Kuidas olla hea seljakott (kaassõitja) tsiklil. → Re: Tüdrukute õhtu, mis korraldatakse tulevase pruudi auks!

Kasutaja avatar

M.K
Postitusi: 199
Liitunud: 16 Juul 2007, 12:51
Tänatud: 22 korda

Re: Tüdrukute õhtu, mis korraldatakse tulevase pruudi auks!

Lugemata postitus Postitas M.K »

Yerba kirjutis on päris hea.

Lisaksin omaltpoolt mõned mõtted.

Tagaistujale

  • Pidurdus ja kiirendusenergiast ürita võimalikult palju maandada oma jalalihaste kaudu jalaraudadele. Pidurdusenergiat võid summutada kätega ka vastu paaki, kui see juhti ei sega.

  • Suru põlved vastu juhti, aga mitte liiga tugevalt. Liiga tugev haare võib juhti ahistama hakkata.

  • Hoia ümbert kinni tihedalt. See tähendab seda, et kiirendusel ei vaju käed sirgeks. Ning pidurdamisel ei tule sa komeedina sa kusagilt kaugelt juhile selga. Tihedalt hoidmisel
    tuleb meeles pidada, et seda teha võimalikult madalalt. Mida kõrgemalt kinni hoiad, seda rohkem see juhti ahtistab.

  • Vaata sõites üle juhi õla. Soovitavalt üle parema õla. Paljudel tsiklitel tekib mingi veider tuulekeeris, kui üle vasaku õla vaatad. Pidurdamisel proovi mitte oma kiivrit vastu juhi kiivrit peksta.

  • Väldi kramplikust. Ole ratta peal lõdvalt aga samas tugevalt. Kui suudad lõdvalt olla, siis on juhil oluliselt lihtsam sinuga sõita. Tööd tehku jalad. Ülakeha olgu lõdva.

  • Ära tee äkilisi manoovreid oma istumise kohendamisel. Never!

  • Ära kalluta juhiga liigselt kaasa. Proovi pigem olla lõdva ja rahulik. Juht teab täpselt, kui palju kallutada. Ära samas ürita ka vastu hoida. Rahulik, lõdva oleks on juhile kõige meeldivam.

  • Kanna vähemalt : Kiiver, kindad, eraldi seljakaitse, põlve peale midagi ning normaalse tallaga jalanõusid.

  • Ära mine paanikasse, kui midagi juhtuma peaks. Säilita külma närvi - suurem tõenäosus, et juht toob sitast olukorrast välja ratta, kui sa taga tõmblema ei hakka.

  • ära lase ratturil, kelle sõiduoskust sa 100% ei usalda sinuga koos wheelisied või stoppiesid ega 0-160 km/h kiirendust testida. Tee see enne sõitu selgeks. Harjuge natuke koos sõitma ning siis võib vastastikkusel nõusolekul gaasi veidi uljamalt vajutada ning adrekakraanid lahti keerata.

Ohutut liiklemist kahekesi!

The price of anything is the amount of life you exchange for it.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”