Tsikkel Belgiast ja ARK
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Tsikkel Belgiast ja ARK
Tere kasutajad! Loodetavasti naudite ilusat suve kuid ákki keegi asjalik suudab mind natuke aidata, kel pole veel páikesepistet Ja pean ka vabandama uue teema eest, otsisin infot siit ja sealt, kuid ei saanud targmaks yhtigi, sestap siis kirjutan.
Tóótan belgias hetkel ning ostsin siit sóbra káest tsikli yamaha xzt super tenere (foorumit kammides olen aru saanud, et on táitsa hea motikas Dokud on mul olemas ja ostu-myygi leping on ka. Sisuliselt sel nádalal peaks talle járgi tuldama ja rekka kongis maarjamaa poole sóitma.
Mure on járgmine, et kui ta nyyd eestisse jóuab, siis pean ta arvele vótma, kuid kas pean ta siin belgias arvelt maha vótma?? Asume zeebrugges ja olen aru saanud, et ark asub brysselis ja see vóib osutuda probleemiks ajanappuse tóttu.
Kas asi sedasi ei toimi, et eesti ark-is arvelevóttes, saabub teade belgia ark-i ja automaatselt kustub ta sealt?
Loodan, et ei ole segane jutt ja tnx kes suvatseb vastata.
Ilusat suve ja muretuid kilomeetreid soovides.
Totaal Besoffen
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Tsikkel Belgiast ja ARK
euroliit, ei näe probleeme, eriti kui kuskil rekka peal seda vead ja tegu sõbra rattaga. anna rekkajuhile ostumüügi paber ja muud dokumendid, juhuks kui piiril veost kontrollivad ja peakski hea olema. eestis võtad oma nimele ja eesti ark võtab ta belgiast maha.
Re: Tsikkel Belgiast ja ARK
Kindluse mõttes võid Eesti arki kõne võtta ja üle küsida.
Kuigi arvelt maha võtmis kohustust Sul lasuda ei tohiks.
Ise müüsin enda eelmise ratta Soome ostu-müügi lepinguga
ning tagantjärele uurides sain ark-st vastuse, et Eesti-Soome
ark suhtlevad omavahel ning kustutatakse Eesti registrist siis,
kui Soomes arvele võetud. Seega, minupoolseid lisaliigutusi selleks
vaja ei läinud.
Re: Tsikkel Belgiast ja ARK
Kas sul tsiklil on Belgia numbrid olemas? Niipalju kui mina Belgia süsteemist olen aru saanud, siis sõidukite kindlustus (aastamaks?) käib numbrite kaudu ja lepingu lõpetamiseks peab numbrid kindlustusseltsile tagastama (Belgia ARK numbritega ei tegele). Lisaks on numbrid isikulised, st sõidukit (reeglina) keegi numbriga ei müü, vaid tõstab selle oma järgmisele masinale ümber.
Belgiast ostetud autode Eestis arvelevõtmise puhul on seni täiesti piisanud ostu-müügi lepingust ja auto tüübivastavuse tunnistusest (EU-Certificate of Conformity). Samas Belgias siseriiklikult ostu-müügi lepingut ei tunnistata ja seda asendab vana omaniku poolt kaasaantav(roosa?) blankett uue omaniku ARKs vormistamise jaoks. Sama paberiga saab hakkama ka Eesti ARKs.
Kogu selle numbrite/kindlustuse/ARK teema eripära tõttu minu teada Belgia süsteemis ARKs arvelt mahavõtmist kui sellist ei eksisteerigi või vähemalt pole see kohustuslik. Seega Eesti ARKs piisab täiesti, kui suudad tsikli omandamise seaduslikkust tõestada (ostu-müügi leping või kohalik roosa blankett) ning on olemas dokumendid tsikli kohta.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel Belgiast ja ARK
Belgia kohta ma ei tea, aga Hollandis olid need kontorid kust Hollandi registri arvelt maha võtta ikka igas provintsis olemas.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja
Re: Tsikkel Belgiast ja ARK
Selged pildid. Sain targemaks ja tänud vastuste eest. Minu pärast võib teema lukku panna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.