Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Ei kujuta ette mis saab, aga z1000 kukkus jala pealt maha külili. Tõstsin ratta püsti ja õli tuli põles, kahtlustasin mingit elektroonilist häiret, ning sõitsin paar kilomeetrit, mille tulemusel lõi mingi kummalise hääle mootorisse. Mõõtmisel selgus et õli pump ei löö, seega teeninduses arvati, et mootor kohati klopib, ratas aastast 2005, ning summa oli meeletu, millega peaks arvestama, u. 1500 euri, ei kujutagi ette mis saab, kas kap remont või uus mootor, kuigi pole aimugi kus saaks z 1000 mootori
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
andriu kirjutas:Ei kujuta ette mis saab, aga z1000 kukkus jala pealt maha külili. Tõstsin ratta püsti ja õli tuli põles, kahtlustasin mingit elektroonilist häiret, ning sõitsin paar kilomeetrit, mille tulemusel lõi mingi kummalise hääle mootorisse. Mõõtmisel selgus et õli pump ei löö, seega teeninduses arvati, et mootor kohati klopib, ratas aastast 2005, ning summa oli meeletu, millega peaks arvestama, u. 1500 euri, ei kujutagi ette mis saab, kas kap remont või uus mootor, kuigi pole aimugi kus saaks z 1000 mootori
Eks mootor tuleb lahti võtta ja vaadata, kui hull olukord on. Kui remontida ei anna siis ebay-s täitsa olemas vajalik mootor: http://www.ebay.com/itm/2003-03-04-05-0 ... dd&vxp=mtr
Mootor asub küll USAs aga selles osas saab sind aidata kindlasti: http://biker.ee/phpbb/memberlist.php?mo ... ile&u=7197
Edu!
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Teenindusest, kus öeldi, et mootor KOHATI KLOPIB, hoia eemale! Seal on tööl kondiitrid! Tobedamat diagnoosi annab välja mõelda
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
noh, samas, kui sa lihtsalt näitad oma ratast teeninduses ega jäta seda sinna tasulisse ülevaatusesse, siis saadki ebamäärase diagnoosi, kahe otsaga asi
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Viisin nyyd ratta bikepointi, seal öeldi et teevad lahti, vaatavad, aga alles mingi kahe nädala pärast jõuavad, arvesta1500. Kas on mõtet enam seda mootorit lahti teha, kui seal mingi tuks sees juba? või targem kohe uus mootor tellida. Kas foorumis ka selliseid hea käe ja vaba ajaga ise tegijaid on?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
kahe nädala pärast alles vaatavad? Aga miks mitte depoosse, kus teoreetiliselt peaks seda tüüpi rattaid kõige rohkem läbi käima.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Mõtlesin, et "" esinduses" natuke kallim, ma ei kujuta ette.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
andriu kirjutas:Mõtlesin, et "" esinduses" natuke kallim, ma ei kujuta ette.
Kas bikepoint on mingi "ühemehe kelder", et see odavam on
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Hei,
Vaevalt see nüüd teemaalgatajat aitab, aga hoiatusteks teistele kawaomanikele.
Mõnedel kawa ratastel esineb anomaalia, mida netiavarustes air-lock nime all tuntakse. Tähendab see siis muuhulgas ka seda, et näiteks peale kukkumist jääb õhk kuhugi õlifiltrisse (või sinna lähedale kanalitesse) ja selle tulemuseks on õlitussüsteemi mittetoimimine. Ehk siis õlituli ei põle mitte elektroonilise vea tõttu, vaid ta näitab õlirõhu puudumist ja õlitussüsteemi mittetoimimist. Konkreetsel rattal, millel probleemi nägin, aitas pärast mootori käimapanekut õlifiltri natuke lahtikeeramine. Õhk väljus tekkinud praost kuuldavalt ja õlirõhk tuli kohe tagasi.
Tegemist ei ole mingi teatud kawa mudeli probleemiga, vaid sõltub konkreetsest rattast. Olen näinud kahte samal aastal toodetud, sama rattamudelit, millest ühel ei tekkinud seda kunagi, teisel seevastu igal korral, kui ratast oli vaja küliliasendisse panna.
Teemaalgataja jaoks tähendab see info seda, et tõenäoliselt ei läinud kohapeal kukkudes rikki õlipump, vaid tekkis see n.ö. õhulukk. See omakorda tähendab, et need järgnevad paar kilomeetrit sõitis ratas ilma toimiva õlitussüsteemita ja mootor on sellises korras nagu ta pärast paart kilomeetrit õlita sõitmist tavaliselt oleks.
5115112
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Igal pool suht samad hinnad. Depoo on enne rataste hoolduse/varuosade/varustuse koht, kui kawa esindus, vähemalt minu silmis
No ja siis on veel Skymoto jne. 2 nädalat on küll liiga pikk aeg ootamiseks, ka tipphooajal.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
-Tomm kirjutas:Hei,
Vaevalt see nüüd teemaalgatajat aitab, aga hoiatusteks teistele kawaomanikele.
Mõnedel kawa ratastel esineb anomaalia, mida netiavarustes air-lock nime all tuntakse. Tähendab see siis muuhulgas ka seda, et näiteks peale kukkumist jääb õhk kuhugi õlifiltrisse (või sinna lähedale kanalitesse) ja selle tulemuseks on õlitussüsteemi mittetoimimine. Ehk siis õlituli ei põle mitte elektroonilise vea tõttu, vaid ta näitab õlirõhu puudumist ja õlitussüsteemi mittetoimimist. Konkreetsel rattal, millel probleemi nägin, aitas pärast mootori käimapanekut õlifiltri natuke lahtikeeramine. Õhk väljus tekkinud praost kuuldavalt ja õlirõhk tuli kohe tagasi.Tegemist ei ole mingi teatud kawa mudeli probleemiga, vaid sõltub konkreetsest rattast. Olen näinud kahte samal aastal toodetud, sama rattamudelit, millest ühel ei tekkinud seda kunagi, teisel seevastu igal korral, kui ratast oli vaja küliliasendisse panna.
Teemaalgataja jaoks tähendab see info seda, et tõenäoliselt ei läinud kohapeal kukkudes rikki õlipump, vaid tekkis see n.ö. õhulukk. See omakorda tähendab, et need järgnevad paar kilomeetrit sõitis ratas ilma toimiva õlitussüsteemita ja mootor on sellises korras nagu ta pärast paart kilomeetrit õlita sõitmist tavaliselt oleks.
Olen seda sama lugu isegi korduvalt näinud. Näiteks enamus vanemaid 636'si jäävad kuivale kui parema külje peale maha panna. Kui piisavalt kaua külili on, saab õhu vahele nagu eelnevalt mainitud. See, et töötava õlitulega sõidetakse veel paar kilomeetrit väärib vist mingit medalit ja selle medali saabki vist esindusest, peale arve tasumist.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Depoos öeldi, et nad on teinud sellist tööd, asendasid kõik jupid ja arve oli 3000 euri.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Mina läheks seda teed, et sebiks näiteks inglise e-bay-st töökorras kasutatud mootori. Suvaline näide: http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-Z100 ... 5ada1f8e9f
Ja Timo orgunniks selle sulle siuhti eestisse.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
105kw ninja 900 tõmbab ka saaled ringi kui peale õlivahetust mingit asja ära ei õhuta õlitus süsteemis.see 3000eur on hinnaks siis kui lased tagavara jupid tehasekataloogist tellida.tartu depoos maksis vanasti väntvõlli taastamine 2000eek nad viisid jupid tartus ühte töökotta mis 200eek eest väntvõlle uueks tegi.kui sul raha palju võid küll tehase kataloogist tükke osta,ma olen vaene ja tellin mujalt näiteks mu yamaha krossika vända laager maksis eestis motopoodides 130eur tk ja tellimise aeg oli nädal,ma ise tellisin ameerikast ja sama laager maksis 34eur.sul seal vaja uued saaled panna,väntvõll taastada ja lahti võttes selgub kas nukkvõllid said ka viga
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
ennem võiks ikka vea kindlaks teha , vbl pääsed kergemalt,kohe uut mootorit ostma ei tundu kuigi otstarbekas
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
holma kirjutas:Mina läheks seda teed, et sebiks näiteks inglise e-bay-st töökorras kasutatud mootori. Suvaline näide: http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-Z100 ... 5ada1f8e9f
Ja Timo orgunniks selle sulle siuhti eestisse.
tundub et siis pääseks tonniga koos tööga.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Mis seal ikka. Mootor lahti defekteerimine, mis ja kui palju kannatada sai. Võib juhtuda ,et piisab vaid ühe otsa remondist. Ilmselt kõige odavam on ikkagi mootori jupid ise tegemisse vastavatesse kohtadesse viia ja ehk leiad pärast mõne abivalmis venna kes viskab sul mõõtu lihvitud juppidest mootori kokku.
Kui aga ise midagi teha ei viitsi siis tuleb sul selline arve.
Ebayst mootori tellimisel arvesta transpordi ja võimalike tollimaksudega, ei tea kas Eikki neist mõõda hiilib.
MINA aga teeksin nii ,et lööksin autopliusi.lt lahti ja vaataks varuosade alt. Olen kindel ,et seal mõni hunnikusse sõidetud z1000. Edasist vist kirjeldama ei pea.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Kui rootsi keelt oskad siis http://www.hojdelen.se/ ,kohapeal vanja oskab soome keelt ka, neil seal igast mootoreid nagu puid riidas
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
andriu kirjutas:Depoos öeldi, et nad on teinud sellist tööd, asendasid kõik jupid ja arve oli 3000 euri.
Mõistlik oleks ikka võtta eelnevalt lahti ja defekteerida täpsed detailid mis vajavad vahetust ....
Kui juba väntvõllil vigastused siis tasub otsida 'uus' kasutatud mootor
www.motodepoo.ee
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
andriu kirjutas:holma kirjutas:Mina läheks seda teed, et sebiks näiteks inglise e-bay-st töökorras kasutatud mootori. Suvaline näide: http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-Z100 ... 5ada1f8e9f
Ja Timo orgunniks selle sulle siuhti eestisse.tundub et siis pääseks tonniga koos tööga.
Vaevalt, et päris tonniga pääsed ka selle varianti puhul... ca 880 eurot on ainuüksi mootor UK-s + toomine + töö
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Kui vastajad pakuvad variante kahjustusteks/diagnoosiks, siis minul on teemaalgataja poolt veidi teine info. Nimelt peale kukkumist oli väidetavalt sõitu mitte paar kilomeetrit, vaid umbes 20 km. Seega - kõik, mis juhtuda sai puuduliku õlituse tõttu on juba juhtunud.
Mis puutub diagnoosi, siis minu esimene diagnoos oli see, et külili olles jäi õlivõttur korra kuivale, tõmbas õhu õlivõtukanalisse ja peale püstitõstmist enam õlirõhku ei suutnud taastada, sest õhukork oli vahel. Pakkumine oli õli väljalaskmine ja uuesti täitmine, misjärel peaks õlitussüsteem taas toimima hakkama. Paraku see 20km on oma töö teinud ja kahjustused juba toiminud - edasi on variante kaks: 1. sõita antud mootor lõpuni ja teha hetkel kulutus 0 eurot või 2. avada mootor, maksta tööraha ja otsustada defekteerimise põhjal, kas remontida või mitte. Uue mootori jõuab alati osta - kas siis, kui vana kotti sõidetud või siis kui remont majanduslikult ebaotstarbekaks kujuneb. Sedasorti tööde järjekord on tõesti 2 nädalat enamustes kohtades, kus vahendid ja võimalused olemas. Sõbraga koos kodugaraazis võib ju demonteerimisega kohe alustada...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
kas see õlipump hakkas siis tööle peale õhu välja laskmist?jube kehv ikka kui nii juhtub ,see ju suht tavaline kui ratas kukub külili ,kas peaks selle tüübi rattaid vältima?
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
folf kirjutas:see ju suht tavaline kui ratas kukub külili ,kas peaks selle tüübi rattaid vältima?
Pigem vältida sõitmist kui üleliigsed tuled põlevad.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
sellest tulest oleks tulnud alustada ,aga mis siin ikka "süüdistada" eks me kõik teeme vigu,loodetavasti saab ratas korda ja võimalikult soodsalt:)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.