid pille ikka Saksast toodud küll ja arvan, et kuskil 200-300.- peaks pill küll Eesti's olema. Igal juhul mõtekam kui mingid aretist tegema hakata.
terv.Pets
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Aga siis polegi midagi muud, kui et manuaal näpu vahel sobrama, et mis värk on. Alustada lihtsatest asjadest, nagu õhufiltri puhtus? Soovitaks vahetada iga aasta. Silma järgi on puhtust sisuliselt võimatu hinnata. Bensiini tase karburaatori ujukiruumis? Ujukinõelte pidamine? Düüside vastavus manuaalis antule? Kas summuti on originaal või mitte? Palju läbisõitu rattal on? Kas klapid on õigesti reguleeritud? Kas esineb mingeid anomaaliaid käivitamises? Lõpuks ka millal näiteks viimati küünalt vahetasid ja äkki unustad toore klapi peale? Sõidad rahulikult või annad kõvasti piitsa? Topcase on või ei ?
Nendele küsimustele vastuseid otsides võid jälile jõuda suurenenud bensiini kulule.
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Re: Pegaso 650 kütusekulu
pets77 kirjutas:mul üks asi veel mis arvutused paigast ajab, nimelt on mul tag.rehv 140mõõtu ja spido näitab 10kmh vähem. Sellest ka järeldus, et spido järgi saab vâhem sõita, kui tegelik kilometraas peaks olema suurem/rohkem.
Kas tagarattas mõjutab spido tööd? BMW on tross ühenduses esirattaga. Kui muuta esiratast toll sinna, toll tänna siis peaks spido "valetamine" suurenema/vähenema.
H
Re: Pegaso 650 kütusekulu
Paistab, et Pegaso peale pandud Rotax tunduvalt janusem, kui BMW oma (pean silmas 1997-2000.a. karpadega varianti). Netist ja kirjandusest uurides benakulu 6,5-6,7l sajale. Alates 2000+ aastast pritsungiga masinal poolteist liitrit vähem. Sama on rääkinud ka paar sarnase ratta omanikku, kellega suhelnud. Tehnilise poolega (küünal, õhufilter, klapivahed, nõelklapid) on kõik OK. Düüse ei ole välja keerama hakanud- vaevalt, et keegi neid suuremate vastu on vahetanud, pealegi reguleeritakse peadüüside läbilaskvust nõelte asendiga. Käivitamisel segu pigem lahja aga käivitamisel liiguvad bena ja õhk karpas teisi kanaleid pidi kui täiskoormusel. Kui midagi mootori töö juures häirib, siis see, et süüde oleks nagu natuke varajane. Kuna aga süüde on tehasest paigas ja mittereguleeritav, siis on see aga ilmselt minu ettekujutuse vili.
Ega ma selle suure kütusekulu üle eriti ei kurdagi, lihtsalt tundsin huvi millised tähelepanekud teistel omanikel on.
PS. Et looduses on kõik tasakaalus, siis on minu teiste tsiklite benakulu tunduvalt madalam, kui valmistaja ette näinud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.