signalisatsioon
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
signalisatsioon
et lappasin siin vanu vargakindluse-teemasid ja ikka räägiti sellest, et garaažiuksel on viis lukku, et ukse ees lõukoer või ratas trossiga maa külge kinnitatud.
aga mina tahan nüüd kuulda ainult päris signalisatsioonidest. mitte ka signaga kettalukust.
mina tahan teada, kes ja kus neid müüvad ja paigaldavad, mis see lõbu maksab, kui töökindlad nad on jne. ehk et rääkima peaksid need, kes teavad ja kel on kogemusi, mitte kes arvavad. ning rääkige ka konkreetsete firmanimede ja hindade keeles.
öö,
kogub raha.
aga mina tahan nüüd kuulda ainult päris signalisatsioonidest. mitte ka signaga kettalukust.
mina tahan teada, kes ja kus neid müüvad ja paigaldavad, mis see lõbu maksab, kui töökindlad nad on jne. ehk et rääkima peaksid need, kes teavad ja kel on kogemusi, mitte kes arvavad. ning rääkige ka konkreetsete firmanimede ja hindade keeles.
öö,
kogub raha.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Ostsin endale just DEFA alarmi otse maaletoojalt. Hind oli 2100.- Loodetavasti oli see hea hind. Kui tarvis sebin sullegi selle sama hinnaga. Paigaldatud see veel pole, aga siit foorumist on üks inimene oma abikäe selleks juba pakkunud. Ehk saab selle ka ükskord peale.
http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/al ... _defa.html
http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/al ... _defa.html
Viimati muutis nitse, 06 Apr 2005, 11:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Ise olen kasutanud GP alarmi (vanal tsikklil oli peal). Õnneks vajadust ei tekkinud lõugamise järgi. Signa kohta kommentaare - itaalaste toodang, peal pea kõik vajalik - põrutus- ja kallutusandur, süüteblokeering jne. Alarmile antakse ilusti 3 a garantii.
Alarm iseenesest tundus mõõtmetelt suur (alandlikult tunnistan,et pole teistega kõrvutanud) ja seega ehk mõne ratta puhul tegu ära mahutamisega. Hind 2000...2300 olenevalt pakkujast, pluss paigaldus. Tõenäoliselt ehk hinna j kvaliteedi suhtes kaldub sinna parim selle hinna eest.
http://www.autoalarm.ee/index.php?tsiklialarmid
Piilunud olen ka Cheetah'i alarmi, mis natsa odavam, kuid hiinakate toodang ja garantii vaid 1 aasta (vähemalt seal, kus mina vaatasin).
Kesk-Eestis olijad võivad ühendust võtta sellise mehega kui Tamme Kalev (5058384).
Alarm iseenesest tundus mõõtmetelt suur (alandlikult tunnistan,et pole teistega kõrvutanud) ja seega ehk mõne ratta puhul tegu ära mahutamisega. Hind 2000...2300 olenevalt pakkujast, pluss paigaldus. Tõenäoliselt ehk hinna j kvaliteedi suhtes kaldub sinna parim selle hinna eest.
http://www.autoalarm.ee/index.php?tsiklialarmid
Piilunud olen ka Cheetah'i alarmi, mis natsa odavam, kuid hiinakate toodang ja garantii vaid 1 aasta (vähemalt seal, kus mina vaatasin).
Kesk-Eestis olijad võivad ühendust võtta sellise mehega kui Tamme Kalev (5058384).
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
carseci kodukalt copy paste
Mootorrattaalarm Meta M351 A / M16
omadused ja komplektsus:
kompaktmudel
muutuva koodiga kaugjuhtimine
autonoomne toide
antiskanner
sisse- ja väljalülitamisel märguanded summeriga
elektro- magnetiline sireen
mootorratta asendi andur
mootorratta asendi anduri ajutise väljalülitamise võimalus
sisseehitatud kahekordne käivitustakistus
käivitustakistuse automaatne rakendamine
paanikafunktsioon
süüteandur
alarmimälu
lisaandurite paigaldamise võimalus
Hind koos paigaldusega: 3990.-
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu ja paigaldustasu ning on lõplikud sõltumata sõiduki margist!
Enamus alarme ,mis pakutakse jääb sellisesse hinda.
Alati saab tevalo meestel või mõnel elektroonikul lasta teha alarm.
Mootorrattaalarm Meta M351 A / M16
omadused ja komplektsus:
kompaktmudel
muutuva koodiga kaugjuhtimine
autonoomne toide
antiskanner
sisse- ja väljalülitamisel märguanded summeriga
elektro- magnetiline sireen
mootorratta asendi andur
mootorratta asendi anduri ajutise väljalülitamise võimalus
sisseehitatud kahekordne käivitustakistus
käivitustakistuse automaatne rakendamine
paanikafunktsioon
süüteandur
alarmimälu
lisaandurite paigaldamise võimalus
Hind koos paigaldusega: 3990.-
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu ja paigaldustasu ning on lõplikud sõltumata sõiduki margist!
Enamus alarme ,mis pakutakse jääb sellisesse hinda.
Alati saab tevalo meestel või mõnel elektroonikul lasta teha alarm.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
On kellgil mingit vargapoiste juhendit kätte sattunud, kuidas oleks võimalik tsikli alarme vaigistada?
....
Ei ärge nüüd minust valesti aru saage
. Huvitaks n.ö. "reverse engineeringu" tegemine et kas õnnestuks mingeid vastumeetmeid rakendada?
Erasõnum sobib kah kui avalikult arutada ei taheta. St. avalikult võiks arutada pätipoiste nippe, vastumeetmeid mõtleks igaüks ise
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
....
Ei ärge nüüd minust valesti aru saage

Erasõnum sobib kah kui avalikult arutada ei taheta. St. avalikult võiks arutada pätipoiste nippe, vastumeetmeid mõtleks igaüks ise

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Sama mure minulgi.
Jäin valima Cheetahi ja GT vahel.
Otsustasin viimase kasuks. (GT607)
Esimesel ei ole kallutusandur standardis vaid tuleb lisaks soetada.
Hetkel veel paigaldamata aga põhimõtteliselt on kokkulepitud Veerennis Taaviga. Ta on mul ka 4ja rattalistele signasid installind.
Üks vana (kolm aastat) võrdlus
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
Henry
Jäin valima Cheetahi ja GT vahel.
Otsustasin viimase kasuks. (GT607)
Esimesel ei ole kallutusandur standardis vaid tuleb lisaks soetada.
Hetkel veel paigaldamata aga põhimõtteliselt on kokkulepitud Veerennis Taaviga. Ta on mul ka 4ja rattalistele signasid installind.
Üks vana (kolm aastat) võrdlus
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
Henry
Sealt defa lehelt lugedes jäi silma, et karjub vaid 30sekundit. Ma saan aru, et autoalarmid, mis hakkavad selle peale tööle, kui keegi sõidab autost mööda vms (värisemise peale), võivad või peakski karjuma alla 30 sekundi, et mitte teisi asjata häirida. Kuid defa mootorrattaalarmi kohta oli kirjas, et valehäireid pole, seega järelikult karjumine on tingitud sellest, et keegi tegi midagi valesti (ehk üritab ärandada vms) ja miks siis 30sekundi pärast ta vaikuses edasi saab tegutseda?
Samas praeguseks on see autode pidev huilgamine juba nii tavaliseks muutunud, et keegi eriti sellele tähelepanu küll ei pööra kui mingi auto kuskil häälitseb ja tulesid vilgutab. Seega jäävad tähelepanuta ka need masinad, mis karjuvad asja eest.
Ja lisaks veel oli defa lehel kirjas:
5) Mudelikohased alarmide paigaldusjuhised
Paigaldamist lihtsustavad hästidokumenteeritud juhtmestike diagrammid ja pildid enamuse levinud mootorrataste jaoks.
...ehk siis ka ärandajatel on lihtsam seda alarmi kahjutuks teha
paraku seeriatoodanguga ongi niimoodi, et midagi salajaseks teha ei õnnestu. seega vanad head lülitid armatuuri all vms, mis on ise leiutatud, võivad palju turvalisemaks osutuda.
Samas praeguseks on see autode pidev huilgamine juba nii tavaliseks muutunud, et keegi eriti sellele tähelepanu küll ei pööra kui mingi auto kuskil häälitseb ja tulesid vilgutab. Seega jäävad tähelepanuta ka need masinad, mis karjuvad asja eest.
Ja lisaks veel oli defa lehel kirjas:
5) Mudelikohased alarmide paigaldusjuhised
Paigaldamist lihtsustavad hästidokumenteeritud juhtmestike diagrammid ja pildid enamuse levinud mootorrataste jaoks.
...ehk siis ka ärandajatel on lihtsam seda alarmi kahjutuks teha
paraku seeriatoodanguga ongi niimoodi, et midagi salajaseks teha ei õnnestu. seega vanad head lülitid armatuuri all vms, mis on ise leiutatud, võivad palju turvalisemaks osutuda.
Ma enda rattale panin eelmisel suvel selle alarmi. Maksin koos paigaldusega 2800.-. Paigladuse hind sõltub suuresti sellest kas on paljas ratas või on kaetud. Alarm peideti istme alla.. suurus on pildilt näha... ei võta palju ruumi..joel kirjutas:
Anduritest on mul istmeandur, kallutusandur ja löögiandur.
Eriti hea tundus mulle röövimisvastane funktsioon, mis lubab siis kui keegi mu foori taga peaks rattalt maha kamandama mingi ähvardusega, siis saan puldist röövimisvastase funktsiooni aktiveerida mis laseb rattal käia 1 minuti ning seejärel lülitab immobilisaator mootori süüte välja, ning alarm hakkab röökima ning ohutuled vilkuma. (Muide pulti ei soovita hoida võtmete küljes, kuna seal saab ta nii vihma kui vibratsiooni vaid ostke mobiilipael ja pange kaela rippuma)
Helin, muide on tõesti tugevaheliline nagu ka parameetrites mainitud. Ilmselt osalt ka sellepärast, et ratas on ju lahtine ja heli ei summutata kapoti alla ära.
Paigaldada lasin Tartus Bellumis, kes on Tartus GEMINI paigaldaja.
Parameetrid:
Kaugjuhtimine
Koodvõtmega juhtimine
Dünaamiliselt muutuv kood
Immobilisaator
Autonoomne toide
Röövimisvastane funktsioon
Paanikafunktsioon
Tugevaheliline sireen
Väljund ohutuledele
Löögiandur
Lisaandurite ühendamise võimalus
Lisaandurite väljalülitamise funktsioon
Märgusignaal
Märgutuli
Eelhoiatus
Häire mälu
Häire põhjuse mälu
tegelikult on mind ennast ka huvitama hakanud alarm. ja küsimus siis selline, et mille vastu alarm üldse aitab? siin on juttu olnud kallutus-, istme-, süüte- ja löögiandurist.
ok süüteandurist ma saan aru, et kui keegi üritab juhtmeid kokku panna.
löögiandur tundub juba kahtlasem, kas see hakkab juba selle peale tööle, kui keegi autoga mööda sõidab seisvast tsiklist ja maapind väriseb?
istmeandur? istme all on lüliti või mismoodi?
ja kallutusandurist on kasu siis, kui mootorratas ümber lükatakse?
mis andureid veel kasutatakse?
ja selle vastu vist ei aita mitte ükski neist anduritest, kui ratas lihtsalt auto peale tõstetakse ilma kallutamata ja minema viiakse?
me @ ei tea veel alarmidest mitte midagi...
ok süüteandurist ma saan aru, et kui keegi üritab juhtmeid kokku panna.
löögiandur tundub juba kahtlasem, kas see hakkab juba selle peale tööle, kui keegi autoga mööda sõidab seisvast tsiklist ja maapind väriseb?
istmeandur? istme all on lüliti või mismoodi?
ja kallutusandurist on kasu siis, kui mootorratas ümber lükatakse?
mis andureid veel kasutatakse?
ja selle vastu vist ei aita mitte ükski neist anduritest, kui ratas lihtsalt auto peale tõstetakse ilma kallutamata ja minema viiakse?
me @ ei tea veel alarmidest mitte midagi...
Dogman-iga nõus. Gemini tundus ka mulle usaldusväärsena, kuna olen seda omanud vähemalt 5-l autol. Lisasin juurde ka mahuanduri - sadulasse ronijaid ja muidu "spidomeetri suurima kiiruse näitu" vahtimise huvilisi. Paigaldatud samas, Tartus. Kui huvi, siis omanikud on head tuttavad, saab hinnast rääkida.
Ei saanud mitte kohe vaiki olla.
www.pm.ee/bikehelp peal olev alarmitest on küll 3 aastat vana, kuid mudelite valik minuteada eriti muutunud selle ajaga pole. Kui, sisi hinnad.
Enamus funktsioone on võrreldud.
Mida vaadata alarmide puhul?
1. KAllutusandur PEAB olema. Alarmidel on kallutusandurid väga erineva tundlikkusega. Parim on GT oma, kuigi alarm ise just veekindluse ja pasuna tugevusega ei hiilga. JA enamuse alarmide kallutusandurit ei saa reguleerida.
Serpistaril oli minuarust väga tuim andur.
2. Pultide veekindlus - enamusel on lihtsalt pritsmekindlad.
3. Voolutarbimine puhkeajal - Defale ei saa vist selles vallas ükski vastu.
TEgelikult üks parimaid oligi Defa. Samas ka kalleim. Kui selle, nagu ülal kirjeldatud, saaks 2000kr eest kätte, võtaks raudselt selle.
GT on ka hea aga vaikse pasunaga.
www.pm.ee/bikehelp peal olev alarmitest on küll 3 aastat vana, kuid mudelite valik minuteada eriti muutunud selle ajaga pole. Kui, sisi hinnad.
Enamus funktsioone on võrreldud.
Mida vaadata alarmide puhul?
1. KAllutusandur PEAB olema. Alarmidel on kallutusandurid väga erineva tundlikkusega. Parim on GT oma, kuigi alarm ise just veekindluse ja pasuna tugevusega ei hiilga. JA enamuse alarmide kallutusandurit ei saa reguleerida.
Serpistaril oli minuarust väga tuim andur.
2. Pultide veekindlus - enamusel on lihtsalt pritsmekindlad.
3. Voolutarbimine puhkeajal - Defale ei saa vist selles vallas ükski vastu.
TEgelikult üks parimaid oligi Defa. Samas ka kalleim. Kui selle, nagu ülal kirjeldatud, saaks 2000kr eest kätte, võtaks raudselt selle.
GT on ka hea aga vaikse pasunaga.
Tsiklil ja löögiandur?? oled sa kindel?marguspp kirjutas:tegelikult on mind ennast ka huvitama hakanud alarm. ja küsimus siis selline, et mille vastu alarm üldse aitab? siin on juttu olnud kallutus-, istme-, süüte- ja löögiandurist.
ok süüteandurist ma saan aru, et kui keegi üritab juhtmeid kokku panna.
löögiandur tundub juba kahtlasem, kas see hakkab juba selle peale tööle, kui keegi autoga mööda sõidab seisvast tsiklist ja maapind väriseb?
istmeandur? istme all on lüliti või mismoodi?
ja kallutusandurist on kasu siis, kui mootorratas ümber lükatakse?
Anyway, need "lähen mööda, hakkab karjuma" versioonid ei ole EU-s tegelikult lubatud.
Istme andur siis selle jaoks et hakkaks karjuma kui illegaalsel teel iste avatakse.
Kallutusandur reageerib nurga muutusele, näiteks ratas on jalal viltu, -kui nüüd mõni värd selga istub või niisama ratta otseks lükkab siis hakkab karjuma.
"süüteanduri" kasutegur imho kõige väiksema kasuteguriga, -Jawal oleks sest veel tolku, aga tänapäeva ratastel..

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
http://www.pood.akustika.ee/index.php?G ... rrency=EEK
Kas on hinda väärt?
Kas on hinda väärt?
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=7727
Nothing more to say. Soovitaks enne seda. Odavam ja vast parem kah, kuigi pole kogemusi. Teksti põhine hinnang.
Nothing more to say. Soovitaks enne seda. Odavam ja vast parem kah, kuigi pole kogemusi. Teksti põhine hinnang.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Ommik!
Lugesin DEFA alarmi kasutusjuhendit ning silma jäi 15sek viivitus peale mida hakkab liikumisanduri häire korral ka pasun tööle. Selle 15 sek jooksul jõuab tsikli ju vabalt kaubikusse tõsta ning nurga taha kaduda, ehk siis viiakse minema ilma et ise häiret kuuleks ...
15 sekundi vajalikkusest saan aru aga see aeg võiks küll lühem olla IMHO.
terv
kris@uue signa otsingul ...
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Lugesin DEFA alarmi kasutusjuhendit ning silma jäi 15sek viivitus peale mida hakkab liikumisanduri häire korral ka pasun tööle. Selle 15 sek jooksul jõuab tsikli ju vabalt kaubikusse tõsta ning nurga taha kaduda, ehk siis viiakse minema ilma et ise häiret kuuleks ...

terv
kris@uue signa otsingul ...
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Ise olen aru saanud, et see 15 sek viivitus on see ajavahemik mille jooksul peale signa peale panemist kallutusandur sisse lülitub. Jõuad siis signa peale panna ja pärast seda veel tsikli külgtoele kallutada.
Kui kallutusandur on juba rakendunud, siis peaks ikka momentaalselt üürgama hakkama kui tsiklit kallutada.
Kui kallutusandur on juba rakendunud, siis peaks ikka momentaalselt üürgama hakkama kui tsiklit kallutada.

-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Ei ole päris nii ...
Copy/paste kasutusjuhendist:
"To deactivate, the alarm must first register a movement of motorcycle. .... if the TAG (alarmi "võti") is not moved within the range of antenna in space of 15seconds the alarm wills sound".
Pealeminekul on viivitus 20sek - peale seda läheb valvesse.
terv
Kris.
XVZ-13 TF -- Big Blue Light
Copy/paste kasutusjuhendist:
"To deactivate, the alarm must first register a movement of motorcycle. .... if the TAG (alarmi "võti") is not moved within the range of antenna in space of 15seconds the alarm wills sound".
Pealeminekul on viivitus 20sek - peale seda läheb valvesse.
terv
Kris.
XVZ-13 TF -- Big Blue Light
Riding with a King!
Nüüdest olen Gt alarmi omanik
. Seni olen rahul, kuigi see on mul olnud vaid 5 päeva. Kallutusandur on väga tundlik ning kui tsiklil üritad gaasi keerata või süütelukuga jamada siis kohe pistab kisama. Voolu ta ka eriti ei tarbi, jätsin ta 1,5 päevaks seisma alarm peal ja aku ei saanud tühjaks. Pasun on ka suht korralik, varga peletab eemale ning on piisav tähelepanu äratamiseks 


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.